Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek ZGODBA S POANTO

ZGODBA S POANTO

Profesor filozofije je stal pred razredom. Pred seboj je imel nekaj
stvari. Ko se je pouk zacel, je brez besed vzel velik prazen kozarec od
majoneze. Napolnil ga je z vecjimi kamni premera priblizno 5 cm. Vprasal
je studente, ali je kozarec poln. Strinjali so se.

Profesor je vzel posodo z manjsimi kamencki in jo zvrnil v kozarec. Na
rahlo ga je pretresel. Kamencki so se seveda skotalili v prazne
prostore med kamni, ki so ze bili v kozarcu. Potem je ponovno vprasal
studente, ali je kozarec poln. Zasmejali so se in se strinjali. Profesor
je z mize pobral skatlo z drobnim peskom in ga stresel v kozarec.
Seveda je pesek zapolnil vse prostorcke, ki so se bili na voljo.”Zdaj,”
je rekel profesor: “Zelim, da spoznate, da je to vase zivljenje.

Veliki kamni so pomembne stvari – vasa druzina, vas partner, vase
zdravje, vasi otroci, vasi prijatelji – stvari, ki ostanejo, tudi ce je
vse drugo izgubljeno, vase zivljenjeje se vedno polno.

Manjsi kamencki so druge stvari, ki stejejo, kot vasa sluzba, vasa
hisa, vas avto.

Pesek je vse ostalo, manjse stvari.

Ce daste v kozarec najprej pesek, potem v njem ni prostora za manjse in
vecje kamne. Isto velja za vase zivljenje. Ce porabite ves svoj cas in
energijo za majhne stvari, nikoli ne boste imeli prostora za stvari, ki
so za vas resnicno pomembne. Bodite pozorni na stvari, ki so odlocujoce
za vaso sreco. Igrajte se s svojimi otroci. Vzemite si cas in pojdite
na zdravniski pregled. Peljite partnerja na ples. Poveselite se s
prijatelji. Vedno bo se dovolj casa za delo, ciscenje hise. Najprej
poskrbite za kamne – za stvari, ki resnicno stejejo!!! Postavite si
prioritete!!! Vse ostalo je samo pesek!!! “

Toda potem .

…je nek student vzel kozarec, za katerega so se ze prej studenje in
profesor strinjali, da je poln, in zlil vanj kozarec piva. Pivo je
zapolnilo se vse ostale prostorcke in resnicno napolnilo kozarec.

In nauk zgodbe?

Vseeno kako polno je vase zivljenje, vedno je prostora se za kozarec
piva.

New Report

Close