Toliko korakov na dan je v resnici potrebnih za boljše zdravje!

18. september 2022
Foto: Unsplash

Morda tudi vi preverjate, koliko korakov ste prehodili in kako doseči magično številko deset tisoč? Nove raziskave kažejo, da je ta meja povsem nerelevantna. 

Hoja je odličen način, da vzdržujete kondicijo in svoje zdravje. Čeprav je deset tisoč korakov dnevno idealna številka, pri kateri naj bi se naše zdravje izboljšalo, pa ima že 3800 korakov dnevno veliko prednosti, še bolje pa je, če pri tem hitro hodimo. 

Raziskovalci iz Univerze v Sydneyju so ugotovili, da če prehodimo 3800 korakov na dan, močno izboljšamo zdravje svojih možganov – zmanjšamo tveganje za demenco za 35 odstotkov, če pa prehodimo 9800 korakov dnevno, pa se ta odstotek poveča na 50 odstotkov. 

Foto: Unsplash

Pri hoji in številu korakov je posebej pomembna hitrost – hitreje kot hodimo, bolj zmanjšamo tveganja za pojav različnih bolezni, kot so srčne bolezni in rak, pravijo raziskovalci. 

Optimalna hitrost za polurno hojo je približno 112 korakov na minuto, kar je več kot so pokazale prejšnje raziskave, pri katerih naj bi bilo dovolj že 100 korakov na minuto.

Ideja, da je pomembno doseči deset tisoč korakov dnevno, je verjetno nastala ne samo iz rezultatov raziskav, temveč tudi iz marketinga, meni Daniel Lieberman, raziskovalec s Harvarda, ki se ukvarja z evolucijo telovadbe. 

Foto: Unsplash

Številka deset tisoč naj bi postala popularna, ko je japonsko podjetje reklamiralo prvi pedometer oziroma števec korakov. Izbrali so si to številko, saj si jo je lahko zapomniti. 

Deset tisoč korakov je pogosto težko doseči, to je namreč približno osem kilometrov hoje dnevno, toda številka nas nedvomno vzpodbudi, da smo aktivni, na koncu pa več hoje prav nič ne škodi. Samo pozorni moramo biti na hitrost in zdravje nam ne uide.

New Report

Close