Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek vračilo izdelka Big bang

vračilo izdelka Big bang

Kupila sem tehnični izdelek, ki ne deluje, kot bi moral, imam ga 2 dni.

Embalaža je odprta, a nepoškodovana, račun imam, a izdelek je bil uporabljen, drugače ne bi vedela, da so funkcije falš, kako ga lahko vrnem?

Ne želim servisa, želim ga vrniti in kupiti enak izdelek druge blagovne znamke.

Ima kdo izkušnje?

Lej, vsaka štacuna ima nek oddelek -reklamacij -anede…in za komunikacijo s strankami imajo na voljo telefone , e-maile ali greš pa kar osebno tja …in neke poslovodje, vodje , ki to urejajo …

Vse to vem, sem tudi pogledala na spletni strani.

Še nikdar nisem ničesar vrnila, zato sprašujem o izkušnjah.

Uf, zelo, zelo slaba izkušnja, meni niso hoteli zamenjati aparata na noben način. Rezalniku čebule se je odlomil plastičen zobek v pokrovi pri 2. uporabi. Sem nesla nazaj cel aparat z vsemi priključki in želela uveljavljati stvarno napako, to sem jim tudi pisno sporočila. Vse moje pisanje so ignorirali in me stalno obveščali, kdaj bo aparat popravljen. Večkrat sem jim napisala, da ga ne želim več in naj mi prosim vrnejo denar. Dosegla pa nisem nič :(.

jaz delam v Big Bangu. Če si lepa se lahko vse dogovoriva.

Nasvet za drugič, kupuj preko spleta, saj imaš zakonsko pravico vrniti v roku 14 dni. Probaj se dogovoriti za vračilo. Še posebej, če se odločiš za nakup oz zamenjavo za drug dražji izdelek.

V Sloveniji je odvisno od vsake trgovine posebej, odloča pa poslovodja.

Meni je TV nehal delat po parih dneh, kupljen v BigBangu.  Vrnili denar , ker sem uveljavljal kot stvarno napako. Tudi plačilo za garancijo sem dobil povrnjeno.  Moraš pa biti kar oster, ker ne delajo tega radi.

Uveljavljaš stvarno napako. Zahtevaš vračilo kupnine. Kupiš nov izdelek

Odgovor na objavo uporabnika
kako?, 11.05.2025 ob 19:17

Kupila sem tehnični izdelek, ki ne deluje, kot bi moral, imam ga 2 dni.

Embalaža je odprta, a nepoškodovana, račun imam, a izdelek je bil uporabljen, drugače ne bi vedela, da so funkcije falš, kako ga lahko vrnem?

Ne želim servisa, želim ga vrniti in kupiti enak izdelek druge blagovne znamke.

Ima kdo izkušnje?

Izkušnja: Kupila sem izdelek, za katerega se je izkazalo, da je poškodovan. Enako kot ti sem imela še vse: embalažo, račun …
Nesla sem nazaj v trgovino (Big bang Celje), kjer so mi izdelek prijazno zamenjali. Nobenih komplikacij, nasprotno.

New Report

Close