Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek vprašan

vprašan

A zakaj? Zato ker se šoli reče OSNOVNA šola in uči OSNOVNE stvari, na faksih pa vsi vemo, da je več balasta kot uporabnih zadev in da se tam določene stvari res naučiš samo za prfoksa in za nobenga drugega. Osnovna šola daje pa osnovno izobraževanje, najbolj osnvovna znanja. Ne vem, a ste res tko zabiti al se sam delate- a se vam ne zdi mal blesavo, da mulc zna črko M samo ko jo jemljejo, pol jo pa pozab? Pa 2×3? Ko vzame 4×5 lahko 2×3 pozab al kako? A ste res tko preklemansko butasti, da vam ni jasno, za koga ste se vi in za koga se vaša mularija uči? Da se uči zato, da bo nekaj znala? Ne sam na papirju, tud dejansko. Ponavlam: zato mamo dons tolk diplomiranich cepcev, točno zato. Na papirju je ulalala, 3cm za titule, v realnost pa totaln kreten!

S čim točno, naj učitelj sploh še disciplinira vašio nevzgojeno mularijo???????? S sladkim nasmeškom?!

“In sem ponosna na njega, da pove vsakemu kar mu gre.”

Tale stavek tudi pove veliko. Samo se bojim, da se ti bo tole prav kmalu obrnilo proti tebi. Tudi tebi bo povedal, kar ti gre. In to na način, kot si ga naučila.

Vse so ti lepo povedale, ampak a ni čudno. Vse imajo narobe, edino ti imaš prav. Se ob tem spomnim na tisto, ko po radiu opozarjajo voznike, da en kreten vozi po avtocesti po napačni strani. In ko ta en voznik posluša radio, to komentira takole: ne en kreten, na stotine, na stotine jih vozi po napačni strani.

Ja tole je pa res višek.

Nujno moraš it do učiteljice in stvar uredit, vsaj jaz bi na tvojem mestu šla in se z učiteljico pogovorila v tej smeri, da podpiraš njene ukrepe in da od nje pričakujes, da tvojemu fantu tudi naslednjič zapiše en cvek v redovalnico, ce bo sučajno delal nemir (pa kar brez spraševanja, ce je mogoče). Ja tale tvoj fant si misli, da si lahko vse dovoli in ti mu s svojimi ukrepi dajes se spodbudo.

Se spomnim, ko mi je bilo ene pet let (v šolo se nisem hodila), sem v trgovini ukradla čigumije. Je moj ati to ugotovil, me je peljal nazaj v trgovino, sem morala vrnit tiste ze odprte čigumije in se opravičiti. Od tistega dne naprej mi nikoli vec ni na misel prišlo, da bi kdaj kaj vzela. Mogoče ni ravno najboljši primer, pa ma vseeno smisel.

Ja tale mama bi šla v trgovino in se zdrla na prodajalke, ker čikgumiji niso privezani in jih je njen sinček lahko vzel in ima zdaj travme

Cvek je dobil zaradi neznanja, ne zaradi klepetanja; a ker je motil pouk in ostalih dvajset je pa bilo pa fer? A ko bo imel čez deset let punco nosečo, bo tudi samo ona kriva?

Če represija ne zaleže po tvoji logiki pomeni to lahko samo to, da je represije premalo. Še več represije seveda spet ne zaleže, kar po tvoji logiki spet pomeni samo to, da je potrebno situacijo zaostriti, naostriti, poostriti, in tako dalje. Zdaj zaleže en cvek na konferenco, potem bosta zalegla mogoče dva, na zadnje si pa ne bo mogla kupiti discipline niti s cvekom na vsako šolsko uro, zraven se bo pa spraševala, da kaj dela narobe.

Me prav zanima, kolk osnovne stvari so na primer redoks enačbe. Mi znaš povedati, koliko sintetičnih spojin poznamo ta trenutek? Mi znaš našteti pesnike slovenske moderne? Kdaj se je rodil Prešeren? Kdaj in kaj so sprejeli na Jalti? Prvi zakon termodinamike? Kolk je 103 po trojiško (mimgrede tretji razred osnovne šole)? Kdo še tekoče bere in piše v cirilici med tistimi, ki ste se hvalili, da ste hodili pred 30imi leti v osnovno šolo? Glej sosošle iz petega a v oddaji Hri-bar. Ali beri Starševski čvek, kjer prav pogosto rešujemo osnovnošolske domače naloge.

Hočem rečt, da so tudi osnovne stvari lahko balast, odvisno kako in kdo na zadeve gledaš. In da se osnovnošolci ne učijo zato, da bi kaj znali, ker bi se sicer učili na drugačen način in drugačne stvari, ampak iz drugih razlogov. In da se večina ljudi nikoli ne uči zato, da bi nekaj znala, ker prej zaključi študij.

Ja, seveda “ustrezen način pa je pravičen, učinkovit in uspešen”. Se vidi, da nisi učiteljica in da ne veš, kako to danes zgleda. Me prav zanima, kako bi hitro spremenila mnenje, ko bi se znašla med 26 klepetavimi in predrznimi učenci. Po prvih treh vzgojnih ukrepih te nihče več ne bi resno jemal in tvoja pravičnost bi se sesula kot hišica iz kart. Dokler pa nisi postavljena pred kateder, pa seveda lahko pametuješ in teoretiziraš po mili volji, kako bi moralo biti.

Brez skrbi, da noben učitelj (ali vsaj velikanska večina) noče biti nepravičen in zloben in če bi učenci pač izpolnjevali svoje učne dolžnosti kot je treba, se nikoli ne bi dogajalo, da bi bil kdo vprašan zato, ker je klepetal. Če pa imaš učenca, ki ti vsako uro z veseljem ruši pouk, ne nosi zvezkov in knjig in moti vse ostale okoli sebe, bi po nekaj neuspešnih poskusih, da ga spraviš na pravo pot, najbrž tudi ti učenca poklicala k tabli in preverila njegovo znanje. Dokler pa nisi v tej vlogi, pa bodi raje tiho.

A veš, da sem učila matematiko, ko sem še študirala? Nobenih problemov z disciplino. Nobenih.

Razburjena do konca,

najprej naj ti povem, da nimam časa brati odgovorov ostalih, možno je, da bom zato ponavljala odgovore drugih.

Sem mama in učiteljica in svetovala bi ti, da greš v šolo in povsem umirjeno poslušaš tudi drugo stran. Karkoli ti je že povedal tvoj sin, je to le njegova resnica. Mislim, da ima učiteljica pravico, da slišiš tudi njeno – in to brez vnaprejšnjega obsojanja. Potem pojdi na kavo in v miru razmisli o obeh plateh zgodbe. Resnica je ponavadi nekje vmes, vsaj po mojih izkušnjah.

Ne obsojaj vnaprej. Učitelji smo v veliki večini normalni ljudje, s katerimi se da pogovoriti v normalnem tonu. Največ boš dosegla, če jo vprašaš za nasvet, kako naprej.

Kar se otroka tiče, pa bi rekla, da je že prav, da si njegova zaščitnica. Vendar ima vse svoje meje in za določene zadeve – med njimi za šolo – bo slej ko prej moral začeti odgovarjati sam, brez tebe.

Pa še to: ne vem sicer, ali si učiteljico kritizirala pred otrokom. Če si, je bila to po mojem mnenju napaka. Jo pa, na žalost, dela večina staršev.

Cvek je dobil iz trme in ne iz neznanja, če nisi še zastopla.

Maš prav, iz trmastih se ne da nikol narest prav posebno poslužnih državljanov, je res boljš da kasirajo cveke, se vpišejo na dvoletno kovinarsko, do 30ege pa še zakadijejo in zapijejo.

Koliko let, v katerem razredu, koliko učencev? Tudi jaz dve leti nisem imela nobenih problemov, tretje leto pa se je pojavil učenec, ki mi je obrnil stvari na glavo. In ja, bil je prvi, ki sem ga prav zato, ker nikakor ni dal miru, poklicala k tabli za oceno. Ker so vsi ostali ukrepi odpovedali. Obstajajo tudi taki učenci. Če tega še ne veš, ali nisi dolgo učila, ali pa si nadučitelj, za katerega je škoda, da je opustil učiteljevanje. Ker bi bila edina, ki nikoli z nobenim učencem (ali z njegovimi starši) ne bi imela težav z disciplino. Draga moja, takih učencev, ki mislijo, da jim nihče nič ne more in ki nikogar na tem svetu ne poslušajo, je vedno več.

Saj se zezas ali ne??? če se ne, pa raje namesto da letiš v šolo, vzemi v roke svojega sinka in mu povej, da se med poukom ne klepeta, ker to ni fer do drugih in verjemi, da ga je učiteljica najmanj parkrat opozorila predno ga je poklicala k tabli. In ima vso pravico nekoga vprašat kadar ona želi, preveriti znanje, le zakaj bi to vedno napovedala, preberi si zakon o OŠ!

Ko boš letela v šolo, rekoč, kaj si upa ta učiteljica, dajaš sinu le potuho in čisto nič vzgojnega. Mama, tvoj sin hodi v 7.razred, halooo, nehaj se obnašat, kot da je malo dete, raje mu povej, naj drugič ne moti pouka in se raje kaj nauči, tiho je bil, ker ni nič znal, kaj želiš sedaj…ne zna, ne posluša, moti pouk in ti boš letela v šolo, nehaj no, se zezaš???

Kar verjeti ne morem, da so taki potuharski starši na svetu!!!!

A ne in ne, ona bo še naprej gonila svojo, da se je malemu zgodila krivica. Četudi ji cel forum jasno in glasno pove, da nima prav, ona se ne da.
GROZA, GROZA!!!!
Prosim te, draga razburjena, pomiri se in se predvsem ZAMISLI, kaj delaš s takim odnosom svojemu otroku.

Vidiš, tukaj se pa zelo motiš. To kar ti podpiraš se imenuje kampanjsko učenje, kar pomeni, da se otrok uči samo takrat, ko ve, da bo vprašan. Tako pridobljeno znanje tudi najhitreje “odide”. In iz lastnih izkušenj ti povem, da je še kako pomembno, da se otroci že zgodaj naučijo kako pomembno je sprotno učenje, saj je mene na fakulteti na začetku kar precej teplo to, da sem se učila šele tik pred zdajci, ker se drugače pač nisem znala, oziroma nisem bila navajena, da je treba delati sproti…

Ma ne vem, kaj je s tabo. Ja, je bil preveč trmast, da bi priznal, da ni nič znal. Pa tudi če je znal in ni odgovarjal zato, ker si je učiteljica dovolila to predrznost, da ga je poklicala k tabli, čeprav je dan prej napovedala, da bo spraševala, je čisto njegova odgovornost, da je dobil cvek. Imel je možnost, da izrazi svoje znanje, vendar se je odločil za trmarjenje (kot triletni otrok). Naj torej sprejme posledice svoje odločitve. In posledica je pač cvek, če pa bo trmaril še naprej in pri vseh predmetih, ker stvari pač niso take, kot si jih je on zamislil, bo torej namesto na gimnazijo (predvidevajmo, da je je sposoben) končal na kovinarski. Gre za preprosto spremljanje in upoštevanje določenih pravil, ki v šoli morajo vladati, če naj pouk poteka normalno. In če ni sposoben sprejeti nobenih pravil, naj osnovno šolo konča individualno z opravljanjem izpitov – saj obstaja možnost.

Zato ne mešaj kar vsevprek pridnih in poslušnih državljanov z ljudmi, ki so sposobni sobivati z drugimi, ne da bi jim kratili njihove pravice (in pravico do nemotenega poslušanja snovi imajo tudi drugi učenci). Če torej spoštujemo pravice drugih, to ne pomeni, da smo poslušni in ubogljivi državljani. Samo svoje pravice znamo izražati na način, ki drugim ne krati njihovih pravic.

Svašta…:(.

Amen.

Edina pametna na vaši šoli je ta dotična učiteljica.

Svašta! A ti povem, kaj potem rata iz tega na faksu (govorim iz svojih učiteljskih izkušenj tam)?

Da se mečeš na popek in študiraš vse možne načine, kako motivirat razvajene pamže. Nosiš materiale, prezentacije, filme, stripe, pripomočke takšne in drugačne, iščeš primere iz prakse, hodiš v šolo retorike in v vseh drugih situacijah dobivaš povratne informacije, da znaš zanimivo in zabavno predavat in da te je užitek poslušat. Ampak zato, ker se ne daš izsiljevat razvajenim primerkom, te zaj* na vse možne načine, pa jim nič ne moreš. Tudi če ga pošlješ ven, noče iti, ker “on ima pravico biti tam”, tudi če moti vse okoli sebe.

Na faksu je edina prednost ta, da gre potem lahko učitelj ven, kar sem nekajkrat naredila. Vedno pa mi je bilo žal za ostale…

Točno to. Imam prijateljico, ki je predavateljica na fakulteti in pravi, da take študentarije, kot je danes, še nikoli ni bilo. Da ima občutek, da je pred njo iz leta v leto večji otroški vrtec. Študentje nosijo hrano v predavalnico in odprto malicajo med predavanji. In ja, se je že zgodilo, da je takega človeka poprosila, naj gre jesti ven, pa je rekel, da nikjer ne piše, da se v predavalnici ne sme jesti in piti.

Žal hodi dandanes študirat že vse živo. Samo podatek: pred 20 leti je študiralo 18.000 študentov v Sloveniji. Danes je študentov več kot 110.000. Kljub zmanjšanju natalitete. S tem sicer ni nič narobe, saj naj bi se raven izobrazbe prebivalstva zvišala, ampak imam slab občutek, da se raven znanja na fakultetah rapidno niža.

Se podpišem pod tole! Svoboda je v možnosti izbiranja in prevzemanju odgovornosti za svoja dejanja. To pa se nauči doma.

Katastrofa, sej je provokacija, upam. Ti si zrela za psihologa in družinskega terapevta, sorry. To delaš otroku škodo, ko ga tako v vato zavijaš. Ne moreš pričakovat, da ga bododrugi motiviral, hallooooooooo!!!!! Delavne navade se izgrajujejo, od prvega razreda……….!!!!!!!

Jaz sem đše generacija, ko ni noben napovedal kontrolk, lahko je bila tudi nenapovedana, spraševanja niso napovedal in tud se je zgodilo, da smo 3 kontrolke na dan pisal, pa smo preživel…..

Pa da ni blo to ravno takrat, ko si na moškem čveku jokala, da tvoj noče seksat s tabo?

Wooow kak argument……

Cvek je dobil verjetno zato, ker ni imel blage veze, kaj ga sprašuje učiteljica po domače povedano.

New Report

Close