Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Za tiste, ki trdite, da je odločb za učno pomoč preveč

Za tiste, ki trdite, da je odločb za učno pomoč preveč

Prilagoditve imenuješ privilegije? So očala za kratkovidne ali daljnovidne tudi privilegiji? Bi tudi kratkovidno hčerko silila, naj bere in prepisuje s table brez očal? Pri zelo majhni kratkovidnosti bi seveda lahko, pri močni brez očal ne gre.

Če tvoja hči ni imela hude disleksije, mogoče sploh ne bi dobila odločbe, mogoče tudi ‘privilegijev’ ne.
Misliš, da starši s ta pravimi dislektiki ne delamo ogromno z njimi? Oni sami morajo po šoli delati veliko več kot vrstniki, pa tudi starši z njimi. In prilagoditve niso privilegiji, ampak ima dislektik z njimi bolj enakovredne možnosti, da pokaže svoje znanje.
V službi seveda ne delajo razlik in se ne prilagajajo dislektikom. Ampak do takrat se že naučijo živeti s svojimi primanjkljaji in se naučijo uporabljati svoje prednosti in sposobnosti. Počasno pisanje na primer nadomesti računalnik, slovnične napake pri pisanju popravi računalnik. Brala sem o dislektiku, ki je bil šef oddelka, a je imel težave z branjem. Zato je podrejenim naročil, naj preberejo in mu potem povedo svoje mnenje. Na podlagi povedanega in svoje intuicije, ki je pri dislektikih močnejša, se je potem odločal.[/quote]

Sem delala v šoli pet let. Zdaj že skoraj pet let delam drugje. In moja opažanje so bila taka – imaš dislektike in imaš “dislektike” in imaš otroke s posebnimi potrebami in otroke s “posebnimi potrebami”. Tistih brez narekovajev je recimo tretjina, ostali pa si s temi odločbami predvsem lajšajo pot skozi življenje, ker so preveč leni, nevzgojeni, nesposobni razumet, da niso popek sveta. Velja pa tole zadnje v prvi vrsti za starše, potem pa preko njih jasno tudi za otroke.
Še večja škoda vsem se dela pa s tem, da imajo otroci s posebnimi potrebami prednost pri vpisu naprej, oz. če prav vem sploh grejo kar mimo omejitev. Vseh. No, pa da vas vidim, kako se boste držali, ko boste zvedeli, da vas bo operiral kirurg s posebnimi potrebami, ki ima s pogodbo dovoljen podaljšan čas in dovoljene razne pripomočke med operacijo.[/quote]

Ne posmehuj se in ne klamfaj neumnosti glede kirurgov s pripomočki! Da te potolažim in da zadostiš svoji privoščljivosti, na fakulteti nimajo dislektiki in ostali z odločbami nobenih prilagoditev več!
Otroci s posebnimi potrebami so imeli do letos prednost pri vpisu brez omejitev, od sedaj naprej pa je pogoj, da imajo 10{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} manj točk od spodnje meje, kar je pošteno. Če se vpiše na šolo, kjer bo razvijal svoja močna področja, bo lahko bolj uspešen od ostalih. Če ima pa zelo slab uspeh v OŠ, potem tudi v srednji šoli, ki zahteva visok nivo znanja, ne bo uspešen. Saj vpisati se na želeno šolo ni nek hud problem tudi za nekoga brez odločbe s slabšimi ocenami. Če ne uspe do septembra, je oktobra še polno prepisov. Neprimerno težje je dijakom obstati na željeni srednji šoli. Tu imajo mogoče prednost dislektiki, ki so nadpovprečno nadarjeni za neko področje in so si izbrali tako šolo in jim strokovni predmeti ne delajo težav. Ker pa so na vsaki srednji šoli tudi slovenščina in tuj jezik, pri katerih ima večina dislektikov probleme, je prav, da imajo prilagoditve in tudi kako dodatno uro. Fakultete so pa že tako ozko usmerjene, da se verjetno da tudi brez prilagoditev.

Šolski sistem spreminjajo birokrati na ministrstvu, ki nimajo veliko stika s šolo. Učitelji pri tem nimajo veliko besede in morajo delati, kot je predpisano.

Otrok ki rabi pomoč mora biti v posebni šoli. Ostali pa morajo osnovno šolo zdelati brez učne pomoči. To da ima težave pri kakšnem predmetu absolutno ne more biti pogoj za učno pomoč.

Skrbi naj te raje strokovnost redno zapolsenih, ki brez diplome in strokovnega izpita poučujejo v šoli, običajno zaradi poznanstev. A oni so po tvojem strokovni samo zaradi statusa redno zaposlenega?

Ne boš verjela, ampak med temi brezposelnimi, ki dobijo zaposlitev preko javnih del (tudi sama sem jo izvajala), se lahko znanjdejo tudi strokovnjaki: pedagogi, specialni pedagogi in učitelji različnih predmetov (slednji lahko specialno znanje z otroki s PP dopolnijo s samoizobraževanjem in obiskom seminarjev, če le imajo voljo in jih pri tem podpre tudi šola, največ znanja pa ti tako ali tako da praksa). Ali so ti zaradi oblike zaposlitve in drugačnega statusa kljub izobrazbi, strokovnemu izpitu kaj manjvredni in manj strokovni od redno zaposlenih učiteljev? Ravno nasprotno, še bolj se morajo dokazovati in se dokazujejo, saj vse žene želja po varnejši in dolgotrajnejši zaposlitvi, mestem ko so redno zaposleni pogosto že zdolgočaseni in preutrujeni od vsega, zaradi varne zaposlitve pa se tako ali tako branijo vsakršnega dodatnega dela. To si lahko privoščijo, medtem ko javni delavci žal ne.

Seveda pa se lahko v programu učne pomoči zaposlijo tudi nepedagogi ali celo takšni s SŠ, za te se pa strinjam, da ne morejo imeti dobre odskočne deske za počevanje, kaj šele za delo z otroki s PP. A zaenkrat to zakonodaja še omogoča in to naj rešujejo pristojni.

Spoh pa, kaj pa je neto plača preko javnin del okrog 600 EUR za pedagoga in učitelja, ki ima ravno tako kot redno zaposleni učitelj pedagoško delo? Sramotno nizka. Poleg tega imaš vse obveznosti, ki se nanašajo na dodatno strokovno delo. Nisi pa nikoli cenjen tako kot redno zapolseni pri sodelavcih. V Sloveniji žal štejejo statusi, položaj, moč in ne kakovost opravljenega dela.

Tu je govora za otroke s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, ne o otrokih, ki imajo pač težave pri nekem predmetu. Če nimaš pojma, kako fukcionira dislektik, ne pametuj, kdo bi moral iti v posebno šolo. Bi Einstein, Oprah in ostali znani dislektiki po tvoje morali obiskovati posebno šolo?

Prilagam uradni dookument, da boste nekateri dojeli, da otrok z nižjimi intelektualnimi sposobnostmi ni enak otroku s PP.

http://www.zrss.si/pdf/050911123118_zakon_o_usmerjanju_otrok_s_posebnimi_potrebami_22072011.pdf

Primer iz prakse: gibalno oviran otrok (denimo s cerebralno paralizo) in ima lahko povprečne ali nadpovrečne intelektualne zmožnosti, zaradi njegove gibalne oviranosti (težav s pisalom, pripomočki) pa ima pravico do podaljšanega pisanja testov, in to ne zaradi slabših intelektualnih sposobnosti.

Tu je govora za otroke s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, ne o otrokih, ki imajo pač težave pri nekem predmetu. Če nimaš pojma, kako fukcionira dislektik, ne pametuj, kdo bi moral iti v posebno šolo. Bi Einstein, Oprah in ostali znani dislektiki po tvoje morali obiskovati posebno šolo?

Dislektiki ne rabijo posebne pomoči ker to za njih ni stimulativno. Dislektike se mora zgolj smatrati enako kot vse ostalo. Ne zavedate se koliko neumnosti povzročimo kot otroke smatramo kot drugačne. Ja mogoče ima dislektik več problemov kot ostali, vendar bi se jih dalo rešiti znotraj posameznih ur, oziroma dodatnega pouka. Nikakor pa ne tako kot si to predstavljamo pri nas. Tudi moj ima težave s koleni in ne bi smel telovaditi, pa nisem niti približno si domišljal da bom komurkoli to rekel. Telovadi normalno kot vsi ostali.

Sem delala v šoli pet let. Zdaj že skoraj pet let delam drugje. In moja opažanje so bila taka – imaš dislektike in imaš “dislektike” in imaš otroke s posebnimi potrebami in otroke s “posebnimi potrebami”. Tistih brez narekovajev je recimo tretjina, ostali pa si s temi odločbami predvsem lajšajo pot skozi življenje, ker so preveč leni, nevzgojeni, nesposobni razumet, da niso popek sveta. Velja pa tole zadnje v prvi vrsti za starše, potem pa preko njih jasno tudi za otroke.
Še večja škoda vsem se dela pa s tem, da imajo otroci s posebnimi potrebami prednost pri vpisu naprej, oz. če prav vem sploh grejo kar mimo omejitev. Vseh. No, pa da vas vidim, kako se boste držali, ko boste zvedeli, da vas bo operiral kirurg s posebnimi potrebami, ki ima s pogodbo dovoljen podaljšan čas in dovoljene razne pripomočke med operacijo.[/quote]

Ne posmehuj se in ne klamfaj neumnosti glede kirurgov s pripomočki! Da te potolažim in da zadostiš svoji privoščljivosti, na fakulteti nimajo dislektiki in ostali z odločbami nobenih prilagoditev več!
Otroci s posebnimi potrebami so imeli do letos prednost pri vpisu brez omejitev, od sedaj naprej pa je pogoj, da imajo 10{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} manj točk od spodnje meje, kar je pošteno. Če se vpiše na šolo, kjer bo razvijal svoja močna področja, bo lahko bolj uspešen od ostalih. Če ima pa zelo slab uspeh v OŠ, potem tudi v srednji šoli, ki zahteva visok nivo znanja, ne bo uspešen. Saj vpisati se na želeno šolo ni nek hud problem tudi za nekoga brez odločbe s slabšimi ocenami. Če ne uspe do septembra, je oktobra še polno prepisov. Neprimerno težje je dijakom obstati na željeni srednji šoli. Tu imajo mogoče prednost dislektiki, ki so nadpovprečno nadarjeni za neko področje in so si izbrali tako šolo in jim strokovni predmeti ne delajo težav. Ker pa so na vsaki srednji šoli tudi slovenščina in tuj jezik, pri katerih ima večina dislektikov probleme, je prav, da imajo prilagoditve in tudi kako dodatno uro. Fakultete so pa že tako ozko usmerjene, da se verjetno da tudi brez prilagoditev.[/quote]

Iz boldanega izhaja, zakaj toliko otrok z odločbami! Pa zakaj meniš, ti ki praviš,da se posmehujemo in klanfamo neumnosti, da je v tek državi toliko brezposelnih mladih? Ker večina njih brez boldanega teksta nikoli ne bi videla fakultete, ko pa jo konča, pa tako ni službe.In ker imajo samo močna področja in ker tam zanje ni dela/ beri službe so brezposelni! Je tako?

Tudi sama mislim, da je učna pomoč v šoli večkrat samo podpiranje lenobe. Obstaja dopolnilni pouk in učenci, ki imajo težave pač hodijo k dopolnilnemu pouku. Zato pa je v današnjem času v šoli cela vojska psihologov, pedagogov, socialnih delavcev , logopedov in še bi lahko naštevala.. kaj pa te delajo? Ali ni njihovo delo, da se ukvarjajo z otroki, ki imajo take težave? A zdaj bojo pa še učitelji dodatno delali?
V mojih časi , pa nisem stara 100 let, je bila na šoli psihologinja, ki je predvsem svetovala pri poklicni usmeritvi. In to je bilo to. Če je imel kdo težave je šel do n je na posvet in tako je vse to potekalo.
Kaj pa danes? seveda vsi morajo biti odlični, ker drugače se ne bodo mogli vpisati na gimnazijo in naprej na faks. In večkrat so starši krivi, ker tako silijo naprej. Kdo pa pravi, da otroci, ki imajo poklice : mehanik, elektrikar, strojni tehnik… ne bodo uspešni v svojem poklicu? Ampak staršem to ni dovolj, želijo inženirje, profesorje , zdravnike… za to je potrebna učna pomoč. Recimo že enkrat bobu bob…..Starši so tisti, ki rinejo naprej, zahtevajo, najdejo vse luknje, da bi njihov otrok nekam prišel, pa čeprav se matra skozi šolo in večkrat ima tudi določene psihične težave zaradi prezahtevnih staršev.

Pouči se najprej, kaj je disleksija. Človek bi pričakoval, da so ljudje v dobi interneta bolj osveščeni.

Ne posmehuj se in ne klamfaj neumnosti glede kirurgov s pripomočki! Da te potolažim in da zadostiš svoji privoščljivosti, na fakulteti nimajo dislektiki in ostali z odločbami nobenih prilagoditev več!
Otroci s posebnimi potrebami so imeli do letos prednost pri vpisu brez omejitev, od sedaj naprej pa je pogoj, da imajo 10{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} manj točk od spodnje meje, kar je pošteno. Če se vpiše na šolo, kjer bo razvijal svoja močna področja, bo lahko bolj uspešen od ostalih. Če ima pa zelo slab uspeh v OŠ, potem tudi v srednji šoli, ki zahteva visok nivo znanja, ne bo uspešen. Saj vpisati se na želeno šolo ni nek hud problem tudi za nekoga brez odločbe s slabšimi ocenami. Če ne uspe do septembra, je oktobra še polno prepisov. Neprimerno težje je dijakom obstati na željeni srednji šoli. Tu imajo mogoče prednost dislektiki, ki so nadpovprečno nadarjeni za neko področje in so si izbrali tako šolo in jim strokovni predmeti ne delajo težav. Ker pa so na vsaki srednji šoli tudi slovenščina in tuj jezik, pri katerih ima večina dislektikov probleme, je prav, da imajo prilagoditve in tudi kako dodatno uro. Fakultete so pa že tako ozko usmerjene, da se verjetno da tudi brez prilagoditev.[/quote]

Iz boldanega izhaja, zakaj toliko otrok z odločbami! Pa zakaj meniš, ti ki praviš,da se posmehujemo in klanfamo neumnosti, da je v tek državi toliko brezposelnih mladih? Ker večina njih brez boldanega teksta nikoli ne bi videla fakultete, ko pa jo konča, pa tako ni službe.In ker imajo samo močna področja in ker tam zanje ni dela/ beri službe so brezposelni! Je tako?[/quote]

In zakaj otrok s posebnimi potrebami ne bi smel študirati? Če je bil sprejet na srednjo šolo, jo končal in uspešno končal fakulteto, potem hvala Bogu, da se je lahko vpisal na srednjo šolo kljub slabšim ocenam v osnovni!

Pouči se najprej, kaj je disleksija. Človek bi pričakoval, da so ljudje v dobi interneta bolj osveščeni.[/quote]

Tvoj sin se mi pa smili. Ne samo, da ima fotra, ki misli, da ve več, kot specialni pedagogi, defektologi, celo več od zdravnikov ve. In sin mora telovaditi, čeprav so zdravniki odsvetovali. Res upam, da to ne bo pustilo kakih trajnih posledic na kolenih, dovolj hudo je že, da ima za fotra bolnika.

Popolnoma vse drži in največ pomoči izsilijo starši. Učitelji pa seveda predlagajo usmerjanje in tisti učenci, ki so imeli včasih 2 in 3 imajo danes tudi 4 in 5. Zato ni več galusove krivulje in zato imamo same odličnjake.
Pa še to – največ porasta odločb je v 8 in 9r. halo? če do takrat ni bilo težav??Seveda, treba se je brez omejitev vpisat v SŠ in zavzet mesto odličnjaku z eno štirico, ki bi bil, npr. perspektiven veterinarski tehnik.
Šola sama najbolje ve pri katerem predmetu potrebuje pomoč in koliko pomoči. In s to pomočjo doseže tri in ne več. In mora vedeti, da mu nek predmet pač ne leži.
Zdaj pa se dogaja, da “običajni” in malo površni piše npr. matematiko 3, ravno toliko kot učenec z ogromnimi težavami, a ker piše v kabinetu pri specialni pedagoginji in se ve, da se je ogroooooomno trudil, pa s starši gulil doma že ves teden, pa v 8.r je in bo pač šel še v 9.r, saj je tako prizadeven, se mu nekoliko namigne in ima podaljšan čas – piše ravno toliko kot tisti prvi dijak. Znanje pa je pri prvem trajno in zanesljivo, pri drugem pa ne zdrži niti tri dni.
Pa še nekaj, povedali so na tv-ju, da imajo v običajnem šolskem sistemu v tujini 3{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} otrok s pp, pri nas pa 8{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}!!! Toliko učencev s posebnimi potrebami, pa kljub temu pretežno sami odličnjaki!!!
Je res naša šola prezahtevna?

Da učitelji nimajo vpliva pri spreminjanju sistema je pa kar navadna laž – ko se pa ob koncu leta pišejo razna poročila o realizaciji, idr. sranje, so pa vsi 100 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} – kaj pa lažejo – ker so prikazovali lažne podatke, ni čudno, da so dobili dodatne zalogaje učne snovi – tako to gre!

Na koncu bodo tisti z xy urami dodatne pomoči lepo sprejeti v določene srednje,tisti,ki pa tega ni bil deležen,ker je “ni potreboval”,pa ne bo,ker bo imel celo slabši uspeh od drugega.
Bolan sistem in se strinjam 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465},da je treba tukaj nekaj spremenit.
In tudi to,da je toliko učencev odličnih,ni normalno.NI!

V srednjo šolo je bil zaradi odločbe sprejet brez omejitev!! In je odžrl mesto sposobnemu, ki mora tja skozi sprejemce! In zakaj bi nekdo, ki je manj sposoben končati fakulteto? Ker se tebi tako zdi? In v srednji bo imel spet odločbo, pa na faksu tudi! A v službi tudi? Dejte nehite no, eni pač niso enako sposobni kot drugi, lahko so manj inteligentni, lahko imajo druge recimo fizične pomanjkljivosti, ampak to še ne pomeni,da imajo v življenju lahko kakršne koli privilegije! Le zakaj? A ker jih je bog kaj prikrajšal? Kateri pa? Lahko pa imajo vsi enake možnosti, ampak tudi pri vpisu! Ne pa,da se vpišejo brez pogojev!

V srednjo šolo je bil zaradi odločbe sprejet brez omejitev!! In je odžrl mesto sposobnemu, ki mora tja skozi sprejemce! In zakaj bi nekdo, ki je manj sposoben končati fakulteto? Ker se tebi tako zdi? In v srednji bo imel spet odločbo, pa na faksu tudi! A v službi tudi? Dejte nehite no, eni pač niso enako sposobni kot drugi, lahko so manj inteligentni, lahko imajo druge recimo fizične pomanjkljivosti, ampak to še ne pomeni,da imajo v življenju lahko kakršne koli privilegije! Le zakaj? A ker jih je bog kaj prikrajšal? Kateri pa? Lahko pa imajo vsi enake možnosti, ampak tudi pri vpisu! Ne pa,da se vpišejo brez pogojev![/quote]

Si v sorodu s Hitlerjem, da te skomina po ideji o arijski rasi in bi zatirala drugačne? Zamisli se nad sabo.

To niso privilegiji, ampak pripomočki, da je lahko tak otrok enakovreden ostalim! Če bi bil tvoj normalni otrok res tako sposoben, mu nihče ne bi odžrl mesta. Če je bil pa pri repu, potem je malo možnosti, da bi naredil to šolo. Upam, da tvoj sposobni otrok ne nosi očal, ker to je tudi privilegij.
Vsak ima pravico do šolanja. Če vzamem za primer dislektika. Če ima dislektik na primer primanjkljaje na področju branja, to še ne pomeni, da ne nesposoben, kot ti v svoji omejenosti razmišljaš. Lahko in večinoma je tako, da je nadpovprečno sposoben na določenih področjih in zato mora imeti možnost, da to znanje razvija naprej. Ogromno znanih in uspešnih z disleksijo poznamo: Einstein, Leonardo da Vinci, Anderson, Cher, Walt Disney, Whoopi Goldberg, Winston Churchill…Tako uspešni naj bi bili ravno zaradi disleksije.

Če vzamem samo en primer vrhunskega znanstvenika, ki je gibalno oviran, ker po tvoje tudi gibalno ovirani ne bi smeli imeti pripomočkov: Stephen Hawking. Vrhunski um v praktično negibnem telesu.
Nikoli ne vemo, kaj bo iz nekoga nastalo, zato je prav, da damo otrokom, ki to potrebujemo, vse možnosti.

V srednjo šolo je bil zaradi odločbe sprejet brez omejitev!! In je odžrl mesto sposobnemu, ki mora tja skozi sprejemce! In zakaj bi nekdo, ki je manj sposoben končati fakulteto? Ker se tebi tako zdi? In v srednji bo imel spet odločbo, pa na faksu tudi! A v službi tudi? Dejte nehite no, eni pač niso enako sposobni kot drugi, lahko so manj inteligentni, lahko imajo druge recimo fizične pomanjkljivosti, ampak to še ne pomeni,da imajo v življenju lahko kakršne koli privilegije! Le zakaj? A ker jih je bog kaj prikrajšal? Kateri pa? Lahko pa imajo vsi enake možnosti, ampak tudi pri vpisu! Ne pa,da se vpišejo brez pogojev![/quote]

Si v sorodu s Hitlerjem, da te skomina po ideji o arijski rasi in bi zatirala drugačne? Zamisli se nad sabo.

To niso privilegiji, ampak pripomočki, da je lahko tak otrok enakovreden ostalim! Če bi bil tvoj normalni otrok res tako sposoben, mu nihče ne bi odžrl mesta. Če je bil pa pri repu, potem je malo možnosti, da bi naredil to šolo. Upam, da tvoj sposobni otrok ne nosi očal, ker to je tudi privilegij.
Vsak ima pravico do šolanja. Če vzamem za primer dislektika. Če ima dislektik na primer primanjkljaje na področju branja, to še ne pomeni, da ne nesposoben, kot ti v svoji omejenosti razmišljaš. Lahko in večinoma je tako, da je nadpovprečno sposoben na določenih področjih in zato mora imeti možnost, da to znanje razvija naprej. Ogromno znanih in uspešnih z disleksijo poznamo: Einstein, Leonardo da Vinci, Anderson, Cher, Walt Disney, Whoopi Goldberg, Winston Churchill…Tako uspešni naj bi bili ravno zaradi disleksije.

Če vzamem samo en primer vrhunskega znanstvenika, ki je gibalno oviran, ker po tvoje tudi gibalno ovirani ne bi smeli imeti pripomočkov: Stephen Hawking. Vrhunski um v praktično negibnem telesu.
Nikoli ne vemo, kaj bo iz nekoga nastalo, zato je prav, da damo otrokom, ki to potrebujemo, vse možnosti.[/quote]

Saj vam nihče ne brani,da daste svojim otrokom vse možnosti, samo PLAČAJTE ! Saj je poanta v brezplačnosti na račun vseh otrok, ki imajo zato manj! In ja, odločbe so namenjene predvsem in prvenstveno šolam, saj imajo zaradi odločb lahko namesto enega dva oddelka, pa zaradi plačane učne pomoči več učiteljev, pa …
Nihče vam ne brani enjštajni in cjajštajni, da vaši otroci dobijo pomoč, ampak plačajte jo! Tako kot povsod drugod v svetu! In očala niso ovira, prav tako ne sme biti ovira disleksija, ampak učno pomoč dobivajo predvsem tisti, katerih starši svojo nevzgojeno in brez omejitev otročad ne morejo in/ali ne znajo vzgojiti. Saj nočeš zgodb, a ne? Nočeš?
Otroci z resnimi težavami in pametnimi starši so v šolah primernih njihovemu dojemanju in znanju!

Sicer pa, a meniš,da je Leonardo imel posebno dodatno plačano pomoč, pa Walt tudi? Ali so se morali kljub pomanjkljivosti sami prebiti? Tole drugo bo! Ampak kar nabijaj, kar daj! Saj bo tako za vse zmanjkalo denarja, pa bo!

Za vse, ki za otroke potrebujete učno pomoč, priporočam JASMINO. Je učiteljica, ki pomaga predvsem otrokom z učnimi težavami, od motnje pozornosti naprej. Moj otrok ima disleksijo in napredek je ogromen.

POZDRAV VSEM SKUPAJ!

Sem dislektik, ki ima otroka dislektika. Na ta forum sem prišla z namenom pridobiti koristne informacije. In vala vsem, ki še trezno razmišljate – resnično sem hvaležna ljudem ki ste nad predsodki.
Za vse ostale – škodeželjne, čustveno nezrele in na splošno škodljive posameznike pa velja:
Vaše mnenje je vaša stvar, vendar – to nikakor ne pomeni, da imate prav.
Vsem mamam,očetom, strokovnim delavcem, učiteljem, ki vedo o čem govorim pa želim – da vztrajajte na svoji poti in ne dovolite, da vas mnenja, ki izvirajo iz nekih potlačenih čustev strejo/ustavijo na vaši poti.
Vsa situacija okoli disleksije je izjemno naporna in zahteva od nas staršev in od naših otrok velike napore – in, ko prebiram tu na forumu (tudi kje drugje) o brezplačnih inštrukcijah in še o čem neprimernem – mi gre po domače povedano – Na Bruhanje.
Še sanja se vam ne
koliko krvavo je zaslužena vsaka ocena – naj bo to dvojka ali petica.
In tiste individualne ure pomoči so kaplja v morje v primerjavi z časom, energijo in trudom katerega vlagamo starši in otroci. Sram vas bodi – vi in vaša mnenja!
Po drugi strani pa bom ta trenutek – vrgla čez ramo vso to toksičnost, se nasmejala in šla naprej –
odločneje,pogumneje. Kajti moj otrok bo na koncu ravno zaradi disleksije, ki mu danes ne dovoli leteti – jutri bolj celovita oseba kot marsikdo tu na forumu ….ali kje drugje.

prijazen dislektičen pozdrav!

Tudi tebi bi koristila pomoč … pri matematiki.
Praviš, da je v državi 6400 odločb. In to je po tvoje vsak četrti otrok…. Kolk pa je po tvoje otrok v OŠ? 25.600? Nekaj ne bo držalo, a ne?

Če starš ne bo skrbel za svojega otroka, kdo pa bo? Bogi tisti otroci, ki nimajo nikogar, ki bi se zanje brigal!
Je pa jasno, treba je vedet, kje je meja, ker s preforsiranjem nikomur ne pomagaš, še najmanj pa svojemu otroku. In imet je treba realen pogled na situacijo.

Popolnoma vse drži in največ pomoči izsilijo starši. Učitelji pa seveda predlagajo usmerjanje in tisti učenci, ki so imeli včasih 2 in 3 imajo danes tudi 4 in 5. Zato ni več galusove krivulje in zato imamo same odličnjake.
Pa še to – največ porasta odločb je v 8 in 9r. halo? če do takrat ni bilo težav??Seveda, treba se je brez omejitev vpisat v SŠ in zavzet mesto odličnjaku z eno štirico, ki bi bil, npr. perspektiven veterinarski tehnik.
Šola sama najbolje ve pri katerem predmetu potrebuje pomoč in koliko pomoči. In s to pomočjo doseže tri in ne več. In mora vedeti, da mu nek predmet pač ne leži.
Zdaj pa se dogaja, da “običajni” in malo površni piše npr. matematiko 3, ravno toliko kot učenec z ogromnimi težavami, a ker piše v kabinetu pri specialni pedagoginji in se ve, da se je ogroooooomno trudil, pa s starši gulil doma že ves teden, pa v 8.r je in bo pač šel še v 9.r, saj je tako prizadeven, se mu nekoliko namigne in ima podaljšan čas – piše ravno toliko kot tisti prvi dijak. Znanje pa je pri prvem trajno in zanesljivo, pri drugem pa ne zdrži niti tri dni.
Pa še nekaj, povedali so na tv-ju, da imajo v običajnem šolskem sistemu v tujini 3{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} otrok s pp, pri nas pa 8{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}!!! Toliko učencev s posebnimi potrebami, pa kljub temu pretežno sami odličnjaki!!!
Je res naša šola prezahtevna?[/quote]

Galusova krivulja … sem se nasmejala.
Sicer pojma nimam v katerem razredu se dobi največ odločb … bi pa rekla, da verjetno v prvih razredih in pa v zadnjih razredih šolanja. Jasno je, da težavnost snovi in zahtevnost raste in je v zadnji triadi največja. Dodat je treba še to, da preden dobiš odločbo lahko od štarta do izdaje mine tudi leto.
Od vse debate se mi je zdel zelo smiseln predvsem komentar, da se najprej za te učence, ki rabijo pomoč (razen, če ni nujno ta individualna), zahteva najprej obvezna udeležba na dopolnilnem pouku.

Tebe pa že poznamo, vemo od kod prihajaš. Veš, se bo treba kdaj z otrokom tudi zares ukvarjati, ne pa ga samo voziti na inštrukcije in da s tem misliš, da je tvoje poslanstvo starša opravljeno. Ampak zdaj je že malo prepozno. Vlak si že zamudila, tako ptičica pravi. čiv-čiv-čiv. In je odletela. Potem bo pa še možek odletel. čiv-čiv-čiv

New Report

Close