Umrla noseča peška
A ne bi raje namesto razprave o tem kdo je vreden obžalovanja in kdo ne, razpravljali o zgornjem članku in o akciji proti alkoholu in drogam na cesti, ki se začne v ponedeljek?
[/quote]
Absolutno podpiram nulto toleranco za volanom. Iz prve roke povem, da ima širši vpliv na množico, kot si lahko mislimo. Večina, ki jih poznam, ne spije prvega iz zavedanja, da ne smejo, ko vozijo. Za razliko od nas, kjer ljudje štejejo, koliko še jih lahko spijejo, da ne bo preveč, dokler ne pade kontrola, nato se jim začne pa fučkat in za varnost in za kazni in za policaje in tudi za smrtne žrtve kot je bila tale. Pa še tole. Če ste spregledali, da vam je v denarnici potekla vozniška in boste ob kontroli tako vozniško pokazali policaju, boste plačali 500 eur kazni, če pa napihali preko 0,5 do 0,8 (po starem), pa 600 eur. Ker je res primerljiva stopnja ogrožanja, če nekdo ni pravi čas prosil za rutinsko podaljšanje dokumenta s tem, da vozi nekdo natreskan.
Absolutno podpiram nulto toleranco za volanom. Iz prve roke povem, da ima širši vpliv na množico, kot si lahko mislimo. Večina, ki jih poznam, ne spije prvega iz zavedanja, da ne smejo, ko vozijo. Za razliko od nas, kjer ljudje štejejo, koliko še jih lahko spijejo, da ne bo preveč, dokler ne pade kontrola, nato se jim začne pa fučkat in za varnost in za kazni in za policaje in tudi za smrtne žrtve kot je bila tale. Pa še tole. Če ste spregledali, da vam je v denarnici potekla vozniška in boste ob kontroli tako vozniško pokazali policaju, boste plačali 500 eur kazni, če pa napihali preko 0,5 do 0,8 (po starem), pa 600 eur. Ker je res primerljiva stopnja ogrožanja, če nekdo ni pravi čas prosil za rutinsko podaljšanje dokumenta s tem, da vozi nekdo natreskan.
[/quote]
Tole ga je nekdo res pihnil mimo, da rutinski birokratski postopek enači z nekaterimi najhujšimi prometnimi prekrški.
Ja, minimalna toleranca ima pogosto za posledico špekuliranje, ali lahko še enega ali ne, klinc, seveda ga lahko. Pri nulti veš, da ali piješ ali voziš, vmesne poti ni. In odpadejo tudi izgovori, zakaj si vseeno sedel za volan.
Absolutno podpiram nulto toleranco za volanom. Iz prve roke povem, da ima širši vpliv na množico, kot si lahko mislimo. Večina, ki jih poznam, ne spije prvega iz zavedanja, da ne smejo, ko vozijo. Za razliko od nas, kjer ljudje štejejo, koliko še jih lahko spijejo, da ne bo preveč, dokler ne pade kontrola, nato se jim začne pa fučkat in za varnost in za kazni in za policaje in tudi za smrtne žrtve kot je bila tale. Pa še tole. Če ste spregledali, da vam je v denarnici potekla vozniška in boste ob kontroli tako vozniško pokazali policaju, boste plačali 500 eur kazni, če pa napihali preko 0,5 do 0,8 (po starem), pa 600 eur. Ker je res primerljiva stopnja ogrožanja, če nekdo ni pravi čas prosil za rutinsko podaljšanje dokumenta s tem, da vozi nekdo natreskan.
[/quote]
…pred leti da sem enostavno pozabila da mi je potekla vozniška. Najprej me policaj ni pustil naprej voziti in zahteval da kar tam pustim avto, a sem ga le nekako prepričala da 10m naprej zavijem proti domu. Potem je pa sledil kar sodnik za prekrške, kazen se ne spomnim točno koliko je bila. Nisem nikoli več pozabila.
Absolutno podpiram nulto toleranco za volanom. Iz prve roke povem, da ima širši vpliv na množico, kot si lahko mislimo. Večina, ki jih poznam, ne spije prvega iz zavedanja, da ne smejo, ko vozijo. Za razliko od nas, kjer ljudje štejejo, koliko še jih lahko spijejo, da ne bo preveč, dokler ne pade kontrola, nato se jim začne pa fučkat in za varnost in za kazni in za policaje in tudi za smrtne žrtve kot je bila tale. Pa še tole. Če ste spregledali, da vam je v denarnici potekla vozniška in boste ob kontroli tako vozniško pokazali policaju, boste plačali 500 eur kazni, če pa napihali preko 0,5 do 0,8 (po starem), pa 600 eur. Ker je res primerljiva stopnja ogrožanja, če nekdo ni pravi čas prosil za rutinsko podaljšanje dokumenta s tem, da vozi nekdo natreskan.
[/quote]
In potem to kar pustijo vozit dalje? Svašta.
Tole ga je nekdo res pihnil mimo, da rutinski birokratski postopek enači z nekaterimi najhujšimi prometnimi prekrški.
Ja, minimalna toleranca ima pogosto za posledico špekuliranje, ali lahko še enega ali ne, klinc, seveda ga lahko. Pri nulti veš, da ali piješ ali voziš, vmesne poti ni. In odpadejo tudi izgovori, zakaj si vseeno sedel za volan.
[/quote]
Menda so to butnili v isti koš mulote ki vozijo brez izpita in tiste ki imajo izpit pa so pozabili podaljšat dokument.
oprostite … ampak 3/4 komentarjev tu gor, je totalno bolanih. Tako težko je napisati par besedic za povzročitelja (res si ne zasluži lepih besed), umrle in očeta ter njihove sorodnike, vi pa se kregate kateri bo napisal najbolj bolan komentar.
Upam, da oče umrlih zaradi vas ne bo nikoli videl tega foruma.
Žal mi je zate, če imaš toliko časa, da prebiraš za enajst strani forumskih zapisov. Ker če bi oče, na katerega se sklicuješ, videl samo zadnjo stran, bi pa verjetno tudi on podprl pričakovanja vse več preudarnih in razsodnih ljudi, ki menimo, da alkohol in cesta nista združljivi. Še posebej zaradi katastrofalnih posledic nesreč kot je tudi tale. Za vse vpletene, ker tudi voznik je na najtežji možen način spoznal to, kar bi morala učiti država!
Žal mi je zate, če imaš toliko časa, da prebiraš za enajst strani forumskih zapisov. Ker če bi oče, na katerega se sklicuješ, videl samo zadnjo stran, bi pa verjetno tudi on podprl pričakovanja vse več preudarnih in razsodnih ljudi, ki menimo, da alkohol in cesta nista združljivi. Še posebej zaradi katastrofalnih posledic nesreč kot je tudi tale. Za vse vpletene, ker tudi voznik je na najtežji možen način spoznal to, kar bi morala učiti država!
[/quote]
Res edino država lahko kaj naredi, rigorozno in striktno. Posamezniki smo kaplja v morju kar se tiče kulture na cesti in upoštevanja prometnih predpisov, morajo biti tudi ukrepi. Jaz se npr redno vozim po Tržaški med Vrhniko in Ljubljano, spoštujem omejitve, pa me praktično vsi prehitevajo, vključno z avtobusi in tovornjaki. A za njih omejitve ne veljajo?
Res edino država lahko kaj naredi, rigorozno in striktno. Posamezniki smo kaplja v morju kar se tiče kulture na cesti in upoštevanja prometnih predpisov, morajo biti tudi ukrepi. Jaz se npr redno vozim po Tržaški med Vrhniko in Ljubljano, spoštujem omejitve, pa me praktično vsi prehitevajo, vključno z avtobusi in tovornjaki. A za njih omejitve ne veljajo?
[/quote]
Tole sicer ne sodi v nadaljevanje teme, ampak če si zamišljam, da je to nov list pogovora, bi lahko rekla samo to, da tako bedaste prometne ureditve kot je na Tržaški med Vrhniko in Ljubljano še nisem srečala, tudi v premnogih kilometrih po svetu ne. Tam so bili pa verjetno nacejeni projektanti, tako da me ne čudi, če te prehitevajo avtobusi in tovornjaki. Bolj enostavno bi bilo, če bi na začetku Tržaške dali tablo, da je v celoti prepovedana za tovorni promet, razen za dostavo, ker z bedastimi prometnimi znaki tovornega prometa na AC sigurno niso mogli speljat. Cesta pa je bila zabasana s slednjimi zaradi cestninske naprej od Brezovice. Da se pa mimo vsake bajte sredi polja zmanjša na 50, pa je bolano in tega ni na nobenem drugem magistralnem delu ceste nikjer po Sloveniji!
Tole sicer ne sodi v nadaljevanje teme, ampak če si zamišljam, da je to nov list pogovora, bi lahko rekla samo to, da tako bedaste prometne ureditve kot je na Tržaški med Vrhniko in Ljubljano še nisem srečala, tudi v premnogih kilometrih po svetu ne. Tam so bili pa verjetno nacejeni projektanti, tako da me ne čudi, če te prehitevajo avtobusi in tovornjaki. Bolj enostavno bi bilo, če bi na začetku Tržaške dali tablo, da je v celoti prepovedana za tovorni promet, razen za dostavo, ker z bedastimi prometnimi znaki tovornega prometa na AC sigurno niso mogli speljat. Cesta pa je bila zabasana s slednjimi zaradi cestninske naprej od Brezovice. Da se pa mimo vsake bajte sredi polja zmanjša na 50, pa je bolano in tega ni na nobenem drugem magistralnem delu ceste nikjer po Sloveniji!
[/quote]
Se strinjam da je glupo, ampak a zato ni treba upoštevat? Jaz sem namreč tisti baksus ki ga ustavijo ko vozi 62 kjer je omejitev 60.
Sicer je zdaj v glavnem povsod 60, najbolj glupa faza je pa bila ko je bilo 50 70 50 70….vsakih par sto metrov. Ja tudi to smo imeli.
Za 99,5{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} nesreč je kriva hitrost!
Ne alko, ne luknja na cesti, ne poledca, ne megla, ne pešec…. !!!
Na regionalkah je omejitev 90km/h – samo za to ni treba vozit 90, temveč toliko, da obvladaš vozilo, da lahko ustaviš pred morebitno oviro….!
Enako na AC, kjer je omejitev 130, pa vendarle ni treba tok gonit, če nisi siguren.
Skozi naselja….kjer so prehodi za pešče, hiše, oštarije, šole…… je pa včasih tudi 40 ali 50km/h
preveč!!
HITROST je tista, ki ubija! Ker od udeležencev (otrok, pešak brez izpita, ki nima pojma, stara mamca, stric s špegli kot kruglca od pira… celo pes, srna…) ne moreš pričakovat, da bodo ravnali tako, da boste/mo brezglavo divjali po cestah.
Samo pri nas je vozniška kultura na nuli. Treba je trobit, prehitevat, kazat sredinca, preklinjat… če nekdo vozi po omejitvah ali celo pod njimi, ker več ni sposoben.
In potem poči….. je pa naenkrat časa dovolj, da se vse ustavi. Žal pa se časa ne da zavrtet nazaj. Na cesti smo pa vsi: od najmljaših do starih. Umes pa cel spekter supermenov, ki nervirajo – izsiljujejo – ubijajo zaradi objestne hitrosti!!
In ne da se divjakom dopovedat, da čisto nič ne profitira, če divja, če nekomu vozi za ritjo..
Tega folk ne šteka!! Zakaj je treba noret???
Reveži v glavi se v avtu počutijo močni in samozavestni. V bistvu se samo v varnem zavetju plehovja tako počutijo, avto je podaljšek njihove osebnosti. Taki se na cesti obnašajo kot norci – in take bi bilo treba pošiljat na eno resno psihološko obravnavo.
Ko komandiraš tono, tono in pol, bi se moral obnašati skrajno odgovorno do drugih, sploh do tistih brez oklepa, ker s to tono zelo hitro koga lahko speštaš. Samo to je čisto prezahteven nivo za budale. Njih še na bicikel ne bi smeli spustit.
Se strinjam da je glupo, ampak a zato ni treba upoštevat? Jaz sem namreč tisti baksus ki ga ustavijo ko vozi 62 kjer je omejitev 60.
Sicer je zdaj v glavnem povsod 60, najbolj glupa faza je pa bila ko je bilo 50 70 50 70….vsakih par sto metrov. Ja tudi to smo imeli.
[/quote]
Ja, tole bedasto fazo imam v mislih! Zdaj se nekaj let ne vozim več tam, nisem vedela, da so odpravili. 60 konstantno je pa, recimo da sprejemljivo, glede na to, da AC s 130 poteka vzporedno
…a la megaboy, viharni jezdec &co. Kdo povzroča največ nesreč. Ne boste verjeli, to niso ‘babe’.
https://www.zurnal24.si/zdravje/zivljenjski-stil/taksna-je-osebnost-divjakov-na-nasih-cestah-317445
Tole sicer ne sodi v nadaljevanje teme, ampak če si zamišljam, da je to nov list pogovora, bi lahko rekla samo to, da tako bedaste prometne ureditve kot je na Tržaški med Vrhniko in Ljubljano še nisem srečala, tudi v premnogih kilometrih po svetu ne. Tam so bili pa verjetno nacejeni projektanti, tako da me ne čudi, če te prehitevajo avtobusi in tovornjaki. Bolj enostavno bi bilo, če bi na začetku Tržaške dali tablo, da je v celoti prepovedana za tovorni promet, razen za dostavo, ker z bedastimi prometnimi znaki tovornega prometa na AC sigurno niso mogli speljat. Cesta pa je bila zabasana s slednjimi zaradi cestninske naprej od Brezovice. Da se pa mimo vsake bajte sredi polja zmanjša na 50, pa je bolano in tega ni na nobenem drugem magistralnem delu ceste nikjer po Sloveniji!
[/quote]
Hitrost 50 je v naseljih in ne mimo posameznih hiš. Oprosti, ker dihamo in smo ti na poti. Mimo posameznih hiš je 60, odkar je konstantna hitrost, od Drenovega do Vrhnike pa 90.
Povej, kje živiš, da se pridemo vozit mimo tvoje hiše 70 ali 80. Saj je samo ena hiša, a ne?
Ureditev je zdaj boljša, ko so poenotili hitrost na 60, še vedno pa katastrofalna za kolesarje in ponekod tudi za pešce. Pa mnogo preveč tabel za kolesarsko/pešpot, kot da so kolesarji in pešci totalni moroni in ne bi znali nadaljevati poti po asfaltni poti brez dodatnega znaka.
Punce, mlade, ter z otroki v avtu! Ste samo hinavke in to brez primere!
Dokler boste z lastnimi otroki v vaših avtih dnevno, s telefonom na ušesih in očeh, ste zadnje, ki lahko gobcate karkoli.
Sploh veste ne, kaj pomeni ničelna toleranca za volanom!
Od sedaj dalje pozivam vse, da se vas s telefonom za volanom in ottoki v avtu posname in brez pardona za kakim dovoljenjem in opozorilom, objavi na svetovnem spletu.
Ter takoj v obravnavo sodniku za prekrške!
Za ponovitev pa v pogojno dobo in na družbeno koristna dela!
Hitrost 50 je v naseljih in ne mimo posameznih hiš. Oprosti, ker dihamo in smo ti na poti. Mimo posameznih hiš je 60, odkar je konstantna hitrost, od Drenovega do Vrhnike pa 90.
Povej, kje živiš, da se pridemo vozit mimo tvoje hiše 70 ali 80. Saj je samo ena hiša, a ne?
Ureditev je zdaj boljša, ko so poenotili hitrost na 60, še vedno pa katastrofalna za kolesarje in ponekod tudi za pešce. Pa mnogo preveč tabel za kolesarsko/pešpot, kot da so kolesarji in pešci totalni moroni in ne bi znali nadaljevati poti po asfaltni poti brez dodatnega znaka.
[/quote]
Jaz te razumem.
Jaz živim v ‘coni 30’ !! Misliš da kdo upošteva? Nihče! Niti domačini.
Mimo brzijo tovornjaki, ker je naprej gor ena žaga.
Pa sem predlagala en radarček županu + policiji = ne dobiš niti odgovora. Do zdaj je umrl en stari – drugi se pa zverziramo (od komaj kobacajočih otrok) da ne smeš mrdnit izza vogala hiše, ker boš umrl.