Naslovnica Forum Starševski čvek Zakaj ne bom več gost v večini slovenskih toplic?

Zakaj ne bom več gost v večini slovenskih toplic?

Me je vzpodbudilo, da napišem, zakaj ne elim hodit več v večio slovenskih term in toplic, pa so nekatera tako prijetna zaradi same termalne vode, seveda če odšteješ ponekod astarelo in neobnovljeno strukturo ( nastanitev), ampak to me ne moti najbolj.

Najbolj me zoti to, ko pridejo avtobusarki, torej avtobusni turize, dogovorjene skupine ( naprimer avstrijski upokojenci), ki seveda plačajo dosti dosti manj, kot mi, redni gostje toplic za polpenzion na dan, s tem da te skupine dobesedno izropajo prehrano tako pri zajtrkih, kot pri ostalih obrokih.

V tujini ( Italija, Avstrija, Švica, Nizozemska, tudi Nemčija) imajo večinoma tako, za te posebne skupine (torej več kot 30 oseb) naredijo poseben predel jedilnice in jim tam postavijo par miz in tople bifeje in imajo svoje, posebej.

Tudi zelo nepošteno je, da prideš naprimer ob 08:30 na zajtrk, pa vidiš, da je vse izropano, da skoraj ni več nekaterih živil, samo še ostanki, ker jih žal ne obnovijo, ker je kvota za zajtrk za tosto dan iztrošena. ALi pa če prideš naprier na večerjo ob 19h, večerja se začne ob 18.30, je vse tanajboljše požrto, izropano, v grelnih posodah pa ostanejo samo še nekatere stvari, ki jim ne gredo v slast ( zelo mehko razkuhana zelenjava, ribe v omakah, tiste jedi, ki po soplite z eno in isto omako naprimer). Vsega taboljšega (npr. kakšni kosi dobre pečenke, zrezkov, kakšna jagnjetina za lušt) pa zgine, ker si taki gostje nadevajo na krožnike na zalogo,

Žal, meni raznolikost prehrane v toplicah tudi nekaj pomeni, pa da sem enakovreden gost tistim gostom, avtobusarjem, ne pa da stojim naprimer pri večerji ko butl v vrsti in mi pred nosom poberejo vse, poveš natakarju, te sploh ne upošteva, ker poveš v slovenskem jeziku, ne v avstrijskem, katerim se klanjajo do tal ( ja tudi to diskriminacijo doživiš na domači zemlji s strani tam zaposlenih, pa dajem tudi napitnine, ko je vse tiptop, marsikateri tak Avstrijec pa ne, ker je njihova mislenost Alles in Preis), do tega, da se ti nekulturni avtobus goste obnašajo, kot da je v času obroka tista jedilnica samo njihova, da so v prednosti, se vrivajo pred ostale redne goste in celo otroke, ker se grebejo, da si bodo ja lahko naložili na talar skoraj vse tortice in taboljše sladice, ki so tam na voljo, pa čeprav so šelel juho požrli. Nesramno. Ti avtobusarski gostje so kot mravlje in kobilice – pojedo vse tanajbolj užitno, ostalo pustijo, kar jim ne sede ( nehajte jim kuhat hrano za ljudi, ki niajo zob!), še prej pa v izvidnico pošljejo nekoga, ki stestira, potem pa poberejo vse, kar je taboljšega.

In naj razmislijo v slovenskih toplicah, zakaj je čedalje manj zadovoljnih slovenskih gostov po toplicah, ker jih mešajo s tem avtobusarskim turizmom. Zato, ker se počutimo manjvredne, pa čašrav plačamo več za svja bivanja, pošteno. Saj imajo dovolj velike jedilnice – naj pregradijo za skupine, pa bo pravično za vse – tako za skupine, ki plačajo manj in naj dobijo svoje, kot za nas redne goste. Izven poletnih počitnic,koje sezona za toplice, pa to še posebe velja.

Pa se opravičujem zaradi nekaj gornjih tipkarskih napak-napisano brez očal. Hvala!

Hodiš v prepoceni hotele. Sem bil že v kar nekaj slovenskih hotelih, na obali in celini, pa se mi še ni zgodilo, da bi zmanjkovalo hrane.
Res pa ne lovimo zadnjih trenutkov pri zajtrku ali večerji.

Kaj naj, saj ne vem. Ti ponudim ramo za jokanje, ali robček da si obrišeš noska?

Se popolnoma strinjam s tabo.
Zaradi teh “avtobusarskih turistov” jaz že nekaj let ne hodim več v naša zdravilišča.

Še več nas bo takih, pa se bodo morda tam malo zamislili.

Žal se jaz s tabo ne morem strinjat. V vseh toplicah, ki smo jih obiskali, smo bili zadovolni. Hrane povsod na pretek. Sploh pa tudi, če je trenutno kakšna sorta zmanjkala, se s tem nisem sploh ubadala. V večini primerov osebje non stop pregleduje, če je česa zmanjkalo in nosijo sproti sveže. Povsod bili z nami porijazni, sploh ne morem kakih posebno omenit, da so bili manj prijazni.
Res ne vem za katere toplice je to letelo, vendar menim, da si preveč pikolovski. Ni za komplicirat za vsako stvar. Je pa tako, več plačaš več imaš, in je prav da se od tega tako tudi pričakuje.

Ne vem no, desetletje reden gost Term Čatež, konkretno hotela Terme, še nikoli se ni to zgodilo.
Čeprav se ponudba hrane kar slabša, vsako leto bolj.
Z zadnjim stavkom kity-ke se popolnoma strinjam, tako pač je!

_________________ [sub]Življenje je prekratko, da bi ga jemali resno[/sub]

Meni se zdi, da si ti en tečen starček, ki ga vse moti in ni z ničemer zadovoljen!

Ni napisano za zadnje trenutke – preberi si dobro ponovno – če se večerja začne ob 18:30, prideš ob 19h, požrto, ostane tisto, kar tistim ne gre v slast in pustijo, ne obnovijo, pa še čez eno uro ni nič, potem je pa samo še pol ure do 20h, ko se večerja zaključi. Isto je pri zajtrku, ker si delajo sendviče za seboj za na pot na veliko, zmanjka vseh salam, sira in kruha, ostane samo še kakšna zaseka skuta, jogurti v šalicah, pa par kosov obarjenih salam… Ne obnovijo, po 08:30 nikoli, ker je do konca zajtrka samo še 1 uro naprimer (!), pa naj mi potem ostanke pojemo. Zakaj- a ne pačam zadost, ali pa zato ker sem slovenski gost?!?

Ne poznaš me in ne piši mi, da hodim v prepoceni hotele, ker mlatiš v prazno, na suho. Žal sem pri storitvah hotelov dosledna ( tudi sama nekoč delala v turizmu), ker določeno število kategoričnih zvezdic tudi po predpisih nekaj zagotavlja in mora veljati in tega se morajo držat – pa če je to pri prahrani ali katerikoli drugi storitvi. Napisano v prvem postu velja tudi za tanajboljše slovenske terme – prešteješ jih pa na prste ene roke.

je pa jasno, da bosta vedno dva bregova – tistih ki so s tem zadovljni, ker nimajo primerjave od drugod in tistih, ki imamo možnost primerjave, kako se to dela drugod, kako je drugod za tak isti znesek ali celo manjši in da je domač gost spoštovan enako, kot tujec. To slednje je špa še najbolj žalostno inodločilno, če boš še nosil svoj denar tja.

Res je, drugod dobili več za tako in celo nižjo ceno kot je en polpenzion po slovenskih termah na dan, kot v lastni domovini. Jaz to vem, ti pa morda (še) ne in te to pač zadovolji. Za pričakovati. Starček bom pa, ko bo čas za to.


zate posebej je treba cele toplice.najslabši so ljudje,ki se imajo za nekaj več.takkih turistov ,kot si ti res ne rabimo.k več pojejo kot plačajo


zate posebej je treba cele toplice.najslabši so ljudje,ki se imajo za nekaj več.takkih turistov ,kot si ti res ne rabimo.k več pojejo kot plačajo[/quote]

Kaj ne razumeš? A ne pripada slovenskemu gostu enako, kot enemu tujcu, ki ponavadi v skupini plača še manj, kot slovenski gost na dan za isto storitev – a tega ne razumeš? Ne gre se za nažiranje, jaz sem pri hrani gurman. Gre za to, da je slovenskemu gostu na voljo enako, kot tujemu. Bo šlo?


zate posebej je treba cele toplice.najslabši so ljudje,ki se imajo za nekaj več.takkih turistov ,kot si ti res ne rabimo.k več pojejo kot plačajo[/quote]

Kaj ne razumeš? A ne pripada slovenskemu gostu enako, kot enemu tujcu, ki ponavadi v skupini plača še manj, kot slovenski gost na dan za isto storitev – a tega ne razumeš? Ne gre se za nažiranje, jaz sem pri hrani gurman. Gre za to, da je slovenskemu gostu na voljo enako, kot tujemu. Bo šlo?[/quote]

Kaj pa če si ti ena taka mal tečna stranka 😉 pa se temu primerno vedejo do tebe 😉
pa brez zamere

Kaj ne razumeš? A ne pripada slovenskemu gostu enako, kot enemu tujcu, ki ponavadi v skupini plača še manj, kot slovenski gost na dan za isto storitev – a tega ne razumeš? Ne gre se za nažiranje, jaz sem pri hrani gurman. Gre za to, da je slovenskemu gostu na voljo enako, kot tujemu. Bo šlo?[/quote]

Kaj pa če si ti ena taka mal tečna stranka 😉 pa se temu primerno vedejo do tebe 😉
pa brez zamere[/quote]

Tisti zaposleni, katerim se vidi na obrazu, da so zadovoljni v svojem poklicu, so prijazni do gsotov – tisti, ki niso zadovoljni, pa celo pred gosti šimfajo kako so bogi kako morajo delati, se smiijo sami zebi 8 pa kaj za vraga ne gredo delat drugam), se med seboj z drugimi zaposlenimi ribajo in grdo gledajo – gost pa vse opazi 🙂 Morda sem tečna stranka za tiste zaposlene, ki ne znajo skriti svojega nezadovoljstva, da delajo tam. Če ne zmoreš tega, če nisi profesionalen v turizmu, ne delaj v turizmu. Prijaznim zaposlenim v turizmu mi ni nikoli problem pustiti napitnine, kar pomeni, da sem zadovoljen z njihovim odnosom do gosta in storitvami! In tudi marsikaj zapišem v knjigo pohval.

Kaj pa če si ti ena taka mal tečna stranka 😉 pa se temu primerno vedejo do tebe 😉
pa brez zamere[/quote]

Tisti zaposleni, katerim se vidi na obrazu, da so zadovoljni v svojem poklicu, so prijazni do gsotov – tisti, ki niso zadovoljni, pa celo pred gosti šimfajo kako so bogi kako morajo delati, se smiijo sami zebi 8 pa kaj za vraga ne gredo delat drugam), se med seboj z drugimi zaposlenimi ribajo in grdo gledajo – gost pa vse opazi 🙂 Morda sem tečna stranka za tiste zaposlene, ki ne znajo skriti svojega nezadovoljstva, da delajo tam. Če ne zmoreš tega, če nisi profesionalen v turizmu, ne delaj v turizmu. Prijaznim zaposlenim v turizmu mi ni nikoli problem pustiti napitnine, kar pomeni, da sem zadovoljen z njihovim odnosom do gosta in storitvami! In tudi marsikaj zapišem v knjigo pohval.[/quote]

Čisto možno, da si v današnjih časih, doživela eno tako negativno izkušnjo. (si ne predstavljam delat z nasmehom na ustih, bit ustrežjiv do gostov, pa še kakih z krili po možnosti, če ti delodajalec ne plača več mesecev, doma pa nasitit celo familijo, poiskat drugo službo praviš? glej verjemi ni lahko) Dajat na kup vse terme v Sloveniji, pa je zame kr neki.

Strinjam se, da se nihče od gostov term ne bi smel počutiti manjvrednega. Za prav vse bi moralo osebje jedilnice in kuhinje ustrezno in lepo poskrbeti.

Sicer pa sama takih izkušenj nimam. Res je tudi, da če je večerja od 19h do 21h, potem sem v jedilnici ob 19h ali 15 minut kasneje, še kasneje pa gotovo ne, ker mi tudi ne paše jesti močne hrane zvečer. Ko jaz pridem na večerjo, je na razpolago še vse.

Enako pri zajtrku. Zajtrki imajo še večji razpon, ponekod že od 6.30 zjutraj pa tja do 10h. Ponavadi sem na zajtrku vsaj do 7.30, najkasneje do 8.00 ure ure in takrat je na razpolago še vse.

P.S. Hodim pa predvsem v terme v Prekmurje ali Olimje, drugih ne poznam tako dobro.

Kako pa veš, da je nečesa zmanjkalo, če tega ni več?

Kako veš, da so sploh bili dunajski zrezki za večerjo, če ni niti enega več? Mogoče so bili v tisti posodi makaroni z drobtinami?

In kako veš, da so pojedli vse sladice, vse top salame? Kaj pa če so si pred tabo postregli z albert keksi in pasjo radostjo…..za te pa pustili jogurt šunko?

Točno tako!
Zagotovo se ti v hotelu 5* pač kaj takega ne bo zgodilo.
Žal je klientela v 3* ali 5* različna….

Ad1) Prazenj pladenj morda ostal tam, gor pa za okras na eni polovici še rezinca ali dve suhe salamce, tunke, na drugi polovici pa obarjena navadna klobasa, še skoraj vse? Ponavadi morajo pladenj odnesti noter in dopolniti, ne smejo pustit – vse je odvisno tudi od vodje prehrane, “šefa strežbe”, kako strikten je, kakšna gospodinja je v službi, ne samo doma…

ad2) pred toplo bifejsko posodo je ponavadi vedno stojalo z napisom, kaj naj bi bilo notri…. Naprimer: goveji zrezek v čebulni omaki, jagnjetina po prleško, ipd.

Ad3) Ker veš, kaj je bilo prejšnji dan tam, ne menjajo pa asortimana zagotovo ne, v velikih hotelskih kompleksin dnevno, morda tedensko, mesečno – ko načnejo eno salamo jo režejo toliko dni, da jo zrežejo, brez skrbi. Velik termalni kompleks ni butični hotelček, kjer vsak dan lahko menjajo ponudbo 🙂

Ja, zgodilo tudi v hotelu s 4 superior zvezdicami ( Terme Ptuj, Primus naprimer), da ne bo dileme za tiste, ki stavijo na zvezdičnost.


zate posebej je treba cele toplice.najslabši so ljudje,ki se imajo za nekaj več.takkih turistov ,kot si ti res ne rabimo.k več pojejo kot plačajo[/quote]

Kaj ne razumeš? A ne pripada slovenskemu gostu enako, kot enemu tujcu, ki ponavadi v skupini plača še manj, kot slovenski gost na dan za isto storitev – a tega ne razumeš? Ne gre se za nažiranje, jaz sem pri hrani gurman. Gre za to, da je slovenskemu gostu na voljo enako, kot tujemu. Bo šlo?[/quote]

Gurmani načeloma nimajo polpenziona ker ne hodijo jest v hotelske menze pač pa poskusijo hrano pri različnih lokalnih gostincih, kjer je hrana okusna in ni namenjena le poteštitvi lakote pač pa predvsem borbončicam.

Na splošno pa mislim da eno slabo izkušnjo posplošuješ na vse slovenske toplice in hotele, ali pa si enostavno gost, ki ni zadovoljen z ničemer pa če mu je vse na srebrnem pladnju prinešeno.

http://skrinjicasrece.wordpress.com/

Kaj ne razumeš? A ne pripada slovenskemu gostu enako, kot enemu tujcu, ki ponavadi v skupini plača še manj, kot slovenski gost na dan za isto storitev – a tega ne razumeš? Ne gre se za nažiranje, jaz sem pri hrani gurman. Gre za to, da je slovenskemu gostu na voljo enako, kot tujemu. Bo šlo?[/quote]

Gurmani načeloma nimajo polpenziona ker ne hodijo jest v hotelske menze pač pa poskusijo hrano pri različnih lokalnih gostincih, kjer je hrana okusna in ni namenjena le poteštitvi lakote pač pa predvsem borbončicam.

Na splošno pa mislim da eno slabo izkušnjo posplošuješ na vse slovenske toplice in hotele, ali pa si enostavno gost, ki ni zadovoljen z ničemer pa če mu je vse na srebrnem pladnju prinešeno.[/quote]

Verjemi, več po hotelih na leto, kjerkoli, zagotovo, kot ti…. Zato lahko brez slabe vesti primerjam innapišem svoje izkušnje.

Klinc pa gost,ki kubicira tako kot avtor.najvažnejše mi je,koliko ga pripada.doma si skuhaj in ne hodi v toplice.

Če se to redno dogaja, se enostavno zahteva knjiga pripomb in pritožb in se to napiše. In hkrati šefa, ki je prisoten v jedilnici, obvesti, česa vse je zmanjkalo.

Ti hodiš v toplice,da se naješ.drugače ne razumem tega blebetanja.kolk kg imaš.
meni na kraj pameti ni hrana in če jo nekdo poje namesto mene mi je naredil uslugo.vsega kar ne poješ je za tvoje zdravje.avstrijci ,ki so vse pojedli so se zajebali.99 procentov manj jej in boš zdrav.itak socialna trpi od silnega prenažiranja.sladice so pa 102 procenta brezpotrebne za človeško telo.če ti bodo avstrijci vse pojedli si jim dolžan,ker boš pozneje prišel na kardiološko operacijo ali pa celo nikoli.
a ni to dobro.

Daj ne filozofiraj, kdo je gurman in kdo ni !! Daj pojdi dedca zmasirat, k spodaj pišeš, kako fino si se omožila!
Mater ste ene težke – samo da ugovarjate avtorju! In gobcate v tri krasne!

Avtor ni bil zadovoljen, jaz mu verjamem in pika! In ni ga treba zato ožigosat, da je siten, da je siromak ipd!!!

In seveda si bo vsak najprej postregel s slastno hrano. Tudi jaz sem že to doživela v samopostrežnih restavracijah. In potem rečeš natakarju “Ali lahko dobim postrv in blitvo, ker je ni več?” In so mi že tudi prinesli posebej zajtrk, ker sem ga prespala par minut! Vse po mojih željah! Pa nisem bila v ‘5 zvezdicah’!

Če se da, ustrežejo – če ne pa drugič pazim, da sem jaz med prvimi pri ‘koritu”!