Za vse, ki se spoznate na gume pri avtu
Ker prevozim samo 3000 do 4000 km na leto, imam na avtu ves čas zimske gume (tako ste mi pred leti svetovali tudi na tem forumu). Pred kratkim sem imela gumidefekt in zdaj moram nadomestiti rezervno gumo, prav tako pa naj ne bi bilo dobro, da se vozim s prejšnjo rezervno gumo, ker je že stara (9 let, odkar je bil avto nov) in ker ni simetrično enaka ostalim trem gumam. Če prav razumem, je pomembno, da zamenjam samo tri gume: rezervno (ki je zdaj sploh nimam) in zadnji dve gumi (od katerih je ena prejšnja rezervna, stara 9 let), prvi dve pa lahko ohranim, saj sta stari šele leto in pol. Ali to drži? Ali lahko človek sredi poletja kupi tri zimske gume? Ali bi bilo zaradi kakršnegakoli razloga bolje kupiti zimsko-letne gume? Hvala vam za vse nasvete in odgovore! Zelo lepo se imejte!
Nisem ravno strokovnjak, ampak to vem, da po dve in dve gumi (na sprednjih in zadnjih kolesih) morata bit enaki. Zna bit, da boš imela težave z nakupom zimskih gum, imam prijateljico, ki tudi stalno vozi z zimskimi gumami in je sredi poletja menjala avto, pa je bil kar problem ga (novega) obut v zimske škorenjce 🙂
Kupi 2 novi gumi za zadnja kolesa, tisto, ki ti je ostala cela na zadnjem kolesu, imej pa za rezervno. No jaz bi tako.
napača..
nekdo ki malo vozi..
ima malo izkušenj..
niti ni nek divjak..
in na podlagi teh dejstev ..
je bolje imeti zimske gume..
saj ti več doprinesejo varnosti čez celo leto kot pa letne..
namreč, zimske so slabe poleti–se bolj rabijo in slabše delujejo na dežju..
če si tak voznik kot je navedeno pa seveda poleti ne boš v težavah..
in obratno..
z letnimi bo vsak tak voznik v HUDIH težavah pozimi.. četudi za 1 km..
4 nove zimske in bo mir
http://www.gumax.si pred kratkim kupil 4 nove zimske za podoben avto 5.000km letno dostava naslednji dan
Hudo narobe. Nove gume vedno na zadnjo premo. Vem, neracionalno, ampak bolj varno. Namreč, v slabih pogojih te zna odnesti zadnji del, ali celo zavrteti.
[/quote]
Morda velja to za avto brez ABS… Danes pa je ABS obvezen, ESP pa ima že večina avtov.
Se pa strinjam, da zdrs zadnjih koles pomeni, izgubo nad nadzorom smeri vožnje, sploh pri avtih s prednjim pogonom in slabotnim motorjem.