Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek uveljavljanje stvarne napake

uveljavljanje stvarne napake

Živjo,

ima kdo izkušnjo z uveljavljanjem stvarne napake?

Kupil sem namreč električni skiro, ki ne dosega niti ene specificirane lastnosti na embalaži, kar se tiče voznih lastnosti. Pri kateri teži držijo navedene specifikacije, na embalaži ne piše. Domet ima 3x manjši, hitrost 2x, klanec ga ubije. V navodilih sicer piše, da so specificirane lastnosti navedene za težo 50kg, ampak do navodil ne moreš priti, če ne kupiš izdelka.

Kakšne imate kaj izkušnje? Če prav razumem, te ob zavrnitvi čaka samo še možnost tožbe.

Lep pozdrav.

Pravilni postopek uveljavljanja stvarne napake je, da prodajalca pisno priporočeno s povratnico ali osebno z izpolnitvijo reklamacijskega zapisnika o stvarni napaki izdelka, v katerem podrobno opises napako in postaviš zahtevo, na primer vrnitev kupnine. Prodajalec ti mora pisno odgovoriti v osmih dneh, če ne, je že v prekršku. V roku 6 mesecev od nakupa mora prodajalec dokazati, da izdelek nima stvarne napake, kar pa bo v tvojem primeru težko dokazal. Če ne bo ugodil tvoji zahtevi, daj prijavo na Tržni inšpektorat. Mislim, da ne bo prišlo do tožbe…

V besedilu manjka beseda obvestis.

V besedilu manjka beseda obvestis.

Imam slabo izkušnjo. Ko sem uveljavljala stvarno napako( še v garanciji) v Lidlu za razvlažilec zraka , mi jo njihov servis v M.Soboti ni priznal.Še vedno se v aparatu sliši , da nekaj drgne ob ventilator, ampak oni pravijo, da dela OK.

Hvala za odgovore. Dezurni inspektor mi je potrdil, naj poskusim s prijavo, je pa rekel, da gre definitivno za zavajajoce oglasevanje in da v primeru moje prijave fasejo globo. Hmm, morda dober argument za pogajanje? 🙂

Klasičen nateg ,ki v Sloveniji gre skozi v normalnij državah pač ne gre 🙂 Vse kar so napisali kot secofikacijo drži AMPAK pod kakšnimi pogoji? Verjamem da ima skirp izmerjen domet brez obremenitve torej ali brez 50kg ali pa s 50kg vendar v zraku brez obremenitve oz stika s tlemi.

Tako je Kia oglaševala porabo 3,2l na 100km kar je v Sloveniji šlo čez. Seveda takšna poraba je bila dosežena samo z mašino brez šasije v vetrovniku v ugodnih temp…. V ameriki so dobili po pi.. pri nas nikome ništa!

Popušil si tako ali drugače 🙂

Lahko zaupaš katere firme je razvlažilec? Silvercrest?

Stvarne napake ne uveljavljaš na servisu, pač pa prodajalcu. V tem primeru ti nimaš nobenega opravka s servisom, pač pa ti mora prodajalec pisno odgovoriti, če in zakaj zavrača tvoje uveljavljanje. Iz opisanega primera je očitno, da so te nategnili.

Ni takega testnega voznika da se vidi če splo drži napisano?

Že večkrat sem uveljavljala stvarno napako, pri težavah z elektroniko pa vse do čevljev in kavbojk. Čisto vedno sem uspela. Izdelek vrnem v trgovino in zraven vedno podam pisno obrazložitev skupaj z zahtevo za vračilo denarja. Nikoli nobenih težav, vedno so me v parih dneh obvestili, naj pridem po denar.

Ja, je Silvercrest. Najprej sem pisala na sedež Lidla in jih obvestila o tem. Napisali so mi naj odnesem aparat v trgovino in ga bodo poslali na servis. V trgovini je bil napisan zapisnik in priložen moj zahtevek za uveljavitev stvarne napake.
Nisem pa imela več doma original embalaže.Verjetno ima pri njih zadnjo besedo servis.
Ne kupim več pri njih nobenega aparata. Tega sem kupila tudi zato , ker ima velik ročaj za nošenje in kolesa .

Koliko si plačala za razvlažilec?

Plačala sem ga cca 140 eur. Ostali taki aparati so dražji. Tukaj je tudi vprašanje : ali je aparat sploh varen ?
Ni prijetno poslušati tisti zvok v aparatu.
Ko sem jih vprašala( tudi v trgovini ) , koliko imajo reklamacij , nisem dobila odgovora.
Ni prijeten občutek, da plačaš tak aparat , potem pa ……….

Pri uveljavljanju stvarne napake je samo potrebno poznati postopek.
Prodajalcu pošlješ priporočeno s povratnico zahtevek za uv.stvarne napake (to mora biti izrecno napisano). Nato napišeš, kaj zahtevaš: zamenjavo izdelka, vračilo denarja ali popravilo. (Najbolje prvo ali drugo, izbira je tvoja in tu prodajalec nima besede). Dostaviš izdelek. V roku 8 dni ti morajo pisno odgovoriti. Če zahtevek zavrnejo, so po zakonu ONI dolžni dokazati, da napaka ne obstaja.
Imam pozitivne izkušnje. So me pa vsakič hoteli malo namutiti in prepričati v uveljavljanje garancije in neke servise, ker je zanje to bolje. Na to absolutno nikoli ne pristanem. Ko enkrat uveljavljaš garancijo, stvarne napake ne moreš več. Pa tudi rešeno je hitreje.


Tvoja napaka je bila v tem, da si se odločila za popravilo. Zahtevati bi morala zamenjavo ali vračilo denarja.

Zamenjati nisem mogla, ker so vse aparate že prodali . Dobijo samo par kosov za v vsako trgovino iz Nemčije . Kdaj jih zopet dobijo in če jih , pa ne vedo v naprej.?Tako so mi odgovorili zeloooo na kratko in mi s tem dali vedeti ……….
Ko bo konec garancije bo šel pa aparat na odpad zaradi varnosti. Tako to je ……. in tako se je končala moja izkušnja s tem trgovcem.


Kaj pa ko ta konkretni izdelek potrebuješ in ne moreš biti 8 dni brez? Konkretno imam nova očala in okvir pušča barvo na obrazu. Kako naj bom brez 8 dni in nato še dokler ne izdelajo novih? Kaj pa, če bodo novi okvirji cenejši od starih, mi morajo vrniti razliko? Najlepša hvala za pomoč.

Kako si bila brez pa ko si čakala na ta nova očala?

New Report

Close