vodenje poslovnih knjig pri enostavnem knjigovodstvu
Pozdravljeni,
na novo sem odprla sp z enostavnim knjigovodstvom….zanima me katere knjige moram vse voditi, je dovolj samo knjiga prihodkov in odhodkov….naj povem še, da na mesec izdam 2 računa, ki mi jih plačajo na TRR, za delo pa uporabljam računalnik in tiskalnih.
Hvala za odgovor, lp
Podzravljeni Nov sp,
Poslovne knjige, ki ste jih po načelih enostavnega knjigovodstva dolžni voditi so:
– knjiga prihodkov in odhodkov z vključeno ali
– posebej vodeno evidenco terjatev do kupcev in obveznosti do dobaviteljev,
– knjiga ostalih terjatev,
– knjiga ostalih obveznosti in
– register opredmetenih osnovnih sredstev.
Paziti morate tudi na kriterije, ki jih ne smete preseči v zadnjem letu, ko vodite po načelu enostavnega knjigovodstva:
– povprečno število delavcev ne presega tri,
– letni prihodki so nižji od 50.000 EUR,
– povprečna vrednost aktive ne presega 25.000 EUR.
Ko presežete dva kriterija, ste zavezani voditi knjige po načelu dvostavnega knjigovodstva.
Za vodenje enostavnega knjigovodstva se odločite le v primeru, ko gre za zelo enostavno poslovanje. Par prejetih, par izdanih, niste zavezanka za DDV, nimate materialnega in blagovnega poslovanja in nimate OS. Za začetek.
Lep pozdrav,
Forum je zaprt za komentiranje.