J. Lo je lansirala nizkokalorično alkoholno pijačo

08. april 2023

J. Lo je lansirala nizkokalorično alkoholno pijačo

08. april 2023
Foto: Profimedia

Znana pevka in igralka je ustvarila svojo linijo nizkokaloričnih alkoholnih pijač, ki jih je poimenovala po svoji “zabavni, brezskrbni plati.”

Glasbenica, igralka in poslovnica Jennifer Lopez je v torek naznanila, da se je s svojo novo blagovno znamko Delola podala na področje alkohola. 53-letna Lopezova je za People spregovorila o tem, kako se podjetje ujema z njenim življenjskim slogom in kako je vse skupaj nastalo.

“Mislim, da je bilo to nekaj, kar sem si resnično želela narediti,” je povedala o podjetju in dodala, da se je odločila “postati manj deloholičarka in bolj uživati v življenju.”

Njeni trije brizganci bodo v trgovinah, restavracijah in barih na voljo aprila, vsak pa vsebuje drugo sorto žganja. Bella Berry je narejen iz vodke, Paloma Rosa iz tekile, L’orange pa ima osnovo iz amara. 750-mililitrska steklenica bo stala 23 dolarjev, 375-mililitrska pa 12 dolarjev.

Kdo je Lola?

Samo ime blagovne znamke je njenim resničnim oboževalcem že znano – “Lola” je njen vzdevek med prijatelji. “Rada se zabavam. Rada prirejam zabave v svoji hiši. Na vseh dogodkih v industriji sem vedno prva na plesišču, na počitnicah pa včasih plešem tudi na mizi. Takšna je Lola,” pravi Jennifer.

Delola v španščini pomeni “od Lole,” zato je “način, kako smo prišli do imena Delola, v resnici pomenil brezskrbno zabavno plat tega, kar sem,” je še dodala.

Stekleničke so okrašene z reliefnim vzorcem grba okrožja Bronx, s čimer se je J. Lo poklonila svojemu rojstnemu mestu New York, krasijo pa ga tudi podobe levov, v čast nebesnemu znamenju, ki si ga delita z možem Benom Affleckom.

“Na steklenico sem dala dva leva – Ben in jaz sva leva – kot samca in samico,” pravi Lopezova. “Zelo sem jih personalizirala, resnično pristno zame in za to, kar imam rada.” In ker si sama koktejle privošči redko, je bilo snovanje okusov ključno.

“Nisem velika ljubiteljica kakršnegakoli alkohola, zato je to moralo biti nekaj, kar je bilo res prijetnega okusa,” je povedala. “Všeč mi je bila zamisel, da bi ustvarila nekaj bolj zdravega po mojem okusu, z bolj zdravimi sestavinami in brez glutena.”

Skupaj s strokovnjaki iz panoge alkoholnih pijač, Kenom Austinom in Jenno Fagnan, ter znano miksologinjo Lynnette Marrero je pripravila manj kalorične koktajle s sestavinami, kot so bezgovo cvetje, hibiskus in pasijonka.

Vsak posamezni odmerek ima približno 110 kalorij ali manj, hkrati pa ima približno enako vsebnost alkohola kot kozarec vina.

Foto: Instagram @delola

Kampanja, posneta v Italiji

Jennifer je celotno kampanjo za svoje pijače posnela v Italiji, s katero je želela zajeti celotno esenco svojih potovanj po tej državi.

“Brizganci so tam zelo priljubljeni. Svojo malo pijačo sem imela vedno s seboj na ladji za rojstnodnevne izlete in podobno,” pravi. “Za nekoga, ki se je rodil v Bronxu in nikoli ni šel na ladjo ali počel česa podobnega, ta pijača vzbudi občutek ambicioznega, glamuroznega življenjskega sloga, a tudi nekaj zelo mirnega, sproščujočega in zemeljskega.”

“To je kombinacija, ki je po mojem mnenju zelo podobna meni, saj je nekako prizemljena, a hkrati tudi zelo glamurozna,” dodaja. “Jenny from the block se sreča z italijansko obalo.”

Na vprašanje, kdaj je najbolje uživati v spritzu Delola, Lopez odgovarja, da je to lahko za “vsako praznovanje”.

“To je lahko samo brunch s prijatelji ali pa velika poletna zabava – ni pomembno. Mislim pa, da je to pijača za vse leto,” pravi. “Rada prirejam zabave. Rada se zabavam. Rada pripravljam večerje in vabim prijatelje na kosilo, kadar lahko. Tako da v resnici ne gre za nobeno posebno stvar, ampak za to, da poskušam v življenje vključiti uživanje v življenju.”

Avtor
Piše

M. V.

Style. Več novic

New Report

Close