Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Vse več otrok ne hodi v šolo!

Vse več otrok ne hodi v šolo!

Joj, joj prelestne matere genijev ! In kaj potem nastane iz teh genijalcev? Koliko znanstvenikov na najvišji ravni je med Slovenci? Kam bodo vaši super truper nadarjeni otroci šli v srednjo šolo in na fakulteto? Le kam? Kaj če se vam, supersonične matere, kaj zgodi? Bodo morali otroci v redno šolo, ali boste drugače poskrbele za svoje sončke!

Bi teste za ugotavljanje super nadarjenosti? Bi, a ne! Bi malo vadile s super sončki doma!

Ali ste se kdaj vprašale ali so vaši čudežni otroci tudi socialno naravnani, imajo empatijo,se znajdejo med drugimi otroci, bodo v življenju sposobni timskega dela, bodo…Ste se matere kdaj tudi to vprašale! In ali imajo vaši doma šolajoči otroci tudi kaj prijateljev med ostalimi otroci in ne le med sorojenci! Običajno nimajo! So le otroci (večino malo nad povprečjem v določenih pogledih), ki jim ve zaradi svojega lasntega ega pripisujete genijalnost! Le zakaj ve niste genialne? Vaši možje? Vaši starši!
Le kje se v tej majhni državi skriva toliko genijev!!

Sploh ne gre za genije. Gre za to, da otroci v naših šolah ne znajo več razmišljat s svojo glavo. Skoraj je nezaželjeno, da razmišljajo s svojo glavo, ker z vprašanji in pripombami motijo “pedagoško” delo. Na koncu je važno samo, da imajo solidno oceno, ne da znajo razmišljat, ustvarjat,…

In kaj smo dosegli? Imamo goro nekih družboslovcev, za katera smo zadnja leta odprli ogromno delavnih mest v javni upravi. S sposobnimi “geniji” pa ne vemo kaj naj si počnemo. Mladi raziskovalci ostajajo brez služb.

Moji otroci hodijo v “navadno” lokalno šolo. Se vsak dan vse pogovorimo…in rešujemo. Hočem, da že takoj v navadni šoli obvladajo “mesarski boj in klanje”, točno to bodo kasneje doživljali v življenju. Saj je pomembno znanje, kakopak, enako ali pa še bolj je pomembno obvladanje “okolice”. da se znajo braniti in obnašati do raznoterih situacij, ki jim pridejo naproti. Dvomim, da bi temu bili kos v vato zaviti doma šolani otroci.

…nisi pa čisto prepričana, kajne? Ti samo dvomiš. Jaz VEM, da moji otroci v te naše glupe šole ne bodo hodili!

… za genije, ne gre za glupe lokalne šole (to sem mimogrede tudi sama delala), gre za to, da na otroka ta način dela slabo vpliva in pika. Nima težav s socializacijo, nima težav s sošolci, nima težav z iznajdljivostjo, nima težav s snovjo in vse ji gre super duper – problem nastane, ko se od nje zahteva MINIMALEN miselni napor. Tega problema do šole ni bilo. In to bo hitro povzročilo probleme tudi v šoli. Ker enkrat BO TREBA začeti misliti in delati. Če ne bo vajena tega od tu naprej, bo težko kaj naredila iz svojega življenja.

Brez skrbi, doma ima kaj za delati in ne visimo na učiteljih. Žal pa je vedno manj pripravljena sodelovati, Postaja izredno nemirna in nezadovoljna.

Zato razmišljam o domači vatki – ta mi je najbolj všeč, res. Kaj se tolk bojite vatke, a je s tem kaj narobe, če kakšno leto kasneje začne pobirati neumnosti. Ker tega pa je na tone. Naša z velikim občudovanjem prinese vse domov.

Samo pametnega nič.

Potem imam raje vatko v teh najnežnejših letih.

Me pa res zanima kje so zdaj ti ‘čudežni’ otroci?

Js bi jih takoj šolala doma, sem o tem tudi resno razmišljala. Na koncu je zmagalo to, da jim bo pomojem najbolj koristlo, da jih čim prej porinem v družbo, v kateri bodo hočeš nočeš morali živeti.

Diamanti nastajajo le pod močnim pritiskom.

Meni je najbolj hudo tistihk, ki se šolajo doma, da so popolnoma asocialni in neprilagojeni svetu… tudi potem, ko začnejo s službo. Enostavno so wirdosi… izstopajo iz družbe na tako bizaren način, da jim ni pomoči pri tkanju novih vezi. Četudi imajo reeees dobro znanje, ga enostavno ne znajo skomunicirat. Danes so predvsem pomemne socialne veščine in v mama okolju jih pač ne dobiš…

Koliko takih pa sploh poznaš? Jaz priznam, da nobenega. Vem za dve mami, da šolata doma, pa otrok ne poznam , oni dve sta pa zelo normalni. Eden od teh otrok je bil “sošolec” moje hčere v osnovki – to pomeni, da je ob koncu šolskega leta prišel z ostalimi pisat kak test. Vem, da zdaj zelo uspešno dela na Poljanah, tretji letnik. druga je v nižji stopnji OŠ.

Sej po soli imajo vasi geniji najbrz dovolj casa za vase superiorne nacrte z njimi? Pa kaj pol, ce se v soli dolgocasijo pa ne smejo razmisljat prevec po svoje, se bojo vsaj naucil ‘Sistema’. Svet vodi elita in hoce imet ovce, ki bojo blejale po njihovo. Dejte se na realna tla postavit in vase soncke pripravite na to v praksi, ne pa doma v vatko zavijat. To lahko po pouku ane? Najbrz mislite, da so vasi boljsi od ostalih.

Očitno šolski sistem že ni tako dober, da se nekateri starši poslužujejo takšne variante…le kdo bi jim zameril?
Drugače pa obiskovanje šole še ne zagotavlja dobre socializacije, je precej odvisna tudi od izvenšolskih dejavnosti.

Marsikateri otrok ima te tezave. Od otrok se zahteva prevec akademskega znanja, premalo je proste igre (predvsem na prostem), premalo gibanja na splosno, grozno zgresen je sistem par urnega prisilnega sedenja. Otroci rabijo igro in GIBANJE, veliiiiiiko gibanja! Ne pa sedenje pri sestih, celo petih letih. Upam, da bodo pristojni to kmalu dojeli in priznali in kaj naredili, ampak ocitno je bolj zazeleno imeti zamorjene otroke z odlocbami

Meni je pa žal, da nisem otroka šolala doma, vsaj tam do enega 7.-8. razreda, ko postanejo otroci malo zrelejši, ker bi mu s tem prihranila marsikaj v življenju!
Pa ne mi o socialnih stikih, ker ti socialni stiki v šoli so lahko tudi zelo slabi in pustijo zelo velike slabe posledice!
Ne, ni bil moj otrok tako slab, ker v vsaki koloniji, pri vsakem izvenšolskem udejstvovanju in pozneje v srednji šoli, je bil super odlično sprejet in zelo priljubljen. A žal je razred iz OŠ pustil tako globoke posledice, da še danes sam sebi ne verjame, da ima zelo dobre prijatelje in da ga imajo radi.

Evo, to izkušnjo bi otroku prišparala in to svojim otrokom prišparajo vsi, ki jih šolajo doma!

… nekdo je le dojel moje včerajšnje izlive tu gor. Moja hči se dolgočasi in težko bova popravila napako, da je nisva dala takoj v drugi razred. To bi morala narediti že učiteljica takoj na začetku leta. Če bi šla v drugi razred, bi se morala vsaj malo pretegniti in zadeve ne bi šle takoj navzdol. In ker je otrok nezadovoljen in brez rezultatov, je že celo leto kar naprej bolan.

In niso nič krožki in ne vem kaj krivi za to krizo. Doma je nismo nič naganjali. To ji je dal vrtec, tam je cvetela, delala z veseljem in pridobivala. Bila je zadovoljen otrok, daleč od tega, kar je zdaj. Skoraj popolnoma je izgubila samoiniciativo, delavnost, željo po vedeti, niti čevljev več ne bi pospravila za sabo(seveda jih mora, ampak energija, ki jo vložim v to, da se te zadeve premaknejo z mrtve točke je čista izguba).

Najino starševstvo pa … sva med starši, ki se trudijo, sicer bi zdaj po sistemu učiteljice (dokler ni problematična, se z njo ne bomo ukvarjali) pometla pod preprogo stvari, ki jih opažava in zamahnila z roko.

Ja, sistem, ki je v naših šolah, ne more razvijati individualnega potenciala. Uspešnejši so nekateri učitelji stare šole, sposobnejši in tisti, ki jim je mar. Teh je malo. Vem, ker sem tudi jaz v podobnem poklicu.

In pravim samo to: najraje bi breme njenega šolanja prevzela jaz. Kapo dol pred starši, ki si upajo. Jaz to samo pozdravim. Preverjanje naj pa le bo, gospa Vlasta, da ne bi kakega otroka zamorili z domačo rejo.
[/quote]

Grem stavit, da tudi prijateljic pravih nima v soli. Ker: ena je “juzna”, ena zafnana, ena ponavlja, ena je zleht, in tako naprej. Se sicer druzi z vsemi, ampak tam ni primerne prijateljice zanjo. Draga starsa, vzgajata razvajeno posast. Spila tocno tako, da v vama vzbuja to, kar pises, manipulira z vama na fertik, ker sta jo vzgojila v egoisticno, razvajeno in manipulativno decvo.
Ne, sola ni kriva. Niti sistem. Edino zbrihtalo vas bo, da vajino dete ni bog i batina za ostale ljudi.
Moja isto bere in pise, pa se ne dolgocasi. Naloge dela z veseljem, pocasna ni, ker ne spilamo tako, kot ona svira in nasploh je ne razvajamo.
Mimogrede, v vsakem razredu je ena taka mati. Ki ima biser, unicen in zatiran s strani sistema. Uboga, uboga lepa princeska.
Ne delaj tega otroku. Ko jo bo prvi fant scevljal, si bo rezala zapestja, ker se ne bo znala spopast s tem. Verjemi!

Današnji dekliški šolski sistem ni kaj prida, to se niti ne skriva več, ampak šolanje doma je pa še mnogo šlabša varianta. tega se poslužujejo ekstremi in čudaki najpogosteje popolnoma asocialni vegani, ki so obsedeni enako pristašem neke sekte. Zgodbe teh navidez srečnih in nasmejanih otrok so žalostne, saj jim od majhnega na silo popolnoma perejo možgane in iz njih naredijo enake omejene obsedence sebi. Tako šolanje doma bi moralo bit prepovedano , kot veganstvo za otroke. Za veganstvo imajo nekatere države v Evropi že urejeno in opredeljujejo starše, ki otroke prehranjujejo vegansko kot kaznivo dejanje, nekatere o uvedbi tega razmišljajo. Kja pa pri nas, pri nas bo to ostalo normalno?

In spet vidimo kdo je najglasnejši zagovorni v tej temi, recimo primer Jalur, naštepala na tisoče postov na enostarševskem, kjer se da razbrat do potankosti, kako je uničila vse tri svoje otroke. Zdaj ji je pa hrane vezane na očeta otrok očitno zmanjkalo in je že v drugem ekstremu.

Videl si dva primera na tv in misliš, da o temu veš vse. Takih družin je pa preko 100. Jaz poznam tri. Niso ne vegani,ne sektaši, ne nič posebnega. Šolstvo je pa tako v riti, da se jim tudi slučajno ne čudim. Pravzaprav sem jim nevoščljiva, ker so tako pogumni in disciplonirani.

Videl si dva primera na tv in misliš, da o temu veš vse. Takih družin je pa preko 100. Jaz poznam tri. Niso ne vegani,ne sektaši, ne nič posebnega. Šolstvo je pa tako v riti, da se jim tudi slučajno ne čudim. Pravzaprav sem jim nevoščljiva, ker so tako pogumni in disciplonirani.
[/quote]
Glej tako je, družba temelji na vzajemnosti in sobivanju, ne na sektaških čudakih. Vsi primeri so enaki in vedno gre za vegance ipd. ekstreme, ki jim v tujini zaradi tega odvzemajo otroke in ponekod celo starši gredo v zapor. Italija ima že tako po novem, najbrž ne zaradi tega, ker bi bilo to tako dobro za otroke kaj misliš?

Je pa zaskrbljujoče, da je čudakov čedalje več. Ljudje ste tako prfliknjeni in tumasti, da dejansko več ne veste kaj bi radi, vsi bi hoteli bit nekaj ekstra, dokler ne zblodite do konca.


Glej tako je, družba temelji na vzajemnosti in sobivanju, ne na sektaških čudakih. Vsi primeri so enaki in vedno gre za vegance ipd. ekstreme, ki jim v tujini zaradi tega odvzemajo otroke in ponekod celo starši gredo v zapor. Italija ima že tako po novem, najbrž ne zaradi tega, ker bi bilo to tako dobro za otroke kaj misliš?

Je pa zaskrbljujoče, da je čudakov čedalje več. Ljudje ste tako prfliknjeni in tumasti, da dejansko več ne veste kaj bi radi, vsi bi hoteli bit nekaj ekstra, dokler ne zblodite do konca.
[/quote]

A hočeš povedat, da si samo ti normalen?Hm, malo samokritičnosti ti ne bi škodilo. Svet pa ne gre naprej zaradi ovc, ampak zaradi drznih in pametnih. Zaradi takih, kot si ti, samo stopiclja korak nazaj, korak naprej.

Marsikateri otrok ima te tezave. Od otrok se zahteva prevec akademskega znanja, premalo je proste igre (predvsem na prostem), premalo gibanja na splosno, grozno zgresen je sistem par urnega prisilnega sedenja. Otroci rabijo igro in GIBANJE, veliiiiiiko gibanja! Ne pa sedenje pri sestih, celo petih letih. Upam, da bodo pristojni to kmalu dojeli in priznali in kaj naredili, ampak ocitno je bolj zazeleno imeti zamorjene otroke z odlocbami
[/quote]

Svašta… en izmed razlogov, da sem resno razmišljala o šolanju otrok doma je bil ta, da OŠ ni bila zmožna dala meni in možu toliko akademskega znanja, kot bi nama ga morala in nama je bilo vsem tekmovanjem in glasbenim šolam navkljub dolčas 🙂 Za gibanje so poskrbeli starši v popoldanskem času (ki je bil res veliko daljši, kot je danes, ko so otroci tako dolgo v šoli, staršev pa tudi popoldne pogosto ni z njimi).


Nam so dajali vtis, da so ta grobišča posledica bojev med partizani in Nemci oz. Italijani, da so bili hudi boji. Resnica je povsem drugačna. Je pa problem, če starši, ki učijo otroke, te resnice ne poznajo. Moja mati tega o povojnih pobojih ni vedela in me zato ne bi mogla naučiti, kaj je bilo res. Pa še samo osnovno šolo je imela (oz. ima) – ne vem, če bi mene lahko učila na domu kaj več kot samo branja, pisanja in osnov računanja… Torej, povedati želim, da je veliko odvisno tudi od tega, kako izobraženi in razgledani so starši,… Če so sposobni otroka učiti na domu, je to super. Če niso, je pa boljša javna šola, pa četudi prikriva resnico (vsaj znanje matematike, slovenščine in takih predmetov, ki jih ni mogoče tako prikrojiti kot zgodovino, je v tem primeru kakovostnejše)…

Srednja šola ni obvezna, Tako, da se lahko načeloma vpišeš v izibraževanje odraslih oz. jo delaš po izpitih,

Svašta… en izmed razlogov, da sem resno razmišljala o šolanju otrok doma je bil ta, da OŠ ni bila zmožna dala meni in možu toliko akademskega znanja, kot bi nama ga morala in nama je bilo vsem tekmovanjem in glasbenim šolam navkljub dolčas 🙂 Za gibanje so poskrbeli starši v popoldanskem času (ki je bil res veliko daljši, kot je danes, ko so otroci tako dolgo v šoli, staršev pa tudi popoldne pogosto ni z njimi).
[/quote]A dahj nehaj no, šola ti ne bo dala ne, če sama nisi sposobna logičnega razmišljanja, sklepanja in iskanja novh znanj. Presranka blesava, pa samo učiteljica si in pišeš kot da si najmnaj znanstvenica v nasi.

A dahj nehaj no, šola ti ne bo dala ne, če sama nisi sposobna logičnega razmišljanja, sklepanja in iskanja novh znanj. Presranka blesava, pa samo učiteljica si in pišeš kot da si najmnaj znanstvenica v nasi.
[/quote]

Ni se treba vedno počutit tako ogroženi, no 😀

1. Govorimo o OŠ. Ni treba postat znanstvenik v NASI, da ti OŠ ne more dat dovolj. Jaz sem hodila v OŠ preden je obstajal status nadarjenega učenca, pa še zdaj ko obstaja, nadarjeni ne dobijo dovolj v šoli, morajo se starši angažirati izven šole. To je point – zakaj bi poslala otroke v OŠ, če jim lahko dam doma boljšo izobrazbo? Zato, da živijo že v času šolanja v družbi, v kateri bodo živeli celo življenje. Tako bodo moji otroci hodili v OŠ. Pa ne zato, ker pričakujem, da jih bo dobro izobrazila, to bom itak morala dopolnjevat sama doma.

2. A samo učiteljica sem? 😀 No, nisem učiteljica, ker nič drugega nisem uspela postat, ampak zato ker je to moje poslanstvo in ker je to edino, kar sem želela (in še vedno želim) delat. Poleg tega nihče ne prepoveduje učiteljem, da so zelo inteligentni; če bi bili učitelji najinteligentnejši pripadniki družbe, bi imela naša družba veliko manj problemov, kot jih ima.

3. Zanima me, kako merite sposobnost logičnega razmišljanja. A zlata priznanja iz logike štejejo? Kaj pa iskanje novih znanj? Koliko tujih jezikov ste se torej naučili odkar ste zapustili šolo? Koliko znanj – kakršnih koli že, programiranje, kvačkanje, srfanje, pilotiranje športnega letala, načrtovanje električnih sistemov, karkoli. Koliko knjig preberete tedensko?

Ni se treba vedno počutit tako ogroženi, no 😀

1. Govorimo o OŠ. Ni treba postat znanstvenik v NASI, da ti OŠ ne more dat dovolj. Jaz sem hodila v OŠ preden je obstajal status nadarjenega učenca, pa še zdaj ko obstaja, nadarjeni ne dobijo dovolj v šoli, morajo se starši angažirati izven šole. To je point – zakaj bi poslala otroke v OŠ, če jim lahko dam doma boljšo izobrazbo? Zato, da živijo že v času šolanja v družbi, v kateri bodo živeli celo življenje. Tako bodo moji otroci hodili v OŠ. Pa ne zato, ker pričakujem, da jih bo dobro izobrazila, to bom itak morala dopolnjevat sama doma.

2. A samo učiteljica sem? 😀 No, nisem učiteljica, ker nič drugega nisem uspela postat, ampak zato ker je to moje poslanstvo in ker je to edino, kar sem želela (in še vedno želim) delat. Poleg tega nihče ne prepoveduje učiteljem, da so zelo inteligentni; če bi bili učitelji najinteligentnejši pripadniki družbe, bi imela naša družba veliko manj problemov, kot jih ima.

3. Zanima me, kako merite sposobnost logičnega razmišljanja. A zlata priznanja iz logike štejejo? Kaj pa iskanje novih znanj? Koliko tujih jezikov ste se torej naučili odkar ste zapustili šolo? Koliko znanj – kakršnih koli že, programiranje, kvačkanje, srfanje, pilotiranje športnega letala, načrtovanje električnih sistemov, karkoli. Koliko knjig preberete tedensko?
[/quote]
Ne, ne štejejo priznaja iz logike, ker se jih da naučit, sem spremljal, ko je sin hodil na ta tekmovanja. Ti povem iz izkušenj že v sami osnovni šoli, ( naprej enako) pri sami matematiki, kemiji, fiziki, so bili vsi nekaj stopničk za mano, čeprav sam nisem bil odličen v splošnem uspehu, ker sem menda bil len, v srednji sem bil, edini v razredu, tam je bila druga zgodba. Enako se je videlo pri vsem kar je zadevalo razmišljanje in logiko. Isto se je ponovilo pri sinu, enostavno so se nekateri na vso moč piflali, njemu je pa bilo vse jasno na dolgo in široko. Tako da v vsakem razredu koliko sem gledal je kvečjemu en ali največkrat nobeden bistveno nad povprečjem, vse ostalo je povprečno in podpovprečno tumasto.

Oprosti, koliko te berem nisi nič drugega kot ena velika domišljavka, in svetlobna leta daleč od tega, da bi bila brihtna. Tvoje poslanstvo ja. 🙂


Ne, ne štejejo priznaja iz logike, ker se jih da naučit, sem spremljal, ko je sin hodil na ta tekmovanja. Ti povem iz izkušenj že v sami osnovni šoli, ( naprej enako) pri sami matematiki, kemiji, fiziki, so bili vsi nekaj stopničk za mano, čeprav sam nisem bil odličen v splošnem uspehu, ker sem menda bil len, v srednji sem bil, edini v razredu, tam je bila druga zgodba. Enako se je videlo pri vsem kar je zadevalo razmišljanje in logiko. Isto se je ponovilo pri sinu, enostavno so se nekateri na vso moč piflali, njemu je pa bilo vse jasno na dolgo in široko. Tako da v vsakem razredu koliko sem gledal je kvečjemu en ali največkrat nobeden bistveno nad povprečjem, vse ostalo je povprečno in podpovprečno tumasto.

Oprosti, koliko te berem nisi nič drugega kot ena velika domišljavka, in svetlobna leta daleč od tega, da bi bila brihtna. Tvoje poslanstvo ja. 🙂
[/quote]

Zelo jasno je, kdo je domišljav, če mislite, da boste preko 4 objav/dan na MONU uspeli ugotoviti, kdo je brihten 😀

S tistim prvim odstavkom se pa strinjam.

New Report

Close