Vračilo blaga -aimajo pravico zahtevet osebne podatke???
Zgodilo se mi je že 2x. V Hervisu in HM. V istem dnevu, kot je bil artikel kupljen ga vrnem zaradi neustrezne velikosti, pa mi rečejo, da to sicer lahko naredim, ampak da moram na list napisati svoje osebne podatke, ki jih priložijo k računu.
??????????
Kaj pa varstvo o osebnih podatkih????? A zdaj pa naj kar vsem po spisku kažem svojo telefinsko številko, če pa imam tajno. Da o vseh ostalih podatkih niti ne govorim. Kje se bodo “vlačili”, kdo jih bo bral, kaj bodo z njimi.
Artikel je trgovka skrbno pregledala, vrnjen je bl brezhiben, torej kaj? Kaj bi radi?
Nisem se uprla, ampak drugič se bom.
niso ti dolžni zamenjat, če ne menjaš blaga zaradi stvarne napake.
se pravi, da je to njihova dobra volja in jo morajo verjetno komu višje nad sabo tudi utemeljit – vsaj z imenom in priimkom osebe, kateri so to uslugo naredili.
če bi pa uveljavljala reklamacijo zaradi stvarne napake, moraš pa v vsakem primeru dati svoje podatke
aja???
prosim, citiraj člen zakona, ki piše o tem
s strani ZPS
O tem, kako je z vračilom izdelka, ki sicer nima nobene napake, kupec pa ga želi vrniti prodajalcu, ker si je premislil, ker mu izdelek ni več všeč, ker je ugotovil, da ga ne potrebuje… , smo pisali že večkrat. Vprašanj na to temo pa je še vedno veliko, zato bomo ponovili, kakšne so potrošnikove pravice v takih primerih.
Zakon o varstvu potrošnikov določa potrošnikove pravice samo, ko gre za napako na izdelku. Če torej izdelek ni brezhiben oziroma ima napako, ima potrošnik pravico, da v dveh mesecih po odkritju napake vloži reklamacijo pri prodajalcu. Pri tem lahko izbira med štirimi zahtevki: vračilo kupnine ali zamenjava za nov brezhiben izdelek ali odprava napake ali sorazmerno znižanje kupnine.
Če pa z izdelkom ni nič narobe, je zgolj od dobre volje posameznega prodajalca oziroma pravil podjetja odvisno, če so pripravljeni vzeti izdelek nazaj in potrošniku omogočiti zamenjavo za kaj drugega (dobropis) oziroma mu celo vrniti kupnino. Posebne uzance v prometu blaga na drobno sicer določajo, da se šteje za dober poslovni postopek, če trgovska organizacija brez škode zase in drugega kupca ugodi želji po zamenjavi blaga za drugo blago, vendar pa ni sankcije, če podjetje krši to določilo.
Če torej kupujete izdelek, za katerega niste prepričani, da vam tudi v resnici ustreza ali ga npr. kupujete za darilo, vam svetujemo, da prodajalca pred nakupom povprašate, če boste lahko izdelek kasneje vsaj zamenjali za kaj drugega.
Opozarjamo pa, da za pogodbe, sklenjene na daljavo (npr. nakupi v spletni trgovini, prek katalogov) ter pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov (npr. nakupi pri prodaji od vrat do vrat), veljajo drugačna pravila glede vračanja izdelkov.
V H&Mu nikoli ni treba dati podatke, če en artikel zamenjaš za enakega, le da je ali druge barve ali pa druge velikosti. “Treba” je pa dati podatke, če en artikel menjaš za drugega ali pa če artikel le vrneš in dobiš nazaj vrednostne bone ali gotovino. Pa še v tem primeru imaš pravico reči, da podatkov ne želiš dati. Te ne bo noben pojedel.
LP
Sploh ne štekam, kako se vam lahko kar “zgodi”, da si kupite premajhno/preveliko oblačilo.
Vsekakor pa to, da se vam oblačila očitno ne ljubi niti probat v kabini, ni problem trgovca. Noben trgovec ni po zakonu dolžan vračati denarja zaradi vaših kapric, ampak samo, če vam proda oporečno oblačilo (umazano, strgano itd.). Seveda veliko trgovin to dela, ker je lažje dati denar, kot vsak dan poslušati histerične stranke, ki si še oblek ne znajo prav kupiti.