Najdi forum

Splash Forum Arhiv Knjižni molji in pravopis tv reklame, oglaševanje

tv reklame, oglaševanje

Ojci;

ima mogoče kdo od vas v spominu shranjeno kakšno kvalitetno, predvsem pa uporabno, publikacijo iz katere bi lahko zvedela kaj več o etičnosti oglaševanja, reklamah, predvsem televizijskih, prikritem oglaševanju, discipliniranju potrošnika skozi oglase???
Trenutno uživam v sestavljanju diplome na to temo, pa na cobbis-u najdem bolj malo tistega, kar bi bilo uporabno. Vesela bom vsakega predloga – hej, rada berem, tako da kar – bom prebavila vse ;))

Vsem skupaj lepe dneve in hvala za vašo pomoč!

Katarina

Poizkusi z odlično knjigo NO LOGO od Naomi Klein (v angleščini, prevedena tudi v hrvaščino) – samo pazi, če nameravaš delat v oglaševanju, se ti lahko zagrauža…

Hojla!

Hvala za nasvet in opozorilo ;)) Pa brez skrbi zame, oglaševanje mi nekako ni blizu..

Lepo se imej!

Katarina

Živjo Ina!

Mogoče ti bo pomegalo:

Na spletu najdeš vse:

Svet za radiodifuzijo je regulatorno telo

Zakon o medijih, ki je zamenjal starega (zastarelega) – zakon o javnih glasilih (1994). Novi zakon je katastrofalen, a vendarle je uredlil nekaj določb iz naslova oglaševanja na tv, ra, časopisju…javnem mediju ipd.
V zakonu, ki ga najdeš na spletni strani lahko z iskalnikom (google in ko prideš na zakon ctrl f – s tem poiščeš ključno besedo in najdeš vse člene o oglaševanju, prepovedih, kdo krši, kaj ipd..)

Na fdv imaš kar nekaj diplom na to temo- kako komercialni mediji kršijo določila o dovoljenem oglaševanju, kaj se lahko oglašuje na javnem mediju -rtv, kdaj, kako in koliko.

Več zveš tudi na spletni strani novinarskega častnega razsodišča, ki tudi ugotavlja, ali so določeni časopisni članki vasebovali nenovinarske vsebine, npr prikrito oglaševanje.

Da PR članki ne obstajajo – torej na novinarksi način napisani članki (delo in dom, vikend, pilot…..), ali pr radijske oddaje (kot je ob torkih oddaja na Valu 202) ali pr tv oddaje (lorela, ki kot jo pozanmo (cross interest) novinraka prodaja postelje….dobišp na netu

pri nas so stvari iz oči marketingarjev jasne- prodat čim več ne glede na način. iz novinarksih oči – prodat medij na čimboljši in dražji način in hkrati- tako prostituiranje ogroža profesionalni novinarski poklic, saj se novianrji proti marketinškim kvazi pr potezam v obliki novianrksih del ne morejo upreti, saj ni ustreznega regulatornega telesa, ki i zadevo nadziral in reguliral.

kot regulacijo mislim tudi na samoreguliranje- da medij sam teži k profesionalnosti in k temu, da oglaševalci po nevidnih filtrih ne morjeo neregulirano (brez nadzora, jasno in po določenih pravilih) vstopat i v novinrasdki prostor.

svetujem ti še klic k medisjkemu inšpektorju g. Palu- mogoče ti po tel. lahko kako pove tudi na to temo. (je pa one man band na tem področju)

pa še oglaševalsko razsodišče obstaja…..

priporočam kak klic in praktično udejanjanje teorije, ki v sloveniji ne vzdrži prakse- dejansko je praksa le odraz in podleica nauspele tranzicije in demokratizacije regulatornih in moralnih mehanizmov

če se še česa spomnim…

lp!

Pozdravljen simonček!

Hvala za vse info, ki sem jih z obema rokama pograbila. Jaz sem študentka Fakultete za management, za to tematiko pa sem se odločila po branju knjige Njena re(kreacija), ki mi jo je dal mentor dr. Kuzmanič. Predvsem se mislim posvetiti discipliniranju ženskega telesa – v smislu tiste Ker se cenim…

Očitno imaš na tem področju kar nekaj znanja in izkušenj – vsaj brati je tako. Posredujem ti tudi moj mail, pa če imaš voljo in kaj časa, mi lahko še kaj napišeš: [email protected]. Upam, da bom kmalu na volji ali na čem drugem – ha, tak zaprisežen antiglobalist, pa na komercialnih mailih, ha ha ha

Lep dan, še lepši vikend in milijonkrat hvala za koristne info.

Carpe diem.

Katarina

New Report

Close