Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Tudi pri nas se najdejo dobri piloti

Tudi pri nas se najdejo dobri piloti

To so izmišljotine. Glih se potniški piloti zabavajo s fičkom.
Simulatorji visokonapredne tehnologije so tisti na katerih se urijo.
[/quote]
Ah:-))) Hrabri piloti v ponosnih simulatorjih:-))) Ne pikec, to nima z samim urenjem veze, razen na začetku kariere. Hec je v tem ker ta letala letijo piloti, medtem ko moderna potniška letala letijo pilote. To so avtobusi, nimajo skoraj nič s pilotiranjem. Isto kot vožnja po ledu s 40 let starim bmw ali pa z novim avdijem. No skoraj isto. Avto lahko vozi vsak bebec.

Boldrik imaš prav. Bi morala dodati za aviacijo v vojski ali potniška letala.
Sicer pa kandidat z resnimi nameni za poklic pilota z licencami za potniško letalo nikoli ne bo izgubljal časa z učenjem na jadralnem letalu.
[/quote]
Vsi najboljši piloti, ki jih poznam so začeli (veliko jih še vedno leti ali uči v prostem času) na jadralnih letalih. Tisti, ki so se učili na simulatorjih in nimajo izkušenj z “paličarjenjem” večinoma ne znajo (dobro) letet. Samo moja dva centa o tem, ker malo bolje poznam, ne le teorijo ampak tudi prakso 😉


Ah:-))) Hrabri piloti v ponosnih simulatorjih:-))) Ne pikec, to nima z samim urenjem veze, razen na začetku kariere. Hec je v tem ker ta letala letijo piloti, medtem ko moderna potniška letala letijo pilote. To so avtobusi, nimajo skoraj nič s pilotiranjem. Isto kot vožnja po ledu s 40 let starim bmw ali pa z novim avdijem. No skoraj isto. Avto lahko vozi vsak bebec.
[/quote] O Pikec, sem Pikica in ti povem, da nimaš prav, vsak, ki enkrat obvlada mrcino ostane na mrcini in niti pod razno ne jadra. Res je avto lahko vozi vsak bebec, tudi v nasprotno smer.

Tako je s pilotom, ki obvlada velike mrcine. Boldrik toliko o mojih dveh centih, kar mi pravi pilot mrcine. 🙂


Kompletna pot do licence jadralnega pilota stane borih 600 eur. Seveda pa je poleg tega potrebno vložiti tudi precej truda.

Veliko leteti se dà tudi z malo denarja 😉
[/quote]

V nobeni letalski soli se ne bos izsolal za jadralnega pilota za 600 e! Pomnozi to skoraj x 3! Z licenco si sele na zacetku. Najboljsi piloti v poklicni karieri so mnogi z jadralno licenco. Jadralno letenje, je najbolj precizno letenje in poznavanje meteoroligije.

O Pikec, sem Pikica in ti povem, da nimaš prav, vsak, ki enkrat obvlada mrcino ostane na mrcini in niti pod razno ne jadra. Res je avto lahko vozi vsak bebec, tudi v nasprotno smer.

Tako je s pilotom, ki obvlada velike mrcine. Boldrik toliko o mojih dveh centih, kar mi pravi pilot mrcine. 🙂
[/quote]

Pikica, živ.
Ne. Najboljši so zato najboljši, ki ne morejo brez letenja in letijo z vsem, kar jim pride pod roke. Tako kot je z vsemi majstri. Najboljši so, ki jim je poklic življenje. In večina najboljših pride iz vojske. Ugani s čim tam začnejo. Oziroma začnejo še kot mulci, tam pa drugega, kot jadralci ni. No, razen padal in zmajev.
So pa piloti, ki jim je to kariera. Z njimi pa ne bi letel.

O Pikec, sem Pikica in ti povem, da nimaš prav, vsak, ki enkrat obvlada mrcino ostane na mrcini in niti pod razno ne jadra. Res je avto lahko vozi vsak bebec, tudi v nasprotno smer.

Tako je s pilotom, ki obvlada velike mrcine. Boldrik toliko o mojih dveh centih, kar mi pravi pilot mrcine. 🙂
[/quote]

Ti in tvoj pilot mrcine nimata pojma 😀!


Kompletna pot do licence jadralnega pilota stane borih 600 eur. Seveda pa je poleg tega potrebno vložiti tudi precej truda.

Veliko leteti se dà tudi z malo denarja 😉
[/quote]

Ja, samo moraš “nabit” prej in potem tudi določeno število letalnih ur, da lahko letiš samostojno….. To pa tudi stane.

Ja, samo moraš “nabit” prej in potem tudi določeno število letalnih ur, da lahko letiš samostojno….. To pa tudi stane.
[/quote]

Mož pozna pilota ( vozi za Adrio), ki se še z dvema kolegoma menijo za nakup lastnega športnega letala. So vsi trije šolani vozniki Airbusa (!) z izpiti – z veliko število naletenih ur, kilometrina, izkušeni piloti, doma in v tujini.
In ni šans, da bi kar dobili avtomatsko izšit za športno letalo pa samo 600 eur odkantali, predno bodo lahko samostojno leteeli. S tem da imajo izpite za jumbo jet-e, ne tamale frčaplane. Ker letet s tamalimi frčaplani je bolj precizno in zahtevno kot z velikim pticami.

Je pa res, da v letalstvu ne veljajo pravila, kot na cesti za motorna kolesa: če imaš izpit že narejen za “cestaka”, ti ni treba delat izpit še za moped, da ga lahko tudi voziš……


V nobeni letalski soli se ne bos izsolal za jadralnega pilota za 600 e! Pomnozi to skoraj x 3! Z licenco si sele na zacetku. Najboljsi piloti v poklicni karieri so mnogi z jadralno licenco. Jadralno letenje, je najbolj precizno letenje in poznavanje meteoroligije.
[/quote]
Najmanj v eni se boš, tudi če si “pilot mrcine” – temu še sploh ne bi škodilo 😉
[attachment=0]2018solanje.jpg[/attachment]
Je pa res, da jadralno letenje ni za vsakogar. Da lahko zapustiš varno letališko cono moraš biti zelo dober. Pravi jedriličarji delajo prelete, tudi 250, 500, tudi 1000km, nekateri slovenski jadralni piloti pa so tudi v samem svetovnem vrhu tega športa. Tako da, če koga zanima, kar pogumno 😉

Disclaimer: čisto mogoče je, da je za letos že prepozno (januar se bliža h koncu). V tem primeru pač start naslednje leto januarja.

Ti in tvoj pilot mrcine nimata pojma 😀!
[/quote]A je problem pilot? Ti o aviaciji nimaš pojma, ostani pri igračkah.

A je problem pilot? Ti o aviaciji nimaš pojma, ostani pri igračkah.
[/quote]

Če je oseba, ki je sodelovala pod vzdevkom Cockpit včasih, ima še kako pojma 😛

Če je oseba, ki je sodelovala pod vzdevkom Cockpit včasih, ima še kako pojma 😛
[/quote]Cockpit je imela pojma vendar ste jo izbrskali iz gnezda iz ljubosumja.

Cockpit je imela pojma vendar ste jo izbrskali iz gnezda iz ljubosumja.
[/quote]

WaDaHeck is your problem?

Eh ne rabi.. sm se premislila :))))
[/quote]

Moj mož je pilot….torej?

Moj mož je pilot….torej?
[/quote]

Večina pilotov je zabitih.
https://www.google.com/search?q=zabijanje+pilotov&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiwk6LLtf7fAhVGb1AKHUJlDEwQ_AUIDigB&biw=1920&bih=931#imgrc=–Nn-445xX_WXM:&spf=1548058049621

Moj mož je pilot….torej?
[/quote] Jaaa z veseljem grem enkrog, če ni
toliko divji kot na ekt ovem posnetku.
Ker pol sem si kr premislila, todaaaaa, če je že prilika ? 🙂


Vsi najboljši piloti, ki jih poznam so začeli (veliko jih še vedno leti ali uči v prostem času) na jadralnih letalih. Tisti, ki so se učili na simulatorjih in nimajo izkušenj z “paličarjenjem” večinoma ne znajo (dobro) letet. Samo moja dva centa o tem, ker malo bolje poznam, ne le teorijo ampak tudi prakso 😉
[/quote]
Ravno obratno, večina pilotov, ki jih poznam, se je direktno odločila za PPL licence (opravljalo sorodne poklice za pritok financ) in se krepilo na simulatorjih (že od 90ih naprej se da narediti solidnega doma).

De omnibus disputandum..

P.S. Se pa lotijo jadranja kasneje, za zabavo in veselje..

De omnibus disputandum..

Cockpit je imela pojma vendar ste jo izbrskali iz gnezda iz ljubosumja.
[/quote]
Cockpitka se je zaštrikala kar sama, ko je po nepotrebnem posploševala in obsojala vse socialce.

Kvaliteta pilotov ni v tem, da letijo drugje (slovencem je, iz lastnega odklona do samih sebe, nekako tujina “vedno boljša”), niti kako velk je avijon.. dasiravno so za Emirate A380 in B777 vozili tudi slovnenski piloti.

Marijana Dežnak je sicer že v pokoju, je pa vozila 747 za Nizozemski MartinAir. Tja pa ni šla zato, ker je v tujini toliko lepše, kot zaradi tega, ker ji doma niso pustili za “volan”. Čisto mačistično.

Časi so se vmes spremenili.. in so pri Adriji smele leteti tudi ženske.. recimo: Alja Berčič Ivanuš.

Za Emirate, Quatar, Wizzair, SunExpress, RyanAir in celo KoreanAir.. pa slovenski piloti letijo, ker so jih v Adriji dokaj slabo plačevali. Sedanji lastnik K4 sicer plačuje bolje, a preganja do legalnih meja, glej:
https://www.pprune.org ,
ali: https://tangosix.rs/2018/13/11/kolumna-alena-scurica-adria-u-ozbiljnim-problemima/
https://sierra5.net/novice-novo/novice/item/3224-javna-agencija-za-civilno-letalstvo-ustavila-postopek-nadzora-zoper-adrio-airways

De omnibus disputandum..


Ravno obratno, večina pilotov, ki jih poznam, se je direktno odločila za PPL licence (opravljalo sorodne poklice za pritok financ) in se krepilo na simulatorjih (že od 90ih naprej se da narediti solidnega doma).
[/quote]
:))))))))))) Poznam take, ki so se krepili na doma narejenih simulatorjih 😉

Ne bi se prerekal po čveku, kdo je ali ni dober pilot in zakaj. Za to so druga okolja.

Namen mojega orig.posta je bila pohvala Robiju, ki si jo vsekakor več kot zasluži, ta pohvala pa seveda ne minimalizira dosežkov drugih odličnih slovenskih pilotov, ki jih tudi ni malo.

Pikica, živ.
Ne. Najboljši so zato najboljši, ki ne morejo brez letenja in letijo z vsem, kar jim pride pod roke. Tako kot je z vsemi majstri. Najboljši so, ki jim je poklic življenje. In večina najboljših pride iz vojske. Ugani s čim tam začnejo. Oziroma začnejo še kot mulci, tam pa drugega, kot jadralci ni. No, razen padal in zmajev.
So pa piloti, ki jim je to kariera. Z njimi pa ne bi letel.
[/quote]

Ma, ne no nehat zdaj, ko sta najbolj luštna! 🙂


:))))))))))) Poznam take, ki so se krepili na doma narejenih simulatorjih 😉

Ne bi se prerekal po čveku, kdo je ali ni dober pilot in zakaj. Za to so druga okolja.

Namen mojega orig.posta je bila pohvala Robiju, ki si jo vsekakor več kot zasluži, ta pohvala pa seveda ne minimalizira dosežkov drugih odličnih slovenskih pilotov, ki jih tudi ni malo.
[/quote]

Seveda imaš starose, ki so glancali socialistične Blanike in je za njih to edina možna pot do “pravega pilota”.. so pa tudi kasnejše generacije, ki jim je bila pot veliko bolj skomercializirana, kot po drugi strani olajšana preko simulatorjev.
Zakaj bi moral biti eden boljši od drugih, mi ni čisto jasno.. ve se pa, da vsak berač svojo malho hvali.

Letajo pa na koncu vsi.. eden z bolj drugi z manj veselja. Moške frustracije ob velikosti tiča, pa itak poznamo 🙂

De omnibus disputandum..

(p)tiča

De omnibus disputandum..

P.S. Rekordno slab pilot je pa Christian Grey iz “50 shades of Grey”, ki ono svojo nedolžno študentko popelje na zgodnje jutranjo jadranje in potem z neba samo pada, kot kladivo.
Niti enega sodčka, lupinga, Immelmanna… nič!

In tolikšno kot je pisateljičino poznavanje letenja, je tudi seksualnosti.. zato se pa zgolj gospodinje nanj palijo.
Če si imel joystick kdaj resnično v roki (pilotski ali oni drugi).. pa tega ne moreš brati brez brisalcev… ker samoiniciativno in impulzno začneš pljuvati po dolgem in počez.
Edino kar poleti.. je bes nad človeško neumnostjo: kako lahko kupujejo in berejo ta šund?
🙂

De omnibus disputandum..

New Report

Close