V hrib – na pomoč
Fantje!!!!
Kupila sem hiško ,do katere je cesta ene 200m s klancem okoli 40% , pa še asfalt je čisto na koncu ,tako da je bolj makedam…. Danes ko je zapadel sneg z mojo katrco že nisem mogla gor..oz.gor bi mogoče še prišla,samo dol bi bilo kriza.
Svetujte mi kaj naj naredim ? Ali obstajajo za katro kake ketne ,ki se jih da hitro in enostavno montirat? Saj ne hodim vsak dan gor in dol ..le cca enkrat-2 tedensko .
Ali mi pa ostane samo to ,da si kupim avto s pogonom na 4 kolesa in dobre zimske gume. A bi to šlo? In kateri avto na 4 pogon tak manjši in ne preveč drag bi ustrzal za take zadeve?
Katrca?
To je že tako in tako nevarno, če se samo voziš s to krsto, kaj šele, da poskusiš po takšnem terenu premagovati takšne naklone!!!???
Za tvoje dobro ti svetujem, da si kupiš vsaj normalen avto (če si lahko privoščiš 4×4 potem je to še najboljša izbira) in solidne gume.
Še tako dober avto brez dobrih gum ti nič ne koristi. Svetujem Dunlop ali Goodyear gume. Tudi kakšne druge dobre bi se še našle (poglej letošnje teste pnevmatik v kakšni dobri avto reviji ali na internetu).
4×4 poceni in majhnega avta hkrati pa še nisem zasledil. Če se ne motim, ga pod 4 MIO SIT ne moreš najti. Sicer pa se lahko motim glede tega…glede ostalih stvari pa sigurno ne!!!
prvo bom vzel kot kompliment… 🙂
Drugo, mi smo tudi imeli kaksnih 20 let nazaj katrco in ti povem, da sem se danes presenecen, da sem sploh ziv!!!
Vsi ostali avtomobili, ki smo jih potem imeli-Nissan Micra, Renault 5 GT Turbo, Renault 25, Bmw 318i pa tudi stoenka so bili raj v primerjavi s katrco, ceprav ne slovijo in tudi niso najbolj varni avtomobili.
Katrca se posebej je vozeca krsta in je zame eden najbolj nevarnih avtov, kar se jih se danes vozi. Razlogov za to je vec, od slabe plocevine, do nikakve tehnike, neverjetno slabe karoserije itd.
Da pa prides s katrco kamorkoli se strinjam, tudi v nebesa… 🙂
Katrce so bili vsestranski avtomobili, svojo mladost sem preživel v štirih (zaporedoma). Z njo sem napravil prve šoferske kilometre (še pred avtošolo) in nimam pripomb. Danes ne najdeš avtomobila, ki bi bil tako poceni, enostaven in uporaben (kar se nakladanja v prtljažnik tiče, recimo).
Zdaj pa k stvari:
Pred leti so obstajale plastične prevleke za gumo “Praktis”. Namesto verig je plastična rešetka s kovinskimi čepki, ki se montira dosti hitreje in ne potrebuje zategovanja. V globokem in svežem snegu so klasične verige še vedno boljše, seveda, ampak za prvo silo bi mogoče bilo.
Če se ne da izboljšat avta, je treba popravit razmere na cestišču, ki se ga lahko posuje ali spluži (Kak sosed pa ja ima traktor…). Vsekakor je boljše, da je površina makadamska, ker nudi ob ledu in snegu boljši oprijem kot gladek asfalt.
4 kolesni pogon ob spustu po klancu ne pomaga prav nič. Če pa ga že ravno hočete imet, je včasih obstajala tudi fiat panda 4×4.
hehe WiseGuy.
ej, tudi sam sem imel petko turbo. se mi zdi vseeno malce bolj nevaren avto. zivcen med pospesevanji, trd…v kombinaciji s sirokimi gumami nisi imel na mokri cesti kaj poceti. na kuclju sredi dolgega levega ovinka mi je nekoc dvignilo zadek in imel sem kaj poceti. golf VR6, bmw 325, katerakoli calibra, celica so vse do 150kmh gledali v tvoj auspuh. kako se mi tozi po turbacu…smrc. takrat sem iz sentvida pri ljubljani do bleda potreboval tocno 21min. haha porabil pa skoraj pol tanka goriva. to so bili casi:))
Saj je vse lepo in prav, ampak:
40% ????? Takega klanca v Sloveniji ni. Pa kje drugje tudi ne. Najhujši klanec, ki ga najdeš pri nas je cca. 20%.
Katra da je nevarna? Ma, čisto vsak je nevaren, samo po pameti je treba vozit. Nimamo vsi denarja za Allroade, Touarege, Cayene in podobna sranja. Katra gre vzvratno v vsak hrib in sneg, pa še prav fajn visoka je, da ne nasedeš pri prvih 15cm snega.
Sigurno je vedno, kar se varnosti tiče na prvem mestu razum voznika, vendar vem iz izkušenj kako nevaren avto je katrca.
Sicer pa za dober in varen avto ni potrebno imeti 10 MIO SIT+ za allroade, Touarege itd., to je zavajanje…
Kupi si Toyotin Avensis, Rav4, kupi si novega VW Golfa, Passata, Renault Megane itd. To so vse avtomobili za cca. 4 MIO SIT. In vredni svojega denarja.
Sam imam podoben problem. Živim v eni zakotni vasi, v katero prideš po dveh poteh in obe gresta čez reko Krko in to pod zelo težkimi pogoji – prvo se moraš spustit do reke, nakar je 90 stopinjski ovinek in potem most, nato spet 90 stopinjski ovinek in zelo strm klanec dolg najmanj 300m, da pridem do svoje hiše. Za to sem si kupil subaruja.
Avto je karavan in ima 4X4 pogon in reduktor. Je pa kar velik avto. Cene za te avtomobile se gibljejo od 50 pa do 350.000 sit. Z njim prideš po vsakem hribu po katerem je speljana cesat in gor in dol.
Če te moti vožnja po hribu dol, pa vklopiš reduktor, avto pustiš v prvi prestavi in sam leze zelo počasi dol po hribu.
Lahko pa si omisliš manjšega justy-ja, ki ima tudi možnost 4×4, cene so niske, poraba je majhna, avto pa v praksi preizkušeno po vzdržljivosti skoraj neuničljiv. S službenim smo počeli marsikaj, pa se še danes vozi.