Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Za voznike nad 70 let obvezna VARNA VOŽNJA

Za voznike nad 70 let obvezna VARNA VOŽNJA

Ne zdi se mi slaba ideja, da bi morali tudi starejši delati obvezno varno vožnjo. Da se malo preverijo refleksi, obnovi znanje CPP, pokaže, kaj zmorejo avtomobili. V kolikor niso fizično več sposobni, obvezen odvzem vozniškega dovoljenja.

Mislim, da bi bilo nesreč, ki jih zakrivijo starejša populacijo veliko manj.

Mislim, da bi bilo nesreč, ki jih zakrivijo starejša populacijo veliko manj.

seveda bi jih bilo manj.

tudi, če bi pobrali vozniška dovoljenja vsem nesposobnim voznikom mlajšim od 50 let, bi jih bilo manj…

Mislim, da bi bilo nesreč, ki jih zakrivijo starejša populacijo veliko manj.

seveda bi jih bilo manj.

tudi, če bi pobrali vozniška dovoljenja vsem nesposobnim voznikom mlajšim od 50 let, bi jih bilo manj…
[/quote]
Mladi morajo obvezno narediti varno vožnjo, prav tako motoristi. Glede na starost se tudi naša fizična pripravljenost poslabša in zato mislim, da tvoj odgovor ni primeren, saj ni nobena gonja proti starejšim, temveč logičen predlog.

nova
Uredništvo priporoča


Mladi morajo obvezno narediti varno vožnjo, prav tako motoristi. Glede na starost se tudi naša fizična pripravljenost poslabša in zato mislim, da tvoj odgovor ni primeren, saj ni nobena gonja proti starejšim, temveč logičen predlog.
[/quote]

Če ti je toliko do logike, potem predlagaj varno vožnjo za vse vakih pet let npr. Pa da se postavilo radarji po vseh mestih (in vaseh) kot so jih v Mariboru in da se prekrški sankcionirajo (pike). Ti povemm da bi bila varnost še bistveno večja,
Dokler pa kot resen argument obvelja, da se po predpisih pač ne da voziti, dotlej so vsi drugi ukrepi le “Sizifovo delo”.


Mladi morajo obvezno narediti varno vožnjo, prav tako motoristi. Glede na starost se tudi naša fizična pripravljenost poslabša in zato mislim, da tvoj odgovor ni primeren, saj ni nobena gonja proti starejšim, temveč logičen predlog.
[/quote]
Mladi naredijo varno vožnjo predno dobijo dovoljenje in potem nikoli več, torej tvoj predlog je gonja proti starejšim voznikom, zanimivo da za delo si sposoben do 65-tega ali več leta za vožnjo pa nenadoma ne, statistično starejši vozniki naredijo manj hudih nesreč od mlajših, da o pijanih ne debatirava, največ jih je v letih 30-50 o prehitri vožnji pa nima smisla delat primerjave, že tukaj na monu jih je cel kup penastih na počasne starejše voznike.


Mladi naredijo varno vožnjo predno dobijo dovoljenje in potem nikoli več, torej tvoj predlog je gonja proti starejšim voznikom, zanimivo da za delo si sposoben do 65-tega ali več leta za vožnjo pa nenadoma ne, statistično starejši vozniki naredijo manj hudih nesreč od mlajših, da o pijanih ne debatirava, največ jih je v letih 30-50 o prehitri vožnji pa nima smisla delat primerjave, že tukaj na monu jih je cel kup penastih na počasne starejše voznike.
[/quote]
Naredijo varno vožnjo v roku dveh letih, ko so pridobili vozniško dovoljenje. Od kje ti ideja, da preden dobijo vozniško dovoljenje?
Kot drugič, tudi za delo niso vsi sposobni do 67. leta. Za sedenje v pisarni in mlatenje prazne slame že, za fizično delo pa vsekakor ne.
Kot tretjič, statistično že povzročijo manj hudih nesreč, jih je pa statistično tudi najmanj na cesti. Torej bi morali gledati statistično razmerje med starejšimi, ki vozijo : številom nesreč, ki jih povzročijo.
Nihče me ne bo prepričal, da so vid, refleksi in motorika pri npr. 30 isti kot pri 75.


Naredijo varno vožnjo v roku dveh letih, ko so pridobili vozniško dovoljenje. Od kje ti ideja, da preden dobijo vozniško dovoljenje?
Kot drugič, tudi za delo niso vsi sposobni do 67. leta. Za sedenje v pisarni in mlatenje prazne slame že, za fizično delo pa vsekakor ne.
Kot tretjič, statistično že povzročijo manj hudih nesreč, jih je pa statistično tudi najmanj na cesti. Torej bi morali gledati statistično razmerje med starejšimi, ki vozijo : številom nesreč, ki jih povzročijo.
Nihče me ne bo prepričal, da so vid, refleksi in motorika pri npr. 30 isti kot pri 75.
[/quote]
Statistično smo po starostnikih kar pri vrhu EU torej jih je tudi za volanom veliko, statistično največ nesreč povzročijo 25 – 45 letniki, državo ne zanima do kdaj si ti sposoben delati, fizično ali umsko zato je postavila pogoje in če jih ne izpolnjuješ si kaznovan z nižjo pokojnino, kar se tiče motorike imaš sicer prav ampak žal je tako, da je 30 letnik tako prepričan v svoje sposobnosti vožnje, da naredi nesrečo, ker je prehiteval tam kjer to ni dovoljeno in koga je prehiteval 70 letnega voznika, ki je vozil po omejitvi seveda je po njegovo kriv ta starček, ker ga je s počasno vožnjo oviral, dragi moj vsi bomo enkrat vsaj upam 70-80 ali več letniki, ko vas človek bere kakšne bedarije pišete me čudi, da še ni predloga, prejetje prve pokojnine avtomatično pomeni odvzem vozniške, me zanima kdo bo od vas tabrihtnih te +65 letne “starčke” vozil v trgovino, na obiske, počitnice, zdravniku itd
Rešitev, prisilna evtanazija 65-67letih država bo prihranila pri pokojninah saj jih praktično nihče ne bo prejemal, mlajši pa boste imeli dovolj prostora na cestah za svoje vragolije, mimogrede koliko starostnikov je policija kaznovala med korono zaradi prehitre vožnje, kot sem videl nobenega in kar veliko mlajših, ki so vozili +200kmh celo opozorila iz strani policije so bila in verjemi niso bila naslovljena na tastare!

Absolutno za. Jaz bi dal varno vožnjo čez dan ob slabih vremenskih razmerah in varno vožnjo zvečer. Zraven tega bi pa bil zelo strog zraven. Ena napaka, pridi naslednjič spet. Pri mladih ne bi tako kompliciral, ker mladi se učijo iz napak in jih porpavljajo, starejši so pa vedno manj refleksni, ne razmišljajo več tako dobro in vse od tega bodo še vedno slabše.

65 let enkrat obvezno testiranje podnevi in ponoči … pri 70.spet enkrat, nato pa od 75. leta dalje vsakoletno nujno preverjanje. Kdor ne bi prišel, bi ostal brez vozniške. Prvič bi šlo na državni račun (ja, nimamo veliko upokojencev), drugič bi si plačali sami, če še hočejo izpit.

Najbolj žalostno je, ko mi reče en starček pri 80. letih, da se v Maribor ne upa peljati, ker ne pozna krožnega križišča in da ne ve kakšen je znak za enosmerno ulico … resno?!

Za mnoge tastare je značilno, da se nočejo ničesar novega naučit in za nič usposobit. Mislijo, da vse vedo. Svet gre tehnološko naprej, oni bi pa samo stare šablone furali. Če kdo od njih zahteva, da se malo posodobijo, to takoj vzamejo kot napad na svojo integriteto. Po drugi strani si pa domišljajo, da bi njihovo mnenje moralo imeti posebno veljavo, ker so stari in izkušeni. Kaj ste vi izkušeni, če vas je čas že zdavnaj povozil. Kdo bo poslušal tiste vaše jugoslovanske pridige iz analognih časov.


Statistično smo po starostnikih kar pri vrhu EU torej jih je tudi za volanom veliko, statistično največ nesreč povzročijo 25 – 45 letniki, državo ne zanima do kdaj si ti sposoben delati, fizično ali umsko zato je postavila pogoje in če jih ne izpolnjuješ si kaznovan z nižjo pokojnino, kar se tiče motorike imaš sicer prav ampak žal je tako, da je 30 letnik tako prepričan v svoje sposobnosti vožnje, da naredi nesrečo, ker je prehiteval tam kjer to ni dovoljeno in koga je prehiteval 70 letnega voznika, ki je vozil po omejitvi seveda je po njegovo kriv ta starček, ker ga je s počasno vožnjo oviral, dragi moj vsi bomo enkrat vsaj upam 70-80 ali več letniki, ko vas človek bere kakšne bedarije pišete me čudi, da še ni predloga, prejetje prve pokojnine avtomatično pomeni odvzem vozniške, me zanima kdo bo od vas tabrihtnih te +65 letne “starčke” vozil v trgovino, na obiske, počitnice, zdravniku itd
Rešitev, prisilna evtanazija 65-67letih država bo prihranila pri pokojninah saj jih praktično nihče ne bo prejemal, mlajši pa boste imeli dovolj prostora na cestah za svoje vragolije, mimogrede koliko starostnikov je policija kaznovala med korono zaradi prehitre vožnje, kot sem videl nobenega in kar veliko mlajših, ki so vozili +200kmh celo opozorila iz strani policije so bila in verjemi niso bila naslovljena na tastare!
[/quote]
Pa saj ne vem ali si butast, ali se delaš butastega? Vaš link
Poglej statistiko. Normalno, da največ nesreč povzroči starostna skupina, ki jih je tudi številčno največ na cesti. Kot lahko vidiš v poročilu za 2019 pa veliko nesreč povzročijo starostniki, ki jih je procentualno na cesti najmanj. Večinoma moramo vsi vsak dan v službe, fakultete, itd. in smo več na cesti kot upokojenci, ki nimajo vsakodnevnih nujnih opravkov.
Problem je tudi v tem, da so avtomobili drugačni, križišča, se spreminjajo… Zakaj bi bil problem organizirati varno vožnjo potem za starejše? Če si sposoben evo si sposoben in vozi naprej. Če nisi sposoben pač nisi.
Ko sem jaz naredila izpit za motor, sem hočeš nočeš morala narediti varno vožnjo, pa nisem več stara 18 let. In se mi je zdelo smiselno in sem kar nekaj stvari koristnih od nje odnesla.
Bizarno je to, da mora pri starosti 80 let, ko gre za dovoljenje za podaljšanje izpita, starostnik opraviti površen zdravniški pregled in mu dovolijo vožnjo naprej. Varna vožnja ima svoj namen in prav je, da se za ta namen to tudi uporablja. Za osveščanje o vožnji v nepredvidljivih trenutkih, hitrosti na poligonih itd.


Pa saj ne vem ali si butast, ali se delaš butastega? Vaš link
Poglej statistiko. Normalno, da največ nesreč povzroči starostna skupina, ki jih je tudi številčno največ na cesti. Kot lahko vidiš v poročilu za 2019 pa veliko nesreč povzročijo starostniki, ki jih je procentualno na cesti najmanj. Večinoma moramo vsi vsak dan v službe, fakultete, itd. in smo več na cesti kot upokojenci, ki nimajo vsakodnevnih nujnih opravkov.
Problem je tudi v tem, da so avtomobili drugačni, križišča, se spreminjajo… Zakaj bi bil problem organizirati varno vožnjo potem za starejše? Če si sposoben evo si sposoben in vozi naprej. Če nisi sposoben pač nisi.
Ko sem jaz naredila izpit za motor, sem hočeš nočeš morala narediti varno vožnjo, pa nisem več stara 18 let. In se mi je zdelo smiselno in sem kar nekaj stvari koristnih od nje odnesla.
Bizarno je to, da mora pri starosti 80 let, ko gre za dovoljenje za podaljšanje izpita, starostnik opraviti površen zdravniški pregled in mu dovolijo vožnjo naprej. Varna vožnja ima svoj namen in prav je, da se za ta namen to tudi uporablja. Za osveščanje o vožnji v nepredvidljivih trenutkih, hitrosti na poligonih itd.
[/quote]

Mislim, da bi bilo nesreč, ki jih zakrivijo starejša populacijo veliko manj.

seveda bi jih bilo manj.

tudi, če bi pobrali vozniška dovoljenja vsem nesposobnim voznikom mlajšim od 50 let, bi jih bilo manj…
[/quote]

točno to.


Naredijo varno vožnjo v roku dveh letih, ko so pridobili vozniško dovoljenje. Od kje ti ideja, da preden dobijo vozniško dovoljenje?
Kot drugič, tudi za delo niso vsi sposobni do 67. leta. Za sedenje v pisarni in mlatenje prazne slame že, za fizično delo pa vsekakor ne.
Kot tretjič, statistično že povzročijo manj hudih nesreč, jih je pa statistično tudi najmanj na cesti. Torej bi morali gledati statistično razmerje med starejšimi, ki vozijo : številom nesreč, ki jih povzročijo.
Nihče me ne bo prepričal, da so vid, refleksi in motorika pri npr. 30 isti kot pri 75.
[/quote]

in je z vsemi, ki niso zaposleni v pisarnah, po 60 letu?? A se mogoče prej upokojijo?


No, če bi človek gledalpo monu, vas večina monovskih kljuset nikoli ne bi smela imet vozniškega dovoljenja, saj niste bili nikoli v celoti opravilno sposobni, kaj šele metalno zreli za na cesto..


Pa saj ne vem ali si butast, ali se delaš butastega? Vaš link
Poglej statistiko. Normalno, da največ nesreč povzroči starostna skupina, ki jih je tudi številčno največ na cesti. Kot lahko vidiš v poročilu za 2019 pa veliko nesreč povzročijo starostniki, ki jih je procentualno na cesti najmanj. Večinoma moramo vsi vsak dan v službe, fakultete, itd. in smo več na cesti kot upokojenci, ki nimajo vsakodnevnih nujnih opravkov.
Problem je tudi v tem, da so avtomobili drugačni, križišča, se spreminjajo… Zakaj bi bil problem organizirati varno vožnjo potem za starejše? Če si sposoben evo si sposoben in vozi naprej. Če nisi sposoben pač nisi.
Ko sem jaz naredila izpit za motor, sem hočeš nočeš morala narediti varno vožnjo, pa nisem več stara 18 let. In se mi je zdelo smiselno in sem kar nekaj stvari koristnih od nje odnesla.
Bizarno je to, da mora pri starosti 80 let, ko gre za dovoljenje za podaljšanje izpita, starostnik opraviti površen zdravniški pregled in mu dovolijo vožnjo naprej. Varna vožnja ima svoj namen in prav je, da se za ta namen to tudi uporablja. Za osveščanje o vožnji v nepredvidljivih trenutkih, hitrosti na poligonih itd.
[/quote]
Ti pa ne znaš dobro brati statistike.
Ni res, da največ nesreč povzročijo tisti, ki so največ na cesti.
Največ nesreč povzročijo mladi 18 do 24-ga leta.
Od 18-24 let je samo 8 let, Na 1 starostno leto je to največ {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} nesreč od vseh, Med vozniki jih je pa najbrž najmanj, ker nimajo še vsi izpitov pri 18-tih.
Pri najstarejših pa merijo obdobje od 65 – naprej. Je precej daljše obdobje.

Primerljivo bi bilo šteti število nesreč v enakih obdobjih, Si kdo upa primerjat število nesreč med 20 – 25 letniki in 65 – 70 letniki? hehe. Pa so prvi z najboljšimi refleksi, najbolj zdravi, najbolj frišnim znanjem.. LOL.

Izgovarjanje na slabe reflekse, slab sluh, okornost… je tudi butasto. Ne delajo dobri refleksi, zdravje, ter napiflanost s teorijo dobrega šoferja, ampak vse kaj drugega.
A bi potem invalidom tudi morali vzet izpite, ker imajo določene hibe, no še precej hujše kot pa večina normalnih starejših nad 65???

Tudi vsiljevat varno vožnjo nekomu z 40+-leti vozniških izkušenj, po možnosti brez nesreče je neumnost.

A pri 60+ lahko vodiš državo, avto pa nisi sposoben peljat?


Poznam tudi ženske pri 25-tih, ki si ne upajo z avtom v Ljubljano, pa ne znajo v prvem šusu iz dvorišča zapeljat.


Ti pa ne znaš dobro brati statistike.
Ni res, da največ nesreč povzročijo tisti, ki so največ na cesti.
Največ nesreč povzročijo mladi 18 do 24-ga leta.
Od 18-24 let je samo 8 let, Na 1 starostno leto je to največ {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} nesreč od vseh, Med vozniki jih je pa najbrž najmanj, ker nimajo še vsi izpitov pri 18-tih.
Pri najstarejših pa merijo obdobje od 65 – naprej. Je precej daljše obdobje.

Primerljivo bi bilo šteti število nesreč v enakih obdobjih, Si kdo upa primerjat število nesreč med 20 – 25 letniki in 65 – 70 letniki? hehe. Pa so prvi z najboljšimi refleksi, najbolj zdravi, najbolj frišnim znanjem.. LOL.

Izgovarjanje na slabe reflekse, slab sluh, okornost… je tudi butasto. Ne delajo dobri refleksi, zdravje, ter napiflanost s teorijo dobrega šoferja, ampak vse kaj drugega.
A bi potem invalidom tudi morali vzet izpite, ker imajo določene hibe, no še precej hujše kot pa večina normalnih starejših nad 65???

Tudi vsiljevat varno vožnjo nekomu z 40+-leti vozniških izkušenj, po možnosti brez nesreče je neumnost.
[/quote]

koliko let je med 18 in 24?

koliko let je med 18 in 24?
[/quote]
Hehe pomota 🙂
No potem še bolj drži to, kar trdim.
Mularija v dobi od 18-24 let povzroči v povprečju na eno starostno leto cca 380 nesreč, pa so manj udeleženi v prometu, ker nimajo vsi voznišlih izpitov in avtomobilov, v dobi 55-65let pa cca 300 🙂
v dobi 65-100, pa če računamo 15 vozniško aktivnih let, pa samo cca 140. Ajd kakšen vozi manj, kakšen pa tudi več 🙂

Niso glavni problem na cesti starci s slabšimi refleksi, ampak mularija brez pameti in brez vozniških izkušenj.


Hehe pomota 🙂
No potem še bolj drži to, kar trdim.
Mularija v dobi od 18-24 let povzroči v povprečju na eno starostno leto cca 380 nesreč, pa so manj udeleženi v prometu, ker nimajo vsi voznišlih izpitov in avtomobilov, v dobi 55-65let pa cca 300 🙂
v dobi 65-100, pa če računamo 15 vozniško aktivnih let, pa samo cca 140. Ajd kakšen vozi manj, kakšen pa tudi več 🙂

Niso glavni problem na cesti starci s slabšimi refleksi, ampak mularija brez pameti in brez vozniških izkušenj.
[/quote]
To si prav povedal. Pozabil si še objestnost in prepotentnost.


To si prav povedal. Pozabil si še objestnost in prepotentnost.
[/quote] Se strinjam.

New Report

Close