Toyota Avensis
DCat, 03.04.2023 ob 12:20
Mam Avensis, sicer malo starejši, letnik 08 z 2.2 DCat motorjem pa nimam težav.
Iskreno ti želim, da ti bo še naprej dobro služil. Vedi le, da tvoj model spada med serijo s tovarniško napako, kjer rado popusti tesnilo glave.
Težava je v zasnovi batov in batnih obročkov. Slednji so rahlo prešibki (nizka napetost) in spuščajo olje v komoro, kjer med izgorevanjem pušča saje. Te se naberejo na kroni, kjer proizvajalec ni pustil dovolj prostora kar stiska pline proti tesnilu glave, ki je že v zasnovi šibko. Sčasoma erozija prebije tesnilo in poškoduje površino glave in bloka.
Gre za TSB št. EG-0050T-0410 in zajema vozila Avensis z motorjem 1AD (2.0 D-4D) in 2AD (2.2 D-4D in D-CAT), datum proizvodnje april 2005 do februar 2009.
Večina težavnih vozil je bila sanirana v garanciji (7 let ali 180.000 km) z menjavo motorja.
Če se napaka pojavi izven garancije, je korektna sanacija precej draga. Samo menjava tesnila ne pomaga, ker se bo problem po nekaj 10.000 km ponovil. Motor je treba razstavit, glavo in blok poslat na ravnanje/rezanje, ter vgraditi revidirane bate z obročki in debelejšo tesnilo glave (kompenzacija rezanja). Dodaj potrošni material (vijaki, tesnila) in 22h predpisanega dela (realno 30+h) nakar si pri popravilu, ki stane nekaj tisočakov in zahteva pedantnega mehanika.
Ampak ne se ustrašit… kot “pogoste” okvare proizvajalci navajajo scenarije, ki se zgodijo v 1-10% in marsikdo se vozi celotno življensko dobo vozila brez problemov, tako da le korajžno na cesto. Od 2009 napej naj bi AD motorji bili precej boljši.
Bodi pozoren na stanje hladilne tekočine in porabo olja, <0,3 l/1000km je sprejemljivo 0,3-0,5 l/1000km zahteva pregled, >0,5l/1000km pa sanacijo motorja.
Toliko z moje strani. Screčno vožnjo želim.
Kot sem že napisal v predhodnem postu, bencinski valvematic 1.6 ali 1.8 motor v prenovljeni verziji Avensisa od 2015 naprej. Ta avto je pojem kakovosti, motor pa velja za neuničljivega. Ker jih v Sloveniji praktično ni, je treba iti ponj v tujino.
Japonci niso imeli sreče z razvojem dizlov, ker so pri njih prepovedani. Pri Toyoti so menili, da bodo imeli več sreče z BMW-jevimi motorji in so se zopet ušteli: težave z verigami, brizgalkami, črpalko…
Japonski avto se kupuje z bencinskim motorjem. In po možnosti iščite nekaj brez direktnega vbrizga, zaradi nabiranja ogljika (carbon built up) in garantiranih težav v prihodnjih letih.
Drži, Japonci izdelujejo v glavnem vozila za lokalnj (JDM), azijski in ameriški trg, kjer se Dizli ne prodajajo.
Imajo dobre gospodarske motorje (Isuzu, Hino, Mitsubishi, Kubota), a avtomobilski Dizli jim nekako ne grejo. Pa naj bo tale Toyota AD, Mazdini D-ji ki radi zaribajo, Subarujev katastrofalni boxer Dizel, Honda i-DTEC kjer pokajo izpušni kolektorji itd.
Človek dobi občutek, kot da jim sploh ni mar za te izdelke. Pač… za evropski trg jih morajo imet, trud pri razvoju pa ni opazen, ker so napake včasih res “amaterske”.
Iskren, 04.04.2023 ob 09:22
Iskreno ti želim, da ti bo še naprej dobro služil. Vedi le, da tvoj model spada med serijo s tovarniško napako, kjer rado popusti tesnilo glave.
Težava je v zasnovi batov in batnih obročkov. Slednji so rahlo prešibki (nizka napetost) in spuščajo olje v komoro, kjer med izgorevanjem pušča saje. Te se naberejo na kroni, kjer proizvajalec ni pustil dovolj prostora kar stiska pline proti tesnilu glave, ki je že v zasnovi šibko. Sčasoma erozija prebije tesnilo in poškoduje površino glave in bloka.
Gre za TSB št. EG-0050T-0410 in zajema vozila Avensis z motorjem 1AD (2.0 D-4D) in 2AD (2.2 D-4D in D-CAT), datum proizvodnje april 2005 do februar 2009.
Večina težavnih vozil je bila sanirana v garanciji (7 let ali 180.000 km) z menjavo motorja.
Če se napaka pojavi izven garancije, je korektna sanacija precej draga. Samo menjava tesnila ne pomaga, ker se bo problem po nekaj 10.000 km ponovil. Motor je treba razstavit, glavo in blok poslat na ravnanje/rezanje, ter vgraditi revidirane bate z obročki in debelejšo tesnilo glave (kompenzacija rezanja). Dodaj potrošni material (vijaki, tesnila) in 22h predpisanega dela (realno 30+h) nakar si pri popravilu, ki stane nekaj tisočakov in zahteva pedantnega mehanika.
Ampak ne se ustrašit… kot “pogoste” okvare proizvajalci navajajo scenarije, ki se zgodijo v 1-10% in marsikdo se vozi celotno življensko dobo vozila brez problemov, tako da le korajžno na cesto. Od 2009 napej naj bi AD motorji bili precej boljši.
Bodi pozoren na stanje hladilne tekočine in porabo olja, <0,3 l/1000km je sprejemljivo 0,3-0,5 l/1000km zahteva pregled, >0,5l/1000km pa sanacijo motorja.
Toliko z moje strani. Screčno vožnjo želim.
Hvala za odgovor….. Avto je sicer šel v pregled cca 2012 al 2013. Zdaj jih ima že cca 350.000km pa zaenkrat še kar gre…
Kiichiro Toyoda, 04.04.2023 ob 10:25
Kot sem že napisal v predhodnem postu, bencinski valvematic 1.6 ali 1.8 motor v prenovljeni verziji Avensisa od 2015 naprej. Ta avto je pojem kakovosti, motor pa velja za neuničljivega. Ker jih v Sloveniji praktično ni, je treba iti ponj v tujino.
Japonci niso imeli sreče z razvojem dizlov, ker so pri njih prepovedani. Pri Toyoti so menili, da bodo imeli več sreče z BMW-jevimi motorji in so se zopet ušteli: težave z verigami, brizgalkami, črpalko…
Japonski avto se kupuje z bencinskim motorjem. In po možnosti iščite nekaj brez direktnega vbrizga, zaradi nabiranja ogljika (carbon built up) in garantiranih težav v prihodnjih letih.
Avto sem dobil v račun leta 2016….. Dobil sem ga sicer od prijatelja, tako da kar se zgodovine tiče sem več al manj vedel vse… Sam ga sicer ne bi kupil, tudi obdržati ga nisem imel namena… Kasneje je po spletu okoliščin ostal, zaenkrat avto pelje brez pripomb, tistih cca 50km v službo in 50km nazaj….. Dokler bo vozil ga bom imel, s prodajo tako ali tako ne bi obogatel, predvsem če gledam na udobnost vožnje pa tudi zamenjave v tej vrednosti ne bi našel…. Se pa strinjam z vsem napisanim glede Japonskih dizlov….
Avto, 20.11.2023 ob 21:59
Jaz pa imam avensisa letnik 2009 2.0 d4d , in z njim nisem imel nekih velikih težav. Edino šobe je bilo potrebno zamenjat na 300 000 tisoč, niso sicer poceni, ampak vseeno…. Pa avto je kr udoben in varčen ( 5.8 l). Veliko opreme ima…
Boš ostalim zaupal koliko je stala menjava šob (skupaj z delom)?
D Cat dobro, da ste napisali resnico o dieslih Toyota. Malo pozno videla. Nama se je Toyota Avensis l. 2012 2.0 diesel 93kw popolnoma pokvarila. Šobe, potem je šel motor. Ga iščeva že več mesecev in nisva še uspela najti. Deli pa obupno dragi, bi prišlo popravilo več kot je avto vreden. Škoda, da nisva tega vedela že pred leti, ko sva kupovala, bi kupila raje Verso bencin.