vw touran
Ja, kaksen motor imas si pa pozabil napisati in tudi, da je Touran eden izmed najvarnejsih avtomobilov trenutno na trgu (kupi si avtofotomarket, januarsko stevilko in poglej crash teste).
Pa tudi na splosno gledano, kaj je 9 litrov nafte, moj zre skoraj 20 litrov benza!!! Je pa res, da je 2.8 V6 masina s 193 KM. 🙂 🙁
Jaz ne dam nič na te teste. To je taka španovija kot avto leta. Je čisto nekaj drugega karambol v resnici, kot pa tisti v laboratoriju.
Ja a sedaj so pa res najboljši in najbolj trdni renaulti.
In poraba je res katastrofalna.
Mene je odbijal tudi prodajalec na Porscheju v Ljubljani, sva z ženo deset minut hodila okoli avta, pa se sploh ni zmenil za naju, potem ko sem ga pokljical je bil pa še prav aroganten (a ja, vprašal sem ga naj mi pove zakaj naj bi dal 1,7 mio več za turana kot citroena pa ni vedel nič povedat). Ko sem pa vprašal koliko spusti ceno ga je pa skoraj iz kože vrglo.
Sva se lopo obrnila in odšla, s seboj pa seveda odnesla tudi denar.
No, sej ne rečem, tudi meni je Touran grd, ampak ne morem zdaj zaradi tega zanikati ostalih njegovih odlik (varnost recimo).
Sicer pa jasno, da nobeden test na svetu ne more identično proizvesti (simulirati) situacije na cesti (nenazadnje tudi zaradi hitrosti, ki je na testih max. okoli 50 km/h), ampak so pa tovrstni testi dokaj realni in zanesljivi. Sicer se pa nenehno izboljšujejo in uvajajo vse bolj striktna merila.
Kot jaz vem, se je Renault Megane zelo dobro odrezal na testih, pa Toyota Avensis, pa omenjeni Touran, pa Volvoti, nekateri novejši SUVji itd.
Ne vem, meni se to zdi kar realna slika.
WiseGuy,
Ne me napačno razumet, se strinjam, da so ti testi izredno koristni in so prispevali k dvigu pasivne varnosti v avtomobilu. Tudi jaz jih pogledam, samo ni mi pa jasno, zakaj je taka razlika v različnih testih. Imaš Euro Ncap test, pa ADAC ima svoj test in Ameriške teste in vsaka tovarna svoje teste, ni pa nobenih standardov po katerih bi lahko rekel, ta avto je pa tako varen (npr. ima tako končno hitrost).
Naprimer Kia Clarus je dobila v USA vse zvezdice na Euro Ncap testu pa dve. Kako je lahko na enkrat en avto zelo varen in skoraj nevaren. Je pa res, da so pogoji karambola različni.
Najbolje je dobiti vse parametre testa in jih razvoju kar najbolj upoštevati, da pri teh testih (za katere parametre si vnesel) dosežeš najboljši rezultat. Seveda, če se parametri sepremenijo (hitrost, pokrivanje zaletenega objekta, odklon) se vsa stvar podere. Nič ne trdim, vendar se v avtomobilski industriji obračajo taki zneski in bitka za vsakega kupca je tako huda, da si mislim, da je tudi to mogoče.
Je pa res, da pred 10 leti, ko še niso delali takih testov, avti niso bili pol tako varni kot sedaj. Samo je pa tudi res, da je takrat golf diesel stal 15000 DEM sedaj pa skoraj 15 000 EUR.
Vse teste jemljem z rezervo, pa tudi teste raznih avtorevij, ki so še bolj subjektivni.
Lep pozdrav