Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Zobati jermen počil

Zobati jermen počil

Jutro,

včeraj se je strgal zobati jermen na našem avtu. Avto ima cca 230.000 km in je od kar ga imamo mi 86.000 km, redno servisiran na pooblaščenem original servisu.
Vedno naredimo, kar nam svetujejo velikokrat preplačamo seveda, med drugim smo menjali neki antipolušen filter, ki nas je prišel 700eur pa sploh ni obvezen, le vedeli nismo, da bo stal toliko in smo ga po njihovem nasvetu menjali.
Tako ib menjali tudi jermen, čebi nam svetovali. Mož namreč naredi vsak dan tudi po nekaj sto km. In je res skrbel za avto.

V servisni knjižici so le podpisi in km pri opravljenih servisih, natančnega popisa del ni navedenega notri, tako, da bo šel danes tja in zahteval izpiske vseh opravljenih del, ker možno je tudi, da je bil jermen menjan, pa se ne spomnimo. Zadni redni servis je bil narejen januarja letos.

Kaj mislite, ali lahko odgovornost za jermen prenesemo na pooblaščeni servis?

hvala

NE.

Na vsakih 200 000 km ni nič nenavadnega, če zobati jermen crkne.

Tako da do 500 000 km lahko to pričakujete vsaj še enkrat.

Če je avto servisiran, zobati jermen ne more počit, ne bluzite no.
Zobati jermen se menja na ca. 90.-100.000 km. Če je menjan strokovno, mora it naslednjih 100.000 km, potem se spet zamenja.
Če je v vašem primeru servis pooblaščen, mora uporabljati original kvaliteto delov in dati na to tudi garancijo.
Če je serviser popoldanc na črno, potem se za reklamacijo lahko obrišete.

Saj, vemo, da je potrebno teservise naredit, in bi ga naredili če bi nam tako naročili.
Oni so pooblaščen servis, oni moraj vedet kaj je pri avtu potrebno narest, mi2 nisva specialista za te reči. in prav zato ne voziva avta k nekemu šušmarju, da imava neko sigurnost zagotovljeno.

Tako kot povejo da so zavore fuč ali pa filtri oz kaj drugega, česar ne opaziš sam, zato imaš njih.

Če bi nam svetovali menjavo bi gotovo to naredili.

ja servis je pooblaščen citroenov servis, vse od kar ga imamo,

ne veva pa ali so jermen menjali, oz bo jasno danes ko vidimo izpiske vseh računov.

ja in če nam ga niso menjali pri 100.000? je to njihova krivda?

Govori se, da v takih primerih oškodovancu podarijo nov avto.

Ja mater, keri abervezniki ste eni…

Vse, kar se na avtu lahko zgodi, lahko vsak lastnik predvidi sam, brez da se zanaša na mehaničarje…

Ti imaš pa res blazno sigurnost zagotovljeno na uradnem servisu…nešteto zgodbic sem že slišal kako šele na uradnih servisih šušmarijo ali pa sploh kakšenga dela ne zamenjajo, računajo pa vseeno…
Če dobiš kerega dobrega fušarja, se uradni servis lahko 100 x skrije…

¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸ Ne prekidaj ženu dok šuti... °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Tudi nov jermen se lahko strga … Ni ravno običaj, lahko pa se zgodi. Vaš jermen bi moral biti menjan že vsaj dvakrat, to je tisti t.i. veliki servis. Meni dela “šušmar”, pa mi pusti listek na mašini, kaj je delal in pri koliko km, plus z alko flomastrom je napisal, kdaj je bil menjan jermen (letnica) in stanje km.

Pooblaščeni servisi imajo spisek, kaj se menja pri katerih km. Nekateri ti zamenjajo tudi metlice na brisalcih, ker pač tako piše v načrtu servisiranja. Menjava jermena bi morala torej biti nekje potrjena oz. opravljena po načrtu, bi jo pa morali občutiti tudi pri računu, ker načeloma hkrati z jermenom zamenjajo tudi vodno črpalko in je strošek precej višji od običajnega servisa.

Vprašaj še na kakem citroenovem forumu ali na http://www.avtomobilizem.com.

Sicer pa…začnite se vozit v BMW-jih ,ki imajo vsi ketne, ne pa v francoskih sekretih…

¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸ Ne prekidaj ženu dok šuti... °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°


ja, na fracoskem sekretu ti res lahk vtrga jermen, na bmw 320 d ti crkne turbina na cca 80000 km, na 530 d ti raznese motor na 45000 km, tako da, drrr, tud jajca od bmw crkujejo in ne bluzi na pamet…. glede francozov pa tole, megane 1.9 dti, letnik 2000, prevoženih 550000 km, brez felarja na motorju in še bi lahk našteval
in še tole, glde menjave jermena vas ni servis dolžan obvestiti ampak je dožnost lastnika vozila, da le tega redno servisira, tako da krivdo pripišite izključno sebi…. je pa seveda logično da bi vas morali oni na to opozoriti, saj bi to delo tud lepo zaračunali


Tudi nov jermen se lahko strga … Ni ravno običaj, lahko pa se zgodi. Vaš jermen bi moral biti menjan že vsaj dvakrat, to je tisti t.i. veliki servis. Meni dela “šušmar”, pa mi pusti listek na mašini, kaj je delal in pri koliko km, plus z alko flomastrom je napisal, kdaj je bil menjan jermen (letnica) in stanje km.

Pooblaščeni servisi imajo spisek, kaj se menja pri katerih km. Nekateri ti zamenjajo tudi metlice na brisalcih, ker pač tako piše v načrtu servisiranja. Menjava jermena bi morala torej biti nekje potrjena oz. opravljena po načrtu, bi jo pa morali občutiti tudi pri računu, ker načeloma hkrati z jermenom zamenjajo tudi vodno črpalko in je strošek precej višji od običajnega servisa.

Vprašaj še na kakem citroenovem forumu ali na http://www.avtomobilizem.com.[/quote%5D

Ja, tudi nov se recimo lahko strga, ampak na novega dobiš na pooblaščencu garancijo eno leto. Vsaj pri Mitsubishiju je tako.

Zanimava debata. Nam pa je pred dnevi na 5 let starem, redno servisiranem meganu počila jermenica. Glavni veliki servis je bil narejen 1 mesec nazaj! Seseut je velik del mašine, glava je ostala cela. Samo mi smo ga sevisirali pri istem serviserju kor vsa leta prej, ko je bil še v garanciji, le da nam sedaj dela to na fuš. Ali se da kaj narest v tem primeru?

Če dela na fuš, nimaš šans. Razen če bo sam za to.

Ne hodite na pooblaščene servise, tam delajo sami vajenci….
Glede jermena, pooblaščeni servis bi moral opravljati vzdrževalna dela skladno z navodili proizvajalca. Veliko je pa takih katerim moraš vse sam povedat, torej ne se zanašat na te pooblaščence, ki niso vredni …..pol k……

Sem ljubitelj narave, plesa in vsega lepega, ločen po tuji krivdi, ne pijem ne kadim - 1. april...

Ja, saj,…mučkači sami tile mehaniki!

takole je,

v računalniku imajo pod opombe napisano, da je jermen bil menjan, ne piše pa kdaj niti izgleda da ga niso oni, ker v računih to ni razvidno…

tako da ne vem ali so videli da je nov ali kaj….

mislim, da bo še nategancije

Ne kupuj avtomobila s tolikimi kilometri samo zato da bo avto navzven zgledal oh in sploh…Računica bolje nov manjši avto z garancijo kot pa stara jajca z serviseranjem ki te na koncu pride dražje. Vendar tukaj trpi slovenski ego-> da bo ja večji kot ga ma sosed

Pa še nekaj…fušarji niso nič kaj dosti cenejši saj te prav tako oskubijo.

Mehanik zasluži poleg svojega dela še 40{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} od materiala ki ga vgradi:)
Pa poglejte vaše račune in boste videli koliko jim ostane?
Lp

1. Kaj imajo veze kilometri z jermenom…? lahko jih ima 100, 200, 300, 400.000, pa se jermen ne bo utrgal, če je menjan…

2.vsak brihten , ki kupi nekaj let star avto, bo TAKOJ po nakupu dal menjat jermen in vodno pumpu + šponarje….jebeš servisno knjigo pa pildke pod haubo……

3. Nov avto NI NIKAKRŠNA računica, že ene stotič ponavljam…največja in najdražja oslarija je nakup novega avta, pa čeprav za 6000 eur..

4. dobrega fušarja je težko dobit ampak ko ga enkrat imaš, si na konju…
Fušar od materiala ne zasluži popolnoma nič, temveč lahko zrihta dele še ceneje kot lastnik avta…(nižji rabat, redna stranka,…)

Očitno bo takih tepčkov vedno dovolj, da bodo uradni servisi mastno služili in nategovali narod…

¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸ Ne prekidaj ženu dok šuti... °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°


ja, fušarji poberejo smetano, menjajo olje, filtre, jermene, ko pa pride do težav, z elektroniko ali kaj bolj kompleksnega, pol pa smo spet pooblaščenci v igri…videno že 100x…s tem da še nekaj pozabljaš , vsi fušarji delajo ponavadi pri pooblaščencu in tam pridobivajo znanja ) ki ga mora pooblaščenec plačevati na izobraževanjih) ta znanja pa koristijo doma, potem odpadki, se je kdo vprašal kam fušarji spravijo odpadna olja, filtre itd? vse to končana na deponiji komunalnih odpadkov, olja se pa ponavadi skurijo v domači hiši v centralni, pooblaščenci pa moramo plačevati eko dajatve, imeti lovilce olj in ostale n3eumnosti, a ti je sedaj jasno zakaj je pooblaščeni servis dražji? poleg tega imaš na pooblaščenem servisu tudi garancijo na delo in material, kar pri fušarju nimaš… itd

1. Kaj imajo veze kilometri z jermenom…? lahko jih ima 100, 200, 300, 400.000, pa se jermen ne bo utrgal, če je menjan…

2.vsak brihten , ki kupi nekaj let star avto, bo TAKOJ po nakupu dal menjat jermen in vodno pumpu + šponarje….jebeš servisno knjigo pa pildke pod haubo……

3. Nov avto NI NIKAKRŠNA računica, že ene stotič ponavljam…največja in najdražja oslarija je nakup novega avta, pa čeprav za 6000 eur..

4. dobrega fušarja je težko dobit ampak ko ga enkrat imaš, si na konju…
Fušar od materiala ne zasluži popolnoma nič, temveč lahko zrihta dele še ceneje kot lastnik avta…(nižji rabat, redna stranka,…)

Očitno bo takih tepčkov vedno dovolj, da bodo uradni servisi mastno služili in nategovali narod…[/quote]
ti si pa model drrr, fušar dobi med 30-40 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} rabata na material, ki ga kupi v avtotrgovini, seveda ga tebi računa po polni ceni, vgradi kopije ali originalo enak nadomestni del, ki je seveda cenejš, glede olja pa tole, sintetično olje ( 5w-40, 5w-30 alo 0w-40,..) stane liter na servisu od 14,5 -20 evra za liter (elf, castrol, aral), fušar kupi v avstriji 60 litrski sod olja po ceni med 3- 3, 5 evra za liter (seveda ne plača davka in eko takse), tebi ga proda po polni ceni in sedaj dobri del, v povprečen avto gre caa 5 litrov olja, se pravi, da fušar zaluži samo pri petih litrih olja med 50 in 60 evri, ti pa misliš kako poceni si prišel okoli..sedaj pa, kdo koga nateguje?

1. Kaj imajo veze kilometri z jermenom…? lahko jih ima 100, 200, 300, 400.000, pa se jermen ne bo utrgal, če je menjan…

2.vsak brihten , ki kupi nekaj let star avto, bo TAKOJ po nakupu dal menjat jermen in vodno pumpu + šponarje….jebeš servisno knjigo pa pildke pod haubo……

3. Nov avto NI NIKAKRŠNA računica, že ene stotič ponavljam…največja in najdražja oslarija je nakup novega avta, pa čeprav za 6000 eur..

4. dobrega fušarja je težko dobit ampak ko ga enkrat imaš, si na konju…
Fušar od materiala ne zasluži popolnoma nič, temveč lahko zrihta dele še ceneje kot lastnik avta…(nižji rabat, redna stranka,…)

Očitno bo takih tepčkov vedno dovolj, da bodo uradni servisi mastno služili in nategovali narod…[/quote]

Očitno si ti tepček:) V trgovini z avtodeli sem delal 2 leti in vem koliko rabata smo dajali fušarjem ki potem prodajajo naprej po normalni ceni. Kitajske rezervne dele pa res zrihtajo ceneje vendar tudi tam zaslužijo.
Očitno rabiš še malo kilometrine ali pa si enkrat potegni črto in zračunaj nov avtomobil+stroške vzdrežavnja ter rabljen+stroški vzdrževanja(ki niso samo filtri, olje in kakšne zavorne ploščice kot pri novem avtomobilu) in se potem oglasi. Tukaj imaš še asistentco brezplačnega nadomestnega vozila doma in tujini, vleke itd če je avtomobil v garanciji:)

predlagam, da nehaš ponavljat

1. Kaj imajo veze kilometri z jermenom…? lahko jih ima 100, 200, 300, 400.000, pa se jermen ne bo utrgal, če je menjan…

2.vsak brihten , ki kupi nekaj let star avto, bo TAKOJ po nakupu dal menjat jermen in vodno pumpu + šponarje….jebeš servisno knjigo pa pildke pod haubo……

3. Nov avto NI NIKAKRŠNA računica, že ene stotič ponavljam…največja in najdražja oslarija je nakup novega avta, pa čeprav za 6000 eur..

4. dobrega fušarja je težko dobit ampak ko ga enkrat imaš, si na konju…
Fušar od materiala ne zasluži popolnoma nič, temveč lahko zrihta dele še ceneje kot lastnik avta…(nižji rabat, redna stranka,…)

Očitno bo takih tepčkov vedno dovolj, da bodo uradni servisi mastno služili in nategovali narod…[/quote]

Očitno si ti tepček:) V trgovini z avtodeli sem delal 2 leti in vem koliko rabata smo dajali fušarjem ki potem prodajajo naprej po normalni ceni. Kitajske rezervne dele pa res zrihtajo ceneje vendar tudi tam zaslužijo.
Očitno rabiš še malo kilometrine ali pa si enkrat potegni črto in zračunaj nov avtomobil+stroške vzdrežavnja ter rabljen+stroški vzdrževanja(ki niso samo filtri, olje in kakšne zavorne ploščice kot pri novem avtomobilu) in se potem oglasi. Tukaj imaš še asistentco brezplačnega nadomestnega vozila doma in tujini, vleke itd če je avtomobil v garanciji:)[/quote]

Če bi res delal v trgovini, bi dobro vedel da so deli za 15 let star avto zelo poceni napram novejšemu…

Če pametno nabaviš avto za ene 2500-3000 eur, je zadost samo 1000 eur, da zamenjaš skoraj vse od potrošnih delov…kar pa itak ni treba, ker je bilo sigurno že marsikaj zamenjano do 250.000 ali 300.000 km…

Kolk je še razlike do 10.000 ali 15.000 eur za novega + kasko+ uradni servisi,itd itd…

Če si si ti kdaj izdelal kakšno računico, sem jaz papež…

¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸ Ne prekidaj ženu dok šuti... °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Men pa je računica vedno novega kupit.
Ker ga imam ponavadi vsaj 5 let, raje nekje 7, delam letno med 40.000 in 50.000 km.
Sedaj pa računaj, koliko stroškov bom imel z njim, če kupim 3 leta starega z 150.000 km? Po 7 letih bo imel 500.000 km, kaj vse gre ob obrabi materiala narobe pri takoh kilometrih, raje ne bi.
Poleg tega je v Sloveniji na žalost večina rabljenih avtov malo boljšega razreda uvoženih in tistih 150.000 km sploh ni realnih.

New Report

Close