velik servis avto
maneneo, 04.11.2023 ob 11:32
Samo delo bo 500€+material??Rečeno je skupaj 500€.
Če bo dal originalne rezervne dele se ne bo izšlo. Če pa naredi takole popoldansko in kupi dele, ki niso originalni, pa se lahko izide. Ampak uradni servis tega ne naredi in tam bo 500€ samo delo!
tone979, 04.11.2023 ob 11:43
Če bo dal originalne rezervne dele se ne bo izšlo. Če pa naredi takole popoldansko in kupi dele, ki niso originalni, pa se lahko izide. Ampak uradni servis tega ne naredi in tam bo 500€ samo delo!
NE bluzi tone…nisi v avstriji…kot prvo kak avto in kak motor..za menjavo zobatega jermen se rabi od 3.5 do 5 ur…delovna ura na servisih je od 40 do 50 eur….kje ti dobis 500 eur za delo ves ssm ti
Če imamo v mislih večino voznega parka v Sloveniji je tako: material je okoli 200-300 EUR in obsega oba seta jermenov z zategovalci (kompleti so v škatlah), vodna črpalka, olje in filtri. Postopek zahteva eno uro dela, ki je cca 40 eur.
V praksi pa nas avtomehaniki j…o na suho. Material dobivajo s 30-40% rabatom, tega pa stranki ne upoštevajo, za delo pa kar zaokrožijo na 100 EUR. Tako so postali zaslužki avtomehanikov večji od zdravnikov. Ni hec, to je realnost. Poglejte hiše in vozni park avtomehanikov. Ljudje s srednjo poklico šolo so bogataši.
Priporočam, da si najdeš kakšnega popoldanca, ki ti bo opravil menjavo po polovični ceni, ti pa preko spleta nabaviš material in olje po ugodni ceni. Tega ze barabini imenovani avtomehaniki najbolj otepajo. Nikjer ne opravijo velikega servisa brez “njihovega” materiala.
Če nimaš dveh levih rok, lahko opraviš velik servis tudi sam. Orodje ni nič posebnega, edino tisti element za fiksiranje gredi na spodnji nulti točki je treba nabaviti. Na YT je opisan postopek za vsak avto. Če se bojiš jermenov pa se loti vsaj menjave olja. To pa zmore vsaka gospodinja. Samo pri olju in filtrih prišparaš 50 eur.
Julij Cezar, 04.11.2023 ob 11:50
NE bluzi tone…nisi v avstriji…kot prvo kak avto in kak motor..za menjavo zobatega jermen se rabi od 3.5 do 5 ur…delovna ura na servisih je od 40 do 50 eur….kje ti dobis 500 eur za delo ves ssm ti
Kateri avto pa zahteva 5 ur za menjavo zobatega jermena? To mora biti neka huda egzotika?
In dajte se že enkrat otresti pooblaščenih servisov, ker so zlatarji. Tam bo treba za vsako malenkost prodati ledvico.
Tukaj imaš konfigurator za vsak avto. Izračun do evra natančno.
woznik, 04.11.2023 ob 11:58
Kateri avto pa zahteva 5 ur za menjavo zobatega jermena? To mora biti neka huda egzotika?
In dajte se že enkrat otresti pooblaščenih servisov, ker so zlatarji. Tam bo treba za vsako malenkost prodati ledvico.
Hodim na uradni servis, na originalne dele mi dajo 40% popusta, povejo, kaj lahko naredijo z neoriginalni deli, kjer pa popusta ni.
Za veliki servis me je z večino originalnih delov prišel servis komplet nekih 30€ razlike.
Stara forumasica, 04.11.2023 ob 12:13
Hodim na uradni servis, na originalne dele mi dajo 40% popusta, povejo, kaj lahko naredijo z neoriginalni deli, kjer pa popusta ni.
Za veliki servis me je z večino originalnih delov prišel servis komplet nekih 30€ razlike.
TAko je s tem da so recimo t.i neorginalni proizvajalci kot so skf, conti, ali ina tudi dost dvignali cene in so na ravni delov v org embalazi….da nevgovorim o stari navafi susmarjev ko menjajo zobati jermen marsikdo ne menja napenjalcev za mico jermen , ali celo pustijo gor staro vodno crpalko….se pravi menja grt zobatega jetmena in mucro jetmen, brez vodne crpalke in napenjalca za mirco in vodilno kolo…da o tem da bi menjsl se hladilni tekocino zraven ne govorim…
LEpis gor bedarije….to vase bluzenje kako ne vozi avto k pooblascenemu serviserju je bolano….sem ti nspisal kaj delate susmarji in kako delate…..cudno da si ne gres se zob popravljat pod kozolc ce ti ze avto sraufajo pod kozolcem bumbar
Štajerski štantek, 04.11.2023 ob 13:46
Na originalne dele ti tudi pod razno ne morejo dati 40 % popusta. Ne nas imeti za norca. Nismo vsi po kisli župi priplaval.
Priplaval nisi….si pa bumbar….in zakaj ne more dobit 40 %?….vsak susmar dobi v gmt 40 ali vec, al kaj ti ni jasno?
Julij Cezar, 04.11.2023 ob 12:45
LEpis gor bedarije….to vase bluzenje kako ne vozi avto k pooblascenemu serviserju je bolano….sem ti nspisal kaj delate susmarji in kako delate…..cudno da si ne gres se zob popravljat pod kozolc ce ti ze avto sraufajo pod kozolcem bumbar
Nisem šušmar niti avtomehanih. Družinska vozila večinoma vzdržujem sam. Na daleč se ognemo pooblaščenih servisov, ker niso vredni zaupanja in so predragi.
Na številnih pooblaščenih servisih so naivni vozniki odkrivali, da jim ne menjajo filtrov, da jim obračunavajo originalne tovarniške dele, vgrajujejo pa jim poceni aftermarket dele… Največ šušmarjenja je na pooblaščencih. Ker je storitev pri pooblaščencu 2-3x dražja od realne cene, je res nerazumno hoditi k njim, ko je avto izven garancije. V garanciji pa je eno leto.
Ne nasedajte na finte o podaljšanih garancijah, ker vas v tem času odereko do kosti.
Fantje, ki so zaposleni v pooblaščencih ali pa so šli na svoje, jim rečemo popoldanci. Poznam jih kar nekaj. Pri njih dobite enako uslugo kot pri pooblaščencu, le za 1/3 cene.
Seveda pa zmaga tista izjava dame zgoraj o 40% popustu na dele. Poskusite na pooblaščencu dobiti predračun za delo, nato zahtevajte 40% popust na dele. Garantirano vas bojo zbrcali iz servisa.
Naivnežev nikoli ne zmanjka. Z inflacijo se mnogi potrošniki ozaveščajo in množično zapuščajo pooblaščence.
woznik, 04.11.2023 ob 12:07
Če pa želiš prenehati s prakso menjave zobatih jermenov, si omisli japonca z verigo. Pri japoncih se verige ne menjajo, ker so resnično kakovostne. Posamični primeri so rezultat nepismenosti voznika ali zlorabe avta.
Tudi verige se menjajo, redkeje, a bistveno dražje!
Ljudje imajo o teh “neoriginalnih” delih napačno predstavo in mislijo, da gre za neko kitajsko sra.nje, kar je popolnoma napačno razmišljanje. Na svetu je:
-nekaj proizvajalcev ležajev, ki so v večini napenjalcev (SKF, SNR, INA)
-nekaj proizvajalcev jermenov (Contitech, Gates, Dayco)
-nekaj proizvajalcev vodnih črpalk (Graf, KWP, Dolz)
Vsi aftermarket kiti (to kar ljudje rečejo “neoriginalni) za velik servis in vsi OEM kiti (temu pa rečejo “originalni”) za velik servis so sestavljeni iz različnih kombinacij teh delov. Le, da imajo OEM deli na šklatli napis avtomobilske znamke, namesto SKF, INA, Gates.
Kaj bo prva vgradnja v avto je pa v prvi vrsti stvar ekonomije in tega, kakšno pogodbo (natančneje za koliko €€€) nek proizvajalec delov sklene z neko avtomobilsko firmo.
Če ima gospa Peugeota, lahko na uradnem servisu dobi popust do 40 %.
Vse ugodnosti se povečujejo glede na starost vozila ali velikost voznega parka. Na takšen način želi Peugeot približati vrhunsko vzdrževanje vozil svojim najbolj zvestim uporabnikom ter jim ponuditi cenovno ugodnejše pogoje. Program ugodnosti pod določenimi pogoji omogoča celo do 40 % popustov.
Marjetica444, 04.11.2023 ob 20:34
Če ima gospa Peugeota, lahko na uradnem servisu dobi popust do 40 %.
Vse ugodnosti se povečujejo glede na starost vozila ali velikost voznega parka. Na takšen način želi Peugeot približati vrhunsko vzdrževanje vozil svojim najbolj zvestim uporabnikom ter jim ponuditi cenovno ugodnejše pogoje. Program ugodnosti pod določenimi pogoji omogoča celo do 40 % popustov.
Najbolj zvestim uporabnikom=tistim, ki jim znosijo največ €€€.