Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Toyota Avensis

Toyota Avensis

Kakšne imate izkušnje ,zadnji model od letnika 2015 naprej ?

2.0 D ročni menjalnik – karavanska izvedba

Lep avtomobilček 👍

To bi iz Nemčije pripeljal al kako?

Ga je imel fotr, hibrida. Men ni všeč, ne model,  ne ročni m. Prius je 100x boljši avto in pametnejša izbira.

Tudi  opcija lastni uvoz,ker pri nas ni veliko izbire.

Sem lastnik starejšega modela (T25, letnik 2004) in ti vozila s tem motorjem ne priporočam. Japonci na splošno niso eksperti za Dizel motorje, zato raje vzami bencinarja.

Govora je o motorju 2.0 D-4D (oznaka 1AD-FTV) in slednji ne žari v smislu zanesljivosti. Do leta 2009 so imeli težave s tesnilom glave (erozija) ampak ti iščeš novejšega. Ostale težave kljub temu ostanejo in jih naštevam:

1) Injektorji (Nippon Denso), ne glede ali imaš elektromagnetne ali Piezzo enote, ne pričakuj bistve več kot 250.000 – 300.000 km od njih. So zelo dragi in večina specialistov jih noče obnavljati. Elektromagnetne se še kao da, Piezzo pa so za 1x uporabo. Občasno so tudi težave z gonilnikom (elektronika injektorjev).

2) Črpalka goriva (Denso HP3), težave so predvsem na dozirnih ventilih (SCV) in vsake toliko časa jih je potrebno zamenjati.

3) Visoka poraba olja zaradi neprimerne zasnove batov/obročkov. Običajno tega ni možno popraviti brez totalne generalke in če je motor obrabljen vrtine ni možno površinsko obdelati (tulci so zelo tanki). Privošči mu kvalitetno olje in upaj na najboljše.

4) EGR sistem / sesalni kolektor / loputa se zaradi oljnih hlapov (PCV) posledično hitro zabaše in je potrebno periodično čiščenje, kar na tem motorju ni enostavno.

5) Filter trdnih delcev (DPF / DPNR) se rad zabaše in je neverjetno drag. Edina prednost Toyote v tem primeru je, da ima filter lastno (5.) šobo in s tem ne uničuje zadnjega cilindra.

6) Dvomasni vztrajnik (DMF) proizvajalca Luk, je čisti škart in bo težko zdržal čez 200.000 km. Ob prvi priložnosti zamenjaj z enomasnim.

Cene nadomestnih komponent so neverjetne: šobe ~800 EUR / kos, vztrajnik >1000 EUR, DPF ~2500 EUR. Motor pa hkrati ni ne varčen, ne zmogljiv. Žal, tale Toyotin (Poljski) motor ni kvaliteten in firma ga je nehala izdelovati, zamenjal ga je BMW-jev 1,6-litrski WW model, ki ni nič boljši.

Avensis kot tak je dober avto, a kupi izvedbo z 1,6 ali 1,8-litrskim vencinarjem in boš zadovoljen. Toyotini bencinarji so varčni in dolgoživi. Hkrati ohranijo več vrednosti na dolg rok.

Šment, jaz pa z VAG avti nikoli nisem imel takih težav. Meni tudi vztrajnik ni nagajal, čeprav so bili dvomasni vztrajniki na VAG-ih kar problem.

Pa noben avto ni šel od hiše prej kot po 300k km, kar smo dosegli v cca. 4 do 5 letih.

Da ne bo napačnega vtisa… 1AD-FTV običajno zdrži 200.000 km brez problemov, nakar se začnejo pojavljati kateri izmed naštetih.

Ni slab motor, a Toyota zna veliko boljše bencinarje naredit.

Japonski avtomobili so sloveli po svoji zanesljivosti. Nekje na prelomu tisočletja so bili najbolj zanesljivi, saj so takrat najbolj tekmovali s proizvajalci iz drugih kontinentov za prevlado. Če hočeš zanesljivost, kupiš Japonca, to je dejstvo, Korejci so drugi ali celo tam-tam z Japonci zadnja leta. Čeprav so se Japonci precej poslabšali so še vedno top kvaliteta. Tudi Kitajci so precej blizu po kvaliteti že. Tile narodi znajo izdelati avte in predvsem kopirati za evropskimi inovatorji. Če govorimo o inovatorstvu in avtomobili s pomenom potem so tukaj vselej evropske znamke ki prednjačijo. Imajo nekaj tistega, kar azijski nimajo. Imaš pa še ameriške, ki se ponašajo z bahaštvom. Kaj izbrati je na tvoji percepciji, kaj si ti zares želiš, nekateri želijo to, drugi ono. Preberi si zgoraj kaj sem zapisal in se odloči.

Odgovor na objavo uporabnika
Iskren, 28.02.2023 ob 14:30

Sem lastnik starejšega modela (T25, letnik 2004) in ti vozila s tem motorjem ne priporočam. Japonci na splošno niso eksperti za Dizel motorje, zato raje vzami bencinarja.

Govora je o motorju 2.0 D-4D (oznaka 1AD-FTV) in slednji ne žari v smislu zanesljivosti. Do leta 2009 so imeli težave s tesnilom glave (erozija) ampak ti iščeš novejšega. Ostale težave kljub temu ostanejo in jih naštevam:

1) Injektorji (Nippon Denso), ne glede ali imaš elektromagnetne ali Piezzo enote, ne pričakuj bistve več kot 250.000 – 300.000 km od njih. So zelo dragi in večina specialistov jih noče obnavljati. Elektromagnetne se še kao da, Piezzo pa so za 1x uporabo. Občasno so tudi težave z gonilnikom (elektronika injektorjev).

2) Črpalka goriva (Denso HP3), težave so predvsem na dozirnih ventilih (SCV) in vsake toliko časa jih je potrebno zamenjati.

3) Visoka poraba olja zaradi neprimerne zasnove batov/obročkov. Običajno tega ni možno popraviti brez totalne generalke in če je motor obrabljen vrtine ni možno površinsko obdelati (tulci so zelo tanki). Privošči mu kvalitetno olje in upaj na najboljše.

4) EGR sistem / sesalni kolektor / loputa se zaradi oljnih hlapov (PCV) posledično hitro zabaše in je potrebno periodično čiščenje, kar na tem motorju ni enostavno.

5) Filter trdnih delcev (DPF / DPNR) se rad zabaše in je neverjetno drag. Edina prednost Toyote v tem primeru je, da ima filter lastno (5.) šobo in s tem ne uničuje zadnjega cilindra.

6) Dvomasni vztrajnik (DMF) proizvajalca Luk, je čisti škart in bo težko zdržal čez 200.000 km. Ob prvi priložnosti zamenjaj z enomasnim.

Cene nadomestnih komponent so neverjetne: šobe ~800 EUR / kos, vztrajnik >1000 EUR, DPF ~2500 EUR. Motor pa hkrati ni ne varčen, ne zmogljiv. Žal, tale Toyotin (Poljski) motor ni kvaliteten in firma ga je nehala izdelovati, zamenjal ga je BMW-jev 1,6-litrski WW model, ki ni nič boljši.

Avensis kot tak je dober avto, a kupi izvedbo z 1,6 ali 1,8-litrskim vencinarjem in boš zadovoljen. Toyotini bencinarji so varčni in dolgoživi. Hkrati ohranijo več vrednosti na dolg rok.

Imam 2013letnik 2,2 avensis karavan in do danes nisem imela z njo tezave z motorjem…edino ,,zarnici”  so mi menjali…tako,da tvoje domneve niso resnicne.

Zakaj smetite temo modeli, ki imate starejše Avensise? Pumpanje ega? Roke stran od toyotinih dizlov. Dizli so na Japonskem prepovedani, zato jih niso nikoli tako zavzeto razvijali kot bencinarje.

Kot že rečeno, nabavi 1.8 bencinski valvematic in pozabi na izredne servise. Samo menjava olja in dodatno po servisni specifikaciji.

Prenovljeni modeli od 2015 imajo izboljšave na skoraj celotni mehaniki in motorjih. Boljša je tudi zvočna izolacija. Starejši modeli imajo obupno zvočno izolacijo.

Dizelski motorji so od BMW-ja in so dokaj problematični; verigem šobe, EGR…

Če ti ne diši Avensis, imaš na voljo še en zanesljiv in neuničljiv stroj: Honda Accord 2.0 VTEC.

Odgovor na objavo uporabnika
Kiichiro Toyoda, 28.02.2023 ob 21:11

Zakaj smetite temo modeli, ki imate starejše Avensise? Pumpanje ega? Roke stran od toyotinih dizlov. Dizli so na Japonskem prepovedani, zato jih niso nikoli tako zavzeto razvijali kot bencinarje.

Kot že rečeno, nabavi 1.8 bencinski valvematic in pozabi na izredne servise. Samo menjava olja in dodatno po servisni specifikaciji.

Prenovljeni modeli od 2015 imajo izboljšave na skoraj celotni mehaniki in motorjih. Boljša je tudi zvočna izolacija. Starejši modeli imajo obupno zvočno izolacijo.

Dizelski motorji so od BMW-ja in so dokaj problematični; verigem šobe, EGR…

Če ti ne diši Avensis, imaš na voljo še en zanesljiv in neuničljiv stroj: Honda Accord 2.0 VTEC.

Samo enkrat sem kupil Valvematic Toyoto. In zadnjič. Zelo odsvetujem, kvarljivo

Kdo smeti…vsak ima svojo izkusnjo,a ne?!

Sem prva lastnica moje toyote avensis disel…in si ne izmisljujem.

Odgovor na objavo uporabnika
Dolgonoga, 28.02.2023 ob 21:20

Kdo smeti…vsak ima svojo izkusnjo,a ne?!

Sem prva lastnica moje toyote avensis disel…in si ne izmisljujem.

Ti verjamem, a ne verjamem da imaš čez 300.000 km. Večino naštetih problemov je žal tipičnih za moderne Dizelske motorje in jih zato odsvetujem, običajno pa eni problemi vodijo do drugih kot nek začaran krog.

Toyota enostavno izdeluje boljše bencinarje in ekonomika je jasna. Če gledaš letnik 2015 na spritmonitor.de je realna poraba za Dizel 6,2 l/100km za bencin pa 7,5 l/100km. Dodaj današnjo ceno goriv 1,489 EUR/l in 1,359 EUR/l  nakar prideš na 9,2 EUR/100km za Dizel in 10,2 EUR/100 km za bencin oz. kot vidiš skoraj ni razlike.

Ne pozabi dodatne stroške Dizla: dražji nakup, cestni sklad, zavarovanje in vzdrževanje nakar ugotoviš, da je Toyotin bencinar cenejši za lastništvo in to še preden ti na Dizlu crkne kakšna draga komponenta.

Žal, taka je situacija in vse kar sem napisal drži. Gre za verjetnosti in ne gotovosti. Nekateri se vozijo celotno življenjsko dobo avtomobila brez problemov, drugi imajo smolo in stalne težave, stvar vzdrževanja in sreče.

Moj nasvet avtorju ostaja: pri Toyoti (in večini Japoncev) se kupi bencinarja.

Dolgonoga

Mi pomagaš pri ogledu vozila…?

Častim kosilo-večerjo

Odgovor na objavo uporabnika
japonski avti in realnost le teh prevoznih sredstev, 28.02.2023 ob 19:26

Japonski avtomobili so sloveli po svoji zanesljivosti. Nekje na prelomu tisočletja so bili najbolj zanesljivi, saj so takrat najbolj tekmovali s proizvajalci iz drugih kontinentov za prevlado. Če hočeš zanesljivost, kupiš Japonca, to je dejstvo, Korejci so drugi ali celo tam-tam z Japonci zadnja leta. Čeprav so se Japonci precej poslabšali so še vedno top kvaliteta. Tudi Kitajci so precej blizu po kvaliteti že. Tile narodi znajo izdelati avte in predvsem kopirati za evropskimi inovatorji. Če govorimo o inovatorstvu in avtomobili s pomenom potem so tukaj vselej evropske znamke ki prednjačijo. Imajo nekaj tistega, kar azijski nimajo. Imaš pa še ameriške, ki se ponašajo z bahaštvom. Kaj izbrati je na tvoji percepciji, kaj si ti zares želiš, nekateri želijo to, drugi ono. Preberi si zgoraj kaj sem zapisal in se odloči.

Kitajci precej blizu po kvaliteti Japncem? Kaj so pa to zaene pravljice?

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 5754, 01.03.2023 ob 06:50

Kitajci precej blizu po kvaliteti Japncem? Kaj so pa to zaene pravljice?

Mogoče je pa to iz tiste zgodbe, ko so Kitajci kupili Volvo… 😉

Odgovor na objavo uporabnika
BTDT nepr., 01.03.2023 ob 07:31

Mogoče je pa to iz tiste zgodbe, ko so Kitajci kupili Volvo… 😉

In zato za zahodni trg še vedno vse avtomobile delajo na zahodu in ne na Kitajskem?

Ti znamko Volvo smatraš za kitajsko znamko avtomobila?

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 6405, 01.03.2023 ob 06:46

Dolgonoga

Mi pomagaš pri ogledu vozila…?

Častim kosilo-večerjo

Kot svetovalka ti ne bom v pomoc…ce rabis prevajalca….pri tem ti lahko pomagam…

Mojo toyoto sem kupila v avtohisi 2013 in takrat sem cakala na njo 4mesece…

Hm…mi zaupaš email?

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 6602, 01.03.2023 ob 15:42

Hm…mi zaupaš email?

Tezka..imam ga z imenom in priimkom…sluzbeni+privat

Verjamem…potem res težka….

Imaš kakšno drugo idejo?

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 6602, 01.03.2023 ob 16:09

Verjamem…potem res težka….

Imaš kakšno drugo idejo?

    …malo se pozanimaj v  avtohisah-toyota…ampak avensis se redko prodajajo…sicer ne vem kje zivis…poklici malo naokrog…poznam enga,ki dela na Ptuju,ter Maribor…

Dobiš jih v Italiji ali Nemčiji, predstavlja pa uvoz (pridobitev) dodatno delo in tveganje.

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 5754, 01.03.2023 ob 07:53

In zato za zahodni trg še vedno vse avtomobile delajo na zahodu in ne na Kitajskem?

Ti znamko Volvo smatraš za kitajsko znamko avtomobila?


@Anonimno
5754

Ne. To je bil kibic.

Volvo je še vedno Volvo, gre za tehnologijo in proizvodni proces z dobro kontrolo kvalitete. Tudi Kitajci bodo enkrat po kvaliteti ujeli stare, renomirane proizvajalce, ampak kolikor berem, jim manjka še kakih 10 let.

Tudi MG so kupili Kitajci, s to razliko, da je v MG-jih danes britansko le še ime.

Dolgonoga….

 

Sem iz osrednje SLO

Ampak hvala vseeno

New Report

Close