Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Zakaj ne bom več gost v večini slovenskih toplic?

Zakaj ne bom več gost v večini slovenskih toplic?

Zakaj? A zato, ker si ti tako odredil-a? Vsak po svoje, ali kakor vsakemu paše, a ne?

Si po slovenceljsko zgrešil poanto, žal. Tipično. A ti moramo ploskat kljub temu za tvojo kreativnost pisanja sedaj?

Daj ne filozofiraj, kdo je gurman in kdo ni !! Daj pojdi dedca zmasirat, k spodaj pišeš, kako fino si se omožila!
Mater ste ene težke – samo da ugovarjate avtorju! In gobcate v tri krasne!

Avtor ni bil zadovoljen, jaz mu verjamem in pika! In ni ga treba zato ožigosat, da je siten, da je siromak ipd!!!

In seveda si bo vsak najprej postregel s slastno hrano. Tudi jaz sem že to doživela v samopostrežnih restavracijah. In potem rečeš natakarju “Ali lahko dobim postrv in blitvo, ker je ni več?” In so mi že tudi prinesli posebej zajtrk, ker sem ga prespala par minut! Vse po mojih željah! Pa nisem bila v ‘5 zvezdicah’!

Če se da, ustrežejo – če ne pa drugič pazim, da sem jaz med prvimi pri ‘koritu”![/quote]

Ne bit ljubosumna;) Se mi zdi da ljudje enostavno ne znete več videti lepih in dobrih stvari in ste povsod in za vse grozni pesimisti in negativneži.

http://skrinjicasrece.wordpress.com/

Čuvaj zdravje in ogibaj se prenajedanja tortic haha.naj jih jedo sosedi bo bolje.

Jaz hodim seksat v olimje ,ne pa jest.Tam se srečamo pari zrajcamo in gasa v sobo.Piškotki so nam zadnji na misli,pa še lepše postave imamo ker stradamo hrano.Eni seksajo eni pa jedo.Tukaj je dilema kaj je boljše.

mi dol visi za tortice – jaz bi jagenjčka, je najbolj zdravo meso, pa ga zmanjka tam v petih minutah 🙂 Ker si ga nagrabijo na en krožnik za tri, potem pa pustijo, ker nimajo meje, ker ne vedo da če poizkušajo, vzmeš najprej malo, ne pa vse pobrat, to je slovenceljska mislenost pri marsikateri mizi – to me tudi zjezi ! Pa ne predstavljaj si me kot enega debelega zavaljenega slovenskega turista, no – smo tudi taki, ki cenimo svoje zdravje !

Ni mi jasno zakaj si ne kupite jagenjčka trikrat ceneje doma,pa še grebst se ne rabiš.Zate je najboljša rešitev ena na dan si.Namreč izven sezone je paket tri dni in tri noči za na primer 120 eur za dva.Hrane je pri vseh obrokih najmanj 39 vrrst in zlahka poješ sto eur na dan.Pa še dobra hrana je in seveda švedska miza,k ti nihče ne odreja koliko lahko poješ.Samo nerodno je,če se ljudje prenajedo,potem se sam mučijo nekaj ur dokler se hrana ne predela.

Ni napisano za zadnje trenutke – preberi si dobro ponovno – če se večerja začne ob 18:30, prideš ob 19h, požrto, ostane tisto, kar tistim ne gre v slast in pustijo, ne obnovijo, pa še čez eno uro ni nič, potem je pa samo še pol ure do 20h, ko se večerja zaključi. Isto je pri zajtrku, ker si delajo sendviče za seboj za na pot na veliko, zmanjka vseh salam, sira in kruha, ostane samo še kakšna zaseka skuta, jogurti v šalicah, pa par kosov obarjenih salam… Ne obnovijo, po 08:30 nikoli, ker je do konca zajtrka samo še 1 uro naprimer (!), pa naj mi potem ostanke pojemo. Zakaj- a ne pačam zadost, ali pa zato ker sem slovenski gost?!?

Ne poznaš me in ne piši mi, da hodim v prepoceni hotele, ker mlatiš v prazno, na suho. Žal sem pri storitvah hotelov dosledna ( tudi sama nekoč delala v turizmu), ker določeno število kategoričnih zvezdic tudi po predpisih nekaj zagotavlja in mora veljati in tega se morajo držat – pa če je to pri prahrani ali katerikoli drugi storitvi. Napisano v prvem postu velja tudi za tanajboljše slovenske terme – prešteješ jih pa na prste ene roke.

je pa jasno, da bosta vedno dva bregova – tistih ki so s tem zadovljni, ker nimajo primerjave od drugod in tistih, ki imamo možnost primerjave, kako se to dela drugod, kako je drugod za tak isti znesek ali celo manjši in da je domač gost spoštovan enako, kot tujec. To slednje je pa še najbolj žalostno in odločilno, če boš še nosil svoj denar tja.[/quote]

Ne razumem te. Tako zelo veliko pritožb imaš na vse skupaj, pa greš pisat na MON, namesto da bi se obrnila na direktorja toplic in povedala, kakšen poden so. Najedat natakarjem in strežbi nima smisla, ker ni nobenega učinka. Manj pladnjev ko ven prinesejo, več ostane zanje. Ko bodo dobili kontrolo od zgoraj, bo pa kaj drugače. Saj je povsod isto.

Pa ni to problem samo slovenskih zdravilišč in avstrijskih penzičev.
To je problem vseh penzičev….

…so res kot kobilice….še otroka bi pred sabo pohodili, samo, da bi ne ostali lačni.
Doživeto že večkrat.

No, s tem, da ne sežejo do kolen Rusom 😉

Ni napisano za zadnje trenutke – preberi si dobro ponovno – če se večerja začne ob 18:30, prideš ob 19h, požrto, ostane tisto, kar tistim ne gre v slast in pustijo, ne obnovijo, pa še čez eno uro ni nič, potem je pa samo še pol ure do 20h, ko se večerja zaključi. Isto je pri zajtrku, ker si delajo sendviče za seboj za na pot na veliko, zmanjka vseh salam, sira in kruha, ostane samo še kakšna zaseka skuta, jogurti v šalicah, pa par kosov obarjenih salam… Ne obnovijo, po 08:30 nikoli, ker je do konca zajtrka samo še 1 uro naprimer (!), pa naj mi potem ostanke pojemo. Zakaj- a ne pačam zadost, ali pa zato ker sem slovenski gost?!?

Ne poznaš me in ne piši mi, da hodim v prepoceni hotele, ker mlatiš v prazno, na suho. Žal sem pri storitvah hotelov dosledna ( tudi sama nekoč delala v turizmu), ker določeno število kategoričnih zvezdic tudi po predpisih nekaj zagotavlja in mora veljati in tega se morajo držat – pa če je to pri prahrani ali katerikoli drugi storitvi. Napisano v prvem postu velja tudi za tanajboljše slovenske terme – prešteješ jih pa na prste ene roke.

je pa jasno, da bosta vedno dva bregova – tistih ki so s tem zadovljni, ker nimajo primerjave od drugod in tistih, ki imamo možnost primerjave, kako se to dela drugod, kako je drugod za tak isti znesek ali celo manjši in da je domač gost spoštovan enako, kot tujec. To slednje je pa še najbolj žalostno in odločilno, če boš še nosil svoj denar tja.[/quote]

Ne razumem te. Tako zelo veliko pritožb imaš na vse skupaj, pa greš pisat na MON, namesto da bi se obrnila na direktorja toplic in povedala, kakšen poden so. Najedat natakarjem in strežbi nima smisla, ker ni nobenega učinka. Manj pladnjev ko ven prinesejo, več ostane zanje. Ko bodo dobili kontrolo od zgoraj, bo pa kaj drugače. Saj je povsod isto.[/quote]

Mnenje na monu tudi šteje, zagotovo, ker tudi take informacije pridejo do tistih, kateri jih morajo prebrati-pa naj bodo to zaposleni, ali nadrejei. In so bolj relevantne iz takih debat, kot pa individualne pritožbe, ki se dostikrat izgubijo že na poti do vodstva.

Bistvo pa je, da si tukaj kaj takega preberejo tudi tisti, ki so zaposleni v tej branži, ki tako dejalo in bi bilo dobro, da se malo zamislijo ( naprimer delanje razlik med tujim in slovenskim gostom, v obnašanju, obravnavi pri prihodu in prijavi na recepciji.
Velikokratje opaziti, da se tisti slovenski gostje, ki si topliški turizem lahko privoščij(m)o, zelo kulturno obnašaja(m)o, je bilo pa že slišati iz ust zaposlenih, češ kak da imajo toti Slovenci denar, da lahko pridejo v toplice, če je pa tak drago, pa jaz nemrem, kaj to zaj toti Slovenci telko hodijo – slišano v slovenskih termah! A je to odos do gosta? naj si prebero to tak, ki to izjavi in naj se zamisli, tukaj javno!
Verjamemo, da odgovorni vedo, da imajo težave z zaposlenimi tudi prestrukturacije se že delajo, vendar zaposleni se bodo morali začeti zavedati, da so zamenljivi, če delajo po svoje, zamahnejo z roko, ah kaj, saj ne bodo zvedeli . Hudo je, ker to počnejo ljudje, ki delajo v gostinstvu že tudi po 30 let, so praktično skoraj pred upokojitvijo in se nimajo namena spremeniti, tudi težko so se pripravljeni večina še kaj novega naučiti, izkazujejo svojo nejevoljo na delovnem mestu, niso prpravljeni delati po novih navodilih, je pa težko s takimi, ker kradejo čas, voljo in odžirajo delovno mesto drugim, ki bi z veseljem prišli delat aprimer.
In potem, ko jih dajo na drugo delovno mesto ( prerazporedijo), pa začnejo udrihat po vsem naokrog, pljuvat po nadrejeneih, sozaposlenih, metat polena pod noge, namesto da bi pri sebi kaj spremenili, v svoji glavi in odnosu do dela – to je rak rana slovenskega turizma – predvsem zaposleni. Ker dosti takih pravi, kaj bodo oni mene učili, mipamet solili.
Naprimer ko na eni recepciji slovenskih toplic nek receptor “špila” glavnega šefa, mu morajo mlajše sodelavke praviti ja šef, seveda šef, tak je, seveda je tak, šef, pa gostje so zraven in to poslušajo – to je bolno! Ni nikakršen šef, je pač po stažu oseba, ki dela na recepciji nadlje, pa zato še ni nek “šef”, samo obnaša pa se, ko da je šef celega kompleksa, daje v nič svoje sodelavke in sodelavce pred gosti, ker je samo glavni tam, ker vse ve in vse zrihta, v bistvu pa tudi zafrkne kakšno stvar, ker si ne prebere navodil okrožnic, ki jih dobijo za prebrat. In ko gre mimo receptorskega pulta slovenski gost, skrije glavo pod pult, da ni potrebno pozdraviti, ko pride mimo tuji gost, se klanja do tal, izpostavlja svoje ime in se trudi v avstrijščini neverejtno prijazno. Groteskno, ko to vidiš in doživiš.
Taki se morajo začati zavedat, da sej e tudi v turizmu , v topliškem turizmu v Sloveniji mnogo spremenilo v zadnjih 30-ih letih, pravila, način strežbe, način komunikacije z gostom, prihajajo tudi slovenski gostje, ki imajo denar, ki ga namenjo za prijetno bivanje v sloveskih toplicah in pričakujejo od zaposlenih, da so enako obravnavani, kot tuji gostje. Kajti zgodi se da prideš na recepcijo, pa ne najdejo tvoje rezervacije, potem so pa tako osorni, da si skoraj ti tisti, ki isi naredil rezervacije – se s tabo hoče kar prepirat, da rezervacije ni, kaj tam težiš, če je pa nima. Potem ji pa rečeš, naj pokliče v centralni booking sistem, potem se pa “čudežno” najde. Če bi bil tuj gost, zagotovo nebi doživel takega odnosa.

Novi vodilni, ki upravljajo z novimi pravili, ki veljajo standardizirano tudi v tujini, zahtevajo upravičeno da zaposleni izvajajo tako, kot jiim je navedeno in ne morejo posamezniki proti temu toku. In seveda so taki, ki ne želijo sodelovat, vendar so taki torej zamenljivi, pa če so mladi, srednje mladi ali starejši pred penzionom. Vsi smo zamenljivi.

Hvala creativa nepr. tudi za tvoj prispevek – res je točno tako, kot si navedla 😀

Kolikor poznam razmere, niso krivi turisti ampak zaposleni, ki nosijo domov ogromno hrane, ki je namenjena za goste. Poznam iz prve roke.

Jaz sicer tega še nisem doživela, ker nikoli ne bivam v 4* hotelih … V tistih hotelih, v katerih sem do zdaj bila, pa je bilo vedno vse o.k.
Mislim pa si, da imaš vso pravico zahtevati storitev, ki si jo plačala. Jaz bi se pritožila.

Če si se ti navajena vsepovsod samo grebst, tudi pri futru in krožnikih, potem te popolnoma razumem, zakaj ne zmoreš razumeti. Ker nimaš užitkarskega klinkerja. Futr je užitek, ne pa mašilo čustvenih primanjkljajev v stilu čim cnej, pa čimveč.

Ježeštana, v katere toplice pa ti hodiš, da se ti to dogaja??? Meni se še ni, kljub dvema obiskoma letno.
Če je tako, zna biti nerodno, bo treba drugam. Napiši, kje se je to zgodilo in jaz napišem, kje se ti ne bo!
Srečno

Žal se moraš naučiti, da ne more vse vsem enako ugajati.
Tudi nekateri Slovenci imajo malo drugačne in bolj realne kriterije, kot jih imaš morda ti – tudi zato, ker lahko primerjajo z izkušnjami drugje, ne samo po Sloveniji, torej kaj za enak denar kot tukaj, dobijo drugje in to tam, kjer znajo tržiti in izvajati zdraviliški turizem tako kot je po nekih standardih v turizmu tudi pričakovano.

New Report

Close