Naslovnica Forum Starševski čvek zadnji pogon

zadnji pogon

Probal sem slučajno en avto z zadnjim pogonom in bil prijetno presenečen.Drži se ceste veliko bolj po ovinkih ,kot tisti s sprednjim pogonom pa približno enake klase in moči.Razlika je tako očitna,da bom kupil avto na zadnji pogon.
Meni se zdi,da so skoraj vse tovarne šle na sprednji pogon zaradi varčevanja,ker je veliko cenejše to izdelat.
Tudi pri alfi so se zeznili s prvim pogonom.

Hvala, da si nam to sporočil.

Če imaš občutek za avto in ga čutiš tole vsekakor drži, za večino vsaj slovenceljskih nesposobnih voznikov pa zadnji pogon ni primeren.

Kupi raje 4 x 4. Ta je ko prliman na cesti.

Občutek je nepopisno lepši in določeni ovinki gredo čez z 20 kilometrov na uro hitrejše in varnejše.
Saj najboljše znamke so pustile zadnji pogon.Tiste ostale ponujajo kakšne modele na 4 kolesni pogon sam te so pa občutno dražji.Ni dosegljivo čisto navadnim smrtnikom.

probaj še na mokrih, poledenelih … ovinkih – že na ravnem boš v težavah ☺ (motor spredaj, pogon zadaj)

Baje, da so zadnji hit vozila, ki imajo pogon na rezervno kolo – v ovinke gredo kot po tirih. So pa tudi cenovno ugodnejša ker je precej manj prenosov pogona in zobnikov.

Probal sem tudi pozimi po snegu ampak lepše se pelje,kot sprednji,seveda z delujočim asr.sam imam alfo z 220 ks in vam rečem,da jo po snegu komaj premaknem iz mesta kljub prvemu pogonu in raznim protizdrsnim sistemom.

Dejstvo je, da prednji pogon zna vozita vsaka stara mama in seveda mona, za zadnji pogon moraš imeti pa malo znanja in občutka. Je pa seveda neprimerno boljši.

Ja po mokri cesti je to ress ampak po suhi ni treba kaj veliko merkat.

Sem imel dolgo avtomobil na zadnji pogon in ga ne bi imel več. Je vožnja bolj športna, dinamična, lepše sekaš ovinke, bolj te avto na zic prbije, ko stisneš gas, fajn je driftat po snegu… AMPAK teža avtomobila je zaradi mašine spredaj, zadaj je prtljažnik in že najmanjši klanc te lahko hitro zjebe. Maš lahko gor najboljše gube, polno elektronke proti zdrsavanju ampak fizike pač ne moreš ugnati. Na zadnjem koncu pač enostavno ni dovolj teže in zato posledično dovolj trenja med kolesi in cestiščem ko to najbolj potrebuješ – sneg, makedam, malo brega… če živiš na ravnini greš redko v kak klanc potem, sem mogoče še za zadnji pogon (čeprav tudi tu bo lahko veselica pozimi, ko bo sneg na cesti) drugače pa ni šans.

Ok, moje vožniške sposobnosti so kakršne so, mislim, da za žensko čist ok. In ja, najbolj sem se v avtu imela lepo, ko sem imela takega na zadnji pogon. Ampak pozimi, sneg, led in vzpon … no, tega pač ne obvladam z zadnjim pogonom.

vedo tisti, ki ga še nikdar niso vozili…, dejstvo je da je zadnji pogon zahtevnejši in zahteva voznika z občutkom za avto. Če ima voznik dober občutek je zadnji pogon precej bolj zabaven za vozit, izgube pri pospeševanju so manjše itd… Tudi v sneg gre po mojih izkušnjah avto z zadnjim pogonom precej bolje…, sem pa večkrat doživel, da je avto “zaplesal” predvsem na kaki zglajeni asfaltni podlagi v kombinaciji s prvimi kapljami dežja, če takrat ne več kaj naredit hitro končaš v jarku. Torej, zadnji pogon je super ampak le za določene voznike, za večino je varnejši in uporabnejši sprednji pogon.
4X4 pogon je odlična zadeva, če se seveda voziš po zahtevnejših terenih/cestah…., za mestno uporabo ni smislen ker dvigne porabo goriva, tudi samo vzdrževanje pogonskih sklopov ni ravno poceni. Se pa seveda dobi precej dostopnih vozil, ki imajo 4X4 pogon tako da neko lapanje, ki je navedeno zgoraj, da je 4X4 pogon težko dosegljiv navadnim smrtnikom ne drži.

Ni lapanje.v mislih sem imel oreng avto 4×4,audi qatro,alfa ali bmw in podobno.razni hyundai in lade nive nisem sploh mislil.ne vem,če je kakšen audi 4×4 lih poceni

Očitno si imel nek astara jajca:) današnji avtomobili z zadnjim pogonom, so popolnoma uravnoteženi. Moj ima težišče popolnoma na sredini.
Časi, ko se je v avtomobile z zadnjim pogonom pozimi dajalo žaklje peska v prtljažnik, so definitivno minili. Pred veliko leti 🙂

Ne ti meni o tem, da gre zadnji pogon v snegu bolje! Imam toliko izkušenj z zadnjim pogonom kot jih ti ne boš imel nikoli! Malo snega in klanec pa je zadnji pogon že skorajda fuč. Moraš fajn zalete jemat, izklaplat sistem proti spodrsavanju ampak slej al prej (če je klanec malo strmejši) obstaneš na mestu pa te noben bog več ne spravi naprej. Saj ti je jasno, da je trenje med zadnjimi kolesi in cestiščem enostavno manjše kot, če bi bil pogon tam kjer je mašina? Mogoč bi edin pomagal, da v prtlažnik ruknše par vrečk cementa pa gasa. Drugače pa ni šans. in to govori nekdo, ki mora vsakodnevno prevoziti veliko klancev in je imel dolgo pogon na zadnja kolesa, ki ga enostavno več ne želim – vsaj dokler bom živel v hribih, na ravnini je pesem drugačna.

Pri Audiju si usekal mimo, enako pri BMW-ju…, ogromno modelov Audija ima Quatrro (4X4)….in to že navaden 1,9 Tdi….recimo A4…, BMW X-ov (ne mislim serije X), od serije 3 naprej….recimo 320 dX…itd…tako da je izbor “cenovno ugodnih” vozil s 4X4 pogonom zajeten…

Ja ,sedaj je verjetno bolj izpopolnjen zadnji pogon.ne da se primerjat z nekdaj,ko je bla lada.ko je zarosilo je šla povsod samo ne tam kam bi morala.to je bil hudo nevaren avto.

Ne ti meni o tem, da gre zadnji pogon v snegu bolje! Imam toliko izkušenj z zadnjim pogonom kot jih ti ne boš imel nikoli! Malo snega in klanec pa je zadnji pogon že skorajda fuč. Moraš fajn zalete jemat, izklaplat sistem proti spodrsavanju ampak slej al prej (če je klanec malo strmejši) obstaneš na mestu pa te noben bog več ne spravi naprej. Saj ti je jasno, da je trenje med zadnjimi kolesi in cestiščem enostavno manjše kot, če bi bil pogon tam kjer je mašina? Mogoč bi edin pomagal, da v prtlažnik ruknše par vrečk cementa pa gasa. Drugače pa ni šans. in to govori nekdo, ki mora vsakodnevno prevoziti veliko klancev in je imel dolgo pogon na zadnja kolesa, ki ga enostavno več ne želim – vsaj dokler bom živel v hribih, na ravnini je pesem drugačna.[/quote]

Očitno lapaš…oz. si imel zelo stara vozila…, pri BMW-jih je že skoraj dva desetletja načelo razporeditve teže 50:50 tako da to kar kvasiš so navadne traparije. To s cemenotm se je prakticiralo pri starih modelih, ko je bila razporeditev teže v 65:35…..tako da ne lupetaj v prazno.

Ne ti meni o tem, da gre zadnji pogon v snegu bolje! Imam toliko izkušenj z zadnjim pogonom kot jih ti ne boš imel nikoli! Malo snega in klanec pa je zadnji pogon že skorajda fuč. Moraš fajn zalete jemat, izklaplat sistem proti spodrsavanju ampak slej al prej (če je klanec malo strmejši) obstaneš na mestu pa te noben bog več ne spravi naprej. Saj ti je jasno, da je trenje med zadnjimi kolesi in cestiščem enostavno manjše kot, če bi bil pogon tam kjer je mašina? Mogoč bi edin pomagal, da v prtlažnik ruknše par vrečk cementa pa gasa. Drugače pa ni šans. in to govori nekdo, ki mora vsakodnevno prevoziti veliko klancev in je imel dolgo pogon na zadnja kolesa, ki ga enostavno več ne želim – vsaj dokler bom živel v hribih, na ravnini je pesem drugačna.[/quote]

Očitno lapaš…oz. si imel zelo stara vozila…, pri BMW-jih je že skoraj dva desetletja načelo razporeditve teže 50:50 tako da to kar kvasiš so navadne traparije. To s cemenotm se je prakticiralo pri starih modelih, ko je bila razporeditev teže v 65:35…..tako da ne lupetaj v prazno.[/quote]

BMW 5, letnik 2007… dobro, majhn klanc sm še zvozu ampak tkoj k je pršu mal večji pa da je bil sneg (pa je bilo lahko posipano) sem ostal na cesti. Če je bila cesta splužena in posipana je še šlo ampak žal ni blo vedno tako tko da ne ti meni o zadnjem pogonu, so pa v našem koncu kr fajn klanci, to moram priznati ampak tisti s sprednjim pogonom jih brez težav sfurajo.

Kar se pa ketn tiče, jasn, da sm jih dal na avto ampak veš kaj, do doma mi jih je zarad klanca že vse potrgalo in sm jih lahko samo še zabrisal v smeti…

Očitno lapaš…oz. si imel zelo stara vozila…, pri BMW-jih je že skoraj dva desetletja načelo razporeditve teže 50:50 tako da to kar kvasiš so navadne traparije. To s cemenotm se je prakticiralo pri starih modelih, ko je bila razporeditev teže v 65:35…..tako da ne lupetaj v prazno.[/quote]

BMW 5, letnik 2007… dobro, majhn klanc sm še zvozu ampak tkoj k je pršu mal večji pa da je bil sneg (pa je bilo lahko posipano) sem ostal na cesti. Če je bila cesta splužena in posipana je še šlo ampak žal ni blo vedno tako tko da ne ti meni o zadnjem pogonu, so pa v našem koncu kr fajn klanci, to moram priznati ampak tisti s sprednjim pogonom jih brez težav sfurajo.

Kar se pa ketn tiče, jasn, da sm jih dal na avto ampak veš kaj, do doma mi jih je zarad klanca že vse potrgalo in sm jih lahko samo še zabrisal v smeti…[/quote]
Kaj pa gume,kakšne si imel.

BMW 5, letnik 2007… dobro, majhn klanc sm še zvozu ampak tkoj k je pršu mal večji pa da je bil sneg (pa je bilo lahko posipano) sem ostal na cesti. Če je bila cesta splužena in posipana je še šlo ampak žal ni blo vedno tako tko da ne ti meni o zadnjem pogonu, so pa v našem koncu kr fajn klanci, to moram priznati ampak tisti s sprednjim pogonom jih brez težav sfurajo.

Kar se pa ketn tiče, jasn, da sm jih dal na avto ampak veš kaj, do doma mi jih je zarad klanca že vse potrgalo in sm jih lahko samo še zabrisal v smeti…[/quote]
Kaj pa gume,kakšne si imel.[/quote]

Vedno odlične, mislim, da Goodyear Eagle al Bridgestone… pač najboljš kar se je dal kupt za sneg (sm gledal na testih) pa ni kaj dosti pomagal.


Kaj pa gume,kakšne si imel.[/quote]

Vedno odlične, mislim, da Goodyear Eagle al Bridgestone… pač najboljš kar se je dal kupt za sneg (sm gledal na testih) pa ni kaj dosti pomagal.[/quote]

Eagle??? to so letne gume…., no očitno ne znaš vozit, zate je res bolje da imaš avto s prednjim pogonom, no še bolje zate pa je vozilo, ki ima gosenice, s tem boš premagal zasnežene klance.

Vedno odlične, mislim, da Goodyear Eagle al Bridgestone… pač najboljš kar se je dal kupt za sneg (sm gledal na testih) pa ni kaj dosti pomagal.[/quote]

Eagle??? to so letne gume…., no očitno ne znaš vozit, zate je res bolje da imaš avto s prednjim pogonom, no še bolje zate pa je vozilo, ki ima gosenice, s tem boš premagal zasnežene klance.[/quote]

Mislim, da sem imel Bridgestone Blizzak, vem, da so bile med najdražjimi. Ma očitno ti ne znaš vozit oziroma nimaš pojma glede na to kakšne stresaš tu gori. Bi te rad videl, kako bi speljal klance, kjer sem sam obstal (ti bi itak verjetno že dosti prej). Kok klancev si že prevozil? Ne znaš brat? Jaz jih dnevno ogromno! Kdo ma pol lahko več izkušenj? Po ravnini je lahko bit pametn!

Ne vem zimske ampak letne bridgestone gume niso kaj prida.imel sem S02 in potenza,ampak trde ko svinja.na 12 tisoč km so ble vse štiri praktično za v smeti,kljub temu,da vozim bolj po penzionersko.ne morem druzga rečt.zadnje zlizane popolnoma do konca.pa ne samo kakšni robi,ki bi blo podvozje krivo.
Zimskih pa nisem probal bridbestone nikoli.good year vem,da so vrhunske.