VW pasat vaše mnenje
Poznam dva ki sta kupila rabljena VW passata zaenkrat nimata pripomb, drgač pa tukaj si lahko prebereš malo o passatu kakšne težave so lahko:
http://avtonasveti.com/volkswagen-passat-2015-danes-napaka-okvara-tezava-problem-vpoklic-zanesljivost/
Sem vozil Passata 1.6 TDI (Comfort Line) od leta 2013… nekako 235 tisoc kilometrov. V vsem casu dve tezavici zaradi “cloveske napake” pri rednih servisih, sicer pa brez okvar. Se danes vozi (kot drugi avto).
Ah, dajte ga no srat. Nic nimam sicerproti korejskim vozilom, da ne bo pomote, a govoriti, da je “dizelgate” kakorkoli relevanten, je milo receno znak nerazgledanosti.Po “diselgate”-u je sledilo vec testov v realnih okoliscinah (torej na cestah) in VW-jevim agregatom sepo izpustih kvalitativno ni uspel priblizati noben proizvajalec. V realnih pogojih so vsi smetili se bolj kot VW. Tu se je slo za politicno potezo in nic drugega. To, da laboratorijske meritve ne stimajo, so vedeli vsi proizvajalci in vsi so frizirali stevilke.
Ah, dajte ga no srat. Nic nimam sicerproti korejskim vozilom, da ne bo pomote, a govoriti, da je “dizelgate” kakorkoli relevanten, je milo receno znak nerazgledanosti.Po “diselgate”-u je sledilo vec testov v realnih okoliscinah (torej na cestah) in VW-jevim agregatom sepo izpustih kvalitativno ni uspel priblizati noben proizvajalec. V realnih pogojih so vsi smetili se bolj kot VW. Tu se je slo za politicno potezo in nic drugega. To, da laboratorijske meritve ne stimajo, so vedeli vsi proizvajalci in vsi so frizirali stevilke.
[/quote]
Ne govorim o izpustih. Govorim o zanesljivosti avtomobila. Nemci so takrat nekaj na hitro skup zmetali, da je, kot pišeš ustrezalo standardom izpustov. Testirati pa niso imeli časa drugih komponent, zato vse ostalo crkuje, od turbin do itd., ker je vse sedaj tok na knap.
Ne govorim o izpustih. Govorim o zanesljivosti avtomobila. Nemci so takrat nekaj na hitro skup zmetali, da je, kot pišeš ustrezalo standardom izpustov. Testirati pa niso imeli časa drugih komponent, zato vse ostalo crkuje, od turbin do itd., ker je vse sedaj tok na knap.
[/quote]
VAG postaja bleda senca samega sebe proti tistemu kar je bila ta firma npr. 20 let nazaj. “Na hlape” jo poganjajo samo še pohlepni Kitajci, ki pa itak pokupijo vse kar je Evropskega branda. Ni razvoja, ni pregovorne nemške zanesljivosti. Vse crkuje, zamujajo z dobavami, servisi. Če mene vprašate gledamo novo Nokio v nastajanju.
VAG postaja bleda senca samega sebe proti tistemu kar je bila ta firma npr. 20 let nazaj. “Na hlape” jo poganjajo samo še pohlepni Kitajci, ki pa itak pokupijo vse kar je Evropskega branda. Ni razvoja, ni pregovorne nemške zanesljivosti. Vse crkuje, zamujajo z dobavami, servisi. Če mene vprašate gledamo novo Nokio v nastajanju.
[/quote]
Danes na cestah vidiš več 20 let starih Octavij, Golfov in Passatov, kot pa 10 let starih.
Ah, dajte ga no srat. Nic nimam sicerproti korejskim vozilom, da ne bo pomote, a govoriti, da je “dizelgate” kakorkoli relevanten, je milo receno znak nerazgledanosti.Po “diselgate”-u je sledilo vec testov v realnih okoliscinah (torej na cestah) in VW-jevim agregatom sepo izpustih kvalitativno ni uspel priblizati noben proizvajalec. V realnih pogojih so vsi smetili se bolj kot VW. Tu se je slo za politicno potezo in nic drugega. To, da laboratorijske meritve ne stimajo, so vedeli vsi proizvajalci in vsi so frizirali stevilke.
[/quote]
Za kakšno “politično potezo” je šlo? Lahko to potezo malo pojasniš?
Ah, dajte ga no srat. Nic nimam sicerproti korejskim vozilom, da ne bo pomote, a govoriti, da je “dizelgate” kakorkoli relevanten, je milo receno znak nerazgledanosti.Po “diselgate”-u je sledilo vec testov v realnih okoliscinah (torej na cestah) in VW-jevim agregatom sepo izpustih kvalitativno ni uspel priblizati noben proizvajalec. V realnih pogojih so vsi smetili se bolj kot VW. Tu se je slo za politicno potezo in nic drugega. To, da laboratorijske meritve ne stimajo, so vedeli vsi proizvajalci in vsi so frizirali stevilke.
[/quote]primerjati Passata z enim korejcem je kot bi primerjal zelje in banano.
Hm…kdo je zelje, kdo banana.
GTE je ze kar nekaj časa na trgu. Sem se spogledoval nekaj časa z 1,4 TSI DSG GTE, a se mi je zdela PPC 45 tisoč previsoka. Bo zanimivo videti cene, ko zazivijo spodbude po koroni.
za ta dnar dobiš precej boljpe hibride npr camry ja, is, es , tud kaka optima zna biti okej izbira. Premal muzike za prevelik dnar
[/quote]
Nabavna cena pri meni ne igra odločilne vloge. Servisna mreza, garancija mobilnosti, amortizacij, stroški vzdrzevanja, itd. pod črto praviloma odtehtajo višjo nabavno ceno Nemca.
primerjati Passata z enim korejcem je kot bi primerjal zelje in banano.
Hm…kdo je zelje, kdo banana.
[/quote]
Ne vem, kaj se slovenčki nekaj zmrdujete nad korejsko industrijo avtomobilov? Kaj pa vi znate proizvesti? Sedežne prevleke? Pa mogoče še kakšne filtre? Kaj ti nos vihaš nad “zeljem”? Si kakšen izkušen inženir, ki znaš zasnovat kaj bolje od Korejcev? Znaš kaj bolje od nekdanjih inženirjev Zastave iz Kragujevca? Kaj ti obvladaš od avtomobilske tehnike, kaj znaš razvit, da se lahko komu posmehuješ?
Ne vem, kaj se slovenčki nekaj zmrdujete nad korejsko industrijo avtomobilov? Kaj pa vi znate proizvesti? Sedežne prevleke? Pa mogoče še kakšne filtre? Kaj ti nos vihaš nad “zeljem”? Si kakšen izkušen inženir, ki znaš zasnovat kaj bolje od Korejcev? Znaš kaj bolje od nekdanjih inženirjev Zastave iz Kragujevca? Kaj ti obvladaš od avtomobilske tehnike, kaj znaš razvit, da se lahko komu posmehuješ?
[/quote]: Glej, da se lahko o avtih pogovarjaš moraš pa že imeti nekaj pojma.
Enega Passata pač ne moreš primerjati s korejcem, so odlićni avti v svojem razredu, ki ne dosegajo razreda Passata.
Pa , če je zate to še tako boleče…Obožujem zelje, malo manj banane
Ne vem, kaj se slovenčki nekaj zmrdujete nad korejsko industrijo avtomobilov? Kaj pa vi znate proizvesti? Sedežne prevleke? Pa mogoče še kakšne filtre? Kaj ti nos vihaš nad “zeljem”? Si kakšen izkušen inženir, ki znaš zasnovat kaj bolje od Korejcev? Znaš kaj bolje od nekdanjih inženirjev Zastave iz Kragujevca? Kaj ti obvladaš od avtomobilske tehnike, kaj znaš razvit, da se lahko komu posmehuješ?
[/quote]
Ne rabim biti srčni kirurg, da smem reči, da se operacija ni posrečila. Ne zobozdravnik, da rečem, da me implatanti zulijo. Ne pek, da ugotovim, da kruh ni najboljšega okusa. Ne reziser, da ugotovim, da me film dolgočasi. Tako da… kot porabnik neke dobrine menda lahko človek izrazi svoje mnenje in pričakovanja, kajne?
Ne rabim biti srčni kirurg, da smem reči, da se operacija ni posrečila. Ne zobozdravnik, da rečem, da me implatanti zulijo. Ne pek, da ugotovim, da kruh ni najboljšega okusa. Ne reziser, da ugotovim, da me film dolgočasi. Tako da… kot porabnik neke dobrine menda lahko človek izrazi svoje mnenje in pričakovanja, kajne?
[/quote]Korejci so odlični v svojem razredu, prav tako japonska Toyota, vendarne dosega razreda Passata. Neprimerljivo.
Korejci so odlični v svojem razredu, prav tako japonska Toyota, vendarne dosega razreda Passata. Neprimerljivo.
[/quote]
Jaz malce obzalujem, da nisem namesto zvezdice raje izbral Arteona.
Ne rabim biti srčni kirurg, da smem reči, da se operacija ni posrečila. Ne zobozdravnik, da rečem, da me implatanti zulijo. Ne pek, da ugotovim, da kruh ni najboljšega okusa. Ne reziser, da ugotovim, da me film dolgočasi. Tako da… kot porabnik neke dobrine menda lahko človek izrazi svoje mnenje in pričakovanja, kajne?
[/quote]
Kakšno mnenje pa lahko imaš, če se ne spoznaš na nič, kar kritiziraš? Kaj pa pomeni za nepoučenega, da se srčna operacija posreči? Da bo spet skakal kot zdrav dvajsetletnik? Implantanti žulijo? Znaš ti izumit take, ki bodo takoj sedli kot uliti? Kruh ni najboljšega okusa? Probaj ti zadet univerzalen okus, ki bo prav vsakemu kritiku enako odgovarjal. To, če tebe film dolgočasi, še ni merilo kvalitete. Glej porniče. Ja, lahko izraziš svoje mnenje. Ampak če nimaš pojma, o čem govoriš, potem tvoja mnenja in pričakovanja lahko nasloviš na Božička. Strokovno podkovani kritiki lahko izboljšajo stvari, ljudski preseratorji pa kritizirajo v prazno. Ne znajo tehtati med prednostmi in slabosti produkti, ampak samo padajo na reklame, da je nekaj boljše.