Zavrnitev računa
Živjo,
mene pa zanima kako je s tem…
nekaj dni nazaj smo za PGD dobil opomin da nismo plačali SAZASA, vendar računa od njih nismo nikoli dobili, plus, račun (scan od original) in opomin sta poslana na napačni naslov ( smo iz vasi, in kdaj če je napačen naslov poštar ve da more vsen k taprav hiš prnest), verjetno pa računa od njih ni prinesel na naš naslov. po pogovoru s tajnico al kaj je bila pri sazasu je dejala da če hočemo nov račun z pravim naslovom nam bo zaračunala še pošto… sedaj pa me zanima, kako jim dopovedat da računa nismo prejeli, in da hočemo na računu pravi naslov. (tuki se gre za princip, ne tok da nam je mar za napačen naslov) in ne plačat okol 10evrov opomina…
Čigava pa je krivda, da ima SAZAS napačen naslov?
Če je napaka njihova, niso upravičeni zaračunati poštnih stroškov za ponovno pošiljanje, in tak račun z vključenimi poštnimi stroški lahko zavrnete. Če pa ste jim vi javili napačen naslov ali pa niste javili spremembe naslova, ko je do te prišlo, ste odgovorni vi.
Če vam je poštar vseeno prinašal pošto, tudi če ni imela pravega naslova, je to samo dobra volja poštarja in ne njegova dolžnost. Morda kakšen dan ni bilo vašega poštarja, nadomeščal pa ga je kdo drug, ki ne pozna vseh v vasi, zato je pošto z napačnim naslovom zavrnil oziroma jo označil kot “naslov neznan” ali kaj podobnega.
Forum je zaprt za komentiranje.