XSARA PICASSO
Mi ga imamo in to disel. Smo pa kar zadovoljni z njim (poraba, prostor, …) – če odšteješ razne šlamparije (pri zadnjih vratih /prtljažnih/ nam non stop odpada ena ploščica, enkrat se nam je kar nekako odvilo naslonjalo za roke na sprednjem sedežu). Prej smo imeli Hondo, kjer pa ni bilo ne duha ne sluha o takih napakah; zato nas v glavnem moti to.
Oče ima diesla 2,0 HDi, ki pa ga večkrat vozim jaz. Izdelava je solidna, plastika v notranjosti mehka in občutljiva, najde se kak čričel. Poraba je pričakovana, na dele je treba čakati zelo dolgo. Odlomljeno voznikovo ogledalo smo čakali 6 tednov. Lega na cesti je solidna, pločevina precej občutljiva, prtljažnik zelo v redu. Tega diesla osebno ne bi nabavila nikoli, ker so pospeški zelo skromni, prav tako se mi zdi bencinski motor 1,6 podhranjen. Boljša odločitev je bencinar 1,8.
Nina
Ah, no, ja, Andrej, hm, kje pa živiš (da ne vprašam kdaj …). Ali si kdaj pomislil, zakaj je dizel dober za traktorje? Mogoče zato, ker ima veliko navora pri nizkih vrtljajih (ergo: manj porabe, enostavnejša vožnja, ker je treba manj prestavljati).
1.6-litrski dizel bi bil za xsaro picasso več kot dovolj, bencinski pa je res zelo šibak in zahteva pogosto menjavo prestave, še posebej med vožnjo v hrib ga kar zmanjka.
KUKI, ma s kje si ti dona?? Si iz okolice Postojna-Sežana???
Ma jaz bi se z Andrejem kar strinjal. Ti dizli CDI, SHDI in ne vem kaj so le ena velika modna muha!!! Tisto z navorom, pa je v celoti izsiljeno in bedarija. Kot da bencinc nima navora???
Tisto kar praviš na koncu pa je dotalno brez veze. Vsi dizli imajo večjo kubikažo kot bencinci, če gledaš po razredu. Če hočeš, da je dizel kaj od avta mora bit vsaj 1.9 kubikov. Je res ali ne.
Torej v celem tekstu si povedal kup neumnosti, posebej še v zadnjem delu. Imam Merivo 1.6 16V, jo nikdar ne zamenjam za XSARO 2.0!!!!
> KUKI, ma s kje si ti dona?? Si iz okolice Postojna-Sežana???
Niti ne, sem iz Ljubljane 🙂
> Ma jaz bi se z Andrejem kar strinjal. Ti dizli CDI, SHDI in ne
> vem kaj so le ena velika modna muha!!! Tisto z navorom, pa je v
> celoti izsiljeno in bedarija. Kot da bencinc nima navora???
Ravno modna muha niso, je pa res, da je na trgu precej slabotnih dizlov (SDI, denimo), ki ne zmorejo prav nič več od klasičnega bencinca. Tisto z navorom pa ne more biti kar tako izmišljeno. Seveda ima navor tudi bencinec, a vidno nižjega pri višjih vrtljajih. Ergo: več prestavljanja, več porabe.
> Tisto kar praviš na koncu pa je dotalno brez veze. Vsi dizli
> imajo večjo kubikažo kot bencinci, če gledaš po razredu. Če
> hočeš, da je dizel kaj od avta mora bit vsaj 1.9 kubikov. Je
> res ali ne.
Joco se bo moral počasi preseliti v sedanjost. Dizli so že nekaj časa po kubaturi zelo podobni bencincem (1,4-, 1,5- ali 1,6-litrski), le malo je treba pogledati naokrog. Res pa je, da ima xsara picasso le 2,0-litrski dizel.
> Torej v celem tekstu si povedal kup neumnosti, posebej še v
> zadnjem delu. Imam Merivo 1.6 16V, jo nikdar ne zamenjam za
> XSARO 2.0!!!!
Srečno vožnjo, kaj naj rečem. Avtomobila pa itak nista v istem razredu …
Kot ste že ugotovili, sem pristaš benzinskih motorjev.
Karakteristike dizla mi ne ustrezajo, pri nizkih vleče pol ga pa kr zmanjka. Motor se more vrtet. Mi po krvi tečejo oktani 🙂
Sicer ja pa vsak motor namenjen za drugačne voznike.
P.S. leta 2010 stopi v veljavo EURO Step 5, razen Toyote Avensis D-4D D-Cat i mislim da tudi Peugeot 607 še noben drug proizvajalec ni naredil diesla, ki prečiščuje poled trdih delcej tudi NOx. Noben od ostalih dieselskih motorjev ne ustreza Euro5, kar pomeni da bodo morali ostali proizvajalci pohiteti z razvijenjem te tehnologije.
Vse skupaj pomeni, da bo samo vzdrževanje avtomobila z dieselskim motorjem tudi dražje.