Izzivalna Guccijeva kampanja razdvojila splet

06. maj 2019

Hiša Gucci se je ponovno odločila, da bo oživela lastno make – up linijo pod kreativno taktirko Alessandra Michelea.

Predstavitev kolekcije za ameriški trg je bila v soboto, za spletno prodajo ter v izbranih Guccijevih trgovinah v New Yorku. Drugi bomo morali počakati do konca meseca, ko bo prestižna hiša omogočila nakup preko uradnih in partnerskih spletnih strani.

https://www.instagram.com/p/BxDVSz4AFtK/

Michele je ženskam ponudil tri različne tipe šmink Rouge à Lèvres Satin, Rouge à Lèvres Voile in Baume à Lèvres v 36 različnih odtenkih. Šminke so pakirane v bogati zlati embalaži, razlikujejo pa se po pokrovčkih.

https://www.instagram.com/p/BxFhgb6HoFA/
https://www.instagram.com/p/BxF-D6EHeTB/

Kampanja, ki so jo objavili na Instagramu, pa je izzvala različne komentarje. Manekenka je Dani Miller, slogan pa se glasi For the Bold, the Bright and the Beautiful.

Vam je všeč?

Foto. Instagram

New Report

Close