Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Vračilo denarja v 8 dneh od nakupa

Vračilo denarja v 8 dneh od nakupa

Zmotno je razširjeno mnenje, da mora trgovec vrniti denar potrošniku v osmih dneh, če si le ta premisli glede nakupa. Torej z izdelkom je vse ok, potrošnik pa trgovcu začne z nekim zakonom, češ da je dolžan vrniti denar. No, tega zakona namreč NI. Trgovec ni dolžan vrniti denar kupcu, če je z izdelkom vse uredu. To je le dobra volja trgovca ali bo menjal izdelek ali celo vračal denar. Trgovec je zakonsko dolžan zamenjati izdelek ali vrniti denar, če je prodal poškodovan izdelek, pa tega prej ni opazil(strgano oblačilo, pokvarjen tv, okrušen krožnik itd itd).
Zato potrošniki, ne pametujte o nekem zakonu o osmih dneh, ker ga ni. Trgovec vam dela uslugo, ko se odloči, da vam bo vrnil denar. Ni vam pa dolžan tega narediti.
In tiste trgovke, ki mislite, da ste pametne in pritrjujete, da tak zakon res obstaja- dajte se poučit, da ne boste zavajale kupce.
Ob reklamaciji se izdelek zamenja ali vrne denar.
Ob spremembi mišljenja- češ tole pa meni ne paše- pa se denarja NE vrača. Tudi menjava je možna le, če se trgovec(politika posamezne trgovine) s tem strinja. Če je trgovec stranki rekel, da lahko zamenja v čim krajšem času brezhibno blago, potem ga mora zamenjat. Če pa ni ničesar rekel, pa tudi ni dolžan menjati. To je le prijaznost trgovca, da zamenja blago.
Zato prosim, ne težit z nekim zakonom glede vračila denarja v osmih dneh, ker tega zakona ni.

PS- če ne verjamete meni, pa guglajte :))))))).

Pa veliko preudarnih nakupov v 2017 želim !

pozabljaš Zakon o varstvu potrošnikov in trgovino na daljavo (splet). Tam je to čisto možno.

Za nakupe prek interneta, kataloga, na domu …. je rok 14 (15?) dni, za nakup v prostorih trgovin roka ni in ni zakonske osnove za vracilo – govorim seveda o brezhibnem blagu.


Ne govorim o spletnih nakupih ampak o fizičnem nakupu v trgovini in o izsiljevanjem kupca glede vračila denarja na podlagi nekega zakona, ki pa sploh ne obstaja. Govorim o nesramnosti takih kupcev in hkrati nevednosti tako njih kot nekaterih trgovcev, ki se ne poučijo o teh stvareh ampak potrjujejo, da tak zakon obstaja. Ga ni. Trgovec ni dolžan vrniti denarja niti menjati izdelka, če je izdelek brezhiben. Vse to je le dobra volja trgovca. Zato kupci ne bodite nesramni in ne izsiljujte z nekim neobstoječim zakonom.

Prek neta je obvezno vracilo denarja ali drugega izdelka. Fizicno je pa dobra volja, je pa priporocljivo. Ena nezadovoljna stranka, ti naredi vec skode kot vracilo denarja.


Itak da se negativnost hitreje širi kot pohvala. Nacionalni šport kaj češ :))).
Govorim o nesramnem izsiljevanju kupcev z tem neobstoječim zakonom. In nevednosti kakšne prodajalke, ki potrjuje, da tak zakon obstaja. Lol.

ZVPot govori o stvarni in skriti stvarni napaki. Če nekdo ugotovi, da mu nekaj ni samo všeč, je pa stvar poslovne odločitve. Če ne bodo potem raje vztrajali, da tak kaj drugega kupi. In v slednjem niso dolžni vračati kupnine.

Prosim, da ne predstavljate folku ‘prek spleta / 14 dni’ kot opcijo, da nekaj kupiš in veselo aktivno uporabljaš potem pa kar vrneš.

To je mišljeno kot preventiva ‘impulzivnemu’ nakupu iz naslonjača.
Da če si jutri premislis, da zadevo vrneš.

To ne pomeni, da vzameš kaj vem tablico, ker greš v tujino … tam se imaš fajn 10 dni.
Ko prideš nazaj vrneš.
Ali pa če je stvarna napaka … se uveljavlja garancija ipd.

Poglejte si malo kako podjetja zavračajo vračila.
Ker oni morajo potem to prodati kot ‘odprta embalaža’.

Ampak kot ponavadi, folk gleda kako zgrabiti celo roko od ponujenega enega prsta.

Se strinjam s tabo, imas prav.

Ko bos imela cas, pa kaj napisi se o trgovcih, ki tudi v primerih reklamacij poskusajo narediti vse, da ne bi vrnili denarja – kupcu vsiljujejo zamenjavo izdelka, dobropis… Verjamem, da jim pogosto uspe.

Ce se ne motim, je v 8 dneh mozen odstop od pogodbe, npr vezava narocnine in podobno. V tem primeru pac seveda vrnes tudi izdelek, ki ti ne pripada (po taki ceni).

New Report

Close