upravnik
Mi že izbiramo novega upravnika. Ampak nisem pa zasledila practica. Mi lahko daš kakšen link do tam, kjer ga hvalijo? Tule sem vse prečekirala, pa nič o njih?
Zaenkrat imamo dva resna kandidata.
Lp tudi mi imamo težave z upravnikom,odvoz smeti je ta mesec iz 800e narasel na 2400e brez pojasnila ,za sestanek ga komaj dobimona okvare v bloku se spolh ne ozove ali pa je zelo počasen odločamo se za zamenjavo govorim o activi upravljanje oz bivsi gradalis
OK, oprosti ker ne razumem.
Odvoz smeti je ta mesec narastel iz 800 ne 2400 eur?
Ne verjamem.
In tudi če je, ali ima upravnik smetarsko službo, ali kaj. Dobu je račun od Komunale in ga razdelil.
Drugače pa ja. Zamenjajte ga čimprej tega ki ga omenjaš. In dobro pazite pri prevzemu, da bodo vse stvari štimale in da vam vse ključe vrnejo, pa denarje nakažejo.
Pa SPL vzemite. Te so toliko dobri, da se jih nikoli več ne boste mogli znebit. Pišuka, se ti prlimajo na podplat ko pasji drek. Mi smo se jih strašno težko. Namesto tri je trajalo skoraj šest mesecev banda pokvarjena nesramna.
račun je izstavila snaga baje upravnik pa je brez vprašanj plačal če je res bil sploh ,pa tudi petrol nam je izstavil račun čiščenje odpadnih voda 1300 ev nimamo pojma kaj se dogaja drugače pa je to naselje 6 blokov z 3 nadstropji kr neki res sam za položnice bomo še delel lp vsem
Pozdravljeni,
etažni lastniki stanovanj in hiš v Mostecu se povezujemo. Naš nam postavljeni upravnik s strani investitorja je SPL. Smo veliko naselje s 540 enotami, katere je gradil Vegrad.
Iščemo odvetniško družbo, ki bi nam bila pripravljena v tem aktualnem času PRO BONO-BREZPLAČNO stati ob strani in svetovati. V kolikor bi se sodelovanje izkazalo za konstruktivno, bi obstajala morda v prihodnosti možnost drugačnega sodelovanja.
V kolikor nam želite pomagati, vas prosimo, da nas kontaktirate preko mejla:
[email protected]. Hvala lepa!
Če prav razumem želite, da vas brezplačno zastopa odveniška družba po sistemu Pro bono.
Ta institut je namenjen ljudem v resnično hudih težavah in v javno dobro, ne pa za neko naselje, v katerem živi 540 pretežno premožnih ljudi.
Za zastopanje potrebuje odvetniška družba 540 podpisov zastopanih.
Formularje vam dostavimo. Na formularjih bo tudi račun z zaporedno številko, v višini 5,00 EUR po pooblastitelju. Kar bi prineslo možnost plačila storitev do višine 2700,00 EUR.
Svetujemo vam tudi najem revizijske službe, ki bo naredila revizijo vseh poslov podjetja s katerim ste v sporu. Šele takrat boste lahko dobili celotno sliko zaenkrat le predvidevanega oškodovanja.
Poleg te službe pa lahko verjetno najamete tudi nadzorne storitve drugega podjetja, ki se ukvarja s podobno ali enako dejavnostjo, v katerem vedo kje lahko pride do nenamernih napak ali celo zlorab na način oškodovanja zasebnega in skupnega premoženja.
Tako, to je bilo Pro bono v višini 50,00 EUR.
A BI MENI KDO BREZPLAČNO ZAGOTOVIL SMUČANJE V FRANCIJI (predvidoma februarja) PA BOŽIČ NA SEJŠELIH (najraje na krščanski božič, sprejmem pa tudi datume okoli pravoslavnega praznovanja rojstva božjega sina).
STANOVALCI MOSTECA, SO S TOVRSTNIMI KRATKOČASNIMI DEJAVNOSTMI BOJDA ODLIČNO SEZNANJENI.
MOGOČE BI KDO IZKUŠNJE DELIL Z MENOJ..
lačni franc
je pomoje bolj problem v tem, da si noben odvetnik ne upa iti naproti njim – če se res že kakšen najde, ki je pripravljen več kot 3 minute zastonj delati
nisem odvetnica, ampak etažnim lastnikom mosteca bi rekla, naj se obrnejo tudi na protikorupcijsko komisijo (kot vem so ogromni zneski zdaj za plačilo, ker so bloki slabo zgrajeni in spl ni uveljavljal garancije in morajo zdaj lastniki vse popravljati na svoje stroške)
Pozdravljeni,
upravnike vpisujem v evidence vsak dan in imam nekaj opravka z njimi (zaposlen sem v državni upravi). Pa bi na tem mestu rad pohvalil družinsko podjetje PINACEA.
Pohvalo si zaslužijo zato, ker še nisem srečal upravnika do danes, ki bi mi povedal, da tisto kar dela, želi narediti tako, da bo več kot odlično narejeno. Takšno izjavo da človek, ki je na mestu (Rok S.).
Lep pozdrav,
Simon
Pozabil si napisati še svoj mail, če bi že kdo hotel kaj dodatnega vprašat: [email protected]
Pozabil si napisati še svoj mail, če bi že kdo hotel kaj dodatnega vprašat: [email protected][/quote]
Hahahaha, nekateri so res naivni in se ne zavedajo, da s tem naredijo več škode podejtju.
MOSTEC, me zanima, ali ste kaj naredili z SPL. V našem bloku jih nameravamo zamenjati kaer tako naprej več ne gre. Ali ste dobili odvetnika?
Če kdo ve za dobrega upravnika za Grosuplje in da tam že kaj upravlja bi prosila za kontakt.
Bi lepo prosila, da dajo kontakte le prijavljeni, da lahko v odboru preverimo, da ne gre za samoreklamo in da lahko kaj vprašamo tudi po telefonu.
Sploh so povsod težave z upravniki to vemo.Na enem forumu smo vprašali isto, pa ni bilo nič resnega, samo nakladanje, razen enega, ki nam je po pogovoru že dal ponudbo. Bi pa še dve ampak tako, da lahko govorimo z drugimi stanovalci in dobimo informacije, kakšne razdelilnike primerjamo, stroške in še kaj.
Se pravi za Grosuplje, da je upravnik dober, da je dosegljiv tudi ko v firmi nimajo uradnih ur in da tu že kaj upravlja, da gremo lahko pogledat in da se pogovorimo.
Hvala!
sončni dvori – sva sosedi 🙂
nisem registrirana in zato ne bom delala reklame. Sem tudi v Grosupljem. Pri nas so v sosednjem bloku ravno zamenjaki upravnika, mi se še pripravljamo. Tega, ki ga imate vi smo pa enkrat že zamenjali. Novi je malo boljši, ampak še vseeno ga vidimo enkrat na pol leta ali pa še to ne.
Prijateljica iz sosednjega pravi, da je novi štartal z ubijalskim tempom, dva zbora v 14tih dneh, načrt dela, ene preglede za sanacije delajo na terasah menda tako kot jih bomo morali vsi popravljat ker vse pušča. Terase so slabo narejene.
Danes se dobive, lahko jo vprašam kdo je njihov nov upravnik.
In da ne bo reklame potem ko izvem mi lahko pišeš na: [email protected]
lp.
Stanujem sicer v Lj-šiška. Ampak našega upravnika lahko priporočam. Pri nas je zelo OK, za drugje pa ne vem.Saj grosuplje pa tudi ni tolk daleč od Ljubljane. In ker nočeš reklame,se strinjam,lahko kaj vprašaš in dobiš podatke na [email protected]
upravniki imajo precej razdeljene rajone
v šiški so največ Dom Efekt, SPL, Staning, Domo
SPL in Staning po mojih informacijah treba daleč stran – ker če jih dobiš notri, se jih nikakor ne znebiš, vmes te pa ožamejo do konca
Dom Efekt in Domo so pa mešane informacije in je zgleda odvisno kateri od zaposlenih je odgovoren za stavbo. Dom Efekt je pri enih dal čisto napačna finančna poročila, pri drugih so blazno zadovoljni. Pri Domo so uspeli eno celo mini naselje skregati med sabo ker jim tako lažje prodajajo vse kar si zmislijo, pri drugih pa nič kaj dosti ne delajo za vzdrževanje ampak jim pa vsaj ne nagajajo ko stanovalci sami delajo.
Moj nasvet je – da ne vzameš nobenega od velikih – je že dovolj majhnih upravnikov, ki se bodo vsaj približno zavzeli za blok – vzamite enega takega in če se le da ustanovite nadzorni odbor. Ta veliki so pa vsi preveč povezani in pokvarjeni. Jaz bi raje dala en evro več za stroške upravljanja kot pa da se zdaj zaj****vam s tem našim nesposobnežem, ki ima za sabo zaledje močne firme.
Mi smo tudi imeli težave s prejšnjim upravnikom in smo ga zamenjali. Izbrali smo podjetje Kommunio, ampak ne zato, ker bi imeli najnižjo ceno upravljanja, ampak ker smo z njimi najlažje vzpostavili kontakt in dobili korektne odgovore. In ni nam žal, predvsem iz razloga, ker so dosegljivi na telefon vsako minuto, ker se o vsaki stvari prej pogovorimo, ker nam predložijo vse ponudbe, nam svetujejo in ne izstavijo nobenega računa brez odobritve NO. V glavnem, odkar imamo novega upravnika vemo, kaj se v našem bloku dogaja in zakaj. Za malo stanovanje imam zdaj 10 do 15 eur nižjo položnico samo zaradi tega, ker ne ne pojavljajo več razna dela, za katera nihče ni vedel, ali so bila izvedena ali ne. Pa ne delam nobene reklame, ampak samo povem dobro izkušnjo, ker ti upravniki so samo hudič.
Nimam navade komentirati na forumih tokrat pa ne morem mimo, da ne bi delila naše slabe izkušnje s podjetjem Kommunio, s katerim bomo prav kmalu prekiniti sodelovanje. Na začetku je kar obetavno kazalo, res so se dali na razpolago, ponudili tistih 0,50 eur manj za strošek upravljanja v primerjavi s predhodnikom, itd.. Po nekaj mesecih pa popolna blokada, nešteto dodatnih nepotrebnih stroškov, neodzivnost, ignoriranje etažnih lastnikov, sklepanje širše nedogovorjenih poslov, negospodarno zapravljanje denarja za manj potrebne investicije, skoraj do dna so nam izpraznili rezervni sklad…da ne naštevam. Če imate tega upravnika, vam svetujem, da obračune skrbno spremljate, saj se denar na veliko zapravlja tudi za male reči (npr. žarnice), predvsem pa vam svetujem, da zahtevate, da se v dogajanje vključi več odgovornih oseb (direktorica iz Maribora) in se boste morda izognili kalvariji, ki smo jo doživeli mi, predvsem z njihovim operativnim upravnikom. Pri nas je sicer šlo še za druge precej zapletene probleme, ki jih ta konkreten upravnik ni hotel zaznati kot škodljive in je tako povzročil škodo predvsem naši stanovanjski skupnosti, verjetno pa se bo nekje v prihodnosti tudi upravniku to maščevalo.
Veliko sreče torej.
Če ima pa kdo kako dobro izkušnjo s kakšnim upravnikom (tudi manjšim), bom vesela priporočila.
Hvala.
To kar je on napisal krat 10!
Mi smo imeli ogromno problemov pa smo klicali vsevprek pa nihče ni nič pametnega zrihtal… obup obup obup…
Potem smo se odločili za Valor, pa se zaenkrat kar obnese… na začetku smo se malo lovili, zdej pa use štima… pa še cenejši so…
Sem pa slišala podobne reči o SPL-u, take bedarije kot se dogajajo so možne samo v tej naši banana republiki joj… najprej kradejo poj pa grozijo s sodišči…
Ostalih pa ne poznam prov velik, tko da ne bi mogla kj več povedat…
PRACTIC NEEeeeeeeeeeee!!!!!!!! Daleč od njih!!!!!!!!
Pri izbir upravnika je prvo pravilo:
1. ne SPL 🙂
na kratko..tudi mi nismo zadovoljni z upravnikom..pri nas v bloku je Metalka… če bi jih ocenil 1-5…rečmo solidna trojka..
sam moraš jim gledati non stop pod prste… pri nas je situacija še malo bolj zakomplicirana ker imamo še deljeno lasništvo kotlovnice..potem pa se upravnik poveze z največjim lastnikom…in lepo počasi cuzata denar…
večina velikih upravnikov jemlej provizije ..katere v osnovi plačami mi stanovalci..mislim da je cca. 10 %..od investicije..
SPL je poden.. govoril sem z enim elktro podjetjem, ki je delalo za SPL.. zadeva poteka nekako tako…. Spl naroči menjavo par žarnic.. in ti to naredijo.. ta zananec iz tega podjetja..prav da zelo dobro zaračunajo..extra cena…čez čas SPl zavrne račun…in naroči temu podjetju..da dvigne ceno za 150 %…od skupnega zneska pa to podjetje da v gotovini SPL-u cca 1/3 denarja.. ni čudno da so potem računi pri SPL-u astronomski 🙂
jaz sem našega upravnika parkrat preverjal..dam mu proste roke pri izbiri izvajalca..potem pa še sam poiščem ceno…. do zdaj je bil ok.., res pa da mu težim tudi za navadne žarnice..kam jih je dal..enkrat sem ga vprašal če jih jemo ..tok so jih naročili 🙂
Haha, dobra zgoraj.
Še dopolnim : če ti pade kaj tumastega v glavo, glej pravilo št. 1!
Pri nas tudi iščemo zamenjavo. Prišel je čas za pravilo št. 1. Včeraj smo imeli sestanek upravnega odbora.
S sosedom sma zadolžena da dobiva tri ponudbe z našega področja.
Ima kdo kak dober nasvet za teritorij Celja. Starejši blok, 30 stanovanj.
Ne bi radi nasedli kakšnim samoreklamam, zato prosim da tisti ki boste povedali ime firme, da ste registrirani in pustite svoj meil da vas lahko kontaktiramo tako in še po telefonu in kaj vprašamo.
Pozdrav vsem in hvala!
Ko boste izbirali novega upravnika, vam bodo mogoče prišla prav moja navodila na to temo.
Celje ni v mojem interesnem delokrogu upravljanja objektov, zato ti rade volje posredujem tole povezavo:
Srečno roko pri izbiri novega in dobrega upravnika vam želim!
upravljanje objektov Mag dom,
Gorazd
Če se za upravnika izbere nekdo iz bloka, ali mi lahko kdo natančno pove kaj vse moramo voditi?
Hvala in lep dan Vesna
Ker dobim veliko vprašanj na to temo tudi na službeni mail, sem že zdavnaj pripravil copy/paste odgovor. Potem pa sem naletel na tole v časniku Finance. Kar je po mojem mnenju najboljša obrazložitev do sedaj. In hkrati največ, kar lahko dobiš v odgovor na svoje vprašanje. Izvoli: – copy/pastam:
Da, takšna rešitev je možna, določa pa jo stanovanjski zakon, in sicer v 72. členu. V tem primeru gre za termin skupnost lastnikov, ki mora biti pravna oseba. Vendar so določila, ki dovoljujejo takšno upravljanje in jih morajo lastniki spoštovati, precej stroga. Pogojev za takšno upravljanje je več. Mogoče je prvi najzahtevnejši. Z ustanovitvijo skupnosti etažnih lastnikov, ki bo upravljala večstanovanjsko hišo, se morajo strinjati vsi etažni lastniki.
Zakonodaja določa, da so pogoji za odločitev o takšnem načinu upravljanja bistveno strožji kot za določitev upravnika. Za določitev upravnika je namreč treba pridobiti zgolj soglasje lastnikov, ki imajo več kot polovico solastniških deležev. Skupaj s sklepom o ustanovitvi skupnosti lastnikov morajo etažni lastniki sprejeti tudi statut. Statut skupnosti lastnikov vsebuje zlasti:
•imena in naslove članov etažnih lastnikov,
•ime in sedež skupnosti lastnikov
•identifikacijsko oznako iz katastra stavb,
•način in pravila odločanja skupnosti lastnikov,
•dejavnost,
•način imenovanj a predsednika in njegova pooblastila,
•ime ali firmo ter bivališče oziroma sedež predsednika,
•način izpolnjevanja obveznosti članov do skupnosti.
Ko je ta pogoj izpolnjen, morajo lastniki skupnost lastnikov vpisati v register pri sodišču ter v register upravnikov. Priglasitvi za vpis v sodni register morajo priložiti sklep o ustanovitvi, statut skupnosti lastnikov, druge listine skladno s predpisi o vpisu v sodni register ter akt o določitvi predsednika skupnosti lastnikov.
Tretji pogoj je, da se skupnost ukvarja izključno z upravljanem hiše. To pomeni, da ne sme opravljati nobene druge dejavnosti. Zadnji pogoj pa je, da so člani skupnosti vsakokratni etažni lastniki v večstanovanjski hiši.
Vir: Finance 005/2012
upravljanje objektov Mag dom,
Gorazd
Forum je zaprt za komentiranje.