Najdi forum

Splash Forum Avto.Over.Net Avtomobilizem toyota hibrid

toyota hibrid

Razmišljam o tem, da bi kupila toyotoyaris hibrid. Cenovno je kar malo dražja od bencinarja z dizlom pa gresta z roko v roki s ceno.
Ima kdo? se splača? ali raje vzamem dizla?

Če se dost po mestu voziš, bo hibrid bolj varčen. Če dosti izven mest, bo verjetno dizel. S tem da toyota ne slovi ravno po nekih dobrih dizlih, po dobrih hibridih pa, torej zanesljivost verjetno na strani hibrida.

Bistveno je, da imaš v hibridu še avtomatski menjalnik in pa veliko bolj udobno vožnjo kot pri dizlu. Tako, da sama poraba ni vse.

hibrida seveda

__________________________________________________ °°° Stay Hungry, Stay Foolish °°° [url]https://www.youtube.com/watch?v=JJ9IX4zgyLs [/url] ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Odvisno od tvoje dnevne uporabe. Odvisno je kje živiš oziroma po kakšni cesti se voziš. Če uporabljaš AC potem je dizel primernejši. Če pa se voziš po mestu in primestnih cestah in nič po AC ali le en del obvoznice npr potem je hibrid prava izbira. Odvisno je tudi kolikšno dnevno kilometrino opraviš.

Hvala vam za odgovore. Bom še malo razmislila. Cena je kar visoka samo me vleče ravno zaradi avtomatika in pač manj onesnaževanja…

Toyota uporablja pri hibridih brezstopenjske avtomatske menjalnike tipa CVT, ki so bolj primerni za nizke kot visoke hitrosti. To je menjalnik, ki je optimalen za ameriška mesta, pri nas pa niso takšne rešitve optimalne. Preberi si kakšen test, kjer se veliko piše med pospeševanjem o glasnosti tovrstnih menjalnikov. CVT je kot avtomatski menjalnik povsem neprimerljiv s klasičnim hidravličnim samodejnim menjalnikom. Če se ne motim vgrajujejo takšne v hibride le pri Kiji. Sicer si pa preberi kakšen test …

Yaris ima že novejši sistem eCVT. To je njihova nadgradnja (ni običajni jermenski prenos kot pri navadnem cvt, deluje preko planetnega gonila) in je tišja ter odzivnejša kot običajni variomat. CVT ni uporabljen samo za ameriška mesta. Do nedavneg ga je imel v ponudbi tudi audi (multitronic), sicer je pa najbolj znan subarujev cvt, ki je tudi eden izmed najbolj izpopolnjenih. Glede hibrida, jaz ga priporočam (tako za mestno kot izvenmestno vožnjo).

Če imaš možnost polnjenja na domači vtičnici, kupi popolnoma električno vozilo, vse ostalo onesnažuje. Najbolj ekološko, najudobnejše, najcenejše, najmanj popravil, najmanj servisa, najbolj poskočno, najbolj fensi, vse naj naj

Elektriko še vedno dobivamo iz TEŠ 😀

Teorija enega dimnika pravi: bolje eno veliko kurišče, ki ga lahko nadzoruješ in optimiziraš, kot pa 4 milijone zgorevalnih komor – cilindrov, kolikor jih je trenutno v Sloveniji. Poleg tega električno vozilo porabi samo toliko energije, kot jo je v litru in pol bencina, torej nekajkrat manj. Poleg tega lahko na dom naročiš energijo iz obnovljivih virov; takšna pa je tudi elektrika na vseh slovenskih polnilnicah.
Vsekakor ne kupuj dizla, ker se finančno izplača šele pri prevoženih nad 30.000 km na leto, pa še to je bilo včasih, danes pa cene rabljenim dizlom zelo padajo in boš pri prodaji ogromno izgubila v primerjavi z bencinarjem. Kdor danes kupuje dizla, je zelo neobveščen in neosveščen. Okoljsko pa se dizel ne izplača nikoli, poleg tega boš vdihovala strupene pline in saje, ki dokazano povzročajo vse civilizacijske bolezni, ki jih je približno 40.
Najboljša izbira je električni avto, katerega stroški lastništva so v desetih letih za približno 6.000 € manjši kot pri navadnih avtih, kljub temu, da je 2x dražji z vrnjeno subvencijo; zanj pa lahko dobiš tudi kredit eko sklada na 10 let z minimalno obrestno mero.
Hibrid je bolj kompromis, vseeno pa boljši kot običajen bencinar ali dizelaš, katerim cena rabljenih pada in jim bo še bolj, ker jih bo elektrifikacija spravila v zaslužen pokoj…

Predvsem pa razmisli tole: če boš kupila avto z običajnim motorjem, bo leta 2030 še vedno vozen. Za koliko misliš, da ga boš lahko prodala, če takrat nobeden v Sloveniji in Evropi ne bo mogel registrirati novo vozilo s takšno zastarelo tehnologijo?

Težka bo, da bo baterija toliko časa delovala…. Poleg tega bo pa treba do 2030 še kakšno elektrarno postavit, če se želimo še naprej v taki meri vozit z avtomobili, ker bi bile premajhne zmogljivosti (za toliko km kot sedaj bi rabili še eno nuklearko).

Te skrbi so odveč. Baterije bodo v avtomobilih zdržale okrog 20 let, nato pa bodo, instalirane v električnem omrežju, še najmanj toliko časa skrbele za kompenzacijo viškov porabe. Pri inteligentnih omrežjih, ki se bodo pri nas prej ali slej vzpostavila, potrebujemo samo do 18% več elektrike, če gredo vsi slovenski avtomobili na elektriko, kar bo lahko pokrito s trajnostnim pridobivanjem elektrike. Seveda bodo spremembe postopne. Angleži pravijo, da bo njim to uspelo pri 33 milijonih vozil, zakaj nam ne bi?

Nisem vozil, priznam. Ampak, ko bereš primerjalne teste, povsod piše, da deluje avtomatika pri hibridih, ki jih dela Kia, precej lepše in manj glasno kot pri Toyoti.

Če piše v primerjalnih testih, je verjetno res. Toyotin prenos je zelo zapleten veliki inženirski dosežek, ki pa je pri izključno električnih vozilih popolnoma nepotreben – ta vozila imajo samo preprost reduktor (ena prestava) in pri njih transmisija deluje najbolje in ta ‘avtomatika’ se pelje najlepše. Verjemite, ker to uporabljam vsak dan!

V primerjalnih testih dajejo prednost že nekaj časa Kiji, čeprav je Toyota nesporni pionir tega področja
https://www.thecarconnection.com/car-compare-results/kia_soul-ev_2018-vs-toyota_rav4-hybrid_2018

Toyota ima preglasen menjalnik. Če želiš kakšen avto prehiteti ali malce bolj pospešiti ob vključevanju v promet, postane zadeva preglasna. Avtomatika od Kije je po tej plati neprimerljivo boljša…sicer pa, če kdo ne verjame, naj se zapelje na testno vožnjo, kot sem se jaz.


Tudi jaz sem imel enak občutek. Toyotin CVT je ko pohodiš plin in bi rad hitro pospešil res strahotno glasen.

Nujna gotovinska posojila! ! !
Za tiste, ki želijo nujno posojilo, vam ponujam cenovno ugodno obrestno mero 3%. Mnogo bank jih je zavrnilo?
Potrebujete nujno financiranje konsolidacije dolga? Ali potrebujete financiranje za vaše podjetje na progi. Torej, mi smo najboljša rešitev za vaše potrebe. Nudimo posojila zainteresiranim strankam brez kazni. Ce vas zanima, se obrnite na nas cim prej in vas bo napolnilo z veseljem.

e-pošti : [email protected]

e-pošti : [email protected]

KREDITI IN KREDITI

Ali potrebujete posojilo, ste v dolgovih? Ponujamo osebna posojila z dobrim odplačnim načrtom do 20 let z obrestno mero 3% na leto. Nudimo vam finančne vodnike za

izboljšanje poslovanja in dolgoročne rešitve za vaše stranke. Pišite nam danes preko e-pošte

E-pošta: [email protected]

toplo

KREDITI IN KREDITI

Ali potrebujete posojilo, ste v dolgovih? Ponujamo osebna posojila z dobrim odplačnim načrtom do 20 let z obrestno mero 3% na leto. Nudimo vam finančne vodnike za

izboljšanje poslovanja in dolgoročne rešitve za vaše stranke. Pišite nam danes preko e-pošte

E-pošta: [email protected]

toplo

V petek grem po yarisko hiybrid b-tone. polovico sem vzela kredit iz eko sklada, ki je res ugoden. Sporočim, kakšna je vožnja z njim in kolko v resnici porabi. Res se ga veselim, je taka prijetna igračka za vozit:):)

Pri Toyotinem hibridu ne moreš brcnit v temo. Poskočni, vzdržljivi, varčni, z avtomatskim menjalnikom, pa lahko ga financiraš na ekosklad. Predvsem pa ti bo avto držal ceno.
Na dizla pozabi. Previsoka cena, previsoka poraba glede na današnje bencinske motorje.
100% električnih pa ne glej…avto ni play station. Ko bo baterija šla, lahko daš avto samo še za staro železo. Sploh pa…kakšen je to avto, če vsaj malo ne smrdi po bencinu?

Vozil oba in je res kar pišejo. Toyota ima definitivno preglasen menjalnik

New Report

Close