Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Zahvala Leclercu

Zahvala Leclercu

V soboto smo šli nakupovat v Leclerc. Znesek računa je bil 109 EUR. Mož se je še spraševal, kaj sem hudiča toliko kupovala. Sem ugotavljala, da nič posebnega, kar ne bi vsako drugo soboto, pa ponavadi ni nikoli toliko zneslo.

Zvečer mož začne gledati na račun in takoj zagleda napako: Kupili smo 6-pack Za Harmony (6 steklenic po 1,5 l), blagajničarka pa je računala 6×6 steklenic oz. 6 platojev vode.

Ker je bil večer, sva šla naslednji dan na info. v Leclerc, povedala za problem in gospodična na info. je obljubila, da nas v kratkem pokličejo oz. obvestijo, kako so zadevo rešili. Namreč, če bi prišli isti dan, bi bila zadeva rešena takoj, ker pa so blagajno zvečer zaključili, denarja nismo mogli dobiti takoj!

Včeraj (takoj naslednji dan) pa so moža poklicali in rekli, da lahko pride po denar.

Zahvalila bi se jim rada zato, ker so brez kakršnegakoli kompliciranja urgirali takoj in vrnili denar, čeprav se kasnejših reklamacij ne upošteva.

Res vredno pohvale!

Ja, se strinjam s tabo. Če ugotoviš napako, jasno so prijazni.
Samo koliko ljudi oguljufajo, ki sploh ne preverijo računa.
Meni je enkrat namesto piza šunke pritisnila kodo za neko gosjo terino, da je prišlo 900 SIT. Mož je doma ugotovil in sem letela nazaj.
Sedaj se vedno usedeva in pregledava račun.
Radi pa goljufajo, ko vzameš karton pijače, ki je v akciji. En liter ima akcijsko kodo. Če vzameš karton je pa po tastari ceni.
Prejšnji teden so nama hoteli zaračunati Zalo po višji ceni.

Kakšne so vaše izkušnje? Na čem trgovci ponavadi goljufajo?

Pohvalno.

Bistveni nauk pa je: vedno preglejte račun, preden zapustite trgovino! Meni se je ta sistem že velikokrat pokazal za ustreznega.

Ja, res je! Šola za naslednjič :-)!

Tudi pri nas vedno pregledava račun,pred izhodom trgovine.To ratalo že rutina.

lp mamiMaja

Ne vem no, naredijo napako (v tvojo škodo), zaradi česar se dva dni fijakaš gor in dol, potem naj bi jim bil pa človek še hvaležen, ker napako milostno priznajo. To me razkuri do amena. Kot zadnjič, ko mi je prodajalka s kupljenega oblačila pozabila sneti tisti magnet proti kraji. Na izhodu ni nič piskalo, odkrila sem ga šele doma. Ker ga seveda sama nisem mogla sneti, sem morala nazaj (20 km daleč). Tam so me zasliševali, kje in kdaj, pa kako, pa račun…. Na koncu so mi rekli: v redu je. Ja, ni v redu. Če naredite napako, se opravičite! Če imam zaradi vaše napake dodatne stroške (čas, bencin), bi se lahko poskušali odkupiti vsaj z 10 dkg kave.

Jaz sem jim hvaležna, ker so mi denar vrnili, čeprav so se sami zmotili, ker jim ne bi mogla dokazat, da je krivda na njihovi strani! To je bila čisto njihova dobra volja – na žalost!

V tej trgovini je to ustaljena fora,doživela že dvakrat,čeprav sem tam mogoče enkrat na mesec.Če rata rata,če ne pa tudi prav…Skratka,menim,da to ni napaka,ampak uveljavljen način goljufanja.

enako se je nama zgodilo v Šparu.
Kupila sva 60 litrov vode, namesto šest. Seveda sva zelo hitro pogruntala.

Po tednu dni se peljem v TAKKO na Rudnik v Lj. z namenom, da zamenjam pas. Na poti v avtu pa zagledam, da so mi namesto enega računali kar dva! Pridem tja, pojasnim blagajničarki in se že pripravim na pojasnjevanja, ko mi ta mirno odgovori: Ni problema gospa, vam bomo vrnili. Naslednjič pa raje pridite naslednji dan. (Jah, nisem opazila. Moja napaka, da računa nisem prekontrolirala.)

Hvala trgovini in hvala prijazni blagajničarki, ki niti za sekundo ni podvomila vame!

Saj, zakaj bi pa podvomila vate? Je že navjena, da se kupci vračajo, seveda tisti, ki “napako” ugotovijo. Trgovke pač po ustaljenem načinu računajo več kot je treba, kdor pride, pač dobi nazaj, kdor pa ne pa tudi prav. Ta trgovka je po moji presoji pričakovala tebe in še koga drugega, zato tudi ni bila presenečena.

LP Maja

Lep pozdrav !

Ampak enim ni pa nikoli prav. Ce trgovina prizna napako ali pa ce jo ne. Zakaj ne prijavite kar inspekciji, da Leclerc in ostali “preizkuseno”goljufajo?? Saj ne morem verjet. Takih strank se najbolj bojim. Simba, res pohvalno, jaz bi prijazni osebi pustila se kak evro za kavo. Vsi, ki delamo, smo zmotljivi in pohvale vredno je, da napako priznamo in jo skusamo poporaviti.

A pa vi mislite, da imajo trgovke kaj od tega?Dejte no tud jaz sem na blagajni OK lohk se zmotiš in klofneš 60 l pijače moja napaka(od tega jaz nimam nič razen slabe vesti, ko te opozorijo na napako).Veliko stvari pa zaj.. v pisarni, kjer unašajo dobavnice in cene. Ko jih opozoriš na napako najprej iščejo miljon drugih faktorjev za napako pol pa popravijo brez kakršnega opravičila kot, da sem jaz na blagajni zato, da prenašam vse žalitve pa še kaj drugega. Trudiš se pomiriti stranko opravičuješ se na vse konce itd.
Pa še to ko imamo inventure moramo pa veliko manjk PLAČATI sami iz svojega žepa.

Hočem povedati samo to, da ponavadi smrdi pri vrhu ne pa pri nas spodaj.

Lp trgovka

jaz ponavadi takoj pri blagajni preverim račun in zadnjič mi ena prodajalka tko prav zoprno reče: a je kej narobe? pa sem ji rekla: ne vem še, zato pa preverjam račun…pa je sam pihnila :)))

torej račun lahko preverjaš sam, če se ti zdi kaj narobe .))

No, ko že ravno hvalimo. Jaz bi pa pohvalaila Mercator.

zadnjič sem prvič kupovala prek interneta in preden so mi robo dostavili, me je ena prijazna gospa poklicala po telefonu in me vprašala, če sem prepričana, da želim 2 kili suhe salame in 12 litrov navadnega mleka.

Seveda sem se zmotila in sem hotela 200 g salame in trajno mleko. Potem me je pa še gospa opozorila, da sem po popravkih ravno malo pod 15 tisočaki in naj še kaj vzamem, da bo prevoz zastonj. Res sem ji bila hvaležna!

V bistvu imaš prav.
Je pa res, da je treba račune preverit. Jaz jih, včasih me potem vprašajo, ali je kaj narobe, pa se ne pustim motit.

Ja, res je Leclerk je že prav znan po tem Pa ne verjamem, da so krive blagajničarke, mislim, da nimajo nič od tega. Jaz ponavadi ne preverjam računov na blagajni, tam ga pač vedno. In glede na to, da sem tam zelo redko, je bilo že kar veliko “napak”, preveč, da bi bile slučajne.

No tole okrog piskača na oblačilu se je pa meni zgodilo v Takkotu. Domov sem prišla s tisto zadevo in je nisem mogla sneti. Poklicala sem jih in so mi rekli, naj pač pridem tja, da mi to snamejo, ker bom sama verjetno oblačilo strgala. So me pa prijetno presenetili, ker so mi dali popust v višini tiste majčke za naslednjič – kot opravičilo, ker se jim je to zgodilo.

New Report

Close