Najdi forum

Splash Forum Arhiv Pravni nasveti Težave s spalnico

Težave s spalnico

Pozdravljeni, ker ne vem kako naprej, se obračam na vaš forum po nasvet.
Da začnem od začetka: novembra sem naročila (plačala in se zmenila za datum dostave) spalnico pri znani slovenski firmi. Spalnice na dan dostave seveda ni bilo, je prišla z nekolikšno zamudo – pa še to ne ve celoti, nekaj kosov je manjkalo, ki pa so jih naknadno dostavili. V ceno spalnice je bila všteta tudi montaža same spalnice. In za celo spalnico (zakonska postelja, nočni omarici in velika omara) so poslali samo enega monterja. Ok, v redu sem si rekla, vse dokler mu nisva s fantom kot stranke morala pomagati držati težje elemente za kar je sam prosil
. Pri tem so vrata padla a tla in poškodovala na novo obnovljen parket. Poškodbo tal sem opazila kasneje, ko sem jih očistila. Tudi vrat omare ni dobro zmontiral, preveč glasno se slišijo in grdo drsijo. Nato naju je hotu prepričati, da nobena drsna vrata ne tečejo lepo, in bla bla bla. Naslednji dan kličem prodajalca, mu vse povem in je monter nato moral priti še 2x, na koncu pa vrata še vedno ne tečejo lepo. Plus to, da je uničeni parket samo pobarval s flomastrom.
Zaradi vsega sranja, pošljem pritožbo, 10 dni nič odgovora, kličem direktno v firmo in so mi razložili, da oni nimajo nič s tem ter da naj se obrnem na monterja. Da ga imajo oni samo najetega kot samostojnega podjetnika, ki za njih montira pohištvo.
Sedaj me pa zanima, kaj lahko naredim z uničenim parketom – monter pravi, da je kao zrihtu ko ga je pobarvu in da kaj več se ne misli spuščati v to.
Druga stvar pa – a ni tako, da se mora pohištvena firma z njim zmeniti, kar je zafrknu pri montaži in ne stranka. Jaz sem samo plačala pri prodajalcu, oni so ga pa nato najeli, ga nisem jaz.
Prosim za nasvet, kam se še lahko obrnem, da se stvari zrihtajo.

Hvala in lep pozdrav

Pozdravljeni,

če je vaš nakup pohištva vseboval tudi storitev montaže, potem je slednja del kupoprodajne pogodbe s pohištvenim trgovcem in vam ta tudi odgovarja za njeno kvalitetno izvedbo. Preberite pogodbo, ki ste jo podpisali in Splošne pogoje poslovanja.

Če ima omara stvarno napako, če torej :

– nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo

– nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, ki je bila prodajalcu znana/ bi mu morala biti znana

– nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno/molče dogovorjene oz. predpisane

– če se ne ujema z vzorcem ali modelom,

lahko na podlagi 37. člena Zakona o varstvu potrošnikov in 461. čl. Obligacijskega zakonika v roku 8 dni, najbolje pisno, prodajalca obvestite o napaki.

Od prodajalca lahko, če ste ga pravilno obvestili, zahtevate odpravo napake oz. zamenjavo omare z novo ali vrnitev del plačane kupnine v sorazmerju z napako ali pa se odločite za odstop od pogodbe (kar pride v praksi v poštev zlasti pri izpolnitvah s hujšimi stvarnimi napakami). V vsakem primeru imate tudi pravico zahtevati povrnitev škode, ki vam je nastala (zaradi prepozne dobave, nekvalitetno izvedene montaže in tudi škode na parketu, če le-ta ni neznatna).
Prodajalec vam mora odgovoriti v 8. dneh, v nasprotnem primeru se obrnite na tržnega inšpektorja.

Lep pozdrav!

*********************************** EVA STROPNIK, univ. dipl. prav., Geovin, geodetske storitve in pravno svetovanje, V. Stropnik s.p., Zaradi omejene seznanjenosti z vsemi pravno relevantnimi dejstvi in drugimi pomembnimi okoliščinami v konkretni zadevi so odgovori na zastavljena vprašanja zgolj informativne narave in predstavljajo pomoč v obliki dostopa do splošnih informacij v zvezi s posameznim pravnim vprašanjem.

Forum je zaprt za komentiranje.

New Report

Close