Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Zakaj naši pošteni podjetniki nazaj vrtijo števce rabljenih bemvejev in audijev?

Zakaj naši pošteni podjetniki nazaj vrtijo števce rabljenih bemvejev in audijev?

Kupujem le nove avtomobile.
Kot pubec sem plačeval kot nor popravilo starih avtov, ki sem jih ugodno kupil. Tudi od žlahte.
Sem si rekel nikoli več.
Star avto je kot stara baba, vedno mu nekaj manjka.

Odgovor je preprost. Slovenci imamo fetiš na malo prevoženih km in tak z 200.000 je že za odpad (po njihovem). Pa “potrošni” material se izrablja pa tko (folk ima v svoji garderobi 20 let stara oblačila, ki so še čisto v redu, ampak materiali v avtomobilu, veliko boljši od navadnega bombaža, se pa uničijo v treh letih).
Prodajalci jim v bistvu samo naredijo uslugo, da imajo boljši občutek 🙂
Jaz sem za svoj rabljen avto sumila, da ima več km (pa verjetno jih ima, ker številke niso poravnane), sem pa potem nekje na skrivnem mestu našla kartonček s servisa, ne vem, kdo ga je dal tja, in glede na tisti kartonček bi lahko šlo kvečjemu za razliko kakih 30.000 km, če že. Tudi ohranjen je avto bolj, kot kaže števec.

Včasih kaka mona tukaj vpraša za nasvet glede avta. Obvezno star največ 5 let in da nima več kot 100.000 km. In potem privihra še ene par kekcov, ki prisegajo na avte s Primorske (ker S Primorska ni mrzla pozimi in ker na J Primorskem ni soli v zraku od morja).


Kdo pa servisira doma, te novodobni vozniki še za motor ne vedo kje ga imajo spredaj ali zadaj, poleg tega bi po tvoji logiki vsakič, ko doma naredi servis moral prevrteti števec nazaj in ker števci niso taki kot pred 20 leti temveč digitalni bi potreboval računalniški program za popravek kilometrov kar pa ni dovolj in je treba še marsikaj ponastavit zato, da ti čez 5000km nenadoma ne doda vseh izbrisanih kar se je že zgodilo domačim mojstrom.
Potrebuješ program diagnostika tako kot ga ima vsak kolikor toliko dober servis in preko njega lahko narediš servis čeprav ga nisi, enostavno pobrišeš opozorilo, ki se ti pojavi na displaju števca -servis- in računalnik v avtomobilu začne ponovno odštevati km do servisa, seveda potrebuješ diagnostiko kjer je v programu tudi tvoja znamka in tip avtomobila.
[/quote]

V Sloveniji, deželi “cvička” kot pogonskega goriva (Švicarji so šele pred cca 2 desetletji skontali, da se eni balkanci vozijo na kurilno olje in so ga začeli tudi barvat), ima marsikateri mehanik “popoldansko (sivo) obrt”.
So pa tudi neuradni servisi, ki se ne bodo trudili pisati po knjižici ali v nek centralni server proizvajalca (do katerega itak dostopa nimajo).

Nateg s kilometri je tako še vedno izvedljiv, dokumentiran s strani Auto Bilda in sila preprost:
1x servisiras neuradno,
1x servisiras na pooblaščenem servisu.
Uradno je vse OK, servisna knjiga originalna, centralni server enake lažne podatke.. avto pa z 2x kilometrino.

Hmm.. me zanima koliko km ima avto, ko pride v Afriko? 🙂

Če že “pošteni” germani od 30-40{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} vozil prevetijo km (balkanci moramo pa vsaj v nečem biti boljši in je torej {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} prevrtenega še višji!)

De omnibus disputandum..

New Report

Close