Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek varstvo in prehrana v Oš

varstvo in prehrana v Oš

Me prav zanima če je povsod tako.Namreč,naša petošolka-že odkar je v šoli večkrat pride domov brez nalog in lačna.Ko jo vprašam kaj so delali v varstvu mi reče da so delali naloge-ne do konca in potem grejo ven ali pa počnejo kaj drugega.Nalog jim nihče ne pregleda ali pomaga če je ne razumejo.
Zakaj je potem šolsko varstvo??Ali učitelji ne znajo naresti reda??Me moti predvsem zato,ker potem ko otrok pride domov ,mora naresti še nalogo,brati knjigo,kje je potem še učenje!!!Prostega časa torej sploh ni!!
Tudi drugi starši jamrajo zaradi tega.
Glede prehrane pa tudi ne vem zakaj hodijo lačni domov.Porcije so res majhne in kadar želijo repete največkrat ne dobijo.Res pa je da včasih ni kaj po njihovem okusu.

No pa lep dan še naprej.

pOZDRAVLJENA.
Čist po domače fučka se jim
Čao

no v naši šoli popoldanskega varstva za petošolce itak ni več, imamo ga samo do četrtega razreda.

se pa ne čudim, da otroci ne uspejo narediti domačih nalog, saj se v podaljšanem bivanju odvijajo tudi obšolske dejavnosti, vzgojitelji jim pa največkrat takoj po pouku privoščijo malo igranja in prostega časa.Tako je ura, kod bi mignil 15 ali 16, ko otroci odidejo domov.

kar se tiče prehrane, je pri nas prav lepo urejeno in otrok lahko zaprosi še za eno porcijo, tako da mu res ni potrbno biti lačen, seveda če to želi.

Kolikor je meni znano, delajo DN v času samostojnega učenja, ki traja eno šolsko uro, ostalo druge stvari. Če ti je všeč ali ne, učitelj ne rabi pregledati naloge, čeprav v glavnem to počnejo. Ker sem dežurala na kosilu, ti lahko zagotovim, da so v glavnem lačni po lastni krivdi. Problem premalo hrane je bil samo takrat, ko so bili kroketi, pomfri in podobno. Je pa res, da je tako pri nas, če je tudi na vaši šoli pa ne morem trditi.

SE ti ne zdi, da bi otroci v 5. razredu že morali biti toliko odgovorni, da bi se sami lotili naloge in jo tudi do konca naredili? Meni so starši nehali brskati po torbi in težiti z nalogo v 2. razredu in od takrat je bila šola čisto moja odgovornost.
In če je ne izuči, da ima potem še popoldne sitnosti s šolo, ne vem, kako bi jo lahko k pisanju naloge prisilil učitelj.

Tako je,metuljčica.Tudi jaz sem svojima otrokoma po končanem 1.razredu naredila le kontrolo nalog.Če se je pokazala potreba po dopolnitvi oz.po popravi besedil traznih spisov,opisov,govrnih vaj smo naredili po njunem predhodnem trudu in skupaj z aktivnim sodelovanjem otroka.Danes sta oba s končanim faxom oz z zaposlitvijo,pa še brez varstvene sta sama doma naredila nalogo in se učila in to opravila največkrat pred mojim prihodom.Glede hrane je pa tako,če jim ustreza,tako vedno lakota kruli,ker je bilo premalo,če pa ni po njihovo jim je pa tako vseeno kaj je in so zopet lačni.Če pa je kosilo tam nekje od 12.-13.ure,pa se lahko zgodi,da so tudi lačni ob prihodu domov.Pa lep dan želim.

enako je pri nas.iz šole prideta lačna.V pop varstvu pa naredijo naloge le tisti,ki so še skoncentrirani na ukaze učiteljic.naši dobijo vedno nalogo za domov.drugi dan pogledam,če je kaj popravljeno oz če sva vse naredili prav in je tako kot sva pustili.nikdar ne vem kje sem kljub temu,da vprašam.pop pravi,da ne ve,ker se z dop učiteljico nista nič pogovarjali o tem.na sest smo se zmenili,da se pod napačno rešitev upiše vsaj eno opombo za informacijo pa ni nič od tega.

Domače naloge so za otroke, ne pa za starše.

Včasih so bili učitelji v šoli zato, da so otroke kaj naučili, danes so v šoli samo še zato, da pobirajo svoje plače in, da jim teče delovna doba.

Tudi moji otroci hodijo domov brez narejene domače naloge, katero bi po mojem mnenju morali narediti v podaljšanem bivanju. Na roditeljskem sestanku smo o tem spregovorili in sama učiteljica je rekla, da otroci morajo narediti nalogo do 15-e ure in naj bodo potem doma prosti.

Otroci bi nalogo seveda naredili, a kaj ko jih učiteljica v pop. varstvu ne motivira za naloge ampak jih vozi ven in na šolsko igrišče, da je tudi ona na zraku in se ji ni treba ukvarjati z nalogami in odgovornostmi.

Sem že močno jezna, ker vidim da se vsem na šoli malo “fučka” za učence.

Otroci hodijo domov brez nalog, brez znanja in lačni. Starši se po tem, ko pridemo domov iz službe moramo ukvarjati še s šolo in otroke učiti, ker učiteljica v šoli nima časa ali volje, da bi bolj počasi in razumljivo razložila snov.

Opazujem nekatere učiteljice, ki v šolo hodijo na modno revijo, ne vedo več kako bi se “afnale”, za naše otroke jim je eno figo mar. Jaz bi takim plače znižala in si naj višjo zaslužijo, ne pa da jo dobijo za prazen nič.
Mi pa še kar plačujemo in smo tiho.

mah ja, pa mi povej, kdaj naj otroci v šoli naredijo domačo nalogo.
Naši 3/9, ki se jim pouk 3x na teden konča 12.20 in 2x 11.30 ob 12.45 imajo kosilo do 13.10, potem pridejo v razred in velika večina otrok ima popoldanske dejavnosti tudi do 4x na teden in te se začnejo od 13.30 naprej in trajajo različno dolgo, tudi do 16 ure, potem odidejo domov.No pa mi razloži, kako naj dobimo vse otroke skupaj in jim razložimo snov ter pomagamo pri nalogah.

Kakšen pameten nasvet bi prišel zelo prav.

erika napisal:

> mah ja, pa mi povej, kdaj naj otroci v šoli naredijo domačo
> nalogo.
> Naši 3/9, ki se jim pouk 3x na teden konča 12.20 in 2x 11.30
> ob 12.45 imajo kosilo do 13.10, potem pridejo v razred in
> velika večina otrok ima popoldanske dejavnosti tudi do 4x na
> teden in te se začnejo od 13.30 naprej in trajajo različno
> dolgo, tudi do 16 ure, potem odidejo domov.No pa mi razloži,
> kako naj dobimo vse otroke skupaj in jim razložimo snov ter
> pomagamo pri nalogah.
>
> Kakšen pameten nasvet bi prišel zelo prav.

ORGANIZIRAJTE SE drugače. Kakšne dejavnosti??? Dejavnosti imajo moji otroci po 16-i uri, do 15-ih pa so v šoli, in če so v šoli, smatram, da se tam UČIJO in DELAJO DOMAČO NALOGO.
ZABAVA in ŠPORT naj bosta na urniku, ko so otroci prosti (če so lahko sploh kaj prosti) in ne med poukom!!

Saj ste PEDAGOGI, boste že vedeli, kako je treba z otroci.

pomota, mi imamo krožke, oz. obšolske dejavnosti, tudi športne v času podaljšanega bivanja in se končajo takrat, kot sem napisala. Tudi starši in učitelji so tako bolj zadovoljni, ker jim ni potrebno otrok voziti popoldne na te dejavnosti in imajo več časa, starši za svoje otroke, učitelji pa za svoje.

Ne vem sicer, kako imate organizirano v vaši šoli, v naši je tako in le malokdaj uspemo narediti naloge, morda samo z tistimi učenci, ki imajo samo en krožek, ampak takšnih je izjemno malo, saj jih zanimajo različne stvari.

no sedaj pa čakam, za pameten nasvet, v okviru napisanega v zgornjem postu.

pa š.n.

kaj misliš, kako bi bili otroci utrujeni, če bi čepeli samo za knjigami od 8. ure zjutraj, pa do 16 ure popoldan, točno 8. ur, brez vsakršne sprostitve, to lahko od svojega otroka zahteva samo starš, ki se mu ne da ukvarjati z njim, res žalostno.

mislim pa vseeno, da imate tudi na vaši šoli obšolske dejavnosti, ki jih organizira šola in verjamem, da so verjetno po večini v času podaljšanega bivanja.

zelosemjezna, in otrok naj bo pri pouku in pri nalogah skoncentriran od osmih do petnajstih popoldan?

erika, tudi če otroci ne bi imeli krožkov v šoli, kljub vsemu v osmih urah potrebujejo vsaj eno uro prostega časa – iger z žogo, sprehajanja ipd. in kosilo.

Prepričana sem, da se zelosemjezna nikoli ni s svojim otrokom ukvarjala intenzivno osem ur skupaj in poskrbela da bi zdrav otrok osem ur sedel in se učil in delal naloge, ker bi potem vedela, da otroci potrebujejo tudi prosti čas.

Za takele butaste izjave brez osnove bi te človek…ma ne vem. Zanima me, kateri poklic sama opravljaš, bomo še o tvojem malo napleteničili.

Dejavnosti so zelo redko organizirane po 16 uri – torej je res, da je težko zbrati celotno skupino k ” delu “.

Po drugi strani pa je za večino vzgojiteljic lažje na igrišču ” grozdit ” in skoraj ne vedet kje otroci sploh so.

Pri nas imajo tudi v podaljšanem bivanju urnik, ki je za vsak razred malce drugačen, ampak je točno določen, kako poteka.
Takoj po pouku imajo kosilo, potem gredo na igrišče oz. telovadnico (če je slabo vreme). Ob dveh se vrnejo v razrede, kjer imajo popoldansko malico in nato delajo naloge, tam nekje do treh, tri petnajst. Potem pospravijo razred in zopet v telovadnico oz. ven.
V tem času tudi potekajo razni krožki. Če ga otrok obiskuje, potem se pač ne udeleži tistih dejavnosti, ki takrat potekajo v podaljšanem bivanju. Je pa res, da pazijo, da je v času med drugo in tretjo čim manj krožkov. Če pa so, je pa normalno, da cel razred ne bo čakal na tiste tri, ampak bodo naredili nalogo. Tisti, ki so na krožku jo pa tisti dan naredijo doma.

Na šoli mojih otrok je točno določen popoldanski urnik. In ura za šolsko delo je med 13.30 in 14.15. Takrat se naredijo naloge. Moja tretješolka jih vedno naredi, pa še kaj drugega za šolo zraven.

Vse druge aktivnosti so planirane izven te ure. In zadeva funkcionira.

Mi pa hčera pove, da mnogi ne naredijo naloge, ker učiteljica ni dovolj stroga, in če nisi sam motiviran, je pač ne narediš. A to je druga zgodba.

Lačna pa pride pogosto domov, to pa je že spet druga zgodba (beri izbirčnost).

lp

V petem razredu naj bi bil otrok toliko samostojen, da za nalogo poskrbi sam. Če je popoldne v šoli in ima tam učitelja, bi pričakovala, da je toliko “pameten”, da se potrudi in čimveč naredi tam, saj ima krasno možnost še kaj povprašati, če se zatakne. Pa še popoldne ostane dovolj časa za prijaznejše stvari. Do tega se bo moral dokopati sam.
Glede prehrane pa izpostavite na skupni govorilni uri, pa se pogovorite z ostalimi starši. Imate predstavnika razreda, ki naj problematiko, če to je, izpostavi na svetu staršev, kjer je običajno prisotno tudi vodstvo šole, ki naj zadeve uredi.

1. Domače naloge mora otrok v 5. razredu narediti samostojno, brez dodatnega motiviranja (ko je čas za nalogo, tvoja ta mala verjetno počne kaj drugega)
2. Če se ti zdi, da prihaja domov lačna, jo še vedno lahko prijaviš na popoldansko malico. Pri nas hodijo petošolci okrog pol enih na malico, do treh je potem kar dolga in seveda postanejo lačni.

hahaha, ta je pa dobra, veliko raje sem v razredu in sedim pa malo pogledam na okoli,če se piše domača naloga ali jim berem pravljice, pa malo poklepetam z njimi in jih imam prav vse pod nadzorom, kot pa na igrišču, ko se ti raspršijo kot muhe in oprezaš za njimi in se treseš, da si slučajno kdo od njih, kaj ne naredi. Če verjameš ali ne, ko se vrnemo v razred se odahnem.

ohja, tole govorjenje me zares utruja, sploh od nekoga, ki nima pojma, kaj pomeni odgovornost za 24 otrok.

New Report

Close