Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek vsi ki imate pojma o avtomobilih

vsi ki imate pojma o avtomobilih

imam vprašanje,
in sicer. imam chevrolet cruza, redno servisiran, vse v najlepšem redu, vedno brez težav. v zadnjem času je bilo opaziti, da vedno težje vžge. od takrat,če avto stoji dan ali več, tudi samo čez noč, ne vžge več. akumulator je bil menjan avgusta, popolnoma nov. ko se avto vžge na kleme, užge in laufa brez težav. ko stoji dlje časa, spet ista pesem

se komu sanja, kaj bi bilo?
hvala za odgovore lp

Dizel ali bencin?


Preglej alternator ce dost fila, pa ko avto vzges naj ti zmeri kok ti pade napetost na akomu…lahko da imas jak porabnik ki ti prazni akomulator medtem ko avto stoji in se nekaj ko probas po parih dneh avto zagnat ali ti zazene zaganjac…al je cist mrtvo in sele ko priklopis kable da jaj od sebe…a mas dizla al bencinarja

dizel,2.0

nazadnje je bilo merjeno pred kakim mesecem, da akumulator odlično fila in nebi smelo bit težav

Lahko imaš kaj z elektroniko ali štarterjem, da stalno porablja nekaj el. iz akumulatorja.
Predlagam, da za začetek poskusiš zmeriti napetost akumulatorja cca pol ure po tem ko ugasneš motor in potem še enkrat po cca 8 – 10 urah.
Če je kakšna občutna razlika – boš vedel/a v katerem grmu je zajec.

Enako lahko preizkusiš tudi tako, da recimo pol ure po izklopu motorja odklopiš akumulator in ga potem spet priklopiš preden greš. Samo uro in radio bo potrebno znova nastaviti.
Če bo spet isti problem – potem ni to, kar sem omenjal zgoraj.

Pri dizlu ti naj se grelne svecke izmeri ce vse delajo…ce je vse ok je treba oregledat elwktroinstalacijo ,lahko tudi da ga matra rele predgretja itd

če avto stoji kak dan oz. noč, bo vseeno dal kontakt ampak ne zavergla oz. čisto slabo pa ne vžge. če stoji dlje, npr 2 dni, ga nebo niti odklenlo, niti zaverglal, kontakta. nič od nič. še ko se priklopi na kleme, je treba mal počakat da se mal nafila in potem vžge, je prazen totalno

če bi bile grelne svečke, bi na kleme normalno vžgal?
sem čista amaterka, se opravičujem če bodo nekatera vprašanja ”butasta” 🙂

V tem primeru se mi zdi zelo verjetno, da je nekaj takega kot sem napisal zgoraj.
Pri kolegovem je bil problem v štarterju, ki ga je bilo treba obnoviti – simptomi so bili pa enaki kot pri tebi.

Pa se to..ma imas sploh pravi akomulator…marsikdi soara in kupi preslab akomulator..ti imas v osnovi fiatov motor ki je tud v oplih in chevroletih..mislim da mira bit not 85 ah akomulator

Se oravi ali mas fuc alternatir ki oremalo polni,lahko je zanic akomukator oz preslab ali imas porabnika ki ti prazni akomulator

akumulator je vredu, dovolj močen in primeren za ta avto, kupljen po prometni v trgovini z avto deli prav ustrezen za ta avto, tudi mehanik preveril da je ustrezen

Pol ti pa naj se zmeri kok ti alternator polni oz ce mas porabnika…ker ocitno imas vedno znova prazen akomulator…pa kaj mehanik je ce tega ne ve…pelji avto na ustrezen servis da ti zmerijo

in kaj bi lahko bila najslabša oz. najdražja verzija mojih težav, tako cca?
vem da se ne da odgovoriti če se neve kaj je, samo da vem koliko lahko pričakujem, glede na težave. okvirno 🙂

avto je bil nazadnje pri mehaniku septembra, po tem ko je bil menjan akumulator. preveril je ak. in kako ga polni, in je rekel da je vse brez težav. odkar imam probleme s tem, ga še nisem peljala. imam v planu ta teden. tu sprašujem samo malo da vidim kaj bi lahko bilo in se pripravim koliko bo dela oz. stroškov.
bom probala danes odklopiti ak. ta čas ko avto nebo v uporabi

Obnova štarterja… odvisno kdo dela – a najbrž okrog 70 Eur.

samo še eno vprašanje.
če bi bile recimo grelne svečke, bi bili znaki podobni oz. bi na kleme vžgal?


Električar ti naj odklopi eno klemo z akumulatorja in izmeri tok, ki teče skozi akumulator, ko je avto ugasnjen in izklopljeni vsi porabniki.
Potem se bo videlo ali imaš skritega porabnika.
Najdeš pa ga tako, da jemlješ ven varovalke in opazuješ ampermeter.


Niso krive grelne svečke.

danes odklopim akum. da vidim če ga bo vseeno spraznilo, v vsakem primeru jutri pokličem mehanika oz. elektičarja in karkoli bo potrebno, da najdemo vzrok in se to porihta saj je precej moteče. vsem pa hvala za odgovore in pomoč, upam da čimbolje rešim

Obnova štarterja… odvisno kdo dela – a najbrž okrog 70 Eur.
[/quote]

mhm, štarter je zanič, pa dela samo na drug akumulator:-)))

Nov akumulator je zanič, najbrž je ena celica v kratkem stiku. Upam, da si spravila garancijski list.

najlepša hvala vsem za odgovore
jutri pokličem mehanika oz. električarja in kar bo potrebno, upam da se čimbolje reši

če bi bil akumulator zanič, bi vseeno normalno delalo vse ko bi avto laufal?
res nimam pojma samo ni mi logično
bolj se mi zdi smiselno da ga nekaj prazni

New Report

Close