Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Zakonski rok za rešitev reklamacije izdelka?

Zakonski rok za rešitev reklamacije izdelka?

Kupili kopačke priznane znamke in “lepe” cene, pa so se ob normalni rabi po 3 tednih odlepile na podplatu. Zadevo semreklamirala v trgovini, kjer smo nakup opravili. Zdaj bo od tega že 14 dni, pa še nobenega odgovora. Sem po 1 tednu klicala, pa so v trgovini rekli da še niso prejeli nobenega obvestila od uvoznika.

Kupili smo že nove, v isti trgovini! Ne ljubi se mi čakati, so neresni, poleg tega smo imeli dvojni strošek, zdaj me ima da zahtevam takojšnjo vrnitev denarja. Ali lahko to zahtevam? Ali so zamudili rok rešitve reklamacije?

Najlepša hvala za odgovor.

45 dni

Ja, veš da. Kopačke niso tehnična roba, ki se popravlja na servisu.

Rok za odgovor na reklamacijo je 8 dni. Oz. 8 dni imajo časa, da se zjasnijo ali je po njihovo reklamacija upravičena ali ne.

In seveda si upravičena do vračila denarja, navadno ga dobiš takoj, ko je jasno, da gre za upravičeno reklamacijo, tako da ne vem kaj majo za čakat uvoznika.

Predlagam, da si dobro prebereš zakon o zaščiti potrošnikov, napišeš pisno reklamacijo in zapišeš, da želiš vračilo denarja. Pa zraven na katere člene se sklicuješ.

Po obligacijskem zakoniku je rok 45 dni. Določene pravice imajo tudi trgovci. Drugače bi si vsak lahko po dveh dneh premislil in zahteval denar nazaj. Npr. da kupiš kondom, potem ga pa prineseš nazaj in zahtevaš denar nazaj. To me spominja na tisto, ki so jo ožulili čevlji in je želela vračilo denarja???

Kaj, če bi odgovarjali le tisti, ki vsaj malo poznate zakon o varstvu potrošnikov in so vam zadeva vsaj približno jasne?

45 dnevni rok velja za popravilo izdelkov v garanciji, za ostale reklamacije je rok 8 dni.

39. člen

(1) Če v primerih iz 37. in 38. člena napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.

(2) Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.

V vsakem primeru je prodajalec dolžan v 8 dneh odgovoriti potrošniku.

Piki Miki, sklicuj se na ta člen, pa še na člen 37 (poglavje VI, prodaja blaga in opravljanje storitev).
Bodi prijazna, a samozavestna in vztrajna.

Še link do celotnega zakona:

http://www.uradni-list.si/1/content?id=51154

Razkurjena in zvpod, predlagam, da si ga prebereta, preden bosta spet trosili nasvete okoli.

Kaj, če bi odgovarjali le tisti, ki vsaj malo poznate zakon o varstvu potrošnikov in so vam zadeva vsaj približno jasne?

45 dnevni rok velja za popravilo izdelkov v garanciji, za ostale reklamacije je rok 8 dni.

39. člen

(1) Če v primerih iz 37. in 38. člena napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.

(2) Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.

V vsakem primeru je prodajalec dolžan v 8 dneh odgovoriti potrošniku.

Piki Miki, sklicuj se na ta člen, pa še na člen 37 (poglavje VI, prodaja blaga in opravljanje storitev).
Bodi prijazna, a samozavestna in vztrajna.

Še link do celotnega zakona:

http://www.uradni-list.si/1/content?id=51154

Razkurjena in zvpod, predlagam, da si ga prebereta, preden bosta spet trosili nasvete okoli.[/quote]

Lepo počasi si preberi vprašanje. Kopačke so bile v uporabi vsaj 3 tedne, na kar so ugotovili, da jim ne ustrezajo. Potem ima tudi proizvajalec nekaj časa, da preveri, da je napaka, ki jo reklamirajo upravičena in da v prvi fazi izdelek poiskušajo popraviti. Ne moreš samo težit in nazaj nosit, trgovci pa bi morali ugoditi vsaki tvoji kaprici. Žal se mi ne da več razpravljati. Adiijo!

Lahko in brez problema bi lahko uveljavljala pravico po povračila STVARNE NAPAKE. Denar so ti dolžni vrniti, sicer imajo tudi nek postopek, drugače pa tržni inšpektorat – bi povrnili denar takoj, če jih prijaviš!

Kaj, če bi odgovarjali le tisti, ki vsaj malo poznate zakon o varstvu potrošnikov in so vam zadeva vsaj približno jasne?

45 dnevni rok velja za popravilo izdelkov v garanciji, za ostale reklamacije je rok 8 dni.

39. člen

(1) Če v primerih iz 37. in 38. člena napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.

(2) Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.

V vsakem primeru je prodajalec dolžan v 8 dneh odgovoriti potrošniku.

Piki Miki, sklicuj se na ta člen, pa še na člen 37 (poglavje VI, prodaja blaga in opravljanje storitev).
Bodi prijazna, a samozavestna in vztrajna.

Še link do celotnega zakona:

http://www.uradni-list.si/1/content?id=51154

Razkurjena in zvpod, predlagam, da si ga prebereta, preden bosta spet trosili nasvete okoli.[/quote]

Lepo počasi si preberi vprašanje. Kopačke so bile v uporabi vsaj 3 tedne, na kar so ugotovili, da jim ne ustrezajo. Potem ima tudi proizvajalec nekaj časa, da preveri, da je napaka, ki jo reklamirajo upravičena in da v prvi fazi izdelek poiskušajo popraviti. Ne moreš samo težit in nazaj nosit, trgovci pa bi morali ugoditi vsaki tvoji kaprici. Žal se mi ne da več razpravljati. Adiijo![/quote]

Verjamem, da se ti ne da več razpravljati, ker enostavno nimaš prav. Kopačke so bile res v uporabi 3 tedne (pa tudi, če bi bile 3 mesece). Avtorica po tem času ni ugotovila, da jim ne ustrezajo, ampak se je kopačkam odlepil podplat. Velika razlika, saj se je pokazalo, da ima izdelek napako in jih ne morejo uporabljati.

Prodajalec nima kaj čakat proizvajalca in kaj jaz vem koga še, ampak mora po zakonu v 8 dneh odgovoriti na reklamacijo. Nimaš kaj razpravljat, ker je tak zakon.

In ne gre za ugoditev kaprici, ampak za odgovor na (upravičeno) reklamacijo. Pa tudi, če je reklamacija neupravičena, še vedno moraš dobiti v 8 dneh odgovor in to od prodajalca. Ta pa naj potem sam naprej ureja z proizvajalcem kakor ve in zna.

Lepo počasi si preberi vprašanje. Kopačke so bile v uporabi vsaj 3 tedne, na kar so ugotovili, da jim ne ustrezajo. Potem ima tudi proizvajalec nekaj časa, da preveri, da je napaka, ki jo reklamirajo upravičena in da v prvi fazi izdelek poiskušajo popraviti. Ne moreš samo težit in nazaj nosit, trgovci pa bi morali ugoditi vsaki tvoji kaprici. Žal se mi ne da več razpravljati. Adiijo![/quote]

Verjamem, da se ti ne da več razpravljati, ker enostavno nimaš prav. Kopačke so bile res v uporabi 3 tedne (pa tudi, če bi bile 3 mesece). Avtorica po tem času ni ugotovila, da jim ne ustrezajo, ampak se je kopačkam odlepil podplat. Velika razlika, saj se je pokazalo, da ima izdelek napako in jih ne morejo uporabljati.

Prodajalec nima kaj čakat proizvajalca in kaj jaz vem koga še, ampak mora po zakonu v 8 dneh odgovoriti na reklamacijo. Nimaš kaj razpravljat, ker je tak zakon.

In ne gre za ugoditev kaprici, ampak za odgovor na (upravičeno) reklamacijo. Pa tudi, če je reklamacija neupravičena, še vedno moraš dobiti v 8 dneh odgovor in to od prodajalca. Ta pa naj potem sam naprej ureja z proizvajalcem kakor ve in zna.[/quote]

Najlepša hvala za odgovor.

Razkurjena, motiš se, motiš 😉 !!! Same kopačke mu zelo odgovarjajo, a take odlepljene resno ogrožajo zdravje mojega otroka. 2 dni kasneje smo kupili skoraj identične, le da so tiste imele podplat znetan, ne samo prilepljen! Trgovini očitam to, da kljub obljubi da bodo poklicali (ko sem klicala ponovno), tega niso naredili, to pa se mi zdi najmanj kar stranka pričakuje, namreč da dobi odziv. Že več kot 20 let delam tudi s strankami, pa vem kako naj bi kominikacija potekala.

Ko smo 2 dni kasneje kupili nove kopačke, je ta ista oseba, ki je prejela reklamacijo, rekla: ” Ja a zdaj boste kupili kar druge?” Ja itak, kako pa naj otrok trenira brez ??!! Pa gospa pripomne: “Ja a tako resno trenira?” Kako točno trenira je niti ne sme brigat, vsak otrok pa ve, da za pravi nogomet rabiš najmanj kopačke 😉

Včasih je imel 2-3 pare, zdaj pa so cene vrtoglave (ker ima že moško številko), pa smo samo na enih 🙁

V ponedeljek bom poklicala in jim prijazno povedala, da me nobena rešitev reklamacije drugačna kot vračilo denarja ne zanima več. Malo zaradi njihovega odnosa, malo pa zaradi tega, ker sem jim točno tak znesek že plačala 2 dni kasneje. Nisem zamerljiv človek in imam v tej trgovini še namen kupovati.

Pozdravljeni,

glede nezadovoljstva in uveljavljanja svojih pravic bi vas prosila, če si vzamete par minutk časa in rešite anketo na tej povezavi https://www.1ka.si/a/26284.

Hvala vam že v naprej.

New Report

Close