Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Tretji razred / pravdober uspeh

Tretji razred / pravdober uspeh

Se popolnoma strinjam. Težava je v tem, da je zdaj snovi monogo več kot pred 30 leti, snov je težja, predmetov je več in učitelji nas starše vpletajo v šolsko delo, zato, da se potem ravnatelji kitijo z uspehom svojih šol na NPZ. Težava he v tem, da se nekateri devetošolci učijo po 2 uri vsak dan, da pregrizejo čez matematiko, in ko se nazadnje končno vpušejona strojno, frizersko ali slaščičarsko, si končno oddahnejo. Do takrat pa v 8. in 9. trpijo tako otroci, kot starši alicelo babice, ki z njimi delajo matematične naloge ali predelujejo biologijo – snov, ki je bolj primerna za maturo, nepa 9. razred?!! Oba z možem imava faks, fgovoriva tuje jezike, jaz se udeležujem mednarodnih dogodkov na najvišji ravni, moji otroci pa ne zmorejo natediti sami 4. razreda. S kom je torej nekaj narobe? Po moje s šolskim sistemom, ne z otroci, ki so pač povprečno inteligentni in povprečno (ne) zainteresirani za šolo. ok imajo disleksijo, pa kaj. Saj jo je tudi v mojih časih kdo imel, pa je vseeno brez popoldanskega učenja naredil razred. Imeli smo pa ene 3 sošolke, ki so s trdim šolskim delom namesto dobre bile odlične. Zdaj v šoli pa vseh otrok pričakujejo, da se piflajo kot nori, od nas pa da se učimo z njimi ali celo plačujemo inštrukciije?!! Naj nas vse skupaj pustijo pri miru s to šolo in raje v red spravijo učne načrte in nekatere neuravnovešene učitelje. Pikalo namreč.

Se popolnoma strinjam. Težava je v tem, da je zdaj snovi monogo več kot pred 30 leti, snov je težja, predmetov je več in učitelji nas starše vpletajo v šolsko delo, zato, da se potem ravnatelji kitijo z uspehom svojih šol na NPZ. Težava he v tem, da se nekateri devetošolci učijo po 2 uri vsak dan, da pregrizejo čez matematiko, in ko se nazadnje končno vpušejona strojno, frizersko ali slaščičarsko, si končno oddahnejo. Do takrat pa v 8. in 9. trpijo tako otroci, kot starši alicelo babice, ki z njimi delajo matematične naloge ali predelujejo biologijo – snov, ki je bolj primerna za maturo, nepa 9. razred?!! Oba z možem imava faks, fgovoriva tuje jezike, jaz se udeležujem mednarodnih dogodkov na najvišji ravni, moji otroci pa ne zmorejo natediti sami 4. razreda. S kom je torej nekaj narobe? Po moje s šolskim sistemom, ne z otroci, ki so pač povprečno inteligentni in povprečno (ne) zainteresirani za šolo. ok imajo disleksijo, pa kaj. Saj jo je tudi v mojih časih kdo imel, pa je vseeno brez popoldanskega učenja naredil razred. Imeli smo pa ene 3 sošolke, ki so s trdim šolskim delom namesto dobre bile odlične. Zdaj v šoli pa vseh otrok pričakujejo, da se piflajo kot nori, od nas pa da se učimo z njimi ali celo plačujemo inštrukciije?!! Naj nas vse skupaj pustijo pri miru s to šolo in raje v red spravijo učne načrte in nekatere neuravnovešene učitelje. Pikalo namreč.
[/quote]

Jaz pa mislim, da ti krepko pretiravas. Otroci se morajo znati sami kaj nauciti. Pa ne moremo starsi z njimi sedeti cele dneve! Ce jim je treba pomagat na zacetku, morajo biti postopoma sposobni bolk kot ne vse naredit sami.

Moj otrok gre sedaj v sedmi razred hci pa v srednjo solo oba sta bila v tretjem razredu odlicna ucili se nismo dosti ker sta v soli poslusala sta veliko odnesla doma sta smo ponovila snov in postevanko smo vadili vsak dan letos ko je sin koncal sesti razred je bil pravdober hci je koncala deveti in je bila odlicna.naloge pisesta sama pomagam jim samo ce pomoc potrebujeta.se nekaj bi rada povedala ko je bil sin v cetrtem razredu pogovarjali o presernovih nagrajencih jih je uciteljica vprasala ce mogoce vejo kdo je bil lanski nagrajenec in takrat moj sin dvigne roko in pove uciteljica ga je vprasala kako to ve u+on ji pove da je to slisal po televiziji.

Jaz pa mislim, da ti krepko pretiravas. Otroci se morajo znati sami kaj nauciti. Pa ne moremo starsi z njimi sedeti cele dneve! Ce jim je treba pomagat na zacetku, morajo biti postopoma sposobni bolk kot ne vse naredit sami.
[/quote]

No, to so primeri, ki jih navajam jaz in so resnični. Niso vsi otroci v eni družini takšni, da potrebujejo pomoč. V družini s tremi otroci pa gotovo vsaj eden do dva takšna. Ne vem, kako je v drugih šolah po Sloveniji, v Lj pa je žal tako. Že o. š. se grebejo med seboj in tekmujejo, katera je boljša. Jaz se z otroci ne učim, ima pa eden odločbo. Ampak jaz sem ena redkih takšnih strašev. Preveč pomena se daje na formalno izobrazbo, piflarijo in NPZje. Kakšni profili se bodo iskali na trgu dela čez 10 – 15 let? Takšni, ki jih proizvaja naš zastareli šolski sistem gitovo ne.

New Report

Close