Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Učitelji, učiteljice – ali se trudite z učenci, ki ne obetajo popolnoma nič?

Učitelji, učiteljice – ali se trudite z učenci, ki ne obetajo popolnoma nič?

In kaj misliš, da si ti kot učiteljica, facking luzer. Koliko subjektivnega ocenjevanja in nepoštenega obravnavanja. Poznam ogromno odličnjakov, mojih vrstnikov, ki so sedaj luzerji in pa kao luzerjev iz šole, ki imajo sedaj ogromno pod palcem…… in ka ti mislis da si ena facking uciteljica z 1600 place in mislis, da si boga za jajce prijela…

Pr nas je blo tko da so ravno tiste najvecje “zgube” k niso nc obetale, zdej najvecji carji. Vsaj vecina. Dober siht, delovna doba, placa, marsikateri celo kak direktor lastnega podjetja. Par jih je k so res zabluzli. Pa tud par takih k so obetali ni nc iz njih.

Vsak mislim da ima pravico da se ga spodbuja in mu nudi. Ce sprejme super, ce ne pac sam kriv za propad.

V OS so me take uciteljice kot ste vi imele konstantno na piki, ker pac nimam pravega priimka si nisem “zasluzil” enakopravne obravnave in enakih moznosti. Moja edina moznost je bila, da sem se upru nazaj, veljal sem za “problematicnega ucenca”, zaradi tezav z avtoriteto in neposlusnostjo. Kljub temu, da moj koncni uspeh nikoli ni bil vecji kot prav dober, enkrat celo zadosten v OS, sem vseeno bil iz strani sole poslan na vsa mozna tekmovanja iz matematike. Take uciteljice kot ste vi so vedno govorile, da iz mene ne bo nic, osebe ki v resnici niso ustvarile nicesar v zivljenju so si pridrzevale pravico otrokom ukrasti prihodnost. Na sreco njihove besede meni niso pomenile nicesar. Kje sem danes, danes imam svoje podjetje v panogi IT, srecno sem porocen, zivimo v hisi in z zeno imava v Ljubljani se 3 stanovanja. Tako da takim uciteljem kot ste vi se zahvaljujem, ker vi ste bili moja motivacija, da vam dokazem, da ste vi tisti, ki v zivljenju niste ustvarili nicesar, celo svojo kariero ponavljate isto snov na isti nacin in se obnasate do otrok kot da ste nekaj vec, v resnici pa ste vi tisti ki zivotarite in iz svojega zivljenja niste uspeli narediti nicesar.

So tudi izjeme ampak te so v manjsini

Lep pozdrav

Mislim, da še preveč. Zelo pogosto se dogaja, da se premalo ukvarjamo z nadarjenimi zaradi tistih, ki so počasnejši ali nemotivirani. Žal.

Tako na naši šoli, kot tudi na drugih s katerimi srm govorila, učitelji, ravnatelji in svetovalni delavci VEČINO časa namenijo tisti za katere se najprej ve, da niti nobene policne ne bodo naredili. In to močno na račun sposobnih, ki bi lahko dosegli vidne, če ne celo izjemne rezultate. Zase in za šolo, nenazadnje tudi za same učitelje. A ne, trajbajo na vseh svojih sestankih in v zbornicah samo o problematičnih. Češ,  ta pametni se bodo že znašli. Prav tako v razredu, ko VEČINO ČASA namenijo tem otrokom, najboljši se znajdejo po svoje, morda celo dolgočasijo in zato fašejo opomin učiteljice ali še kaj.

Dobr, da nisem danes otrok v šoli. Pokrov bi mi odeslo prvi teden.

NAPAKA SISTEMA je to. Saj niso prfoksi krivi. MINISTRSTVO je krivo in njihovi direktorati in zavodi.

Ampak, veliko so krivi tudi STARŠI ta boljših, ki ne zahtevajo sprememb, ampak raje svoje brihte zasebno dodatno poučujejo in seveda mastno plačujejo. Potem dobimo kakšno izjemo v znanosti, ampak Slovenija zato NIKOLI ne bo dežela znanja in prosperitete.

P.S. So pa redke izjeme, občasno videne, kot mentorji mladih dobitnikov priznanj. Vsa čast tem.

 

Imaš tiste “kaj v četrtem razredu si že in še ne znaš brat?”, naslednje, ki rečejo “dam ti pozitivno, samo ne povedat, da sem te jaz učila” in zadnje, ki se zavzamejo, nudijo moralno podporo, pohvalijo vsak napredek. Upam, da spadaš med zadnje, ki so svetla točka, da šola ni pekel.  Tisti, ki zmorejo sami, bi itak zmogli tudi brez učiteljev.

Rezultat: končana univerza z blestečimi ocenami. Zaradi tistih redkih svetlih točk. Potrudi se, da boš spadala mednje

 

Odgovor na objavo uporabnika
Ahhhh ja, 09.08.2020 ob 12:38

Ti si daleč od učiteljice.Ker če bi bila, ne bi osnovnih stvari spraševala na forumu.Propadli bivši učenci? Lepo te prosim…tudi iz otrok, ki ravno ne ljubijo šole, zrastejo odlični avtoserviserji, keramičarji in podobni praktiki, ki znajo in zmorejo zaslužiti v življenju še več kot diplomiranci.Sem vzgojiteljica.Toliko.

Ker bistvo življenja in uspešnosti ni očem skrito. Je v denarju. Jeee

Takšni učitelji, ki sodijo otroke po socialnem okolju, iz katerega otrok prihaja, bi morali takoj zapustiti učiteljskega vrste oz bi morali ostati brez službe, ker to je največja svinjarija, kar jo lahko učitelj naredi.

Odgovor na objavo uporabnika
Bubububu, 29.08.2021 ob 19:31

Takšni učitelji, ki sodijo otroke po socialnem okolju, iz katerega otrok prihaja, bi morali takoj zapustiti učiteljskega vrste oz bi morali ostati brez službe, ker to je največja svinjarija, kar jo lahko učitelj naredi.

A spet vlečete ven stare poste?

Avtorica je namreč daleč stran od poklica učiteljice.Ker če bi bila, ne bi spraševala po forumu stvari, ki jih obvlada vsak učitelj.Ki to je po duši in srcu.

 

 

 

Odgovor na objavo uporabnika
EnaPrfoksa, 09.08.2020 ob 08:53

Novo šolsko leto se bliža in po pogovoru s kolegicami vas vprašam še tu, ko smo vsi anonimni in lahko priznamo; ste do tistih učencev, ki res ne obetajo popolnoma nič, res nepristranske oz se z njimi sploh trudite?

Ne mislim tistih, ki jih imate na piki, da jih buzerirate, večkrat sprašujete za kazen, iščete dlako v jajcu … temveč tiste, pri katerih je jasno, da ne bodo izdelali niti srednje šole. Vam je za take dejansko enako mar kot za tiste, ki res nekaj obetajo in se trudite z njimi, si jemljete čas zanje ali jih pač dojemate povsem flegmatično, saj tako ali tako ne bo nič z njih, zakaj bi se ukvarjali z njimi in si delali delo, ko pa bodo še OŠ izdelali zaradi tega, ker jih bodo tako pogledali čez prste … V mislih imam predvsem tiste hudo problematične učence, ki nimajo niti osnovnih pogojev, da iz sebe kaj naredijo. Pa pustimo izjeme, ki jih skoraj ni.

Mogoče vprašam drugače; ali svoj omejen čas pri pouku ali izven njega raje posvetite učencem, ki so že uspešni in jim nadgradite znanje s katerim res lahko sčasoma nekaj dosežejo ali ga posvečate tistim drugim, ki ga ne bodo nikoli unovčili?

Sama se trudim biti pravična in vsem nameniti enako, toda kdaj se pa le vprašaš, če je vredno tistim drugim posvečati toliko več časa, ki ga ne bodo ne izkoristili, ne cenili in ne unovčili medtem ko ga drugi bodo? Sčasoma v tem “poslu” kaj hitro prepoznaš ene in druge in se čez leta pri vseh propadlih bivših učencih prepričaš, da si imel prav … ker niso prišli nikamor.

Pa še to : učitelj NIKOLI samega sebe ne bo imenoval :Prfoks.

Zato je avtoričin post zlagan.

Ko sem jaz hodil v srednjo šolo so večini, ki so bili na meji med ena in dve šenkali kot se po domače reče. Hodil sem na gimnazijo.

Na fakulteti pa če si pisal pozitivno in si lahko znal kar nekaj, so pa zavirali, posebej če si bil moški. Ženskam so tudi na fakulteti bolj pogledali čez prste, če so bile na meji ali pa da niso dosti znale so brez težav dobile 6 ali 7.

Bil sem eden izmed teh učencev in zdaj služim dve povprečni profesorski plači na mesec 🙂

sorry ampak kako zaboga pa ti veš da ne bodo končali srednje šole?

te ni sram ker jih tako zaničuješ?

poznam kar nekaj ljudi ki so jim v oš gledali skozi prste.in imajo srednjo.

poznam ljudi ki so pustili navadno oš…šli v posebno šolo končali 2,3 letno šolo in imajo 5 stopnjo.

kdo si ti da jih sodiš?????

med ne da se mu učiti in biti neumen je velikanska razlika.

 

Odgovor na objavo uporabnika
astrid74, 09.08.2020 ob 09:11

Ja, se trudim pri vsakem učencu s težavami. Do konca.
Potem pa me je strah za njih, ker zapustijo OŠ in vem, da se ne bo nihče več potrudil za njih. Kadar imam priložnost in stik s kakšnim srednješolskim učiteljem, razložim situacijo, dobre plati učenca in kaj se je na OŠ obneslo. Včasih pomaga in se še kdo zavzame za tega dijaka. Neuspešni pa so tisti, ki doma nimajo nobene opore ali pa dovolj trde roke. Takšni se izgubijo in ni nič iz njih, čeprav imajo potencial.
Meni je za vsakega žal.

Delam v vrtcu in imam isto mnenje. Vedno upam, da se bo tudi v osnovni šoli našel kak učitelj z dušo in takim otrokom pomagal.

Odgovor na objavo uporabnika
Kapiš, 09.08.2020 ob 12:16

Nisem učiteljica po poklicu, ampak se mi zdi, da če si pravi učitelj s srcem, se boš trudil vsakemu dati nekaj dobrega, koristnega in predvsem življenjskega. Ne odobravam raznih ljubljenčkov in žrtev na piki. Otroci vse čutijo in jim s tem nabijete ego (ljubljenčki) oz. v negativnem primeru (na piki) se počutijo manjvredne. To da se vam ne da ukvarjat z nekom, ki vam je antipatičen itd, kaže vašo (učitelji) nezrelost do tega poklica. Veliko otrok izhaja iz sf.kanih družin in je težje priti do njih, ker so toliko bolj psihično obremenjeni. Pol otroštva preživijo v šolah in če še tam dobijo drek od življenja, je posledica jasna. Razni narkomani, dilerji, prostitutke, alkoholiki, zločinci, brezdomci, skratka prepuščeni sami sebi. Tako da ja splača se potrudit, zlasti za njih, ker jim s tem date možnost, da ne bodo kot odrasli uničevali družbe kot celote.

Bravo Kapis tud zaploskala bi ti za tole

Se popolnoma strinjam!

Naj na kratko opišem našo izkušnjo. Sin je hodil v OŠ in opazile so se težave pri črkah in številkah. Opravili smo diagnostiko (3. razred) kjer so ugotovili, da ima močno disleksijo in diskalkulijo. Menjal je črke, zloge, besede, številke… Učili smo se cele popoldneve, ker se je bal, da bo ponavljal. Ko so pisali spis je bilo vse rdeče. Grem v šolo in učiteljica pravi, da bo najbolje, če otrok ponavlja, ker to kar počne ni za napredovanje… Naj omenim še to, da je dobil odločbo. Po naključju sem izvedela, da ga lahko prepišemo na ZGNL. In smo ga res na enakovredni program. Od 4 in do 9 razreda je bil prav dober. Odločil se je, da bo električar in sedaj gre v 3 letnik in oba letnika je izdelal z dobrim uspehom. Veseli smo njegovega uspeha.

Dragi učitelji, podpirajte otroke iščite v njih znanje in ne neznanja, usmerjajte jih in kar je najpomembnejše pohvalite jih, ker si zaslužijo!

Pozdravljena,

Nad zapisom sem se zgrozila in zabolelo me je srce. V osnovni šoli so mi namreč govorili, da ne bom naredila srednje šole, morda triletno. Veljala sem za učenko s posebnimi potrebami, saj mi matematika, kemija in fizika res niso šle od rok. Še vedno sem hvaležna učiteljem, ki so bili z menoj potrpežljivi, prijazni in mi pomagali, da sem lahko dokončala osnovno šolo. Tisti, ki so nad mano obupali, pa so me globoko zaznamovali in najraje bi jim vrgla svoj doktorat in vsa priznanja pod nos. Kasneje sem namreč zacvetela in postala uspešna slikarka in fotografinja z najvišjo izobrazbo. S svojimi deli služim mastne denarje in moj talent je izjemen. Smilijo se mi učitelji kot ste vi, ki ne razumete, da se talent in inteligenca lahko skrivata v popolnoma vsakem učencu, tudi tistemu, ki komaj izdela osnovno šolo.

imam samo 5l vode na vrtu pa 100 sadik paradajza a zalijem odmrle ali rastne sadike?

kako naj vem, ali bo najlepša sadika dala najdebelejše sadeže, oz kako predvideti katera od odmrlih/slabih bo kasneje zacvetela in obrodila zlata jajca??

ma kdo kako idejo?

Po svoje razumem nekatera zgražanja v komentarjih, ampak vseeno vidim kaj misli. Po dolgih leta dela se ti lahko marsikaj zafržmaga in se preprosto nimaš več energije “razdajat” na tak način. Vsekakor mislim, da ni rešitev preprosto “pustit”. Morda je najbolje poskusit najt nek način kjer z najmanj vložene energije dosežeš največ. Ne vem pa kaj bi to bilo hehe (in ne učim).

Odgovor na objavo uporabnika
Obupni učenec, 01.09.2021 ob 09:25

Pozdravljena,

Nad zapisom sem se zgrozila in zabolelo me je srce. V osnovni šoli so mi namreč govorili, da ne bom naredila srednje šole, morda triletno. Veljala sem za učenko s posebnimi potrebami, saj mi matematika, kemija in fizika res niso šle od rok. Še vedno sem hvaležna učiteljem, ki so bili z menoj potrpežljivi, prijazni in mi pomagali, da sem lahko dokončala osnovno šolo. Tisti, ki so nad mano obupali, pa so me globoko zaznamovali in najraje bi jim vrgla svoj doktorat in vsa priznanja pod nos. Kasneje sem namreč zacvetela in postala uspešna slikarka in fotografinja z najvišjo izobrazbo. S svojimi deli služim mastne denarje in moj talent je izjemen. Smilijo se mi učitelji kot ste vi, ki ne razumete, da se talent in inteligenca lahko skrivata v popolnoma vsakem učencu, tudi tistemu, ki komaj izdela osnovno šolo.

Mastne denarje?

Kakšen denar je masten denar?

Če bi bila prava umetnica bi rekla : Zaslužim dovolj za življenje .

Kje je kdo, ki ne obeta popolnoma nič?

Ga ni.

Vsak ima svoja dobra in slaba področja.Vsak se nekje najde.

In tega se v šoli vedno ne vidi – ali pa se kratkomalo prezre.

In ja, najlažje je delati z nadpovprečnimi ali takimi, ki se sami promovirajo.

Zato dober pedagog stoji ob strani vedno tudi tihim, neopaznim in takim s težavami.

Tiste “ta pridne” ponavadi pogoltne sistem -》beri delajo v solidni sluzbi za povprecno placo ali max 2x tega, delajo 40 let, po tem dobijo neko mizrno penzijo.

Nekateri se odločimo, da ne bomo delali za povprecno plačo, da ne bomo delali 40 let z nakim napisanim delavnikom, da ne bomo živeli v sistemu ampak ob, nad, pod ali pred njim. Pred sem si sami kreativno življenjsko pot.

Z ženo sva oba imela dobri slużbi, po 7 letih delovne dobe sva ustvarila cca 50-60k neto prihodka letno. Potem sva ugotovila, da je z denarjem tako kot z znanjem: več kot ga imaš bolj se zavedaš kolk malo ga imaš. Zato sva 2018 prodala hišo, vikend, avtomobile odprla svetovalno podjetje in večino denarja investirala, pol v delnice pol v kripto. Sedaj najin mesecni prihodek presega letno povprečno bruto plačo.

V šoli sva oba imela dober uspeh pa se pol sva jo prespricala in sva spadala v skupino “neperspektivnih”

New Report

Close