Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Tisti ki je pameten je že naročil električni avto

Tisti ki je pameten je že naročil električni avto

ja kje misliš da prišpara XD
[/quote]

Hahaha, res je. Prišparaš, ker ne moreš nikamor iz svojega pajzlja. Čudno da se ni najdu še noben s teorijo zarote, da bo to pripomoglo k nadzoru in omejevanju ljudi.

Nabijaš….koliko je poraba vozila na 100 km in koliko je elektrika v NT? Pa ne pozabi na prispevke in dajatve.

Električni avti so ful predragi! Prvič je draga cena. Na lizing 200 eur mesečno. In drugič draga baterija, katere najem stane 110 eur mesečo! Pa smo že na 310 eur.

Že pri ceni električnega avta izgubiš za ceno 1 celega novega avta! Torej, enako, kot da bi moral za prevoz kupiti 2 avta in ne 1 avto !! Zakaj pa mora stati 25.000, namesto 12500 eur? HJa zato, ker imate eni preveč keša, pa vas srbi.

Če pa mislite, da se bo sam popravljal, pa se tudi motite. )

Naj stane 200 ali 300 eur mesečno, mislim, da je DOSEG med 300 in 450 km. Tu ni svobode nobene!

Baterija ima po nekaj letih porabe samo 60 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} kapacitete, kar je grozna napaka in huda slabost, ki je varni dizli in bencinarji nimajo 😉 Hehe. Bencinarja vsako leto daš na servis in to je to. Pa nobenega najemanja motorjev in baterij za 100 eur mesečni in ničesar!

Prav tako je električni avto ekstremno nevaren zaradi tihote! Nič koliko primerov povoženja ljudi in živali, ker nima zvoka! Si predstavljate?

Tako da gre za bistveno previsoko ceno za dosti manj svobode in vsega potrebnega, ker se eni ljudje postavljate.

Če si domišljate, da boste prispevali k čistosti okolja, je spet napaka. Stitien avtomobilov vsak dan ne nanosijo toliko izušnih delcev in strupenih snovi, kot pa en ladijski tanker v morju…. In tu je glavno problem, ta huda zavedenost javnosti glede tega, češ da so avgti vir nesreče in umazanije. V resnici so bile vedno tovarne in ti tankerji v morju! Ti bencinski in dizel motorji EURO 6 so itak čisto kot solzica.

Sama proizvodnja električnega avta ja izredno draga in močno okvarja zdravo okolje in naravo, ogromno naravnih surovin se porablja, v bistvu povzroči 4 x večje onesnaženje kot pa proizvodnja avta na klasične pogone.

Spomnimo se:

Televizija se ne bo zmogla obdržati na nobenem osvojenem trgu več kot šest mesecev.
Ljudje se bodo hitro naveličali večer za večerom strmeti v škatlo iz vezanega lesa.
DIREKTOR 20th CENTURY FOX (1946)

In kaj se je zgodilo s televizijo?

Isto se bo zgodilo z električnimi avtomobili.
Pa če se tisti pametnjakoviči, ki prisegate na bencinarje, na glavo postavite.

Avtomobili bodo predragi in če se ga ne boš mogel privoščit, boš brez. Bencinarja se je dalo privoščit, če ne drugače rabljenega. Pri električnem se ta hec neha. Drži? Drži.

Politicians should be replaced like diapers, often for the same reason Mark Twain

Avtomobili bodo predragi in če se ga ne boš mogel privoščit, boš brez. Bencinarja se je dalo privoščit, če ne drugače rabljenega. Pri električnem se ta hec neha. Drži? Drži.
[/quote]

Kaj boš pa ko bo bencina oziroma nafte zmanjkalo? 🙂

Kaj boš pa ko bo bencina oziroma nafte zmanjkalo? 🙂
[/quote]
Kaj bi pa počel sto let nazaj brez konja? Cumperge, kot pravi temu soseda. Če nimaš, nimaš. In če nimaš, tudi do šihta ne moreš, pa si dvakrat revež. Ne vem kaj bomo, ampak tako komot kot smo bili, ne bomo več dolgo. Pa sem optimist.

Politicians should be replaced like diapers, often for the same reason Mark Twain


Napiši kaj več o tem LS, res je zanimivo.

Morda takrat ko naredijo mini jedrske reaktorje, ja.
Dokler se tehnologija ne izboljša, so električni avtomobili obsojeni na sviranje kurca avtomobilom na pogonska goriva. Žal.

Morda takrat ko naredijo mini jedrske reaktorje, ja.
Dokler se tehnologija ne izboljša, so električni avtomobili obsojeni na sviranje kurca avtomobilom na pogonska goriva. Žal.
[/quote]

Bomo vidl, kaj bo.
Onesnaževanje avtomobilom na pogonska goriva ni ravno v prid.

Mini reaktorji so bili že 50 let nazaj. Ampak a si res želiš da bi prišel v roke debilu, tvojemu sosedu? Vsaka vas ima vsaj enega, sem prepričan, da ga imaš tudi ti:-)))

Politicians should be replaced like diapers, often for the same reason Mark Twain

Takih, ki bi šli v avto pač ne.

Drugače pa ja, ne rabimo alahuakbarja ki bo avto razgnal, ker ne dobi svoje obljubljene devetletnice.

Električni avtomobili so za otroke.
Jaz sem imel električni avto, ko sem bil še otrok in to še tistega na baterije Zmaj. Starejši bodo že vedeli.
Moji otroc, ko so bili majhni so imel električni avto pa na baterije Duracel 🙂

Danes pa najdeš odrasle ljudi, ki imajo avto TESLO ha-ha-haaaa
Teslo za teslo


Čudno, prvi avtomobili so bili električni. Enim pamet ne seže več kot par let nazaj. Lekcija za nevedneže https://www.energy.gov/timeline/timeline-history-electric-car


Čudno, prvi avtomobili so bili električni. Enim pamet ne seže več kot par let nazaj. Lekcija za nevedneže https://www.energy.gov/timeline/timeline-history-electric-car
[/quote]

In sedaj se vračamo v prazgodovino? :)))

No, prvi avtomobil je bil na paro in ne na elektriko. Bi pa imel parnega s sodobnimi rešitvami raje kot električnega, orenk parni avto je res iber zadeva, upam, da si ga bom kdaj lahko privoščil.

Ko v Zanzibarju že sonce zahaja, pri nas je še noč. Palme, banane in kokos - otok cvetoč.

Smejete se, da električni avti niso razprodani…. Namesto, da posiljujete tipkovnico na forumu, dvignite telefonsko slušalko in povprašajte najbližji salon VW – Škoda kako je raje s tem. Vas bo smeh hitro minil.

Tesla je danes objavila, da je imela 105 milijonov $ dobička v zadnjem četrtletju prejšnjega leta. Torej nekaj je na tem. Mimogrede, se Nemcem zaradi tega pošteno tresejo hlače.

Trenutni zakon, ki je posledica Evropske direktive (torej se ga ne da spremeniti niti pod razno in je zacementrian) predvideva, da bo leta 2030 tretjina prodanega voznega parka električnega. Tu govorimo o zakonskem minimumu, ki za proizvajalce predvideva minimalne prodajne kvote, sicer ne smejo poslovati. Se pravi najmanj tretjina avtomobilov bo moralo bit električnih po zakonu. Dodatno, druga Evropska direktiva zapoveduje, da bo moralo biti od Avusta 2021 naprej, v Sloveniji v primeru javnih naročil, 28 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} naročenih javnih prevoznih sredstev električnih. To pomeni 28 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} novih busov po po zakonskem minumumu morala bit električna. S 1.1.2026 se ta številka dvigne na 40 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}.

Skratka kdor je pameten je kupil sedaj, ali pa je že kupil. In to zdaj, ko so še ubvencije. Ostale budale, bodo pa tako kot vedno čakale na mainstream in bile po njihovo zopet “okradene”. Jah priložnost zamujena, ne vrne se nobena. Življenje gre hitro mimo, tistih nekaj ključnih napak, ki pa jih človek naredi tekom življenja pa se na koncu izkažejo za ključne.

Takih, ki bi šli v avto pač ne.

Drugače pa ja, ne rabimo alahuakbarja ki bo avto razgnal, ker ne dobi svoje obljubljene devetletnice.
[/quote]
Velikost 5 litrskega lonca. Je pa lahko poganjal samo eno lampo nekaj let.

Politicians should be replaced like diapers, often for the same reason Mark Twain

In sedaj se vračamo v prazgodovino? :)))

No, prvi avtomobil je bil na paro in ne na elektriko. Bi pa imel parnega s sodobnimi rešitvami raje kot električnega, orenk parni avto je res iber zadeva, upam, da si ga bom kdaj lahko privoščil.
[/quote]

Doble? Top šit. Ampak kurjavo je imel pa na bencin, nafto?

Politicians should be replaced like diapers, often for the same reason Mark Twain

Ponavljam, če zadeve ne naročiš veliko, je hitro “razprodana”. Wolksvagen električne avtomobile izdeluje zelo previdno. Lani jih je izdelal 70.000. Si predstavljaš, kako malo je to?
In potem so “razprodani”. :()
Seveda ima Tesla neverjeten dobiček, ker je končno dala kupcem avte, ki so jih vplačali že zdavnaj. Vmes je imela pa par let kaj? Samo stroške. In pod črto je Tesla na nuli. 0 dobička. Napovedovali pa so ji celo propad.

Tesla ima “dobiček” samo v zadnjih dveh kvartalih, pa še to zaradi državnih subvencij (prodaje emisijskih kuponov). Tudi leto 2019 so končali z bilančno izgubo, tako kot vedno do sedaj.
Zaenkrat so skurili 6 milijard $. V letu 2019 so imeli 862 milijonov $ izgube.
https://wolfstreet.com/2020/01/29/teslas-revenues-2-auto-revenue-0-7-net-income-plunges-25-without-regulatory-credits-it-would-have-lost-28-million-annual-loss-hits-862-million-shares-spike-12/
Na Kitajskem jim je prodaja padla za pol, ker je država ukinila subvencije. V Kaliforniji je trg zasičen in jih prodaja upada, drugod pa teh predragih nepraktičnih vozil ne kupujejo kaj dosti.

Prav tako so na kitajskem pravkar začasno zaprli njihovo tovarno baterij zaradi virusa kronca.
https://techcrunch.com/2020/01/29/tesla-closes-shanghai-factory-over-coronavirus-concerns/

Ne morem verjet kaj vse sem prebral tukaj 🙂 V glavnem jaz se že skoraj 3 leta vozim z električnimi avtomobili za katere energent sam proizvajam z napravo na strehi hiše in…….lepo mi je 😉

Vsa čast!

Morda takrat ko naredijo mini jedrske reaktorje, ja.
Dokler se tehnologija ne izboljša, so električni avtomobili obsojeni na sviranje kurca avtomobilom na pogonska goriva. Žal.
[/quote]

Čitaj:

Vaš link

Vaš link

Čitaj:

Vaš link

Vaš link
[/quote]

Ja okej. Reaktor sam se že da naredit, kaj pa hlajenje pa zaščita?

Ja okej. Reaktor sam se že da naredit, kaj pa hlajenje pa zaščita?
[/quote]

Čitaj:

Vaš link

New Report

Close