Zala in Gašper z adutom za tuji trg
Po svetovni premieri skladbe Come to me sta slovenska evrovizijska predstavnika Zala Kralj in Gašper Šantl, ki po novem ustvarjata pod imenom zalagasper, predstavila vizualno podobo nove skladbe.
Objavila sta videospot za skladbo, s katero merita na tuji trg. Pod komentarji na YouTubu se oboževalci že navdušujejo nad pesmijo in videospotom. “Vesela sem, da Evrovizija ponudi raziskovanje nove glasbe in umetnikov, to je neverjetno,” meni ena izmed uporabnic. Drugi je povedal: “Kakšen čudovit glasbeni video, popolnoma se ujema s pesmijo.” Spet tretji pa: “Enostavno, lepo, čudovit video, melodija za srce.”Come to me ne obstaja v slovenščini, nikoli nisva in po mojem mnenju tudi ne bova prevajala komadov. S kreativnega vidika bi bil to prevelik kompromis … Nima vsak jezik istih značilnosti, pisanje v angleščini je za naju novo, mogoče bo tudi zato na začetku še več svežine,” je povedal Gašper o skladbi ob premieri za Val 202. Zala pa je dodala: “Še vedno nama je ljubše pisati in ustvarjati v slovenščini, tudi veliko globlje lahko greš. Sva pa si vedno želela poskusiti tudi na tujem trgu in ustvarjati v angleščini. In zdaj je odličen čas za to.”Zala in Gašper sta Slovenijo zastopala na Evroviziji 2019 v Tel Avivu s pesmijo Sebi, odpela sta jo v celoti v slovenščini, na koncu pa sta zasedla 15. mesto. Videospot za pesem Sebi si je na YouTubu ogledalo skoraj dva in pol milijona ljudi, nastop z Eme pa več kot 1,2 milijona. Polfinalni nastop si je na omenjeni platformi ogledalo skoraj 1,6 milijona ljudi, finalni pa več kot 1,7 milijona. Številke, ki so dvojici gotovo prinesle veliko oboževalcev tudi iz tujine.
Vir RTV