“Napisala sem negativno spletno oceno in spremenilo se je v nočno moro”

18. oktober 2021

“Napisala sem negativno spletno oceno in spremenilo se je v nočno moro”

18. oktober 2021
Avtor: Profimedia

Kako lahko negativne spletne ocene uničijo življenja tistih, ki so jih napisali.

Pred tremi leti je Američanka Michelle Levine na različnih spletnih portalih za ocenjevanje storitev pustila slabo oceno zaradi “katastrofalne” izkušnje pri ginekologu. Doslej je porabila več kot 20 tisoč dolarjev, ker se mora na sodišču braniti zaradi tega. “Zapisala sem iskreno kritiko, da bi pred tem zdravnikom posvarila druge, on pa me hoče utišati. Vse skupaj je postala prava nočna mora,” je zaupala portalu New York Post.

Vse skupaj se je začelo julija 2017, ko je v ginekološko ambulanto Dr. Joona Songa prišla na redni letni pregled, kjer pa so ji zaračunali storitve, ki bi morale biti brezplačne.

Najprej se jim je pritožila prek telefonskega klica, a ker so bili na recepciji osorni, se je odločila, da o njih zapiše negativno spletno oceno. “Ker sem bila tako zgrožena, sem na različnih straneh, na Yelpu, ZocDocu in Health Grades pustila svojo oceno. Zapisala sem, da je njihova storitev zelo slaba, ter da zdravnik pacientom nudi nepotrebne preglede, da jim jih lahko zaračuna.”

Dva tedna kasneje je dobila sporočilo, da jo omenjeni ginekolog toži za en milijon dolarjev. Levinova je za sodne bitke do zdaj zapravila že več kot 20 tisoč dolarjev in še ni videti konca.

Tožba zaradi slabe ocene na Google reviews

Podobno se trenutno dogaja tudi zakonskemu paru Autumn Knepper in Adamu Marshu iz Washingtona, ker sta na Google reviews neko krovno podjetje ocenila z eno zvezdico od petih. Ker sta bila nezadovoljna z njihovo storitvijo, je vsak od njiju napisal slabo oceno, nakar je sledila tožba za 112 tisoč dolarjev zaradi blatenja.

“Iskreno, takoj sem zajokala,” je za Newsweek dejala Autumn Knepper. “Bila sem prestrašena, ne moreva si privoščiti odvetnika. Ne moreva si privoščiti plačila 112 tisočakov.”

A odvetnik krovnega podjetja se ne da. Dejal je, da se tožba osredotoča na namen zakoncev, ki sta hotela “namerno škoditi podjetju”, z namenom, da bi dobila storitev, do katere nista bila upravičena. Par je želel popravilo strehe zaradi puščanja, čeprav naj bi jima to moral urejati najemodajalec. Ker se s podjetjem niso uspeli primerno dogovoriti, je prišlo do spora, ki je vodil do slabe ocene in posledično tožbe.

Avtor
Piše

B. G.

Style. Več novic

New Report

Close