Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Upravičena reklamacija?

Upravičena reklamacija?

V Merkurju smo kupili stekleno posodico s pokrovom iz Jena stekla, za shranjevanje hrane, stala je ok. 2000 sit, in že pri prvi uporabi je počila, čeprav ni padla ipd., ampak smo samo stresli hrano noter in dali zraven žličko, in ob dotiku (ne udarcu!) z žličko, je steklo počilo – a se sploh lahko to reklamira ali naj “požrem” tak klump…?

Poskusi. V najslabšem primeru bodo rekli ne.

Zame sploh ne bi bilo dileme, saj s pritožbo nimaš kaj zgubiti.

Saj vem, a kako naj jim dokažeš, da ti ni npr. padel na tla, ali pa da nimaš doma še celega (saj ne morem nosit črepinj tja, tudi če ne bi bile že v smeteh), saj ne gre toliko za teh 2000 sit, čeprav tudi to ni malo, ampak bolj za načela, kako lahko prodajajo tak klump, ki ga niti enkrat ne moreš uporabit…

Če si že vrgla v smeti, je pa druga pesem.

Jaz sem npr. vrnila bodije, ker so se malce natrgali pri prvem pranju. Pa ravno tako nisem mogla tega dokazati. In so mi brez besed naredili dobropis. Mislim, da jih pri takih stvareh manj stane, če ti kar verjamejo in ti ugodijo, saj se boš kot zadovoljen kupec še vračala …

ja, imaš prav, velja vsaj poskusit!
lp

Meni so pri reklamaciji v Merkurju (reklamirala sem še isti dan) tako komplicirali, da sem jim vrgla robo na pult in šla. Tam me ne bodo več videli.
Pri reševanju reklamacij jim še veliko manjka.

Svetujem ti da neseš nazaj in zahtevaš novo.

New Report

Close