Učiteljice 1. razreda POMOČ!!!
Sem študentka RP in imam nastop v 1. razredu in sicer imam sledeče:
Likovno področje: Slikanje
Likovni problem: Mešanje barv
Likovna tehnika: Kombinirana (vodene barvice in voščenke)
Likovni motiv: Ptič v kletki
UV strategija: afektivna
Ne vem kaj bi blo tukaj pri tej teniki najboljše uporabit pri uvodni motivaciji. Sem prav razumela, da bi učencem pač predsatvila tople in hladne barve ki bi jih nato uporabili pri slikanju…
Po moje nisi prav razumela. Likovni problem je mešanje barv, ne tople in hladne barve. Motivacija je afektivna, kar pomeni, da moraš pri motivaciji predvsem spoduditi zanimanje in doživljanje. Usmeriti jih moraš tako, da bodo zaznali mešane barve. Najprej lahko opazujete v okolici katere barve poznate (obleke sošolcev, predmeti v učilnici, pogled skozi okno). Otroci ti bojo naštevali barve. Malo poglej katera barva prevladuje. Recimo, če boste gledali skozi okno bo verjetno največ zelene. Ampak te zelene niso vse enake. Če boste gledali obleke bodo morda trije otroci oblečeni v rumeno. Potem jih vprašaš, če so vse tri rumene majice npr. čisto enake rumene. In skupaj ugotovite, da ne Ena je rumena kot sonce, druga je zelenkasta, kot limona, tretja pa skoraj oranžna… Potem pridete do problema, da imate vi v škatli z vodenimi barvicami samo eno rumeno barvo. Kaj morate narediti, da boste dobili različne barve? Barve morate mešati. Če bi delala s tempero, bi lahko potem mešali različne barve( otrokom pokažeš, potem poskušajo sami. Ker je tvoja likovna tehnika vodenke z voščenkami pa lahko mešate barve tako, da otroci motiv(ki je btw zelo hvaležen) narišejo najprej z voščenkami in ga rahlo pobarvajo, čez voščenko pa slikajo z vodenko. Ampak barvati morajo v tem primeru res rahlo, ker sicer se vodenka na voščenko ne prime. Se pravi če hočeš narediti perut rumeno kot sonce jo samo narišeš z rumeno in pobarvaš z rumeno. Če želiš zeleno rumeno, narišeš in narahlo pobarvaš z zeleno voščenko, čez pa z rumeno barvo….Enako velja pri ostalih barvah. Barvni krog pa verjetno poznaš in veš kako se mešajo barve. Šele na koncu, tik preden začnete slikat, jim povej za motiv. Primere kaži na drugih motivih, ker sicer bodo vsi ptiči v kletki kopija tvojega. Tega pa ne želiš. Ko boste izdelke vrednotili, če vam bo uspelo priti do tja, Motiv ni tako pomemben, kot to, če so otroci dejansko mešali barve.
Joj res ti hvala.. Si mi kar pomagala že pri uvodni motivaciji:)
Zdaj je edino problem, ker te korake ne vem kako točno gredo. Recimo demonstracijo ne vem ali naj uporabim že takoj pri uvodni motivaciji, ali naj demonstriram morda šele po napovedi smotra( danes boste risali ptiča v kletki..)
Morda veš merila za vrednotenje in psihomotorične cilje ter afektivne cilje?
Poglej takole je tvoja tehnika je komibinirana (voščenke, vodenke). Voščenke oz vodenko so risarski oz slikarski material. Oboje pa lahko uporabiš tako za risanje kot za slikanje. Če uporabljaš samo črto, potem je to risanje, če barvaš ploskve pa je to slikanje. Madona a vas nič niso naučil al kako.
V tem primeru, kot sem ti ga jaz povedala boš z obema materialoma slikala. Lahko bi se lotila tudi drugače npr, da bi z voščenkami samo risala, z vodenkami pa pobarvala ploskve se pravi slikala. Ampak v tem primeru bi morala mešati vodenke med seboj, kar je tudi možnost. Mogoče celo lažja za prvič.
Ampak rezultat na koncu bo prri tebi v vsakem primeru SLIKA in ne risba. To je pomembno, ker en od ciljev, ki so pri LVZ je da otrok loči med risbo in sliko.
Aja in ne demonstriraj na primeru ptiča. Ti demonstriraj recimo na primeru rožice. Naslikaj tri različno rumene rožice ali pa tri različno rdeče žoge…
Kar se tiče tega kdaj napovedati motiv. Vedno tik preden začnete s slikanjem, razen če bi bil motiv najbolj pomemben. Ampak pri tebi ni, ker je likovni problem mešanje barv.
Kar se tiče meril, pa tkole zdele iz glave ti ne znam povedat. Ker učim trenutno v 3.razredu in jih nimam v glavi.Ampak sigurno imaš mentorico. Ta naj ti pokaže kakšni so cilji in iz teh ciljev sestaviš merila za vrednotenje. Mentorica je tam zato, da ti pomaga, ampak jo moraš pa vprašati.
Bodoča šica, stran od učenja! Če niti enega navadnega sporočila ne znaš napisati brez napak (torej teksta za seboj ne prebereš še enktrat), potem res ne smeš in ne moreš učiti!!! Pa še brez idej si! Pojdi delat kaj drugega! Bodo naši otroci na boljšem![/quote]
Ti pa zapri svoja zlobna primitivna usta! Takih staršev, kot si ti se bojimo vse učiteljice, ker nam kradete moč in voljo do kreativnosti!!! ubogi otroci takih staršev in kot je napisala poink je pravilno povedala, da je to forum in ne učna ura… Zdaj najboljše da gledamo vsako vejico. Pa kaj ti ”stran od otrok ” nimaš danes na tak dan kaj počet pa iščeš dlako v jajcu??? raje pojdi kam v naravo pa se malo sprosti!
Poink hvala ti za pomoč iz srca. Tole bo moj prvi nastop, zato pa sem rekla da bom malo povprašala na forumu. Saj pripravo sem v grobem že naredila, samo detajlno jo želim še izpopolnit. Tako da mi bo tole tvoje res kar precej pomagalo.
Saj jaz sem le študentka, sem bodoča učiteljica, zato nekateri, ki so mnenja da moramo študenti že vse vedeti brez prakse itd.. se motijo.. Fakulteta je za to, da spoznamo določena dejstva, praksa in utečenost pa je potem nekaj drugega
petrca22 ne se kregat tule po forumu, ker nima smisla. Ampak resnično pa “izkoristi” mentorico in sprašuj pa prosi, naj ti pokaže čim več. Ker ni ga pa hujšega, kot če dobiš na prakso študenko, ki je vsa prestrašena in hospitira tam nekje v kotu in čaka, da bo konec. Če si v razderu dlje časa jo vprašaj če lahko kaj pomagaš, tako se naučiš največ.
Pa še nekaj v zvezi s tvojim nastopom. V glavi imej, da je tvoj cilj otroke naučiti mešati barve. Gledena to, da gre šolsko leto proti koncu, so to verjetno že počeli. In pri merilih za vrednotenje upoštevaj tvoj cilj. Jaz se res ne spomnim točno za 1. razred ampak nekaj v tem smislu pa je:
Loči in poimenuje barve.
Meša barve.
Naslika sliko v kombinirani tehniki in je pri tem sproščen.
Če boš še kaj potrebovala pa kar vprašaj.
Ubogi naši otroci -.-“
In ne nismo Boga za jajca prijele predragi pero41….
Če za likovni pouk rabiš pomoč za 1. razred ti pa res manjka kreativnosti in še marsičesa.
Poznam 2 študentki PR in obe sta mrhavi-ampak res mrhavi. Ena že 6 let vleče študij in ker je slučajno dobila službo (ne vem kako, ampak na podlagi delavnosti zagotov ne) se dela kot da drži boga za jajca.
in pero ni vse v sexu! Ona ga je dobila (pa tehta preko 150 kg-ubogi tip, ki jo je :S) in se še vedno tako obnaša. Kako to vem? Ker je svoje umazane tampone (prepojene s krvjo) puščala povsod po stanovanju. Taka packa je bila!
Ja pa jezusnaMarija, kaj ma zdaj to veze kaka je ena xy učiteljca?? kaj je bla tea zgoraj KAKŠNE UČITELJE VSE POZNATE?? ALI je bila ena pomoč… saj pa to, da je ona vprašala, še zdalečne pomeni da bo slaba učiteljica, ali da ni primerna za to službo.. Saj pa ona komaj začenja.. ona najbrž kreativnost ima,manjka ji pa praksa, nasveti ipd… ne moremo človeka kar obsodit na poflagi enega vprašanja.. saj ni važno kateri razred bo učila. Tudi za vrtec ali pa 1 razred mora bit učitelj ogromen talent da obvlada vse to… ni to tak enostavno kot se sliši…
Bodoča šica, stran od učenja! Če niti enega navadnega sporočila ne znaš napisati brez napak (torej teksta za seboj ne prebereš še enktrat), potem res ne smeš in ne moreš učiti!!! Pa še brez idej si! Pojdi delat kaj drugega! Bodo naši otroci na boljšem![/quote]
Ja,res ja!
Jaz ji pa zaupam,da bo dobra in krasna učiteljica in nihče ni prišel učen na svet,tudi TI ne,ki zdaj pametuješ tu na monu.
In naj te bo sram takih izpadov!
Tale mlada dama, ki tukaj po forumu sprašuje stvari, ki bi jih morala v literaturi prebrat, ne bo nikoli kreativna učiteljica, ker pojma nima, kakšni so 6 letniki! Pa saj ne gre v 1. letnik ALU, ampak v 1. razred k 6 letnikom. S temi se je treba igrat, pokazat svojo kreativnost, malo domišljije, ona pa bi vse z levo roko! To kar sprašuje ni neka velika znanost, ampak jo obvlada vsak, ki ima vsaj malo pojma! Prostodušna lenoba je !
Bodoča šica, stran od učenja! Če niti enega navadnega sporočila ne znaš napisati brez napak (torej teksta za seboj ne prebereš še enktrat), potem res ne smeš in ne moreš učiti!!! Pa še brez idej si! Pojdi delat kaj drugega! Bodo naši otroci na boljšem![/quote]
Ja,res ja!
Jaz ji pa zaupam,da bo dobra in krasna učiteljica in nihče ni prišel učen na svet,tudi TI ne,ki zdaj pametuješ tu na monu.
In naj te bo sram takih izpadov![/quote]
sama glej svoje ekstremne izpade, ne moreš biti več prepričana, da se te ne more odkriti, čeprav menjaš nike kot gate.