Najdi forum

Splash Forum Avto.Over.Net Pomoč voznikom v prometu Vključevanje na avtocesto – voznik na avtocesti

Vključevanje na avtocesto – voznik na avtocesti

Pozdravljeni,

včasih na avtocesti se zgodi, da naletiš na situacijo, ko v trenutku, ko voziš mimo vključevalnega pasu ostaneš na voznem pasu (ker je prehitevalni zaseden), na tvoji desni pa se vključuje avto in pospešuje s hitrostjo, ki je malo hitrejša od tvoje, očitno pa je, da ne pospešuje več kot toliko ali pa celo začne zavirati proti koncu pasu (ker ve, da ne bo mogel na avtocesto). Včasih je tudi vključevalni pas kratek. Ti na avtocesti veš, da se on mora vključiti na avtocesto in ne sme čakati na koncu vključevalnega pasu. Ali mora voznik na avtocesti v takih primerih res zavirati, da nekoga spusti na avtocesto? V darsovem videu, ki ga prilagam, svetujejo tako. To je za moje pojme potencialno nevarno, se mi zdi, še posebej, če tisti na vključevalnem pasu že gre iz pospeševanja v zaviranje, ker ve, da se ne bo mogel vključiti. Potem bi moral ta na avtocesti močno zmanjšati hitrost, da tisti na vključevalnem pasu zapelje na avtocesto. Ob vsem tem tudi včasih tisti na vključevalnem pasu vozi tako, da ne veš, kaj bo naredil, in se sprašuješ, če te sploh vidi, če se hoče nasilno vključiti, če se bo ustavil ipd. Oseba na avtocesti mora imeti zato v takih primerih neko jasno pravilo in biti samozavestna, kaj storiti. Kaj vi menite, kaj je pravilno? video darsa (okoli 0:35) : https://www.youtube.com/watch?v=JIh-7MmQdx8

Pozdravljeni, kot je prikazano v videu je pravilno. Tisti, ki se vključuje, mora oceniti situacijo kako se bo vključil. Tisti, ki se vozi po voznem pasu mora poizkušati varno omogočiti vključevanje, če se le da. Torej to ne pomeni, da se zavira z vso močjo ampak smiselno z predvidevanjem spustiti plin (ali pospešiti, da smo mimo) že ko vidi vozilo, ki se bo vključevalo. Drugače se pelje mimo z pazljivostjo. Kot je prikazano v videu se lahko tudi prevozi pas za vključevanje, da se lahko varno vključimo. Promet je “živa” zadeva in moramo aktivno sodelovati. Vsekakor so na ac premajhne varnostne razdalje in ljudje ne uporabljajo smernikov in še kaj. Žal nekateri tudi mislijo, da so sami na cesti. Se pa da skoraj vse predvideti in če pravočasno predvidimo, lahko pravilno reagiramo. Dogaja pa se marsikaj, žal. Lp

****************************************** Luka V. Rupnik, vodja šole vožnje AMTK Litostrojska cesta 40a, Ljubljana 040/310-140, 01/518 13 56 http://www.prvaavtosola.si, [email protected]

New Report

Close