Molly je pred tem na Instagramu delila objavo, v kateri je najavila, da bo podarila torbe Louis Vuitton, izdelke Appla in še nekatere druge dizajnerske kose, v vrednosti 8.000 angleških funtov.
Tekmovanje je kmalu pritegnilo pozornost trendseterjev, zato so začeli množično deliti njeno objavo, da bi si povečali možnosti za zmago.
S tem pa je Molly in njeno obdarovanje pritegnilo pozornost trolov, ki so, poleg komentarjev na Instagramu, s posmehom nadaljevali tudi na Twitterju.
»Dekletu, ki se ne bo udeležilo Mollyjine nagradne igre, podarim 10 funtov!«
»Ali ste vedeli, da ima Molly darila? Je kdo videl?«
»Dajte nam Mollyjino torbo!«
»Dobro jutro vsem, razen Molly.«
»Če še enkrat vidim Molly in Louis Vuitton torbe na Instagramu, bom vrgla telefon z mostu!«
To je le nekaj sarkastičnih zapisov, ki so šli tako daleč, da je Molly zaprla svoj Twitter račun, ker ni več obvladovala vseh negativnih komentarjev.
»Trudila sem se, da Twitterja ne gledam,«
je priznala v Insta Storyju, kjer je komentirala nastalo situacijo.
»Sem ena tistih, ki bere komentarje in navadno se me resnično dotaknejo. S to nagradno igro sem želela proslaviti milijon sledilcev na Youtube in da jim tako nekaj podarim, saj so do zdaj toliko naredili zame,«
je povedala Molly.
Njena nagradna objava je medtem zbrala že več kot milijon všečkov in skoraj dva milijona komentarjev. Pogoj za nagradno igro je všeček in oznaka ter sledenje nekaj navedenih profilov.
Nagradna igra je bila objavljena pred dnevi, zaključi pa se 20. septembra, ko se bodo uporabniki Twitterja lahko oddahnili.
Foto: Instagram