toyota Corolla Verso 2.2 D-4D

Sta dve različici, priporočam šibkejšo, saj je dovolj zmogljiva za večino voznikov (tudi z družinsko napolnjenim avtomobilom). Najbrž vas najbolj zanima motor: zelo lepo teče, tu se velika prostornina pač pozna. Poraba okoli 7 litrov (tudi čez osem, če pretiravaš), prestavna razmerja dobro odmerjena in omogočajo tudi vožnjo v visoki prestavi pri nizki hitrosti.
Corolla verso je načeloma en tak zanimiv enoprostorec, saj je med najkrajšimi, a vseeno ponuja veliko prostora. Pogrezljivi sedeži so dobra pogruntacija, včasih pa kakšna stvar pade med reže med njimi. Sam bi se odločil za petsedežno različico, tista dva dodatna sedeža sta res zelo zasilna. Občutek med vožnjo je dober, sedenje ni posebej visoko, zato se zdi vse skupaj zelo zračno. Skratka: popolnega avtomobila ni, a je corolla verso dovolj blizu.
Mimogrede: glavna konkurenca je focus C-max, morda še vw touran, opel zafira in mazda5 sta občutno daljša.


Pri tistih, ki se da glihat niso resni. Tisti samo nategujejo “poštene” kupce. Tako ti avto, ki si ga pošteno vplačal čez pol leta znižajo za 500.000 celo 1.000.000 (Citroen) in uničiju svoje prave kupce, ki so plačali polno ceno in naje..li, sedaj še rabljenega morajo prodati po dosti nižji ceni, ker so novega pocenili.
Če ti je to v tolažbo, pri Toyoti tega ni. Skoraj, da se nimaš kaj za pogajati razen za kakšne tepihe ali podobne malenkosti. Tako je tudi prav.
Ko je cena, naj bo cena, saj nismo na arabski tržnici..