Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek V trgovini so jezni, ker sem dve stvari poslala nazaj

V trgovini so jezni, ker sem dve stvari poslala nazaj

Na spletu vsi prijazni, sicer fizična trgovina, menda bi morali vedeti, da ti oblačilo lahko ni prav, všeč, če ga naročiš po pošti. Prejšnji teden sem drugič poslala eno stvar nazaj, pa dobim mail, da mi odslej ne bojo več pošiljali po pošti. Pozabili pa so na vse, kar sem obdržala.

Še radi bodo pošiljali. Vaša zakonska pravica pri spletnih nakupih je, da stvar vrnete v nespremenjenem stanju v primeru da vam izdelek ne odgovarja. Ni treba da vam ni prav, lahko vam samo ni všeč.

Moje izkušnje so popolnoma drugačne.

Velikokrat mi nakažejo denar nazaj in napišejo, stvar pa kar obdržite.

Ne gre za oblačila.

Si morala biti pa pošteno nadležna.

Torej trgovina, ki v resnici ni spletna. Le tebi uslugo dela ali kaj?

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimnoxy, 05.06.2025 ob 15:58

Torej trgovina, ki v resnici ni spletna. Le tebi uslugo dela ali kaj?

Ni spletna, vsak dan pa na FB objavljajo stylinge in vabijo k nakupu po pošti. Prav rečejo, naj naredimo screenshot izdelka in jim ga pošljemo na zasebno sporočilo. Nekaj stvari mi je bilo v redu, zdaj pa sem v roku meseca in pol dve srajci poslala nazaj.

Odgovor na objavo uporabnika
Čudeži se dogajajo, vsak dan, 05.06.2025 ob 12:10

Moje izkušnje so popolnoma drugačne.

Velikokrat mi nakažejo denar nazaj in napišejo, stvar pa kar obdržite.

Ne gre za oblačila.

To delajo kitajci do nekega zneska, ker bi bila poštnina dražja kot izdelek. Niso pa neumni in ti ne bo dolgo špilalo, ti bodo banal račun.

Niti slučajno. Na FB se promovirajo, da pošiljajo tudi po pošti. Sem že kar nekaj stvari kupila. Zdaj mi pa v roku meseca in pol dve srajci nista bili všeč. Ena se mi je zdela predraga za to, kar sem dobila, pri drugi pa se na sliki niso videle bleščice, ki so bile tudi gor. Še pismo z opravičilom sem poslala zraven.

Take ,kot si ti, ste res nadležne. Kaj kupuješ in potem vračaš?

Imam tako znanko, dnevno naroča, po več enakih artiklov različnih velikosti, barv in potem vrača, največkrast vse. Ker “ima pravico” pravi ona.

Matr, res ste ene babe odvratno zoprne.

Za v trgovino it , kako nima časa (pa nikjer ne dela, nima otrok), a za pakirat in čakat kurirja ali nosit na pošto za vračanje, pa ima čas.  Dnevno.

Bednice, ampak res bednice.

Odgovor na objavo uporabnika
Ena435, 05.06.2025 ob 17:56

Niti slučajno. Na FB se promovirajo, da pošiljajo tudi po pošti. Sem že kar nekaj stvari kupila. Zdaj mi pa v roku meseca in pol dve srajci nista bili všeč. Ena se mi je zdela predraga za to, kar sem dobila, pri drugi pa se na sliki niso videle bleščice, ki so bile tudi gor. Še pismo z opravičilom sem poslala zraven.

Glej. Vzeli so ti nazaj. Imajo pa vso pravico, da ti ne prodajajo več. Verjetno si še kaj “pozabila” napisat, zakaj so te označili kot neresno in zaupanja nevredno stranko.

Odgovor na objavo uporabnika
modrivrag, 05.06.2025 ob 18:08

Glej. Vzeli so ti nazaj. Imajo pa vso pravico, da ti ne prodajajo več. Verjetno si še kaj “pozabila” napisat, zakaj so te označili kot neresno in zaupanja nevredno stranko.

V redu, vi vsi pač veste več od mene.

Odgovor na objavo uporabnika
Ena435, 05.06.2025 ob 18:12

V redu, vi vsi pač veste več od mene.

Verjetno je avtorica reklamirala vibrator, a mastnega ne sprejmejo nazaj.

Pred časom sem naročil neke blazno drage diesel hlače. Ko sem jih dobil, mi na meni pač niso bile všeč. lepo sem spakiral nazaj in poslal na diesel oin hkrati prosil denar nazaj. Dobil sem nakazano takoj, ko so dobili robo. Nobenega kompliciranja. To je posloven odnos do strank.

Odnos je, da če v Sloveniji obstaja ta trgovina, da dvigneš rit in greš tja probat. Ne pa vračila, ker ti en šiv ali pa blešcica ni všeč. Delala sem v eni trgovini kjer je bila tudi spletna prodaja. Obup. Najprej nekaj naročite, po mailu komplicirate, da ni pravi naslov, ok, naprintamo papirje, damo skladiscniku, ki vam spakira v novo škatlo seveda brez poštnine, ker ste se toliko potrudili, da ste nabrali ravno toliko, da je še to gratis in potem vrnete, ker vam ni všeč. Seveda ste tisto škatlo obdržali in poslali vse skupaj zrolano v vreči. In potem obdržite eno stvar in se tolcete po prsih kakšni frajerji ste, da ste nekoga s poštnino nategnili. Sramota. In noben vam nič ne sme rečt, ker imate pravice. To pa znate povedati.

Odgovor na objavo uporabnika
samski cinik, 05.06.2025 ob 19:21

Pred časom sem naročil neke blazno drage diesel hlače. Ko sem jih dobil, mi na meni pač niso bile všeč. lepo sem spakiral nazaj in poslal na diesel oin hkrati prosil denar nazaj. Dobil sem nakazano takoj, ko so dobili robo. Nobenega kompliciranja. To je posloven odnos do strank.

Naslednjič ne rabite it na kolena za to, v EU imaš kot potrošnik to pravico za nakupe prek spleta, samo klikneš ‘Returns’ in je pri boljših prodajalcih poštnina že v ceni, UPS/DHL… pride k tebi po robo in ni treba še posebej prosit da ti vrnejo denar.

“Blazno drage” Diesel hlače? Kok so pa ble?

Če človek  napiše  vljuden dopis  in spoštljivo obravnava zadevo, to ne pomeni, da gre na kolena.

Joj, kako ceneni ste, vsi vidite samo neke svoje “pravice” , vse “mora” nekdo naredit.

Vljudnosti, omike, civiliziranosti pa ne poznate niti od daleč.

Ja, nova generacija bedakov prihaja.

Ni pri boljših prodajalcih poštnina všteta v ceno. Velika marža jim to omogoča ali po domače: za cenen izdelek plačate veliko denarja.

Odgovor na objavo uporabnika
NjahJa, 05.06.2025 ob 19:35

Odnos je, da če v Sloveniji obstaja ta trgovina, da dvigneš rit in greš tja probat. Ne pa vračila, ker ti en šiv ali pa blešcica ni všeč. Delala sem v eni trgovini kjer je bila tudi spletna prodaja. Obup. Najprej nekaj naročite, po mailu komplicirate, da ni pravi naslov, ok, naprintamo papirje, damo skladiscniku, ki vam spakira v novo škatlo seveda brez poštnine, ker ste se toliko potrudili, da ste nabrali ravno toliko, da je še to gratis in potem vrnete, ker vam ni všeč. Seveda ste tisto škatlo obdržali in poslali vse skupaj zrolano v vreči. In potem obdržite eno stvar in se tolcete po prsih kakšni frajerji ste, da ste nekoga s poštnino nategnili. Sramota. In noben vam nič ne sme rečt, ker imate pravice. To pa znate povedati.

Ah daj no. Vse sem lepo plačala, s poštnino vred. Res ne razumem, zakaj so se tako razjezili. Valda razumejo, da je na sliki drugače, kot v resnici. Ta trgovinica je 50 km stran. Oglašujejo prodajo po pošti. Kar nekaj stvari sem že kupila in so mi bile ok. Zdaj pa pač dvakrat ne. In tak odziv.

Odgovor na objavo uporabnika
Natasa669, 05.06.2025 ob 20:36

Ni pri boljših prodajalcih poštnina všteta v ceno. Velika marža jim to omogoča ali po domače: za cenen izdelek plačate veliko denarja.

Danes zelo malo ljudi preplača izdelek, potrošniki niso bili še nikoli tako poučeni in opolnomočeni, trg pa tako zasičen z robo in transparenten, tipičen potrošnik naredi domačo nalogo, pogleda cene pri različnih prodajalcih, uveljavi vse možne popuste in naroči za najnižjo možno ceno.

Trend je tudi stran od cenenih izdelkov, še pri cotah, kjer so nakupi dokaj emocionalni in impulzivni, grejo potrošniki nazaj proti manj izdelkov, pa tiste dobre, pomembna postaja etičnost proizvodnje…, v parih letih bojo Temu, Shein ipd. stranski igralci, morda tudi fast fashion brandi.

8409; ti si se užgala na Diesel hlače. Iz tvojega posta sem dobila občutek, da je to zate en pofl in da kupuješ dražje, kar pa ni nujno, da so toliko tudi vredne. Slovensko tržišče ne morete primerjati niti z Nemčijo, kaj šele z vsem ostalim. Že davek imamo višji. O številu prebivalcev pa ne bi. Redko katera slovenska trgovina si lahko privošči kontejnerske prevoze in je ogromna razlika ali naročiš kontejner ali paleto ali paket.

Ah imam tudi jaz podobno izkušnjo z eno tako privat trgovinico blizu Ljubljane, mogoče je celo ista. So mi pisali, ko sem v enem letu tri stvari nazaj poslala, tri pa kupila, da ne bojo več pošiljali. Je pa tako – roba je bolj ko ne slaba, poceni, bohvet s katerih tržnic, prodajajo jo pa kot suho zlato. To zame tudi hitra moda ni, kot oni rečejo. Ene stvari so ok, veliko njih je pa pofl.

New Report

Close