Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Zakaj je propadla tovarna Saab

Zakaj je propadla tovarna Saab

https://www.youtube.com/watch?v=YhakMEidgBc

Zadnja generacija Saab 9-5 Wagon se občasno pojavi na tržišču rabljenih. Cena je božjastna, ker uradne prodaje teh modelov ni bilo v prodaji. Nekaj serijskih avtomobilov (in prototipov) so potem kupili iz zaloge tovarne.
Redek avto, nora cena.

Malce manjša redkost je zadnja verzija 9-4x.. tega so celo pri nas rabljenga prodajali.

Limuzinsko 9-5 zadnje generacije, se pa dobi za normalno ceno, nekaj jih je tudi pri nas.

De omnibus disputandum..

Saab pač nikoli ni bil Renault ali Volkswagen. Samo najmočnejši ostanejo. Luzerjem je pa usojena pot v propad kot Zastavi. Tako pač je. Prosti trg vedno vsako stvar postavi na svoje mesto. Samo slovenčki, ki objokujete propadle firme, ste še preveč s praznimi glavami v socializmu, da bi to dojeli.

Kakšna neomajna vera v “prosti trg”. Kot, da bi bilo to nekaj božanskega in nezmotlljivega. Pravilni nickname je izbran…

Saab je propadel, ker je GM – General Motors prisiljen Saab prodati Spykerju zaradi bančne krize – bančnega balona prodaje slabih posojil ter posledične pomoči zvezne vlade za nekaj deset milijard U$… zato so bili prisiljeni marsikaj opustiti. Do bančne krize, so bili od l.1931 do l.2007 največji proizvajalec vozil.
GM je tako prodal svoj delež v Isuzuju ter Subaruju (oboje Toyoti). Chevrolet – znamko, ki se je v Evropi ravno začela postavljati je ukinil na tej strani luže. Pred tem še Daewoo-ja

V ZDA pa so uknili znamke: Hummer, Saturn in Pontiac (pred tem še Oldsmobile).

Opel (Vauxhall v Angliji, v Avstraliji Holden) niso želeli prodati, čeprav so ves čas trdili, da jim Opel dela izgubo. Nemčija, kot država (in Merklova tudi) je bila namreč zainteresirana, da bi odkupila GMov delež v Oplu.
Opel je delal “izgubo”, krt je Opel nosil stroške razvoja platform, motorjev in menjalnikove ter designa, ki so ga potem uporabljali tudi pri Buicku, Chevroletju in celo Cadillacu (navečji Opel – Omega je bila “najmanjši” Cadillac ever).

GM je raje bankrotiral l.2009, kot prodal Opel..

GM pe je preko Opla tudi hudo opekel Volkswagen, oz. VAG – Volkswagen Auto Group, ko je Opel-u, t.j. GM-u, speljal izvršnega direktorja Jose Ignacio Lopez-a, skupaj z nekaj inženirji ter kar nekaj trdimi diski polni GM-ovih planov in načrtov.
VAG se je potem čudežno pobral iz rdečih številk, GM je v njih zajadral.
VAG je moral Lopeza najprej skriti v Španijo, češ, da bo vodil Seat.. potem je priročno umrl.
Pa ljudje mislijo, da je bil “dizelgate” prva Volkswagnova žlehtarija.. še zdaleč ne. Lopezova afera je bila veliko hujša, a so jo politiki utišali.

Drugič se je opekel, ko je šel v španovijo s FIatom, kjer je bil namen, da se družbo odkupi (Opel-ovi 1.9 dizli so zato Fiatovi, pa Saabovi tudi). Končalo se je tako, da Fiata niso odkupili, za kar so morali plačati penale.. 1,99 milijarde U$.. s tem pa je potem verjetno Fiat kupil Chryslerja..

Na koncu pa potem GM, vendarle proda Opel.. in to PSA koncernu (Peugeot, Citroen).. s katerimi so že imeli crossower španovije (nova Zafira, Meriva.. naj bi bila na PSA platfomrah in motorjih).
Ta odločitev je podobno “morilska” za Opel (namesto prodaje državi Nemčiji) kot za Saab:

Saaba bi lahko preživel, če bi Spyker GM pustil na miru. Namesto tega je Spyker malo po nakupu Saaba tudi sam propadel. Predvsem zato, ker je GM posegel v to, da Kitajski Youngman ni mogel investirati v Saab. GM je tako potegnil kar dve podjetji v propad.. toliko o “prostem tržišču” in ostalih neoliberalnih pravljicah (kot, da bi ne vedeli, kdo vleče poteze in piše zakone, ki ustrezajo velikim korporacijam).

Ford je obratno, med krizo prodal Jaguarja, Range Roverja indijskemu Tata motors.
Volvo so prodali Kitajskemu Geelyu.

Vse znamke so preživele.

Glede na to, da so si PSA in Opelovi modeli neposredni konkurenti.. zna novi lastnik počasi “ugasniti” Opel.. kar bo nekako posledično nova GM-ova žrtev.

Toliko na kratko o vsem skupaj.. Detajlno se pa bere kot James Bond roman! 🙂

De omnibus disputandum..

Daj, ne jokat Saabonostalgik. Če bi to bila kaka perspektivna firma, bi jo od GM kdo drug kupil. Pa jo nobeden ni hotel. Avtov ne bo zmanjkalo. Jih bodo Nemci in Francozi par več naredili, pa bo za vse dosti.

V primerjavi s saabom so to kante na ravni zaporožca.

V primerjavi s saabom so to kante na ravni zaporožca.
[/quote]

Kante na ravni Zaporožca so tudi za rajo, tebi primerno. Kaj pa ti misliš, da bodo vrhunske avte delali poceni, da si jih boste takile presrani slovenčki poceni kupovali? Za vas so zjahani Audiji iz italijanskih avtoodpadov uvoženi, drago preprodani, da si tukaj domišljate, kako vrhunski pleh vozite in drug drugemu lažete, kako je po 450 000 prevoženih še vse kot novo in nič ne crkuje. Makaronarski cigoti pa vaše zadnje prihranke štejejo in se vam v face režijo.

Najlažje je vedno trolati znotraj lastne nevednosti in se vrteti znotraj stereotipov.
Debate s troli itak ni, ni to njihov namen. Zato puščam trolom, da se lepo vrtijo v prazno.

Za ostale pa je tule lepo opisan potek počasnega davljenja (beri: Opeliziranja) Saaba s strani GMa in nato smrtni udarec Spykerju, da bi ne dobil potrebnih financ: KLIK

Kaj naredijo velika podjetja, globalisti, pa vemo tako iz nekaterih primerov prodaj domačih podjetij, kot različnih prevzemov velikih tehnoloških podjetij (Alphabet, Microsoft, Adobe, Apple..), ki potem zadušijo inovacijo, da lahko še naprej prodajajo svoje turobne paketne zastarele rešitve.
Seveda pri tem ne pozabijo podmazati lobistov (beri: uradno dovoljeno podkupovanje politikov), da se zakonodaja spremeni tako, da je vse njim v prid.

Ko je Indija razlastila tisoče malih kmetov, da je lahko Tata Motors postavil tovarniški kompleks, se je postavilo bistveno vprašanje: “Če je lastnina svetinja kapitalizma, kako to, da pravica nobenega od kmetov (tudi vseh skupaj ne) ni bila izenačena s pravico podjetja?”

Zakoni so povečini napisani tako, da ščitijo tiste, ki že imajo veliko.

De omnibus disputandum..

Od komunizma oprani možgani zmeraj v razvitem prostem trgu vidite neko zaroto. V pravem kapitalizmu, kjer je razvita konkurenca, slabe firme propadejo, dobre se pa obdržijo zaradi produktivnosti in ker nudijo kupcem kvaliteto in inovacije. Socialisti pa še kar prodajate fore, da je Saab propadel, ker je bil dober, Volkswagen in Renault sta pa vodilni firmi, ker sta zanič.

saab je propadel, ker ni bilo možno izdelovati tako kvalitetnega avta po tako nizki ceni, da bi bil ustvarjen profit. da je bil saab kvaliteten avto, je bilo dokazano x-krat, žal je bila proizvodnja predraga. na koncu pa so bile še neke mahinacije poleg ….

saab je propadel, ker ni bilo možno izdelovati tako kvalitetnega avta po tako nizki ceni, da bi bil ustvarjen profit. da je bil saab kvaliteten avto, je bilo dokazano x-krat, žal je bila proizvodnja predraga. na koncu pa so bile še neke mahinacije poleg ….
[/quote]

A potem Mercedesa, Porscheja, Ferrarija ali Rolls Royca pred stečajem rešujejo samo nizkocenovni modeli za rajo?

Predenj širite neresnice se o stvari pozanimajte !

Na naše veselje SAAB po tri letnem premoru, od 2013 naprej proizvaja osebne avtomobile višjega razreda. Imajo pa novega lastnika avtomobilnega dela tovarne.

saab je propadel, ker ni bilo možno izdelovati tako kvalitetnega avta po tako nizki ceni, da bi bil ustvarjen profit. da je bil saab kvaliteten avto, je bilo dokazano x-krat, žal je bila proizvodnja predraga. na koncu pa so bile še neke mahinacije poleg ….
[/quote]

A potem Mercedesa, Porscheja, Ferrarija ali Rolls Royca pred stečajem rešujejo samo nizkocenovni modeli za rajo?
[/quote]

saab ni izdeloval luksuznih avtomobilov, ampak je bil v rangu “srednjecenovnikov” bil pa je enostavno predrag za to, kar je bil trg pripravljen plačat za tak avto. ljudje pač delajo kompromis med kvaliteto in ceno in na neki točki niso pripravljeni dati več.

daj si oglej kak dokumentarec na temo SAABa preden zdaj tu sekaš neumnosti no.

A potem Mercedesa, Porscheja, Ferrarija ali Rolls Royca pred stečajem rešujejo samo nizkocenovni modeli za rajo?
[/quote]

saab ni izdeloval luksuznih avtomobilov, ampak je bil v rangu “srednjecenovnikov” bil pa je enostavno predrag za to, kar je bil trg pripravljen plačat za tak avto. ljudje pač delajo kompromis med kvaliteto in ceno in na neki točki niso pripravljeni dati več.

daj si oglej kak dokumentarec na temo SAABa preden zdaj tu sekaš neumnosti no.
[/quote]

Še zmeraj ne štekam. Na trgu vsak avto najde svojega kupca. nizka kvaliteta za nizko ceno, srednja za srednjo, visoka za visoko … Vsi srednjecenovni Renaulti, Volkswagni, Audiji, Toyote, Volvoti so našli svoje kupce, da se je pokrila bilanca, samo en Saab jih ni. In za to so zdaj krivi seveda kupci. Če nisi pripravljen kupit, kar se ti ponuja, potem si ti kriv, ne prodajalec. Potem je tudi Yugo v Ameriki propadel enako kot saab, ker narod ni zaštekal, da za tistih 4000 dolarjev dobi ravno toliko jugoslovanske kvalitete, kolikor jo plača. Se jim je zdelo vseeno predrago, ker so bili neosveščeni. A to je poanta?

saab je propadel, ker ni bilo možno izdelovati tako kvalitetnega avta po tako nizki ceni, da bi bil ustvarjen profit. da je bil saab kvaliteten avto, je bilo dokazano x-krat, žal je bila proizvodnja predraga. na koncu pa so bile še neke mahinacije poleg ….
[/quote]

A potem Mercedesa, Porscheja, Ferrarija ali Rolls Royca pred stečajem rešujejo samo nizkocenovni modeli za rajo?
[/quote]
te dni niso Sveti trije kralji ampak ledeni možje (in na koncu uscana Zofka)
razlika med tema trojicama je takšna, kot tvoja primerjava do SAABa

saab ni izdeloval luksuznih avtomobilov, ampak je bil v rangu “srednjecenovnikov” bil pa je enostavno predrag za to, kar je bil trg pripravljen plačat za tak avto. ljudje pač delajo kompromis med kvaliteto in ceno in na neki točki niso pripravljeni dati več.

daj si oglej kak dokumentarec na temo SAABa preden zdaj tu sekaš neumnosti no.
[/quote]

Še zmeraj ne štekam. Na trgu vsak avto najde svojega kupca. nizka kvaliteta za nizko ceno, srednja za srednjo, visoka za visoko … Vsi srednjecenovni Renaulti, Volkswagni, Audiji, Toyote, Volvoti so našli svoje kupce, da se je pokrila bilanca, samo en Saab jih ni. In za to so zdaj krivi seveda kupci. Če nisi pripravljen kupit, kar se ti ponuja, potem si ti kriv, ne prodajalec. Potem je tudi Yugo v Ameriki propadel enako kot saab, ker narod ni zaštekal, da za tistih 4000 dolarjev dobi ravno toliko jugoslovanske kvalitete, kolikor jo plača. Se jim je zdelo vseeno predrago, ker so bili neosveščeni. A to je poanta?
[/quote]

še enkrat. poglej si kak dokumentarec o saabu.
proizvodnja saaba je bila predraga. avto je bil pa fenomenalen, kar se tehničnih karakteristik in varnosti tiče. samo večina ljudi si take cene za avto, ki ni luksuzna znamka, noče ali ne zmore privoščit. pa ne mešaj jugeca sem not, ki je čisto iz druge zgodbe.

v ekonomiji propadeš iz več razlogov. eden je, če nisi dovolj kvaliteten, drugi je, če nisi sposoben z izdelkom ustvarit profita. pa z izdelkom verjetno ni nič narobe. samo trg ne prenese take cene, da bi bila proizvodnja rentabilna.

pa saj saab ni edini tak primer


Pravo je kot avtocesta, kjer veljajo pravila za vse enako. Je pa malo razlike, če slehrnik(pešec) prileti v tovornjak(korporacijo). Čeprav so pravila enaka, so različne posledice.

Haha…tolk naivna pa še jst nisem …



Še zmeraj ne štekam. Na trgu vsak avto najde svojega kupca. nizka kvaliteta za nizko ceno, srednja za srednjo, visoka za visoko … Vsi srednjecenovni Renaulti, Volkswagni, Audiji, Toyote, Volvoti so našli svoje kupce, da se je pokrila bilanca, samo en Saab jih ni. In za to so zdaj krivi seveda kupci. Če nisi pripravljen kupit, kar se ti ponuja, potem si ti kriv, ne prodajalec. Potem je tudi Yugo v Ameriki propadel enako kot saab, ker narod ni zaštekal, da za tistih 4000 dolarjev dobi ravno toliko jugoslovanske kvalitete, kolikor jo plača. Se jim je zdelo vseeno predrago, ker so bili neosveščeni. A to je poanta?
[/quote]

še enkrat. poglej si kak dokumentarec o saabu.
proizvodnja saaba je bila predraga. avto je bil pa fenomenalen, kar se tehničnih karakteristik in varnosti tiče. samo večina ljudi si take cene za avto, ki ni luksuzna znamka, noče ali ne zmore privoščit. pa ne mešaj jugeca sem not, ki je čisto iz druge zgodbe.

v ekonomiji propadeš iz več razlogov. eden je, če nisi dovolj kvaliteten, drugi je, če nisi sposoben z izdelkom ustvarit profita. pa z izdelkom verjetno ni nič narobe. samo trg ne prenese take cene, da bi bila proizvodnja rentabilna.

pa saj saab ni edini tak primer
[/quote]

Mogoče pa ti diplomiraš iz ekonomije v tisti svoji začetni izjavi, ki pravi da je bila proizvodnja predraga? Pa, da trg ne prenese take cene, da bi bila proizvodnja rentabilna, se še ponoviš. Kateri profesor ekonomije, ki bi po teh izjavah, ki jih umeščaš v svoje prepričanje, tebe štel za poznavalca osnovne ekonomije? Poznaš kakega?

še enkrat. poglej si kak dokumentarec o saabu.
proizvodnja saaba je bila predraga. avto je bil pa fenomenalen, kar se tehničnih karakteristik in varnosti tiče. samo večina ljudi si take cene za avto, ki ni luksuzna znamka, noče ali ne zmore privoščit. pa ne mešaj jugeca sem not, ki je čisto iz druge zgodbe.

v ekonomiji propadeš iz več razlogov. eden je, če nisi dovolj kvaliteten, drugi je, če nisi sposoben z izdelkom ustvarit profita. pa z izdelkom verjetno ni nič narobe. samo trg ne prenese take cene, da bi bila proizvodnja rentabilna.

pa saj saab ni edini tak primer
[/quote]

Mogoče pa ti diplomiraš iz ekonomije v tisti svoji začetni izjavi, ki pravi da je bila proizvodnja predraga? Pa, da trg ne prenese take cene, da bi bila proizvodnja rentabilna, se še ponoviš. Kateri profesor ekonomije, ki bi po teh izjavah, ki jih umeščaš v svoje prepričanje, tebe štel za poznavalca osnovne ekonomije? Poznaš kakega?
[/quote]

ok, vidim da samo klamfaš brez da bi imel pojma o stvari.

Tudi murinih oblek več ni, pa so ljudje še vedno oblečeni..

Ja murine obleke so bile tudi nek poseben Saab. Pač niso znali prodat murinih oblek, tako kot tudi saabov niso in so šli v stečaj. Zakaj pa niste vzeli kreditov do maksimuma, da bi saabove avtomobile kupovali? Ker niste verjeli, da je ta kvaliteta toliko vredna? Pripomogli ste k propadu ugledne firme.

Večina ljudi ne rabi saabov, murinih oblek in na roko narejenih čevljev. Večina rabi v aziji zašite kavbojke in usnjene jakne, čevlje srednje kvalitete, štancane na maso, za avte so pa tudi dobro ali novi korejci ali francozi, ali pa celo starejši citroeni, voklsvagni. Na trgu petičnih izdelkov pa pač preživijo tisti, ki s eznajo tržiti.

Aha… Kitajci in električni SAAB….



Tak je! če pa pri vsem svojem presranem denarju in kupni moči ne znajo enega saaba pri življenju ohranit, ki je menda taka kvaliteta, ki jo taki takoj prepoznajo, potem pa pač Saab ni to. Je bil že eno sranje, da je zveste kupce izgubil.

New Report

Close