Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek vračilo čevljev mass

vračilo čevljev mass

Pred tednom dni si je partner v Mass-u kupil čevlje (znamka ni važna), cena 60 evrov. Poskusil je par, številka mu je ustrezala in na blagajni mu je prodajalka prinesla popolnoma nov, še ne proban par.
Ko jih je čez dva dni obul za v službo, je bil kmalu razočaran. Čevlji med hojo glasno škripajo in je prav neprijetno tako hoditi. Sem mislila, da se morajo le razhoditi, zato sem ga “prisilila”, da jih je obul še naslednji dan. Seveda ni bilo nič bolje. Škripanje med hojo (tak čuden zvok, kot če imaš mokre noge v natikačih) – v glavnem, neprijetno za nositi.
Kaj lahko narediva? Račun imam spravljen. Čevlje je res da imel dvakrat obute (drugič zgolj iz omenjenega razloga, če bi se slučajno razhodili; sem jih pa očistila in se skoraj ne vidi, da so bili nošeni). Lahko “zahtevava” denar nazaj, oziroma menjavo za drugo obutev? Smatram, da to je napaka na obutvi.

Ne maram se prepirati ali pregovarjati v trgovini, ampak čevlji niso bili poceni in takšnih res ne more nositi.


Pač jih neseš nazaj in reklamiraš. Oni ti bodo povedali, kako bodo rešili reklamacijo – verjetno bosta malo čakala, potem pa ti bodo dali druge čevlje. Za to se ni treba nič kregat, samo tja greš in se pogovoriš. Oni ne berejo MONa, da bi vedeli, da imaš ti težave

Seveda imava namen iti nazaj (razlog, da še nisva šla je ta, da je do trgovine 50 km in pač se bova morala ekstra samo zato peljati tam) – zato pa me je tudi zanimalo, kakšne so možnosti. Partner seveda sedaj potrebuje nove čevlje in verjetno jih ne bo želel več vzeti pri njih. Zato tudi računam na vračilo denarja (ne vem pa, kdo določa način “povračila”).
Nikoli tudi nisem še nikjer nič vračala, ker ni bilo potrebe.

Dobropis dobita, denarjanajbrž ne, pri meni je bilo podobno, pa sem potem copate kupila. Od takrat ne kupujem več pri njih.

Pri stvarni napaki imata pravico do vracila denarja, ne samo do zamenjave.

Ne vem pa, ali skripanje cevljev priznavajo kot stvarno napako, pri usnjenih npr.je to kar pogost pojav.

ali je najbljižja trgovina 50km odaljena, ali je še kakšna bližje, ker se mogoče da reklamacijo urediti tudi v drugi bližnji Massovi trgovini, ali pa po pošti.

POZOR !
Mass je s svojimi “nepristranskimi cenilci” mojster za zavračanje upravičenih reklamacij.
Čevlji za 110 EVR, po 5x nošenju začne odpadati obloga pete.
Mass ne vidi razloga za vrnitev denarja, je “strokovnjak” tako ocenil.

Kdor želi dober servis, naj gre k Deichmannu ali Humanicu.
Menjava ni problem.
Okoli Massa pa ovinek v korist svoje denarnice.

Poguglajte “Mass reklamacija”. Žal je takšnih objav na stotine.

Tudi moja izkušnja z reklamacijo slaba (lepili in popravljali so mi jih do onemoglosti), zato že 11 let pri njih ne kupujem čevljev.

New Report

Close